• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 9085)
دوشنبه 12/9/1386 - 11:20 -0 تشکر 18212
هر چه میخواهد دل تنگت بگــــــــو!!

سلام به همراهان همیشگی انجمن روانشناسی.

امیدوارم که همگی دلتون به پاکی و طراوت قطره های بارون پاییزی باشه.

همونطور که هممون میدونیم یکی از راه های پیشرفت ما آدما پذیرفتن انتقادات و پیشنهادات دوستانه.

بهمین خاطر من تصمیم گرفتم برای پیشرفت هر چه بیشتر و سریعتر انجمنمون این تاپیک رو ایجاد کنم تا حرفای قشنگ شما دوستای صادقمو بشنوم.

این حرفا شامل همه چیز در مورد انجمنمون میشه.از جمله:

*از چه مباحثی بیشتر لذت میبرین؟تخصصی یا عمومی؟

*چیکار کنیم که مباحث تخصصی از انزوا دربیان و بیشتر مورد توجه قرار بگیرن؟

*چه ایراداتی توی انجمن میبینید؟

و در کل چه کنیم که انجمن روانشناسی مثل گذشته و حتی بهتر از گذشته جزو انجمنهای فعال و پرطرفدار باقی بمونه؟

دوستان عزیزی که احیانا سوال یا صحبتی دارن که مایلن بطور خصوصی با من مطرح کنن میتونن از طریق این ادرس در تماس باشن:

negin.psychologist@yahoo.com

...................................................................

شاد باشید و شاکر.

مدیریت انجمن روانشناسی.

.................................................................

 

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

دوشنبه 15/4/1388 - 10:31 - 0 تشکر 129551

به نام خدا

سلام

الوووووووو..کجایید پس شما؟ مدیر و جانشین

تاپیک تحلیل منتظر شماست....

سیاوش جان تازه گیاا کم پیدای نا پیدا شدی

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

سه شنبه 16/4/1388 - 10:25 - 0 تشکر 129867

الهی به امید تو

---

سلام به دوست عزیز خودم A_V_B_2066

حضورم این مدت کم نشده،ولی خب به عنوان جانشین قبول دارم که چند صباحی هست که "کمتر از قبل" سعادت اینو داشتم که در کنارتون باشم.

البته به آمار تمامی دوستان اگه نگاه کنیم می بینیم به دلایل متعدد کلا یه مقدار فعالیت ها کم شده ولی خب به امید خدا قراره که هم من و خانم مدیر و هم تمامی دوستان فعالیتشون رو دوچندان بکنیم.

---

در مورد تاپیک تحلیل هم که شما اشاره کردید انشاالله طی امروز و فردا و با هماهنگی با خانم نگین وضعیتش رو مشخص می کنیم.

البته این تاپیک یه مقدار حالت خاص پیدا کرد،چرا که دقیقا مصادف شد با شروع ایام امتحانات از یه طرف و ایام انتخابات و مسائل بعد و قبل اون از یه طرف دیگه.

به همین خاطر بزرگوار دوستمون پنجره ی خیال یه مقدار دلگیر بودن از ما و سایر دوستان و ما هم بنا به قولی که دادیم بهشون پرونده ی تحلیل ایشون رو باز نگه داشتیم تا الباقی دوستان هم مشرف بشن به تاپیک تحلیل ایشون که خوشبختانه خییییییلی هاشون هم مفتخر کردن.

---

در حال حاضر تاپیک  اعتیادی به نام خرافـــات!! از خانم نگین توی انجمن یه تاپیک شدیــــــــدا حیاتی و آپ تو دیته که اصلا محال ممکنه به نظر من که این بحث به این سادگی ها بسته بشه چون بی نهایت جای صحبت داره.پس اولویت هم مشخص شد.

---

در مرحله ی بعدی برای اینکه همگی به فعالیت عادی مون برگردیم بچه ها باید اون بحث های خوشگل و تاپی که در چنته دارن با رعایت اولویت رو کنن تا آمار فعالیت دوستان "که سمت چپ تصویر ملاحظه می کنید!" از حالت تک رقمی در بیاد.

---

پاینده باشید.

یا علی.

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

دوشنبه 22/4/1388 - 18:1 - 0 تشکر 132214

الهی به امید تو

---

سلامی تابستونی تقدیم به یکایک دوستان.

