• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 9652)
سه شنبه 19/6/1387 - 23:45 -0 تشکر 56594
صندلی داغ "regedit" کاربر برگزیده ثبت مطالب در مرداد ماه (طرح فوق‌انجمنی)

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

سلام و عرض ادب خدمت همه‌ی دوستان و همراهان عزیز صندلی داغ، مجددا خدمتتون هستیم با یه صندلی داغ دیگه که البته این صندلی داغ یکم با بقیه صندلی داغ‌ها فرق می‌کنه.

در راستای اهداف انجمن مبنی بر گسترش صندلی داغ در سطح کلان تبیان بر آن شدیم تا برگزیدگان بخش‌های مختلف سایت تبیان رو بر اساس هماهنگی‌های انجام شده روی صندلی بنشونیم. به همین منظور اولین طرح فوق‌انجمنی رو شروع می‌کنیم:

پس با توجه به اینکه کاربر "regedit" برگزیده بخش ثبت مطالب در مرداد ماه شدن صندلی داغ ایشون رو با یاد خدا و همراهی شما عزیزان شروع می‌کنیم.

دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

دوستان فقط توجه داشته باشن که مدت صندلی داغ فقط یک هفته هستش، پس سوالاتتون رو سریعا وارد کنید تا ایشالله با کمبود زمان مواجه نشید.

این شما و این آقای رج‌ادیت:

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

جمعه 22/6/1387 - 12:33 - 0 تشکر 57205

Aansherly عزیز

سلام

سلام دوست عزیزم

1-آنشرلی رو تعریف کنید ...اونقدری که میشناسید.

مهربون و احساساتی و ساده

2-بزرگترین نقطه ضعف پست های آنشرلی تو انجمن ها چیه؟

نقطه ضعف از كجا پیدا كنم عالی هستی.البته شاید تو اینده پیدا كنم ...

3-بزرگ ترین نقطه ضعف پشت های آنشرلی تو ثبت مطالب چیه؟

چند تا مطلبی كه ازتون خوندم خوب بود نقطه ضعف نداشتین ولی به نظرم

بیشتر فعالیت كنید بهتر میشه

4-بزرگترین نقطه قوت پستهای آنشرلی در انجمن ها؟

بگم به روز بودنتون كه همیشه هستید و فعالیت میكنید.

5-بزرگترین نقطه قوت پست های آنشرلی در ثبت مطلب؟

با احساس نوشتن

6-دوست داشتنی ترین ثبت مطلبی قدیم..  

ali110

7-دوست داشتنی ترین ثبت مطلبی جدید

fatemehbanoo

8-منو با چی شناختید؟

تاپیك امداد

10-نظرتون راجع به این چیه: به منم سر بزن...

قبلا زیاد می دیدم از این جمله خیلی بدم میادو یه جوری معنی اینو میده كه

نظر بده نظربدم ولی خدا رو شكر الان دیگه ندیدم . بچه ها عالین

11-چرا محبوبای ثبت مطلب که تعداد نظراتشون چندین برابره مطالبشونه از

جمله بالا استفاده نمیکنن؟چرا موفقن؟محبوبن؟

به نظر من كسی كه مطالبشو با دقت انتخاب كنه و اهمیت بده كه چی ثبت

میكنه به دوستان خودشم اهمیت بده موفقه تو ثبت مطلب دوستانی هم كه

همیشه بالای ثبت مطلب هستن اینجوری هستند

برمیگردم

منتظرتم

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 12:48 - 0 تشکر 57209

به نام خدای مهربون

اول از همه كه خیلی هم دیره... به جناب رج ادیت تبریك میگم برتر شدنشون رو...

بعدشم یه توضیحی به عسل عزیز و باقی دوستان كه ممكنه براشون سوال شده باشه باید بدم. همون طور كه جناب مكلارن هم قبلن گفته بودن این صندلی داغ با صندلیهای داغ قبلی فرق میكنه! یكی از فرق هاش هم مدت زمانش و نبود غول اول صندلی هست!

چون این صندلی داغ برا دوستای ثبت مطلبی هست! ممكن هست كه این دوستان با محیط انجمن ها شناخت نداشته باشن...

خب این از این توضیح...

ایشالا با سوال برمیگردم...

