• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 11936)
جمعه 14/4/1387 - 9:40 -0 تشکر 46454
شیطنت های عاشقانه!!

به نام نامی حق

رب شرح لی صدری و یسر لی امری وحلل عقدة من لسانی یفقهو قولی

سلام

...................

یا بسم الله...!! نگاشون کن...والله زمون ما تا حرف ازدواج و ...پیش میومد جوونا رنگ به رنگ میشدن،پا میشدن از اتاق میرفتن بیرون ...دیگه عشق و عاشقی که بماند...حالا چی چی همتون جمع شدید اینجا؟

خب حالا اشکالی نداره حالا که اومدید منتظر باشید تا براتون در ادامه مطالب مدیر محترم انجمن روانشناسی نگین عزیزم،راهکارهایی برای یه زندگی ساده، قشنگ اماااا عاشقانه بنویسم...فرقش با اون مطالب اینه که این مطالب اکثرا برای خانوم ها هستن اما آقایون هم میتونن استفاده کنن از خیلی هاش

راستی من چند تا از این روش ها رو امتحان کردم رو برادرام،جز یه نچ نچ نچ و سر تکون دادن چیزی عایدم نشد...امااااااا من به این راهکارها ایمان دارم...

فقط کافیه دلتون یه نمه واقعا بخواد عاشق باشه عاشقانه زندگی کنه...باقی حرفا همش بهونه است...

شاد باشید و عاشق(عاشق آنکه تو را بخواهد و دوست بدارد به همان اندازه)

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 5/5/1387 - 23:45 - 0 تشکر 49413

-:- به نام حضرت دوست -:-

سلام سلام سلام... وای كه من چن وقت بود به این تاپیك سر نزده بودم!! واااااو... نیگا چین قذه شیطنت!! هوووووووووم!! منم شرو میكنم! 1...2....3....

در هر مناسبتی در ایام سال برایش قطعه شعر کوتاهی بسرائید و تقدیمش کنید

.

مطمئن باشید این گونه کارها او را کاملا به وجد خواهد آورد

.

"نوای آسمانی تو این کارا با طبع شعر ونقاشی دوست داشتنیش خیلی خبره است "

به به!! به به!! آنه ی عزیز!! حال ما رو لو میدهی! هوم! عجب!! اما منم بگم كه این راه خیلی خوبه...خیلی قشنگه... و یه نكته ی مهم كه داره شما خودتون قبل از طرف مقابلتون به وجد میاید! و یه نكته ی دیگه اینكه! بیاین تو این زمینه سنت شكنی كنین! از خودتون مناسبت بسازید! مثلا! یه روز كه از خواب پا میشید! بوی گل یاس رو میشنفین! اینو به فال نیك بگیرید! اون روز رو اسمشو بزارید روز یاس! بعد یه متن یا یه شعر.. یا هر چیزی كه در توانتون هست متناسب به اون روز و اسمی كه روش گذاشتین درست كنین! ( اها اینم بگم! یادتون نره! از همسرتون و خصوصیاتش و یا ظاهرش یا هر چیزی كه میشه تو این شعرا استفاده كنین و با یه كدوم از روش های قبلی بهش تقدیم كنین!)

پس از به پایان رسیدن ساعت کاری او یک تاکسی به دنبالش بفرستید و از پیش کرایه تاکسی را حساب کنید تا او را به یکی از بهترین رستورانهای مورد علاقه اش و درست همان جایی که شما از پیش انتظارش را میکشید برساند

.

به به! عجب! اما خداییش من یكی عمرا سوار این ماشین بشم تا نفهمم كی فرستادتش! شمام نشین! ههه... جان خودم فردا پس فردا آمار دزدی از این راه زیاد میشه! میان میگن شما یادمون دادید! خب بیایم یه كار بهتر كنیم! مثلا خودمون خیلی نابهنگام به محل كارش بریم! اونم با یه شاخه گل كه دوس داره! هههه!

با سلیقه خودتان کارت تبریک های جالبی برایش درست کنید. مهم نیست که کارت تبریک شما کاملا حرفه ای باشد بلکه شما حتما باید احساس قلبی تان را به او نشان بدهید

.

خب اینم یه نكته ی خیلی خوبیه! حالا منم یه چی پیشنهاد كنم! بیاین تو این كارت تبریكا از صنعت كولاژ استفاده كنین! كولاژ بلدین دیگه!! ( از همونا كه بچه بودیم! نخود لوبیا میچسبوندیم رو نقاشی!! ههه) حالا چرا میگم كولاژ! الآن میگم خدمتتون! مثلا همسرتون یه پیرهن داره كه خیلی دوسش داره! ولی خب یه چیش شده كه دیگه قابل استفاده نیست! میتونین از دكمه ها و تیكه پارچه ها حتی زیپ! یا شیشه ی عینك! یه تیكه از یه خودكار! یا هر چیز دیگه ای كه این بسته به سلیقه و ابتكار شماست استفاده كنین! این جوری هم اون وسیله كه دوسش داشته و شاید حتی یادگاری خیلی مهمی بوده براش برای بار دوم به یادگا ر میمونه! هم همسرتون میفهمه كه شما تا چه حد به علایقش آشنا هستین! به به!

