• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 3784)
چهارشنبه 3/4/1388 - 20:2 -0 تشکر 125673
انجمنی ها با همتون کار دارم بیایید تو

با سلام

اینو تو تاپیک "پچ پچ" ثبت کردم ولی فکر کنم کسی ندید واسه همین اینجا یه مبحث براش زدم تا بخونید و بفهمید که باهمتون کار دارم و تقاضاهایی دارم!

کاربران و دوستان و رفقای گرامی امشب با همتون کار دارم!

امشب میخوام باهاتون حرف بزنم!

امشب میخوام بگم این انجمن نه محل ثبت مطلب و وبلاگ ما در گذشته خطاهای زیادی داشتیم ولی حالا بیاییم و تصحیحشون کنیم اینطوری :)

میخوام امشب بگم انجمن طنز دوباره داره برمیگرده به ثبت مطلب همیشگیش از بس زور زدیم یه خورده تخصصی شد ولی حیف که مراعات نمیکنند دوستان هنوز معنی دقیق انجمن رو متوجه نشدند انجمن دانلودم که سعی میکنم تخصصی کنم ماشالله مدیر انجمن امون نمیده دم به دیقه مطلب ثبت میکنه میخوام بگم جناب مدیر شما الگویی باید اینجا برامون محیط رو باز همینطور جناب گنجینه شما از ثبت مطلب بیایید بیرون ممل خان باشما هم هستم فکر نکن میتونی قسر در بری دیگه بسه این همه ثبت مطلب یکم انجمنی باش!

خانوم حس غریب مدیر محترم (نه محترمه چون تو فارسی غلطه :) ) شما مدیر انجمن ادبیات هستید درست نیست که به عنوان مدیر انجمن بیایید و مطلب به ثبت برسونید فقط درسته مطلبش جذابه ولی دلیل نمیشه که مطلب رو بیارید و ثبت کنید تو انجمن ما میخوایم یه چیزی یاد بگیریم نه اینکه ثبت مطلب کار کنیم هرچند که زیبا باشه!

بوفون عزیز شما هم خیلی تلاش میکنید ولی حیفه این تلاشتون رو برای ثبت مطلب به کار ببرید اساسنامه رو دانلود کن و مو به مو بخون برات خوبه بدونی انجمن چطور جایی هست عیب نداره پیش میاد همه که از اول انجمنی نبودند کم کم پیش رفتند و انجمنی شدند شما هم خوب میشید تنها راهش اینه که از ثبت مطلب بیایید بیرون و تو مطالب علمی و مهم که سطح علمی رو بالا میبره شرکت کنی!

جناب Laahoot خیلی خوبه که به فکر دوستان هستید ولی حیف نیست که اطلاعات گرانبهاتون رو تو تاپیکا به کار نمیبرید مثلا اون داستان ها و حدیث ها و ... رو که نقل میکنید میتونید تو تاپیک هایی که واقعا جای بحث داره و دوستان دارند بحث میکنند به کار ببرید؟ عیب نداره مخزن الحدیث رو میتونید تو ثبت مطلب به کار ببرید ولی اینجا خواهشا انجمنی باشید یعنی اینکه از اون مطالب به عنوان تکمیل گفته هاتون استفاده کنید مثل تاپیکی که من زدم و اومدید نظر دادید ولی چنان توصیفی هم نکردید!

خانوم tear drop از شما انتظار بیشتری میره که تو مباحث شرکت کنید به عنوان یه پیش کسوت که کارشون خوبه یکم فعالیت بدک نیست کم پیدا شدید شما نور چشم انجمن هستید بدون شما که این باغ پر طراوت معنی و مفهومی نداره یکم هم فعالیتتون رو بیشتر کنید!

جناب Cliff کدورتا همیشه هست ولی خب باید حلشون کرد و به پیوند ها دقت کرد میتونید بیایید و در پناه انجمنی ها فعالیت کنید عیب نداره کسی بی احترامی کرده ولی چون شما بزرگترید باید ببخشید پیامبر با اون عظمتش ببخش رو میپرستید. اگه از روی نادونی بوده شما باید ببخشید!صمیمانه ازتون تقاضا میکنم که دوباره بیایید و تو تمام انجمنا فعال باشید.

