• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 16910)
سه شنبه 23/4/1388 - 12:58 -0 تشکر 132401
۩۞۩ جیگیلی ها = JIGILIS ۩۞۩

سلام  

اینجا یه گروه متفاوته ! که واس خودش قلمرو و حکومت و قوانینی داره  ! اگه عضو شی جز حکومت جیگیلی ها محسوب میشی!  
حالا اول معرفی نامه ی زیر رو که مربوط به فرقه های گروهه رو بخون :
1.جیگیلی ها :  این افراد جزء قدرتمند ترین فرقه ی گروه بوده و مدیریت گروه رو بر عهده دارن .خصوصیات:(باحال  -نمکدون  -زلزله -وفعععال در گروه که جیگیلی بازی انها در حد بنز است! )
2.فینگیلی ها :  افرادی ریز نقش که از ضرب المثله فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه تبعیت میکنن!
3.خینگیلی ها :  فرقه ای خل و چل بوده که ریاست دیفونه خونه ی جیگیلی هارو بر عهده دارن!
4.دینگیلی ها :  افرادی که اهل دینگیلی دینگول بازی(یا به زبون شوما شیطونی)بیدند!  
5.چینگیلی ها : افرادی سوسول که از کلمه ی مامانم اینا زیاد استفاده کرده وجیغ جیغو تشیف دارن..(البته فک نکنم این فرقه طرفدار زیادی داشته باشه !) و لقب اینگونه افراد چنگل است!
6.شینگیلی ها : ماموران گروه هستند(قوی هیکل +خر زور)  که وظیفه ی انها مقابله با اشوب گران بید!

7.میسگیلی ها :این گروه بیشتر جای ادمای لوتی. بامرام. جنجالی. فشن .اهل تیپ. باکلاس.از همه مهمتر پایه رفاقت دائم



((((((((((((((((((((((((((  ₪₪₪ به حکومت جیگیلی ها خوش اومدی ₪₪₪  ))))))))))))))))))))))))))

کار حکومت جیگیلی بعدا اعلام می شود

     baharzadeh

mahmood08 

  پارسا زاهد

svahid

abdollah4424

buffun

جینگیلی ها

     

 

mahdi_13 

juddy_abbot

ENIAK_ab

sayeh74

دینگیلی ها

 behafarid  moorche22  princesorkh

unloker

Navaaye_Asemani

arasto7

_Aarsoo_

saeidan

خینگیلی ها

     

 

 

 

tomyseti

endless_road

فینگیلی ها

     

 

 

mymail

alireza2932

happy_go_lucky

چیگیلی ها

     

 

oversea

nader_chan

bargrizan_e_66

mojtaba1422

شینگیلی ها

 shadasma  alighaemia filsof 

saba12345

2fsemperatour

sardar_darya

mohsen394

max2000

میسگیلی ها

..

 تذکر  : برای جلوگیری از ازدحام تاپیک ها و برهم ریختن انجمن هیچ کاربری حق استفاده از گروهها و حکومت جیگیلی ها را در تاپیک جدا گانه ای ندارد

وگرنه با همکاری جانشین انجمن طنز اون تاپیک حذف می شود

حق این حکومت در انجمن طنز برای نویسنده این تاپیک محفوظ است

.

دوستان عزیز چون به همه گروهها نیاز مندیدم تا یک ماه فرصت دارید گروه خودتان را مشخص کنید


 

 

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
پنج شنبه 1/5/1388 - 22:15 - 0 تشکر 134896

سلام خدمت اقا حسین عزیز

این پیشنهادی که مکس داد حتما گوش کن وگرنه با گروه مسکن طرفی ,که منم عضو این گروه هستم .مطمئن باش بیشتر از اینا میشن ,

عضویت تو این گروه شرایط خاصی داره که من چند تاشو میگم:

1.با معرفت

2.پر انرژی

3.جنبه داشتن

4.حداقل هفته 2بار تو جلسات ما برای هماهنگی باید شرکت کنه

4.و.... که مکس عزیز اعلام میکنه

حسین جون یه گروه پر قدرت داره آماده میشه

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

پنج شنبه 1/5/1388 - 22:28 - 0 تشکر 134900

به نام خدا

سلام خدمت دوستان عزیز

همینطور که محسن و مکس گفتن منم عضو سوم گروه مسکن هستم.که مطمئن باش بیشتر از اینا میشن و یک گروه قدرتمند

منم چند تا دیگه از شرایط عضویت رو میگم:

4.راز دار

3.به مقدار 50% شوخ طبع

آزمونها ی تئوری و عملی به صورت آنلاین برگزار میشه

زمان آزمون در اطلاعیه بعدی اعلام میشود.