ادامه دارد...

شنبه 5/5/1387 - 23:45 - 0 تشکر 49414

-:- به نام حضرت دوست -:-

مخفی گاهی برای پنهان کردن هدایای عاشقانه که قصد دارید به او بدهید داشته باشید

:

زیر بالش , داخل دستکش, در کیف اسناد, در کشوی جورابها در جعبه پیتزا, در یخچال

......

اما از همه جا بهتر در یخچال هستش! هههه... علی الخصوص برای ماها! همچنین در قابلمه! ظرف شكلات! و هر چه مربوط به شكم باشه! هههه...

.

خاطرات روزانه تان را در رابطه با چگونه فکر کردن درباره همسرتان روابطتان و در مورد زندگی مشترکتان در یک دفتر چه یادداشت کنید. بعضی روزها فقط درون دفترچه بنویسید: دوستت دارم

.

تا آخر سال این کار را انجام دهید و بعد این دفترچه را به مناسبت هدیه تولدش به او هدیه نمائید

.

كار جالبیه! در ضمن! برای اینكه هر سال این كار رو انجام بدین و از این حالت یك نواختی در بیاد! میتونین نوشته هاتون رو مصور كنین! یه نقاشی ساده از اون اتفاق بككشید! نمیخواد حرفه ای باشه! اتفاقا لطفش به الكی بودنشه! این قذه میخندین!

همواره برای دریافت کردن کارت تبریک و اظهار علاقه های بی موقع آمادگی داشته باشید

.

این یه مورد رو من هستم اساسی! من امسال تنها سالی بود كه تولد دوستام رو تقریبا اكثرشون رو تو روز خودش تبریك گفتم! تا قبل اون! حداقل یك ماه زودتر حتما بود! واقعا هم اعتقاد دارم اون بیشتر آدما رو خوشحال میكنه! چون شما یه موقعی به یادش بودین كه هیشكی نبوده! یه كار قشنگی هم كه میشه انجام بدین! برگزاری روزشمار هستش! مثلا 10 روز قبل و 10 روز بعد از تولد... هر روز یه جور خاص بهش تبریك بگین! انتظارتون برای زندگی باهاش رو بهش نشون بدین!

ادامه دارد....

شنبه 5/5/1387 - 23:45 - 0 تشکر 49415

-:- به نام حضرت دوست -:-

سعی کنید کارت تبریک هایی که تهیه می کنید از همه نوع باشند:

مضحک, جدی و عاشقانه

"این همون کاریه که نوای آسمانی خیلی انجام میده" باز منو لو دادی آنه جان! هوم! پیشنهاد خاصی ندارم! گزینه ی بعدی لطفا! هههه

وقتی از محل کار به خانه باز می گردد او را با یک میز شام بسیار عالی شگفت زده کنید

 این خیلی خوبه! من همیشه از پیشنهادات خوشمزه استقبال میكنم! منم تاكید بسیار بسیار دارم در منور كردن استعداد هاتون برای این میز شام! سعی كنین همه چیز رو خودتون تهیه كنین! حتی اگه میتونین نون رو! وااااو!! اون موقست كه اگه شاخ از كله ی طرف مقابل بزنه بیرون حق داره! ماشا الله ای كدبانو....

هیچ چیزی برای یک زن غیر قابل تحمل تر از رقیب نیست

اهم اهم! چی بگم واللا! اما بدترین كار در این جور مواقع جبهه گیری در مقابل طرف مقابل هستش! اینو یادتون نره!

هرگز به عنوان هدیه پول نقد ندهید, مگر اینکه در این کار خلاق باشید.

یه كاری میشه كرد! مثلا میدونین كه طرفتون چه چیزی لازم داره اما ترجیح میدین كه در این زمینه سلیقه ی خودش دخیل باشه! پول مورد نظرتون رو داخل پاكت بزارید! و پاكت رو آویزون یه عالمه كاتالوگ و بروشور كنین! حالا این كاتالوگ ها چیه! همون چیزی كه شما میخواستید بخرید! اما خواستید نظر خودشم بدونین! ازش بخواید تا یكیشو انتخاب كنه و با هم برید بخرید!

همیشه برای خرید آمادگی داشته باشید و سایز لباس همسرتان رنگ دلخواهش مدل مورد علاقه اش و نویسنده  محبوبش را بدانی

د

این كه دیگه خیلی خوبه! مخصوصا وقتی آقای فروشنده ازتون میپرسه چه سایزی كفش بیارم و شما بگید مثلا 38! به به! خانومتون كلی كیف میكنه! مطمئن باشید!

