• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن انگليسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
انگليسي (بازدید: 10403)
سه شنبه 9/4/1388 - 20:31 -0 تشکر 127915
.:مکالمه آنلاین انگلیسی:.

 

*به نام بهترینمان...*

 

سلام دوستان

دوستان خوب و همراه انجمن انگلیسی

همانطور که مطلع هستید بیشتر از یک سال هست که انجمن زبان انگلیسی طرح مکالمه ی آنلاین رو شروع کرد و خداروشکر پله پله ضعفهای بزرگ آن با همکاری دوستان برطرف شد.

 در این طرح چند نفر از دوستان عزیز همراه همیشگی بودند (هوای دوست، حس غریب، رو به آسمان ، ایمان و...)که الان متاسفانه بعضی هاشون کنارمون نیستند. اما فکر میکنم دوستان جدیدی به انجمن ملحق شدند که میشه دوباره اون پتانسیل رو در جهت پیشرفت آزاد کرد.

پس از علاقه مندان خواستارم به مطالبی که در ادامه ارائه میشه توجه کنید تا طرح با بازدهی هرچه بیشتر به کارش ادامه بده.

آماده اید؟!

.

.

 

پله ی اول:

قانون

هر کاری برای آنکه درست پیش بره، قانون داره و طرح مکالمه ی آنلاین هم مستثنی نیست.

پس کسی حق شرکت رو داره که به قوانین پایبند باشه.

قوانین بعدا اعلام خواهد شد.

 

پله ی دوم:

ثبت نام

برای هر جلسه تاپیکی زده میشه که در آن تاریخ و زمان و موضوع جلسه تعیین میشه.

در صورتی که کسی مایل به شرکت هست با پذیرش پله ی اول(قوانین) و کسب آمادگی نسبی در تاپیک مذکور اعلام آمادگی می کنند.

 در غیر اینصورت توسط مدیر جلسه دعوت نخواهند شد.

تجربه داشتیم کسانی رو دعوت کردیم که جلسات قبل اومدند اما اون جلسه رو مایل به شرکت نبودند و این کار باعث اتلاف وقت جلسه و ایجاد مزاحمت برای دوستان میشه. پس خواهش دارم همکاری لازم رو اعمال فرمایید.

 

پله ی سوم

موضوع جلسه و تاریخ جلسه

فعلا موضوع و مدیریت جلسه جهت آمادگی دوستان جدید بر عهده ی شرکت کنندگان قدیمی است اما نباید همیشه همینطور باشه! چون در غیر اینصورت همیشه یک نفر مجبور هست زحمت رو متحمل بشه.

 

پله ی چهارم:

گزارش جلسه

در تاپیکی جدا مثلا با عنوان "گزارش جلسه n اُم" توسط منشی جلسه قرار داده میشه. و سپس دوستان شرکت کننده یا غیر شرکت کننده میتونند به بررسی صحبتهای دوستان یا سوالاتی که حین جلسه مطرح شده و جهت برقراری نظم در آن زمان به این تاپیک ارجاع میشه، بپردازند.

و در آخر هم این تاپیکها در یک تاپیک ادغام خواهند شد.

***

اما!

الان چه کنیم؟

دوستان عزیز

لطف کنید با ثبت نظراتتون در مورد چگونگی برگزاری جلسات، کمک به رفع نقص و پیشروی هرچه بهتر بکنید.

علاوه بر انتقاد و پیشنهاد در مورد شروع جلسات لطفا ساعات و روزهایی رو هم که میتونید شرکت کنید اعلام فرمایید.

با توجه به تجارب قبلی ساعات رو اعلام میکنم که یکی از گزینه ها رو انتخاب کنید.

 

روز:(شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهار شنبه، پنج شنبه، جمعه؟ ).

ساعت: 9 شب، 10 شب، 5.30 صبح!

(تعجب نکنید! این موقع صبح خیلی عالی بود! بیشترین بازده رو داشتیم)

هیچ کدام! (لطفا بگید چه ساعتی؟)

 

ممنونم از همه ی شما.

Botanist

 

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

جمعه 19/4/1388 - 21:27 - 0 تشکر 131157

سلام

عسل گرامی؛

آدرس ایمیل انجمن که در صفحه ی اول انجمن قرار داده شده و میتونید از اون استفاده کنید. اما برای فرستادن آیدیتون، همینجا بنویسید پس از اینکه ادد شد، از پستتون ویرایش و حذف میگردد.

انشاءالله به سلامت برگردید و هفته های آتی در کنار شما باشیم.

فانوس دریایی گرامی؛

خوش اومدید به انجمن انگلیسی.