جناب شاه شوریده سران خیلی وقته کم پیدا شدی چیه ناراحتی از تبیان دلخوری؟ عیبی نداره اینا همیشه بوده منم دلخورم ولی دلیل نمیشه که بیایم و شونه خالی کنیم بیا با هم این انجمن و سایت و بسازیم چیکار به کار دیگرون داریم ما هستیم که برای اینجا تصمیم میگریم حتی اگه اون بالا دستی ها هم نخواند اگه کاربری نباشه که براشون منفعتی نداره عین این میمونه که رو هوا کار میکنند لطفا شما هم برگردید به تجربیاتتون نیازمندیم.

جناب mohsenkhosro محسن جون خودت میدونی که چقدر دوست دارم و چقدر بهت احترام میزارم خواهشا یکم قدرت مدیریتیتو ببر بالا یادته میگفتی میخوام یه تاپیک بزن در مورد نقل دی وی دی و سی دی بزن بابا کارت نباشه رفقا همه با هم پشتت هستند مثله یه کوه حمایتت میکنند نگران نباش که فردا چی میشه من خودم اولین نفری هستم که پشتت هستم سریعتر کلوپ نقل و انتقالات فیلم و باز کن که باید داغ بشه!

خانوم jtayebe که گهگاه میایید چت تبیان و میرید نمیدونم برای چی میان البته برای سرکشی :D شما هم فعالیتتون خیلی خوبه ولی کم کم انگار دارید میرید سمت ثبت مطلبا یکم دستی رو بکشید دنده عقب بگیرید برگریدید به عقب ببینید قبلا چیکار میکردید و الان چیکار میکنید!

خانوم fanoseshab خوبه که فعالیت میکنید و پر شورید ولی مواظب باشید مثله بقیه به مرض وبلاگ نویسی و ثبت مطلب دچار نشید بهتره یه تاپیک بزنید با مدیریت خودتون مثله همون تاپیکی که زدید و توش نقد کردید اونطوری ادامه بدید خیلی بهتره یکم هم فعالیت بد نیست تو انجمنا خیلی خوب میشه!

خانوم گویای خاموش چرا انقدر زود قضاوت میکنی؟ :-" اول ببین شاید طرف اصلا خبر نداشته باشه قضیه چیه بهش تذکر بده اگه نپذیرفت بعد هر چی میخوای بگو عیب که نداره شما هم کم کم بله ها . . .

خانوم آنشرلی کجایی کم پیدا شدی چیه حال و حوصله انجمنا رو نداری؟ عیب نداره بابا انجمن صندلی داغ منتظره ها حیف میشه اگه نیایی امتحاناتم که کم کم بله داره تموم میشه نبینم تنبلی میکنی ها تو انجمن خانواده هم که انگاری بله کم پیدا شدی!

جناب سعیدان شما چتونه با همه دعوا دارید؟مسابقه مسابقه دیگه!از اون بالا بیا پایین میفتی پایینا منظورم به آواتارت بود درستش کن این بچه بازیا چیه من باید از تو یاد بگیرم مکس داداشیش انقدر شیطونی نکن گوشه دیوار رفتن چیه؟بگیر آواتار قبلیتو درست کن بچه اینکارا به تو نیومده!

خانوم خیال باف بله شما هم که از نقد سیاسی تو هیچ انجمنی دریغ نمیکنی در ضمن خیلی خوب هم شعر میگید بدک نیستا به قول خودتون در راستای طرح Spam زدایتون اختلال به وجود اومده که باز رفتی تو دو خط و مفهومی کار کردن و به یه عبارت مخ کار گیری؟

جناب MICRO دمت گرم با اون مدیریتت خیلی خوشم اومد ازت واقعا نشون دادی که مدیر لایقی هستی خیلی خوشم اومد هم انجمنی هستی هم مدیر من که خیلی خوشم اومد (دیگه نشد همش نقد کنیم از یه مدیرم تشکر باید کرد :) )

جناب haditak چه خبرته بابا لحن درست به کار بردنم خوبه ها از طلبه ای مثله شما بعیده این حرفا تو پستاش باشه به اعصاب خودت مسلسل باش :D

جناب abdolah چه شده که کم کم پیدا میشی قابل نمیدونی انجمنا رو انجمن ورزش فقط هست؟ یادت رفته انجمنه دانلود هم میومدی؟چطوره که الانا دیگه بهش سر نمیزنی؟بدو بیا با داداشیت هادی و حسین یکم انجمن دانلود رو فعال کنید!