خب دیگه!! منم راه كار هامو گفتم! گفتم كه نگید رفیق نیمه راه بود!... همین... ممنون آنه ی عزیز... تاپیك جالبیه!! یا علی.

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید.

يکشنبه 6/5/1387 - 2:32 - 0 تشکر 49459

سلام علیکم

این شیطنت در درجه والابی قرار داره 

یه سفر 10 روزه به مشهد مقدس اون وقت ببین و تماشا کن .

http://rahpoyvesal.blogfa.com
دوشنبه 7/5/1387 - 19:44 - 0 تشکر 49727

بسم رب الرجبییون

سلام

نوای آسمانی عزیز میخوای شما یه کتاب بنویس...هوم؟

راهکارت برا پول نقد خیلی خیلی خوب بود...واقعا خوشم اومد

مرسی

آقای صالحی عزیز اون که شیطنت نیست...یه هدیه خوب و متشخصانه و ایناست...البته میشه شیطونیش کرد...

 منتظر بقیه راهکار ها باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 12/5/1387 - 18:20 - 0 تشکر 50321

بسم رب الرجبییون

سلام

یک پیتزا برایش درست کنید که قالب آن به شکل قلب باشد.

 نه فقط پیتزا خیلی چیزها رو میشه به شکل قلب درست کرد...تازه قلب خیلی خوشگله...

در یک بادکنک زیبا یادداشت عاشقانه بگذارید و آن را با نخ بلندی دست او بدهید.

بادبادک به نظر من قشنگ تره...البته وقتی بیرون باشید ...مخصوصا تو کوه...

سرزمین های عشق و عشاق را بیابید و به آنها سفر کنید.

 بدون توضیح...فوق العاده دوست داشتنیه...

امیدوارم خوشتون اومده باشه

در پناه قران و عترت سالم و تندرست باشید.

التماس دعا

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 19/5/1387 - 17:25 - 0 تشکر 51417

به نام اولین عاشق

به نام اولین تنها

به نام خدا

سلام

اینم یه تعداد راهکار دسته جمعی بدون توضیح:

به جای کیک تولد برایش  کیک عروسی بگیرید.

یک جشن تولد درست زمانی که شش ماه به تولدش مانده است برایش بگیرید.

در یک روزنامه پر تیتراژ با یک آگهی زیبا تولدش را تبریک بگویید.

به جای شمع بر روی کیک تولدش فشفشه روشن کنید درست مثل یک جشن عروسی بزرگ. این کار یکی از ویژگی های خاص شخصیت شما را نشان می دهد.

به عدد سنش برای روز تولد کارت تبریک تهیه کرده و همانروز تقدیمش کنید. و یا گل رز قرمز

 (من هر بار این راهکار رو میخونم واقعا خندم میگیره...تو دانشگاه هم بساطی داشتیم

سر این راهکار...همه سن طرف رو فرض میکردن

و قیمت یه کارت پستال رو حساب کتاب که گرون در میاد!!)

مهدوی باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 22/5/1387 - 17:13 - 0 تشکر 51940

به نام اولین عاشق

به نام اولین تنها

به نام خدا

سلام

سعی کنید هر دو با هم بیندیشید و دور نمایی از آینده ای که با هم در آن زندگی می کنید

را در ذهن بپرورانید این به آن معناست که شما دوست دارید در کنار هم به ابدیت برسید.

این همون توهم زدن همون توهم زدن خودمونه...

اصولا توهم زدن و پرواز دادن قوه خیال خیلیی خیلی دوست داشتنیه...

یکی از مبانی مهم جلوه دادن هدایا در این است که حتما از موزیک , گل , رنگ,

کاغذ کادو, شوی تلویزیونی و تنقلات مورد علاقه او استفاده شود.

اصلا هدیه بی کاغذ کادو و اینا...؟؟؟

فقط این وسط من نفهمیدم تنقلات مورد علاقشو چجوری استفاده کنیم؟

هدیه دادن گل بسیار خوب است اما ساختن هدایای عاشقانه چیز دیگری است.

مردی جعبه موسیقی زیبایی به همسرش هدیه داد و گفت که هر چه زمان پیش می رود

او را بیشتر دوست دارد.

 زن از این حرکت شوهر به وجد آمد و بعد کلید قفل جعبه جواهرش را به دست مرد داد....و

قتی مرد در را گشود زن لبخندی بر لب آور و گفت این کلید قلب من است و

اینک تو در قلبم را گشودی....

هرگز قلب مرا مشکن......

آخیییی....تحت تاثیر قرار میگیریم...زبانمان قادر به تکلم دگر نیست...بدون شرح...