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

جمعه 22/6/1387 - 12:51 - 0 تشکر 57210

ranginkamoon عزیز

سلام

سلام دوست آبی من

به به شاهد سوزاندن چه كسی هستیم

regedit عزیز

خوشحالی یعنی........

یكی از دوستای قدیمی و خوبمون

لطف داری

اولن سلام

سلام

1.چی شد كه عاشق استقلال شدید ؟كدوم بازیكن استقلالو بیشتر دوس دارید؟

چیزی نشد همه ما عاشق زیبایی هستیم از استقلال قشنگ تر چی از ابی زیباتر چی هست.

مجتبی جباری

2. به نظر شما  ادما  اگه یه روز دروغ نگن میمیرن؟

نه نمیمیریم دق میكنیم.

3. چرا امینمو دوس داری؟

امینم رو بخاطر بعضی از كار هاش دوست دارم خیلی عالی كار مكینه یكی دیگه اش اینكه یكی از معدود سفیدپوست های رپ خون كه بهترین هست تو رپ كلا بخاطر اینكه خوب كار میكنه دوستش دارم.

4.الگوتو تو زندگی؟

 خودم چون دوست ندرام مثل كسی باشم

5. یه حرف بگین كه روی من تاثیر بذار؟

زندگی سرگذشت در گدشت ارزو هاست


6. یه بیت شعر ؟

توانا بود هر كه دانا بود    زدانش دل پیر برنا بود(عجب شعری گفتم)

دوباره برمیگردم

منتظرتم

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 13:2 - 0 تشکر 57219

سلام

یه صحبتی  با بعضی دوستان داشتم.

از اونجا که این صندلی داغ آقای رج ادیت هست دوستان سعی کند در مورد آقای رج ادیت سوال کنند، نه در مورد خودشون.

خب از اونجا که نباید پستی بدون سوال باشه:

آقای رج ادیت تا حالا شده ازبچه ها تبیان کسی رو با مطالبش شناخته باشین وحس کنین اخلاق خوبی داره و یا از عقایدش خوشتون بیاد بعدا بفهمید که اشتباه کردین و اونطوری که نوشته هاش بوده ، نیست؟

 اصلا دوستاتون تو تبیان رو با چه معیاری می سنجید ؟ با نوشته هاشون ؟ با چی؟

خدایا هرگز نگویمت دستم بگیر،

 

                          سال‌هاست گرفته‌ای، 

                                                        مبادا رها كنی...

 

جمعه 22/6/1387 - 13:38 - 0 تشکر 57226

*به نام مهربان پروردگارم*

سلام


خب اول متشکرم بابت سوالات
یعنی جواب ها...

هر وقت تو انجمن کارام تموم شد میرم ثبت مطلب
برای همین کمتر میرسم

با احساس نوشتن
همه ی حس ثبت مطلب به احساساتی نوشتنشه...

تاپیك امداد

نه بابااا
یعنی اینقدر دیر؟
جل الخالق...فکر میکردم خیلی قبل تر منو شناخته باشید


ادامه سوالت
1-چرا اینقدر صمیمی هستید همیشه؟
مشکلی براتون پیش نمیاره؟
2-نمیدونم ازتون پرسیدن یا نه
با اینکه خوندم همه سوالات رو اما حافظه یاری نمیکنید متاسفانه
چرا رپ رو دوست دارید؟
چی هست تو موسیقی رپ که جذبتون میکنه؟
3-اگه به رپ و خوب بودنش اعتقاد دارید
چطور میتونید باور عموم مردم رو نسبت بهش تغییر بدید
4-بهترین پست منو تو ثبت مطلب انتخاب کنید
(یوهاهاها...)
5-فعالیت های قران و عترت رو  ارزیابی میکنید برامون؟
6-چرا قران نمیخونید؟
چرا نسل جدید(یعنی ماها)اینقدر دوریم از قران
7-اون موقع که ممیزی شدید چه حسی داشتید؟
فکر میکنید ممیزی شدن بده؟
یعنی من اگه ممیزی بشم ممکنه واااای ه عالم!!!ببین من چقدر خلافم
که ممیزی شدم ...(البته اگه ویرایش هم بشم باز هم همینارو میگم!)
شما چقدر اینجوری فکر میکنید؟
همیشه متفاوت بقیه بودن بده؟شما بد بودید؟
(سوالم جنجالی نشه!)
8-گفتید شعارتون اینه که غم و غصه رو بی خیال خوش باش
نظرتون نسبت به این چیه:
شاد بودن هنر است
شاد کردن هنری والاتر
لیک هرگز نپسندیم به خویش...که چو یک شکلک بی جان شب و روز
بی خبر از همه خندان باشیم
"بی غمی عیب بزرگی است که دور از ما باد"
9-دوستای ثبت مطلبی با معرفت ترن یا انجمنی؟
(یوهاهاها...ای وای چرا سوالم اینجوری میشه؟)

