مهدی13
آتیش آتیشه دیگه خودش که نمیسوزه.آخه نیتش سوزوندن برقیست . که مثل اینکه حسابی موفق بوده و هست.
راستی اگه چند وقت پیشا اخبار رو نگاه کرده باشی یه آتیشسوزی خیلی بزرگ راه افتاده بود که یادم نیست کدوم کشور بود. کل آتیش نشونی همون شهر وچند تا کشور دیگه نتونستن خاموشش کنند
حالا تو آتیش به این بلایی رو چه طوری می خوای با یه آفتابه آب خاموش کنی؟ فقط مواظب باش که نسوزی البته سوختی ولی مواظب باش بیشتر از نسوزی وبیخیالش بشی بهتر.
راستی مگه پسرا وقتی میرن باغ وحش با هزار بزک دوزک و آرایش میرن که وقتی دخترا میرن خیابون انگار اونجا رو با باغ وحش اشتباه گرفتن؟
در ضمن شکل و شمایل پسرا همش گیره و ایراد داره. البته نه همه ی پسراها (حسین)با همه فرق داره.
یه چز دیگه اینجا ضدپسراست ،به دخترا که گیر نمیدن.
بعدشم در این که پسرا بی عقل اند هیچ شکی نیست.