با تشکر گروه مسکن

پنج شنبه 1/5/1388 - 22:35 - 0 تشکر 134902

سلام...

هاااااااااااااااااااااا؟مث اینکه هنوز ما رو نشناختی....من کاری به حسین ندارم....گروه ما رو که می شناسی(ضد شورش)....مراقب باش داش مکس

مجتبی بیفت جلو که شورشیا ا.مدن......................................

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

پنج شنبه 1/5/1388 - 22:53 - 0 تشکر 134906

من svahid عضو جیگیلی هستم

اشخاص را مانند «چای کیسه ای» در نظر بگیرید،تا آنها را در آب داغ نیندازید متوجه جوهر وجود خود نمی شوند.
"دان مک کنیون"

پنج شنبه 1/5/1388 - 22:54 - 0 تشکر 134907

سلام

دوست عزیز bargrizan_e_66 گرامی مثل این كه شما گروه مسكن رو نمیشناسید ..

من گفتم ما قویترین گروه خواهیم بود و در نتیجه برای من افت داره كه بیام با شما كه یكی از اعضای گروه شینگلیها هستید بحث كنم (ببخشید كه یكم خودمونی میگم ولی برو به بزگترت بگو بیاد(یادتون باشه اینجا انجمن طنزه)   ) ..

گروه ما رو دست كم نگیرید چون این گروه كاملا سازمان یافته هست و فوق العاده قوی كه شما كه هیچ اگه جیگیلی ها هم با ما در بیفتن ور میفتن ... پس بهتره خودتون وبكشید كنار و جای خودتونو محكم بچسبید تا تا از طبقیه همكف برین به طبقیه زیر زمین ...

------------------

خب بهتره یه توضیح درمرود گروه مسكن بدم

دو نفر دیگه از اعضای گروه با نام های mohsen394   و  sardar_darya هم بعد از پست قبلی من اعلام اماده گی كردند كه در پست خودشون شرایط عضویت در این گروه رو بیان كردند كه در اینده ای نه چندان دور دیده میشه..

پس به هماهنگی گروه هم پی ببرید بد نیست ...

همچنین در پست های بعدی بیشتر به آشنایی با گروه مسكن میپردازیم و یك سری تغییرات رو برای قویتر كردن گروه انجام میدیم ...

اولین تغییر در نام گروه میباشد كه البته نمیشه اسمشو تغییر گذاشت جون میخوایم همین نام رو با اضافه كردن یك سری چیزها نام اصلی گروه انتخاب كنیم...

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

پنج شنبه 1/5/1388 - 22:55 - 0 تشکر 134908

 سلام لطفا منو هم تو یكی از این گروهها جا بدیننمی دونم چرا مطالب من ثبت نمیشه شینگلی ها باشه بهتره

پنج شنبه 1/5/1388 - 23:5 - 0 تشکر 134910

ببخشید این دیگه دفعه آخره من مسکن هستم مسکن مسکن مسکن مسکن مسکن مسکن مسکن مسکن مسکن مسکن

اشخاص را مانند «چای کیسه ای» در نظر بگیرید،تا آنها را در آب داغ نیندازید متوجه جوهر وجود خود نمی شوند.
"دان مک کنیون"

پنج شنبه 1/5/1388 - 23:14 - 0 تشکر 134913

ما که چیزی نفهمیدیم فقط به ما گفتن بنویس :

مسکن

امید وارم شکایت مکایت از ما نکن  ..........

 
وَ العَـقِبَـةُ لِلمُـتَّقِیـن
پنج شنبه 1/5/1388 - 23:21 - 0 تشکر 134914

به نام خدا با عرض سلام خدمت شما و همه مامانم اینا ، منم میخوام برم برم تو گروه چینگیلی ها ( وای ماماااان)

مرسی از لطفت

پنج شنبه 1/5/1388 - 23:29 - 0 تشکر 134916

----------------------------------------

سلام علیكم

به به جناب مهندس،میگما نمیتونستی زودتر ازینا بیای تا ما دیگه اونجا نریم ، مگه دستم بهت نرسه؟................

اقا ما هم هستیم ،ما هم جزءگروه شما اوكی ..وگرنه .........اها حالا شد.......

دادا(داش حسین)شرمنده مارو ازاونجا خط بزن......... 

یاعلی مدد التماس دعا

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.