• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 11004)
سه شنبه 17/6/1388 - 15:33 -0 تشکر 149513
ضد پسرا

دوستان سلام  

ضد پسرا1  -  ضد پسرا2

 

اگر شما پسران نبودید...

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

پنج شنبه 26/6/1388 - 18:58 - 0 تشکر 152062

 چیه آتیش گُرگرفتی مواظب باش خودتو نسوزونی.اگه خیلی هم آتیش باشیا نهایتش با یه آفتابه 

آب خاموشت میکنیم در ضمن شما نمی خواد به شکل وشمایل ما گیر بدید به دخترا گیر بدید که

 با هزار بزک دوزک و آرایش میان تو ی خیابان انگار خیابانو با باغ وحش اشتباه گرفتن 

 چه خوش بی آدمیزاد کله خر بی/که عقل از بهر آدم دردسر بی

 که مردان گر همه با عقل باشند/دو صد زن در زمانه بی شوهر بی

 اگر آن نازنین ما پذیرد این دل ما را

 به خاک پای او بخشم همه دنیا و اخری را

 گروجان وجهان خواهداگرروح وروان خواهد

 ببخشم هر چه او خواهد تن وروح وبخارا را

پنج شنبه 26/6/1388 - 23:44 - 0 تشکر 152154

حسین اون عکس در گذشتی که گذاشتی معرکه بود کلی خندیدم . 

جمعه 27/6/1388 - 5:25 - 0 تشکر 152194

با سلام

خائن ، خائنه فرقی نداره کی باشه ، میخواد پسر باشه یا اینکه دختر مهم اینه که برای خود شیرینی اصالت خودش رو هم بفروشه این مهمه که کسی که این شخصیت رو داشته باشه اصلا نمیشه بهش اعتماد کرد ! چون همه میدونند کسی که به یه خائن اعتماد کنه آخر عاقبتش زیرآبی خوردن خودشه !!!

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
جمعه 27/6/1388 - 11:8 - 0 تشکر 152226

سلام سلام سلام

خونسردی خودتون را حفظ کنید اینجا انجمن طنزه

حسام جان قابل شما را نداشت

دلتان شاد و لبتان خندان

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 28/6/1388 - 14:41 - 0 تشکر 152670

زهی خیال خام

شنبه 28/6/1388 - 19:5 - 0 تشکر 152754

 مهدی13

آتیش آتیشه دیگه خودش که نمیسوزه.آخه نیتش سوزوندن برقیست . که مثل اینکه حسابی موفق بوده و هست.

  راستی اگه چند وقت پیشا اخبار رو نگاه کرده باشی یه آتیشسوزی خیلی بزرگ راه افتاده بود که یادم نیست کدوم کشور بود. کل آتیش نشونی همون شهر وچند تا کشور دیگه نتونستن خاموشش کنند

  حالا تو آتیش به این بلایی رو چه طوری می خوای با یه آفتابه آب خاموش کنی؟ فقط مواظب باش که نسوزی البته سوختی ولی مواظب باش بیشتر از نسوزی وبیخیالش بشی بهتر.

راستی مگه پسرا وقتی میرن باغ وحش با هزار بزک دوزک و آرایش میرن که وقتی دخترا میرن خیابون انگار اونجا رو با باغ وحش اشتباه گرفتن؟

در ضمن شکل و شمایل پسرا همش گیره و ایراد داره. البته نه همه ی پسراها (حسین)با همه فرق داره.

یه چز دیگه اینجا ضدپسراست ،به دخترا که گیر نمیدن.

بعدشم در این که پسرا بی عقل اند هیچ شکی نیست.

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

شنبه 28/6/1388 - 19:7 - 0 تشکر 152756

آنلاکر خائن وخائنه عربها استفاده میکنند ولی اینجا ایرانه.

نکنه شما عرب هستی ما خبر نداریم؟

اینجا هیچ کس اصالتش رو نفروخته.

کسی هم که به وجود مقدس دخترا پی برده و شما بهش بر چسب خائن رو میزنید پس حتما آخر اعتماده!....

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

شنبه 28/6/1388 - 19:10 - 0 تشکر 152759

به سبب استقبال گرم وبی نظیر شما عزیزان تصمیم گرفتم که کلا یک انجمن ضد پسرا داشته باشیم.

دخترایی که موافق هستند همه با هم بخونید:

رژ لب میمالن به اون لباشون

اوا خاک بر سراشون اوا خاک بر سراشون

حسین خودت صف رو مرتب کن...

یه تشکر ویژه ازت میکنم و خسته نباشید گرم هم بهت میگم.

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

يکشنبه 29/6/1388 - 3:9 - 0 تشکر 152872

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
يکشنبه 29/6/1388 - 13:16 - 0 تشکر 152921

سلام سلام سلام

ممنونم از اتیش گرامی که از بنده در صحبتاشون فاکتور می گیره

بچه ها برخورد درست با خانمها را از من باید یاد بگیرید

حالا اتیش دوستم سعید و ندیدی یه بچه باحال باحاله اخلاقش کمی شبیه منه دو سه روز نیست اگه ببینمش میارمش اینجا

حالا اقایون ناراحت نشن 

جنبه تون را باید بالا ببرید

اینجا انجمن طنزه

دلتان شاد و لبتان خندان

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.