درود خدا به همه عزیزان
(پیشاپیش با عرض شرمندگی بگم که کیبوردم خرابه و حروف ماقبل شین و ضاد و ظاد رو تایپ نمیکنه، اگر جایی از متن لازم بود جایگزین کنین و یا احیلنا اگر کم بود عیبش رو نادیده بگیرین، ممنون)
بازهم از توجهت ممنونم آقا دانیال؛ اما فکر نمیکنم که حجم این نرم افزارها با چیزهایی که الآن تو قشمت دانلود هشت توفیر چندانی داشته باشه. در مرود اشتقبال از آنها، می توانند به عنوان نمونه یکی بزارن اگه دانلودها کافی نبود من هم منضرف میشم.
یاحق
مجتبی