 خوشبخت،خوشبخت و خوشبخت باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 22/5/1387 - 20:13 - 0 تشکر 51979

-:- به نام حضرت دوست -:-

سلاااام.. ای تاپیك دوست داشتنی من! سلام دوستای خوبم!!

و اما نظر من و نظرات آنه!

یک پیتزا برایش درست کنید که قالب آن به شکل قلب باشد

.

نچ نچ نچ! فست فودینگ و عشق! نچ نچ! این جوری كه خودت دستی دستی گور عشقتو میكنی! نچ نچ نچ! به نظر من خیلی قشنگ تره كه مثلا غذای مورد علاقه ی همسرتون رو! حتی اگه قورمه سبزی باشه! درست كنین! با نهایت كیفیت! بعد مثلا موقع سرو غذا! بیاین از یه ابتكاری استفاده كنین! مثلا با یه فلزی! مقوایی! خلاصه یه چیزی كه به اندازه ی كافی تمیز باشه! یه قالب قلب درست كنین! بعد مثلا پلو رو داخل اون بریزید تا شكل قلب در بیاد! درسته كلی درد سر داره! اما كلاس كارش خیلی بیشتره! تازه خونگی هم هست و كار دست هم هست! این همه هم ابتكار! یانه! این قالبا هستا باهاش روی شله زرد مینویسن یا برای كیك استفاده میكنن! یه مدل قلبشو انتخاب كنین! بعد پلو رو كه داخل دیس كشیدین! بزاریدش رو پلو! بعد زعفرون رو همون جوری بریزید روش! تا شكل قلب پلوتون زعفرونی بشه! ههههههه... چه جالب میشه ها! فقط زیادی زعفرون ساتفاده نكین ! چون هم گرونه! بی خانمان میشید! هم اینكه همسرتون این قذه میخنده باید ببریدش بیمارستان! هوم!

در یک بادکنک زیبا یادداشت عاشقانه بگذارید و آن را با نخ بلندی دست او بدهید

.

این منو فقط یاد اون بادكنكای شیشه ای انداخت! اونا خیلی قشنگ میشه برا یادداشت گذاشتن!

سرزمین های عشق و عشاق را بیابید و به آنها سفر کنید

.

مگه عشق و عشاق هم سرزمین دارند! هوم؟؟ در ذهنمان سوال میشود!!

در مورد این دسته جمعی ها هم صحبتی ندارم.. اهم اهم.. میگذریم!

ادامه دارد....

سه شنبه 22/5/1387 - 20:15 - 0 تشکر 51982

-:- به نام حضرت دوست -:-

سعی کنید هر دو با هم بیندیشید و دور نمایی از آینده ای که با هم در آن زندگی می کنید

را در ذهن بپرورانید این به آن معناست که شما دوست دارید در کنار هم به ابدیت برسید

.

منم با همون توهم زدن خودت موافقم!

یکی از مبانی مهم جلوه دادن هدایا در این است که حتما از موزیک , گل , رنگ,

کاغذ کادو, شوی تلویزیونی و تنقلات مورد علاقه او استفاده شود

خب آنه ی عزیزم در جواب سوالت! ببین مثلا جیلی بیلی! یا این شكلات های خوشگل هست كه ممكنه طرف دوست داشته باشه! كلا هر چی كه اون دوست داره! از این پاستیل خوشگلا بگیرید تا پفك! میتونید یه پاكت پلاستیكی بردارید! توش یه مقداری از اون رو بریزید! بعد درش رو محكم میبندید! این بسته بندی ها بسته به سلیقه ی شماس دیگه! باید تمیزكاریش درست حسابی باشه! سعی كنین كه پلاستیك زیاد پر نباشه! چون برای ادامه ی كار به مشكل برمیخورید! بعد یه روبان از این نازكا! برمیدارید! با سوزن یا هر شی ء تیزی كه بتونه یه سوراخی ایجاد كنه برا عبور این روبان اون پاكت پلاستیكی رو سرواخ میكنید .. بعد این روبان رو به شكل یه قلب دور اون تنقلات از داخل پلاستیك رد میكنید! ( گرفتین چی شد!؟) حالا این تنقلات ما بین یه قلب روبانی قرمز محصور شده! خیلی ناز میشه! بعد میتونید از این بسته داخل جعبه ی كادو استفاده كنی! این خیلی برا طرف قشنگه چون توجه بیش از حد شما رو بهش نشون میده! در ضمن اگه از شكلات یا تنقلات دیگه كه آب میشه استفاده میكنید! حتما تا ساعاتی قبل از اهداء كادو در فریزر نگهش دارید...

باقی موارد هم كه عشقولاناتی بود! به به! شما هم خوشبخت شوید! دوست گرامی و گران مایه!

بازم برامون بنویس! ممنون ... یا علی...

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید.

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.