10- فکر میکنید من تو کدوم انجمن میبودم موفق تر میبودم؟

(مسئول کدوم انجمن یا کاربر فعال کدوم انجمن؟)

11- اینم سوال مشترک خانم گل و جناب مکلارن

(با اجازه جناب مکلارن)(لطفا در مورد دوستان انجمنی باشه که مامیشناسیمشون)

صبورترین *
منطقی ترین *
احساساتی ترین *
دلسوزترین *
صمیمیترین *
زودرنج ترین *
رو راست ترین *
عجولترین *
خونسردترین *
مهربانترین *
آرومترین *
شاد ترین *
منظم ترین*
سرسخت‌ترین*
با جنبه‌ترین *
سریع‌ترین*
بی‌خیال‌ترین*
خشن‌ترین*
باادب‌ترین*
خلاق‌ترین*
شناسه زیباترین:D*
پیگیر‌ترین*
شجاع‌ترین*
انعطاف‌پذیرترین*
از خودگذشته‌ترین*
شلوغ‌ترین*
عجیب‌ترین*
مرموز‌ترین*
ترسناک‌ترین*
نمونه‌ترین*

فکر نمیکنم دیگه وقت بشه که بیام

پیشیش سپاسگزارم بابت سوالها

یا علی

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
جمعه 22/6/1387 - 14:37 - 0 تشکر 57243

به نام خدای مهربون

سلام... خب بالاخره قسمت شد كه بیایم و همون جوری كه كلی وقته قول دادم به جناب رج ادیت دوست قدیمیمون، بسوزونمش! ایشالا كه بسوزن! ( اهم اهم! خب من مسئولم! هههه)

و اما اسوالا

1_خب من نظرتون رو راجع به رپ خوندم! در واقع حقیقت رپ همونیه كه گفتین! اما حقیقت رپ تو ایران هم همینه!

2_مگه قرار نیست با رپ اعتراض بشه... مگه قرار نیست صدای اون آدمایی كه صداشون ضعیفه به همه جا برسه! پس چرا اعتیاد این قدر باهاش قاطی شده! نگید نه! چون خودشون تو آهنگ هاشون علنن میگن!

3_مستند شوك رو دیدین! اگه آره چی دارید كه در موردش بگید!

4_به نظرتون اگه نخوایم شعار بدیمو چشمامونو نبندیم! چجوری میتونیم از رپ دفاع كنیم! اصلن جایی برا دفاع هست!

5_رج ادیت تا حالا چقدر خواسته تا متفاوت باشه! برای متفاوت بودن دست به چه كارایی میزنه!

6_الآن كه برتر شدید! با اون موقع كه برتر نشدید فرقی كردید! 

7_فكر میكنین كه بچه ها دیدشون نسبت به شما عوض شده!(منظورم از وقتی برتر شدینه!)

8_ خیلی مامان دوست هستین! ( نگین نه كه تابلوهه! ) چرا؟

 9_گفتین تو دبیرستان درس نخون بودین تا هنرستان!الآن كه دانشگاهین چی! بالاخره این رج ادیت درس خون شد یا نه!

 10_عالم سربازی چه عالمیه! به آقا پسرا توصیه میكنین كه برن یا نه!

خب فعلا همین ده تا باشه تا بعد... برمیگردم حتمن!