جناب رضا آنلاین دمت گرم دیگع رفتی و رفتی فقط تو کف مدیریت بابا انجمنی ها به تجربه های شما نیاز مندند ما از شما میخوایم الگو بگیریم چیه ما قابل این حرفا رو نداریم که بیایی به ما نصیحت کنی و راه نشونمون بدی؟

جناب مسعود اسدی ای با مرام چیه انجمن خودت واجب تره انجمنای دیگه ارزشی برات ندارند یکم بیا با هم باشیم شادی کنیم و طناب بازی :D

جناب مفلاین عزیز وقتی که مدیر انجمن دانش آموزی شدی دیگه کم محلی میکنی به ما تو ساختن انجمن کمک نمیکنی البته قبلش تو انجمن اجتماعی ثبت مطلب کار میکردی ولی فعال بودی اونا رو اگه تغییر میدادی و به صورت بحث هدفمند در میاوردی خیلی خوب میشد!

خانوم پنجره خیال  خیلی ممنون که زود عصبانی میشید و زود قهر میکنید عیب نداره بابا چیزی که نگفتیم حرفمونم پس گرفتیم :| لا اقل شما بزرگی کنو ببخش میبینم که فعالیتتون تو نقد کم شده چیه یعنی یادتون رفته که قبلا میخواستید شعرای دوستان رو نقد کنید کلی ثبت نامی داریما یه نمه نگاه کن لیست و ببین!

جناب C_H_E_L_S_E_A خیلی بامرامی کجا غیبت زده نکنه رفتی پاریس یا نیویورک یا اینکه اصلا رفتی انگلستان تو یکی از شهرهای طرفدار فوتبال تبیانی ها ارزش ندارند که دیگه فعالیت نمیکنی و فعالیتت کم شده؟جون من بدو بیا نیازمندت هستیم مخصوصا انجمن طنز گروه ضربت بهت نیاز داره اینو یونس صالحی گفت!

 وکلی های دیگه که یادم رفت و یا اینکه لیاقت اینو نداشتم باهاشون آشنا بشم یکم فعالیت خوبه اونم به شکل صحیح و منطقی نه اینکه ثبت مطلب کار کردند تقاضای من اینه که بیایید و انجمنی باشیم نه اینکه بریم یه گوشه فرت و فرت مطلب ثبت کنیم به خاطره افزایش پستمون تا یادم نرفته گله کنم از حسین طهوری حسین جون چته تو دیدی اون ته مها میگردی یهو جو گرفتت که باید بیایی بالا سر باشی حالا چی میشد اون پایین باشی انجمن که ثبت مطلب یا چت روم نیست که بگی قربونت برم فدات میشم چقدر نازی عالیه و فلانه و فلان اینجا انجمنه انجمنی باشیم تا یه وبلاگ نویس!

خیلی خوبه که همه با هم باشیم نیکادل عزیز شنیدم استعفا میخوای بدی بابا این کارا ارزش نداره بی خیال بابا دنیا که دو روز بیشتر نیست میخوای صاف و ساده با بچه ها باشی استعفاتو پس بگیر من خودم حامی تو هستم عیب نداره مردم هر چی میگند بگند بی خیال بدو بیا مثله ثابق فعالیت کن اینی که میگی سرم شلوغه بهونست به جای اینکه بری وبلاگت رو آپدیت کنی بیا اینجا فعالیت کن تازه یه چیزی به ما یاد میدی هم ثواب میکنی!

یادم رفت خودم رو بگم آنلاکر تو آخه چرا تو مگه نمیگفتی میخوای انجمن تخصصی داشته باشی چرا داری ثبت مطلب کار میکنی چرا داری با همه دعوا میفتی چرا داری هی زور میگی تو مسابقات چرا جنجال میکنی چرا مثله بچه آدم سرجات نمیشینی آخه تو رو چه به سیاست و اینجور حرفا بگو ببینم تو رو چه به نقد مدیران تبیان حق داره آخه به تو چه که نخود هر آشی میشی بشین فعالیتت رو بکن انقدرم حزب باد به قول ممل نباش!

خیلی دیگه طولانی شده از همه دوستان که این تاپیک رو دنبال کردند و خوندن سپاسگذارم به کسایی که این مطلب رو خوندن به اونایی که نخوندند بگند که بیان اینو بخونند چون با همه حرف داشتم یهو نگید حرف مفت زده نع به دوستاتون بگید این پست رو بخونند چون لازمه همه با هم متحد باشیم نه مستقل!

خیلی دوستتون دارم در پناه حق پیروز و سر بلند باشید . . .