از اونجایی که به حول و قوه ی الهی در روز پنجشنبه ی همین هفته جلسه ی مدیران انجمن ها قراره برگذار بشه هر کدوم از دوستان انجمنی اگه انتقاد یا پیشنهاد یا طرحی در نظر دارن می تونن اینجا در میون بذارن تا اگه خواستن از طریق ما به مسئولین سایت انعکاس داده بشه.

موفق و پاینده باشید.

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

يکشنبه 4/5/1388 - 14:43 - 0 تشکر 135686

و خدا هست...

سلام

جناب سیاوش صحنه در انجمن مدیران یک عدد عذر خواهی از شما صورت گرفته! رویت بفرمایید

من اینجا هم از شما عذر میخوام

:(

یا علی

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 10/6/1388 - 19:45 - 0 تشکر 148127

الهی به امید تو

---

سلام مجدد به همه ی دوستان.

اومدم اینجا برای تجدید معذرت خواهی.

به عنوان یه جانشین انجمن بیش از یک ماهه که به درستی به وظایفم عمل نکردم و نتونستم نقش جانشینیمو به خوبی برای خانم نگین22 و سایر دوستان انجمن ایفا کنم.

متاسفانه این مسئله برمی گرده به تغیراتی که توی محیط و مکان محل کارم ایجاد شده و اینطوری دست منو بسته.

امیدوارم منو ببخشید و بران دعا کنید تا زودتر گرفتاری هام رفع بشه تابتونم خدمتتون برسم و در کنارتون باشم.

در پناه خدا 

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

جمعه 17/7/1388 - 20:2 - 0 تشکر 157365

به نام خدا

سلام

سیاوش صحنه عزیز. میشه لطفا ایمیلتو بهم بدی؟

میل من همین شناسه تبیانمه با ات یاهو دات کام.

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

شنبه 18/7/1388 - 14:56 - 0 تشکر 157477

الهی به امید تو

---

دوست گلم A_V_B_2066

توی مسنجر براتون پی ام گذاشتم.

در خدمتم.

پاینده باشید

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

چهارشنبه 29/7/1388 - 19:8 - 0 تشکر 159812

به نام خدا

سلام

یه سوالی خانوم گویای خاموش تو تاپیک تحلیل خانوم گل پرسیدن. اینجا جوابشونو میدم.

تحلیل گران را چه شده است؟!

همدلی شون کم شده. چرا؟

چون وقتی کسی درباره تحلیل ها نظری میده، جانشین محترم عرض می کنن صبر کنید نگین خانوم بیاد یا خانوم آنشرلی بپرسم.

این یعنی چی؟ ارزش قائل شدن برای نظر دیگران.

یه بنده خدا ( :D)  هم که با اینترنت ذغالی زحمت میکشه لیست تحلیل شوندگانو تهیه می کنه ایشون با تردید به لیست نگاه می کنن و از می خواد یکی از دوستان که ای دی اس ال دارن دوباره زحمت تهیه لیستو بکشن و از این جور موارد.

خلاصه همون که گفتم. همدلی کم شده.

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

چهارشنبه 29/7/1388 - 20:17 - 0 تشکر 159823

به نام خدا

سلام

با تمام احترامی که برای همه ی دوستان قائلم، باید بگم که با صحبت جناب 2066 موافقم...

راستش منم از این صحبت هایی که ایشون گفتند توسط دوستان زده شده یه کم حس خوبی بهم دست نداده بود...

اون زمون ها یه ذره برخوردها زیباتر بود، ما هم مشتاق تر.. نگین خودش یادشه که من چقدر جوش این تاپیک هارو می زدم.

این که آنشرلی توی متن تاپیک خانم گل نوشته بود که می ترسه به خاطر این که اون تاپیک رو زده تاپیک مورد بی مهری دوستان قرار بگیره، باید بگم این رو قبول ندارم. اگر تاپیکی مورد بی مهری قرار بگیره به خاطر زننده ی تاپیک نیست. به نظر منم به این خاطره که به قول جناب 2066 یه کم همدلی ها کم شده...

با توجه به این که منم یکی از کسانی بودم که قبل از جناب ای وی بی و حتی پیش از خانم تیر دراپ چندباری لیست رو آپدیت کرده بودم، و همچنین کاملاً هم در جریان تصمیمی که برای لیست قدیم و جدید گرفته شده هستم (چون توی اون مشورتی که نگین جان کردند شرکت داشتم)، با توجه به اون ها باید بگم که لیست اخیر کاملاً درست هست.