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

جمعه 22/6/1387 - 16:50 - 0 تشکر 57293

به نام خدایی که همیشه در قلب ماست

سلام

اینبار گذر پوست به دباغ خونه افتاد و جناب رج ادیت گرفتار این صندلی شد، تو این گرمای هوا و زبون روزه، خدا به دادتون برسه، کولر گازی شاید کمکتون کنه، اینجاست دوستان واقعی خودشون رو نشون میدن، با این سوالات داغشون، خب منم چندی سوال داغ ازتون میپرسم، بعد از افطار جواب بدین که بتونین با آب یخ جبران سازی کنین.
1. من شما رو از اون حمایت شدید از رپ شناختم، که میگین رپ ایرانی، میشه بگین رپ ایرانی و خارجی چه فرقی باهم داره؟
2. چرا رپ همش از نا امیدی، غم، فحاشی، شکست عشقی و ... حرف میزنه؟
3. شما اشاره دارین که رپ یعنی اعتراض، اعتراض با استفاده از موارد بالا درسته؟
4. مستند شوک رو اکثرا دوستان دیدن، نظرتون در موردش چیه؟
5. چرا با وجود این همه اثرات سوءی که موسیقی رپ به پیکر جامعه و افکار مردم میزنه، شما هنوز ازش حمایت میکنی؟
6. موسیقی های کلاسیک، پاپ، سنتی چه مشکلی داره که رپ داره اینا رو کمرنگ و یواش یواش نابود میکنه؟
7. چرا اعتیاد با مخدر های خیلی خطرناک با رپ اجین شده؟
8. آیا به نظر شما این اشعاری که تو موسیقی رپ خونده میشه، با اعتقادات و دین ما منافات نداره؟
9. کلمه رپ، معنی و مفهوم خاصی داره؟ (منظورم نماد هست یا معنی لغوی داره)
10. روزی چند ساعت به موسیقی گوش میدین؟ (همیشه رپ گوش میدین)

خب این سوالات من بخش اولش تموم شد و بخش دومش در مورد خودتون هست میپرسم

11. ماه رمضان شروع شده، ماه نزول قرآن، یه جمله زیبا از متناسب با این ایام؟
12. روزانه چقدر برای خانواده وقت میزارین؟
13. چقدر برای دوستان وقت میزارین؟
14. چقدر برای خودتون وقت میزارین؟
15. چقدر برای خدا وقت میزارین؟
16. اگر بگن سرنوشت خودتون رو از سر بنویسن، این زندگی رو انتخاب میکنین یا عوضش میکنین؟
17. روزانه چقدر برای انجمن، ثبت مطالب، چت و یا سایر کارهایه اینترنتی وقت میزارین؟
18. از رشته ای که دارین راضی هستین؟
19. بهترین دوست و بدترین دشمن از بچه های انجمنی و ثبت مطالب؟
20. یه آرزو؟

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
جمعه 22/6/1387 - 17:21 - 0 تشکر 57302

*******************

بازم سلام

خدا قوت!(یه بنده خدایی می گفت نگید خسته نباشید! فاز منفی داره!!؟)

نظرتون رو درباره ی کلمات زیر بگید(حتی شده یه کلمه):

حسین

عشق

مادر

پدر

خواهر

امام زمان

حضرت فاطمه (ص)

بهشت

جهنم

جنگ

شهادت

نماز

اعتیاد اینترنتی

Internet explorer

Pen-friend

علی دایی

جام جهانی

زیدان

محیط دانشگاه

تیپ و ظاهر

حجاب

دروغ

گناه

نقاب

الگو

لبخند

بارون

بهار

زمستان

پاییز

سرنوشت

جوانی

پیری

مرگ

شانس

مطالب فاطمه بانو

خود بانو(اصلا می شناسیدش.....!؟!!)

یه وصیت

....کافیه گمونم!!*******************

يا حسين

جمعه 22/6/1387 - 19:53 - 0 تشکر 57332

 شقایق صحرایی عزیز

عجب جواب هایی دادید به سوال های من ...

گفتم خیلی حال می كنید...........

چند تا سوال دیگه ... 

من اماده ام

- به نظرتان مدیریت شقایق صحرایی در محیط برسا تفاوتی با مدیریتش در این محیط داشت؟ اگر بله

چه تفاوت هایی ؟ بهتر بود یا بدتر؟ نقاط ضعف و یا قوتی که در مقایسه مدیریتم در این دو محیط به

نظرتان می رسد چیه؟ 

تو برسا بیشتر من با مجنون صفت بودم و ایشون رو می شناختم واقعیتش توبرسا شناختی از

شما نداشتم به اون صورت........پس نمی تونم بگم چه فرقی داشتید تو برسا و اینجا.

- عدم حضور مجنون صفت در کادر مدیریت فرهنگ و هنر در این محیط تا چه اندازه محسوس هست

من میگم بهترین مدیریت برای ایشون بوده.

