شقایق صحرایی عزیز
عجب جواب هایی دادید به سوال های من ...
گفتم خیلی حال می كنید...........
چند تا سوال دیگه ...
من اماده ام
- به نظرتان مدیریت
شقایق صحرایی در محیط برسا تفاوتی با مدیریتش در این محیط داشت؟ اگر بله
چه تفاوت هایی ؟ بهتر بود یا بدتر؟ نقاط ضعف و یا قوتی که در مقایسه
مدیریتم در این دو محیط به
نظرتان می رسد چیه؟
تو برسا بیشتر من با مجنون صفت بودم و ایشون رو می شناختم واقعیتش توبرسا شناختی از
شما نداشتم به اون صورت........پس نمی تونم بگم چه فرقی داشتید تو برسا و اینجا.
- عدم حضور مجنون صفت در کادر مدیریت فرهنگ و هنر در این محیط تا چه اندازه محسوس هست
من میگم بهترین مدیریت برای ایشون بوده.
من مدیریت ایشون رو می پسندیدم و جای خالیشو حس میكنم.
- برای بهبود کیفیت
انجمن فرهنگ و هنر به نظرتان چه چیزهایی باید تغییر کنه؟ زبان مطالب؟ نوع
مطالب ؟موضوع مطالب؟ نوع نگرش یا موارد دیگه؟
چه سوالای سختی چی بگم آخه به نظرم باید كاربر ها رو به سمت بكشید كه مطالبشون علمی تر
و پربارتر بشه اونم فكر كنم كار شما باشه البته نمی گم بحث های مثل كی دوست داری
و....نباشه ولی همه اش از اینا نباشه....
- چه راهکاری برای افزایش بازدید و حضور بیشتر کاربران در انجمنی مثل فرهنگ و هنر مد
نظرتان هست؟
البته این دوتا بازید و علمی بودن انجمن با هم نمی تونند باشه البته اینو تجربه ثابت كرده این
بازم به نوع بحث های كه میشه بستگی داره كه بتونه بچه ها رو جذب كنه یا نه اونم بازم به
نظرم با خوده شماست كه چطوری بحث ها رو مدیریت كنید
- برای نجات انجمن
فرهنگ و هنر از این وضعیت نامطلوب مدیریتی به نظرتان تغییر رویه می تواند
کارساز باشد یا کلا مدیریت را واگذار کنم؟
به نظر من شما و اقای دكی میتونید مدیریت خوبی تو انجمن معارف یا قران یا حوزه داشته
باشید.