فقط حالا باید طبق اون چیزی که اون وقت ها تصمیم گرفته شد، بر مبنای اولویت های لیست اول، اسامی لیست اول و دوم رو مرتب کنیم.

دیگه حالا هر طور صلاح می دونید.

موفق باشید...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

شنبه 2/8/1388 - 11:48 - 0 تشکر 160352

به نظر میاد یک سری توضیحات لازمه داده بشه که من خدمت دوستان عرض میکنم

چون وقتی کسی درباره تحلیل ها نظری میده، جانشین محترم عرض می کنن صبر کنید نگین خانوم بیاد یا خانوم آنشرلی بپرسم.

دوست گرامی!از نظر شما ایرادی داره که سیاوش صحنه عزیز خواستن قبل از جواب دادن به سوال و ابهام شما با من یا خانم آنشرلی که در جریان کامل تاپیک تحلیل ها بودیم مشورتی داشته باشن؟!این کار ربطی داره به کم و زیاد شدن همدلی ها؟نمیدونم چرا انقدر تمایل داریم مسائلو باهم ترکیب کنیم و یه اتفاق عجیب و غریب ازش درست کنیم!

در ادامه باید خدمتتون بگم که در دستور زبان فارسی اصولا وقتی میخوان از کسی نقل قول کنن میگن فلانی فرمود و فعل عرض کردن رو جای دیگه ای استفاده میکنن.

راستش منم از این صحبت هایی که ایشون گفتند توسط دوستان زده شده یه کم حس خوبی بهم دست نداده بود...

گویای خاموش عزیزم یکم شفاف سازی میکنی که دقیقا منظورت کدوم صحبتاست؟

این که آنشرلی توی متن تاپیک خانم گل نوشته بود که می ترسه به خاطر این که اون تاپیک رو زده تاپیک مورد بی مهری دوستان قرار بگیره، باید بگم این رو قبول ندارم.

.

نمیدونم خانم انشرلی از کدوم بی مهری حرف میزنن ولی انتظارم این بود که حالا که مثل

همیشه زحمت ثبت تاپیک رو کشیدن با این مدل حرفای دلسرد کننده خدشه دارش نکنن.

اگرم واقعا مورد یا کدروتی هست بهتره بصورت خصوصی حل بشه و به فضای عمومی منتقل نشه.

به نظر من مهمترین دلیل راکد و سرد شدن تاپیکای تحلیل سو تفاهماتیه که توی این مدت به وجود اومده و بعضی دوستان کمک کردن به عمیق شدن و طولانی شدنش.بارها گفتم به عقیده من فضای مجازی به خودی خود سو تفاهم و مشکل به همرا خودش داره ما دیگه نباید با

حساسیتا و زود رنجیامون به این فضا کمک کنیم.بعضیامون انگار دنبال بهونه میگردیم برای عذاب دادن خودمون و بعدم دنبال مقصر میگردیم و همدیگه رو محکوم میکنیم.

تا زمانیکه نخوایم دیدمون رو باز تر کنیم و بگذریم از نکات ریزی که واقعا ارزش توقف کردن و مکث کردن رو نداره وضعیت به همین صورته و حتی بدترم میشه.

همینجا از خودم و همه رفقای خوبی که همیشه همراه من و انجمنشون بودن میخوام که یکم صبر و گذشتمون رو بالاتر ببریم و به جای ذره بین انداختن روی صحبتای طرف مقابل و حساسیت به خرج دادن به فکر نزدیک شدن و صمیمی شدن روابط باشیم.

مرسی از همکاری همگی

در مورد ترتیب لیست تحلیل شوندگان شاید یه سری از دوستان که تازه وارد این فضا شدن در جریان نباشن اما صحبتایی داشتیم با خانم ها تیردراپ انشرلی و گویای خاموش عزیز که توی صفحات قبل موجوده.همونطور که دوستان دیگه هم اشاره کردن بعد از تهیه لیست اول یک سری از دوستان به دلایل مختلف حاضر به ادامه کار نشدن به همین خاطر لیست دومی تهیه شد که دوستانی که واقعا تمایل و امادگی دارن ثبت نام کنن.این ترتیبی که برای تحلیل شدن میبینین با توجه به لیست اول و دوم و اولویت هایی که وجود داره

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.