من مدیریت ایشون رو می پسندیدم و جای خالیشو حس میكنم.

-  برای بهبود کیفیت انجمن فرهنگ و هنر به نظرتان چه چیزهایی باید تغییر کنه؟ زبان مطالب؟ نوع

مطالب ؟موضوع مطالب؟ نوع نگرش یا موارد دیگه؟

چه سوالای سختی چی بگم آخه به نظرم باید كاربر ها رو به سمت بكشید كه مطالبشون علمی تر

و پربارتر بشه اونم فكر كنم كار شما باشه البته نمی گم بحث های مثل كی دوست داری

و....نباشه ولی همه اش از اینا نباشه....

- چه راهکاری برای افزایش بازدید و حضور بیشتر کاربران در انجمنی مثل فرهنگ و هنر مد

نظرتان هست؟

البته این دوتا بازید و علمی بودن انجمن با هم نمی تونند باشه البته اینو تجربه ثابت كرده این

بازم به نوع بحث های كه میشه بستگی داره كه بتونه بچه ها رو جذب كنه یا نه اونم بازم به

نظرم با خوده شماست كه چطوری بحث ها رو مدیریت كنید

-  برای نجات انجمن فرهنگ و هنر از این وضعیت نامطلوب مدیریتی به نظرتان تغییر رویه می تواند

کارساز باشد یا کلا مدیریت را واگذار کنم؟

به نظر من شما و اقای دكی میتونید مدیریت  خوبی تو انجمن معارف یا قران یا حوزه داشته

باشید.

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


جمعه 22/6/1387 - 20:39 - 0 تشکر 57335

پنچره ی خیال عزیز

سلام

سلام

وای چه بسوزبسوزیه اینجا....یعنی كی داره میسوزه این موقع روزبا زبون

روزه؟؟؟؟

كیه یعنی؟

ایول"regedit" خودمونه....تبریك میگم

ای بابا خودمم كه.

ممنون

با حضورفعالتون توی ثبت مطلب میشدحدس زدكه برنده ی این ماه

شمایید.....بازم تبریك این هوووووووووووووووا

ممنون

حالا سؤال:

1-پنجره ی خیال كیه؟؟ اگه میشناسیدش نمره اش چنده؟؟

پنجره ی خیال از خوبای انجمن هستش كه مطالبشو دنبال میكنم نمره اش از

20 میشه 19

2-آیابه نظرشما هم پنجره همش كارش هق هقه؟

نه خودت اینجوری فكر میكنی احتمالا

3-آیا عقل وعشق باهم همخوانی دارن؟

معلومه كنه.عشق عقلو ضایع میكنه.

4-رج ادیت چه چیزی روحاضرنیست با چیز دیگه ای عوض كنه؟

عشقشو

5-آیا ازرج ادیت بودن خودتون راضی هستید؟از حسین فرجی بودن خودتون

چطور؟؟

از رج ادیت راضیم ولی از حسین فرجی نه به اون صورت كه دوست دارم

6-آیا به كلماتی مثل تقدیر وقسمت عقیده دارید؟

معلومه كه اعتقاد دارم قسمت و تقدیر نبود الان من اینجا نبودم كه.

7-آیا آدم احساساتی هستید؟به نظرتون چقدر احساسات بایدتوی زندگی

دخیل باشه؟؟

میشه گفت.به نظرم به اندزه اش خوبه زیا د احساساتی بودن خوب نیست

چون باعث سوء استفاده میشه .

8-نظرتون،حستون ویاهرچیزی كه دوست داریدرو راجع به تك تك كلمه های زیر

بگید:

ماه:زیبایی شب

،خورشید:نور زندگی

،صبر:ندارم

،پنج:شش

،تهران:021

،طلاق:جدایی

،قلیان:100 نخ سیگار

،دانشگاه:ازاد اسلامی

،ممیزی:ضد حال

،خدانگهدار

خدا نگهدارتون

 دلم نمیاد دیگه ازتون سؤال بپرسم اینهمه سوختیدگناه دارید«منم بچه ی خوووووووووووب»

فعلا همینا بســــــــــــــــــه

شرمنده میكنی خوبی این بچه های انجمن خراب كرده منو

در پناه حق

علی یارت

 

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خـاک سپارند تـا اجزای بدنم خـاک ایـران را تشکیل دهد.

((کوروش بزرگ))


برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.