جلسات فعلا نوشتاری است.

منتظر شما هم هستیم .

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

شنبه 20/4/1388 - 13:34 - 0 تشکر 131371

سلام دوست عزیز.ممنون از پاسخ گویی همیشتون.این هم آیدی من:-

thank you

شنبه 20/4/1388 - 20:58 - 0 تشکر 131567

salam

i can attend the meeting&discussion at 9 till 10 on even days.

i hope it will be apt for the other users

Allah bless u

يکشنبه 21/4/1388 - 0:31 - 0 تشکر 131621

سلام دوستان

عسل عزیز آیدی شما به زودی به آیدی جدید جلسات ادد میشود.

دوست عزیز دیگری که فرمودند روزهای زوج 9 تا 10 میتونن بیان، همونطور که در همین تاپیک دیدید با 10 موافقت شده. خوشحال میشیم شما هم در کنار ما باشید.

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

يکشنبه 4/5/1388 - 19:34 - 0 تشکر 135819

به نظره من کاره جالب و مفیدیه.من با ساعت 9 شب  و شنبه ها موافقم.

سه شنبه 6/5/1388 - 9:10 - 0 تشکر 136280

سلام دوست عزیز

چنانچه مایل به شرکت در جلسه ی دوم هستید ، به تاپیک چلسه ی دوم مراجعه، قوانین را مطالعه و اعلام آمادگی بفرمایید.

ممنون.

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

چهارشنبه 14/5/1388 - 18:8 - 0 تشکر 139079

سلام

من عاشق زبان انگلیسی ام عاشق اینکه بتونم حداقل در حد یه مکالمه ساده صحبت کنم

خب سطحش چه جوره؟خب اگه همه بخوان در حد همون سوم دبیرستانو پیش دانشگاهی صحبت کنن که فایده نداره البته منم زبانم در همون حده ها ولی خب دانشجوام میشه یه میانگین سنی ام بذارین حداقل بگین دانشجو هم هست یا نه؟اگه نیست که دیگه من نیام

و اینکه خب اصلا من فکر نکنم بتونم همشو بیام اشکالی که نداره فقط چند تاشو بیایم یعنی هر شب نیایم؟و اینکه باید عضو عضو انجمن باشیم یا نه؟

موفق باشین

چهارشنبه 14/5/1388 - 21:49 - 0 تشکر 139166

سلام به Yazlar عزیز

خب سطحش چه جوره؟خب اگه همه بخوان در حد همون سوم دبیرستانو پیش دانشگاهی صحبت کنن که فایده نداره البته منم زبانم در همون حده ها ولی خب دانشجوام

 دوست خوبم، همه در اون حد صحبت نمیکنند. اما شرط ورود به این جلسات گذروندن اون سطوح هست.

 میشه یه میانگین سنی ام بذارین حداقل بگین دانشجو هم هست یا نه؟اگه نیست که دیگه من نیام

میانگین سنی رو نمیدونم! شاید بازه 18 تا 26 و یا بیشتر.

و اینکه خب اصلا من فکر نکنم بتونم همشو بیام اشکالی که نداره فقط چند تاشو بیایم یعنی هر شب نیایم؟

جلسات هر شب برگزار نمیشه. فعلا هفته در میون در روزهای شنبه هست. و اجباری هم در اومدن تمام جلسات نیست چرا که بستگی به علاقه ی خودتون داره.

و اینکه باید عضو عضو انجمن باشیم یا نه؟

الان که یک پست زدید دیگه انجمنی شدین و ورودتون رو تبریک میگیم.

 اما برای شرکت در این طرح مکالمه باید در تاپیک اعلامیه جلسات ثبت نام کنید. و ثبت نام هم چیزی نیست جز اینکه با قوانین موافقت کنید و به آدرس ایمیل انجمن ایمیل بزنید و علاوه بر اینکه اطلاعات محدودی در مورد خودتون میدین، آی دی یاهوتون رو هم بفرستید و سپس در همان تاپیک اعلام  میکنید که در جلسه این هفته شرکت می کنید.

موفق باشین.

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

جمعه 13/6/1388 - 0:11 - 0 تشکر 148569

i"m with you and take it so serious,hope you start very soon.

i just have a question : how can i get myself involve in?

شنبه 14/6/1388 - 0:4 - 0 تشکر 148768

Hi dear Remo;

I"d like to give a warm welcome in the sake of your great presence.

It"s not really work to you! so easy...Take a look at this topic and join us

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=146679&forumID=888

It was the forth session, But all you need to do is registry in new topic( 5th session by dear Roo be aseman).

Please wait for announcing the 5th session.

Thanks.

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.