| .......................... ***تولد تولد تولدت مبارک***.............................. باز شــــــده فصل بهار....................................................................... باز بــــــدو کــــادو بیـار....................................................................... برا گلــــــــــای تـــــازه........................................................................ یه عشقِ بی انــــدازه........................................................................ بازم بــــخواه از خــــدا........................................................................ که ای خــــدای زیــــبا........................................................................ ای خالـــق آســـــمون....................................................................... خدای این کــــهکشون....................................................................... خدای مــــــهربـــــونی....................................................................... خدای هـــــــمزبـــونی....................................................................... برای مــــهربــــــون ها ....................................................................... بخواه قشنگ تریـن ها........................................................................ ************************* الهی آمین********************** دوستای خوب فروردینی.... تولد تک تکتون مبارک.. اونم از نوع پیشاپیشش.... ایشالا هر چی سبزی و طراوت و شادابی بهار هست تو وجود شما خلاصه بشه!!سال خوبی داشته باشید.... بازم میگم .... تولدتون مبارک............. یا علی.............................................................................................. ................................مواظب خودتون و دلای پاکتون باشید................................... |