 

منبع

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
پنج شنبه 4/4/1388 - 12:29 - 0 تشکر 125843

به نام خدا سلام

جناب Arsoo تولداتون تموم نشد هنوز؟آها یادم نبود خیلی وقته تموم شده :D الان یه نمونه دیگه مد شد تصاویر روزانه نشنال خیلی جالبه دنبال میکنیم با ترجمه هم هست :D

الان این انتقاد بود ؟ تعریف بود ؟ کنایه بود ؟ چی بود ؟

باید پاسخگو باشم که چرا تولد می گیریمو میخوایم شاد باشیم ؟ چون شما کلا با همه چی مخالفید سکوت بهترین پاسخه

در مورد تاپیک تصاویر نشنال . از افعال مناسب استفاده کنید لطفا . " مد شده " ؟؟؟؟ ....  مد نشده ! تاپیکی هست که براش ارزش قائلیم و با همکاری بچه ها نوشته هاش ترجمه میشه . خوشحالم که این تاپیک هر روز آپدیت میشه و خاک نمی خوره به یاری خدا .

ممنون که دنبال می کنید این تاپیک . بله خیلی جالب هستن . کلی درس میشه ازشون گرفت .

آیا واقعا لازم بود این همه اسم ردیف بشه اینجا ؟ وقتی دیدم 30 تا پاسخ خورده از دیروز تعجب کردم .

........ 

شاد باشین

پنج شنبه 4/4/1388 - 12:43 - 0 تشکر 125848

به نام خدا

سلام

خوبید؟

از یه جهاتی از این بحث خوشم اومد از یه جهاتی هم نه. در کل بحث خوبیه.

حداقلش باعث شد یه نگاه به خوذم بندازم.ببینم چطوری ام از نظر خودم و از نظر دیگران.

فکر این برای هممون مهمه.اینکه از نظر دیگران چطوری هستیم.

براتون مهم نیست؟

حالا که یکی پیدا شده داره نظرشو میگه بهتره زیاد جبهه نگیریم.فقط نظرشو گفته :-)

از این حرفت خیلی خیلی خوشم اومد:

فقط داریم از سایتهای دیگه مطلب میاریم آخه کاربر میتونه با یه سرچ درباره اون موضوع مطلب جمع کنه تو انجمن همونطور که گفتم عقاید هم رو میخوایم بشناسیم و همینطور کسب علم بیشتر و همچنین مقولاتی که اصلا تو هیچ جا درج نشده این یعنی خلاقیت و پیشرفت اگه بریم دو سه تا کتاب رو بخونیم و بیاریم تو انجمن در موردش تحلیل و بحث کنیم با ارزش تر از اون چیزی هست که تو سایت ها هست کتابم کتاب هایی که هم ارزشمند هستند هم اینکه تا به حال کسی اونا رو نخونده که بدونه در مورد چی هست!اصلا انجمن یعنی گروهی کار کردن یعنی دوستان با هم باید یه مقاله درست کنند یه موضوع طرح کنند و با هم فکری هم به نتیجه برسند تازه شیرینیشم بیشتر از کار انفرادی هست ذوق میکنه که گروهی کار کردند و به نتیجه رسیدند!

حالا راجع به خودم.

آنلاکر جان، من اگه خصوصی یه چیزی بهت میگم تو که نباید بیای اینجا به همه بگی

:D

 گفتی مشکلی نیست.

حالا بیا دو تا خوبی هم بگو.از منااااااااا :-)

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

پنج شنبه 4/4/1388 - 13:0 - 0 تشکر 125854

با سلام

جنابhaditak شما حق دارید اینجا باید مشکلاتمون رفع بشه واسه همین جوابتون رو میسپارم بر عهده محسن خسرو تا جوابت رو بده!و یه توصیه به دوستان میکنم که برند کتاب جهان بینی استاد شهید مطهری رو ببینند خیلی خوبه در این موارد توضیح داده شد! ویه توصیه به محسن جان میگم اگه میخوایم یه انجمن سراسری خوب داشته باشیم باید همبستگی داشته باشیم!یعنی ارتباط بین انجمن ها طرح های گروهی که میتونه به نتایج خیلی خوبی برسونه هر طرف که بری محسن جان من پشتتم!

