سلام
با اینکه کمی دیرهنگامه .. ولی منم تشکیل وایجاد این انجمنو به همه دوستان تبریک میگم و امیدوارم که باب خیری باز بشه تا به دانش عکاسی و گرافیکمون (که الان درحد صفره) چیزی اضافه بشه.
درضمن به جناب جعفرم تبریک میگم بابت اینکه دوربینشون دقیقاً کپی دوربین بنده ست با همون مدل و همون رنگ :دی
دخملی منم خیلی به عکاسی علاقمنده.. حتماً میگم عکسهایی رو که میگیره اینجا بذاره تا شما نقدش کنید و ایراداشو بگیرید. به امید دیدار