• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن دانشجویی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
دانشجویی (بازدید: 30969)
دوشنبه 7/5/1387 - 0:59 -0 تشکر 49590
عکس کده دانشجویی

به نام خدای مهربون

سلام به دوستای گل و گلاب خودم.

 

بچه ها تو این تاپیک می خوایم عکس های ناب خودمون  که احساس می کنیم برای دوستای دیگمون جالب هست رو قرار بدیم.

این تاپیک مثل تاپیک خاطرات دانشجویی هستش ولی تفاوتش اینه که اینجا خاطرات مصور رو قرار می دیم.

فقط جسارتا چند تا تذکر رو لازم میدونم که بگم:

1. از قرار دادن عکس هایی که احتمال میدید برای افرادی که توش هستن مشکل ایجاد می کنه ، خودداری کنید.

2. زمانی که عکس رو قرار میدید به سایز اون دقت کنید تا صفحه ظاهر طبیعی خودش رو از دست نده.

3. سعی کنید توضیح مختصری در مورد عکسون قرار بدید.

منتظر عکس های قشنگتون هستم...

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

شنبه 27/7/1387 - 7:49 - 0 تشکر 65793

به نام خدا

سلام

نه بابا این قفل کودکش اونقدری بزرگ هست که بشه از پایین و از هر زاویه ای دیدش!

برا این ندیدیدش چون فقط همین یکی از این قفلا داره !  که اونم شد سوژه ی  ما!!!

شاد باشید...

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

شنبه 27/7/1387 - 8:54 - 0 تشکر 65800

به نام خدا

جدا ؟! چه جالب ! گفتم من تا حالا از هیچ زاویش ندیدم این قفلارو !  یعنی این اورجینالشه که دو تا گوشواره یعنی همون دو تا قفل کودک بهش وصل کردن ؟ نکنه بقیه شون جنبه تزئینی دارن !

شاد باشین

شنبه 27/7/1387 - 9:56 - 0 تشکر 65817

به نام خدا

ســلام

تازه شما شانس آوردین كه فقط قفل كودك داره.

برا ما كه خیلی وقته ازینا داریم و همشون هم از همون اول علاوه بر قفل كودك، محافظ كودك هم داره. یه چیزی تو مایه های محافظ كنترل تلویزیون منتها از نوع فلزیش... كه میشه همون حصار یا زندان یا اگه بخواییم بهتر تعبیرش كنیم می شه گفت سیستم امنیتی مقابله با سرقت.

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
يکشنبه 28/7/1387 - 14:52 - 0 تشکر 66152

سلام دوستان گلم.

حالا خوبه قفلش معمولیه و ضد اسید  نیست. این کارا یعنی توهین به ایرانی ها!!!!

واسه چی باید این طوری باشه؟؟

محسن.ع

کاش دنيا دنده عقب داشت!!!!

يکشنبه 28/7/1387 - 16:3 - 0 تشکر 66162

به نام خدا

سلام

نه محسن جان. اینطوریا هم نیست. چون از این تعداد ویدئو پروژکتوری که تو کلاسا نصب کردن فقط همین یکیش قفل داره.

اصلا نمیدونم منظورشون از این کار چی بوده. اگه به همشون قفل میزدن میشد اینطور گفت.

شاید دوتا قفل اضافی آورده بودن نمیدونستن چی کارش کنن !!!!!!!

تا بعد...

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

يکشنبه 28/7/1387 - 17:37 - 0 تشکر 66176

نه جعفر جان احتمالا قفل كم آوردن. و الباقی رو تو چند روز آینده....

ما خودمونم این صحنه رو توی دانشگاه میبینیم.

محسن.ع

کاش دنيا دنده عقب داشت!!!!

چهارشنبه 8/8/1387 - 19:23 - 0 تشکر 68105

به نام خدا

سلام عرض میکنم خدمت دانشجو های عزیز

بازم عکاس باشی ِ عکس کده در خدمتتونه با سه تا عکس دیگه !!!

امروز رفته بودم نمایشگاه رسانه های دیجیتال.

بین بازدید کننده ها یه عده دانشجو بودن که نظرم رو خیلی به خودشون جلب کردن!!!

گفتم بذار ازشون عکس بگیرم بذارم تو عکس کده.

البته از مربیشون اجازه گرفتما !

دانشجو کوچولو ها !!!:

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

شنبه 11/8/1387 - 15:56 - 0 تشکر 68238

سلام دوستان

دانشجو؟؟؟؟!!!!!

عکس پایین ، پایینیه دانش آموز هم نمیشن. اون وقت شما ....(ههه)

یا علی

محسن.ع

کاش دنيا دنده عقب داشت!!!!

شنبه 25/8/1387 - 20:28 - 0 تشکر 70926

سلاااااااااااااااااااام و عرض ادب خدمت دوستان گل دانشجوی خودم و خودش


(جعفر عزیز اقا محسن راس میگه ها هههه به دبستانی بودن میخورن اینا ؟)

خب بریم سراغ اصول مفهوم هر تاپیک جای خود و هر پاسخ هم مخصوص تاپیک خود !

ما در اصفهان یه موقعی "یه قاتل فراری" داشتیم ! بعد تا اومدیم بگیم کی کیه و کی کجاست و اینا ! فرار کرد رفت پی کار خودش ...! گذشت تا اینکه ما داشتیم از رفیقمون عکس میگرفتیم توی کلاس که همین طور یادگاری داشته باشیمش ! یهویی دستشو اورد جلو صورتشو گفت نگیر که من همون قاتل فراریم هههه . اینم عکسش! چون دیدم جدی جدی ممکنه قاتلها هم دانشجوی درس خونی باشند و خودشونو مخفی کنند ، گفتم سوژه خوبی هست معرفی بشه :



آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
شنبه 25/8/1387 - 20:31 - 0 تشکر 70928

اما عکس بعدی ....

دیدین بعضی موقعا بعضی دانشجوها ادعاشون میشه که دستخطشون خوبه و فلان ؟!!؟
نمونه اش خود من ! تازه اگه دستخط انگلیسی هم باشه دیگه تریپ فانتزی تر !! اما هیهات اون موقعی که ادم بفهمه با اون همه قیافه گرفتن ! مثلا دانشجویی ! دستخط باباش با اون سن و سالش ازش قشنگتره !!
داشتم یه خط مینوشتم . بعد اومدیم خدمت حضرت پدر و فلان و فلان و خلاصه کلی افکت ! همچین گذاشت تو کاسمون که دیدم حالا حالا جای پیشرفت داریم !!
(خط اولی و دومی دستخط یه دانشجوی درس خوندس یعنی !  سومی مال  یه پدر دیپلمه ...)


 علی علی

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.