جناب alireza2932

ماشاالله چه حافظه ای دارین یا شاید هم اصلا برنامه خاصی قبلا برای اینکار چیده بودین!؟

البته که برنامه دارم هنوز هم برنامه هام مونده البته با همکاری دوستان برنامه های خیلی زیادی تو انجمن دارم که بعضی هاشون به نتیجه رسیده و داره دنبال میشه یه نگاه به انجمن دانلود و انجمن طنز بنداز و الآنم انجمن عمومی البته من موافق این بودم این بحث منتقل بشه به انجمن صندلی داغ چون قرار یه مباحث تخصصی ترم اینجا مطرح کنم!

کاشکی خودت یا هر کس دیگه ای که تمایل داره یه برنامه ای داشته باشه که فعالیتهای بچه ها رو اینجوری براش یه نقدی یه تشکری یه چیزی خلاصه داشته باشه که اکثر رفقا در جریانش بمونن و بخونن!!

البته این حق هر انجمنی هست که تو انجمنی که توش فعالیت میکنه بدون چه قضایایی پیش میاد و اومده کم کم به مقولات دیگه هم میرسیم فعلا قدم به قدم تو این تاپیک پیش میریم اگه دوستان همراهی کنند انشالله این تاپیک به نتیجه میرسه!
جناب بوفون

دوست خوبم به قول یونس صالحی عزیز زود قضاوت نکن

زود قضاوت نکردم و میدونم اینجا چه خبرا چیزایی که منو بعضی دوستان میدونیم نباید همه بدونند و در جریان باشند البته قدم به قدم گفته میشه این مسائل که کم کم پیش میریم اینجا رو ایجاد کردم تا اختلافات درگیری ها و . . . از بین بره و یه انجمن متحد داشته باشیم!از این چوب لای چرخا تو زمان مدیریتم و بعدش خیلی دیدم!

خودت میدونی که انجمن سیاسی جایی نیست که به دلخواه خودت بحث بزنی چون بیشتر خذف میشه که اینطور بوده حدود 90درصد مطالب خودم حذف شده چون سیاست شوخی بردار نیست .

میخوام بدونم این 90 درصدی که حذف شده احیانا مطالب خبری نبوده؟آیا جای بحثی داشته من همینجا اعلام میکنم که اگه مدیر انجمن سیاسی اگه صلاح ببینه که مطالب خبری نباید حذف بشه سریعا همه رو پاک کنه من در مورد مباحث خودم که این جوری بودم این حق رو میدم که اگه صلاح دیدند پاکش کنند!

به قول خودت بعضی مطالب مبهم را ثبت میکنم که دوستان لطف میکنن ونظر زیادی به این بحثها دارند (باذکر منبع)

این حرفتون رو متوجه نشدم میشه توضیح بدید!!!

مدیر محترم جز تذکر در مورد متشنج کردن فضا و نام نبردن افراد وذکر منبع تذکر دیگه ای ندادند

چرا دقت کنید به کلام Modir تو همون تاپیکی که برای اتحاد چیز دیگه ای ثبت نکنید رو برو دقیق بخون یه جا نوشته در مورد خبرگذاری ها جواب شما رو هم به خوبی داده من صلاح نمیبینم که دوباره براتون توضیح بدم چون یه بار بهتون پاسخ داده شد!
 جناب drmgangineh
خیلی از بحث هایی كه دوستان در انجمن طنز می زنند من قبلا به عنوان پاسخ در تایپیك " جایی برای سرگرم شدن شاید هم خندیدن " زدم اما چون كسی ندیده است حرفی نمی زنم و می گذارم تا بحث ثبت شود.
ببینید شما میتونید به اون کاربر بگید که فلان بحث در پاسخ به یک مبحث به این اسم اینجا ثبت شده و اگه شما بحثی در این مورد دارید در پاسخ به این بحث بدید اینطوری هم قدرت مدیریت شما معلوم میشه همینطور انجمن از بلاتکلیفی میاد بیرون که این خیلی برای انجمنتون خوبه و دیگه کسی دم به دم مطلب ثبت نمیکنه که فقط جنبه خبری داشته باشه خودتون یه دقت کنید به انجمنتون ببینید کدوم بحثا واقعا جدی داره دنبال میشه واقعا خودتون بگید نیاز به شرکت کردن شما هم تو تاپیک ها دیده میشه پس این لطف رو کنید و همراه با دوستان همراهی کنید!
ضمن اینكه انشاءالله برای تابستان برنامه ویژه و البته تخصصی ای برای انجمن طنز داریم.
انشالله که دارید و منتظریم ببینیم چی در سر دارید فعلا که من به جای شما دارم طرح و برنامه تو انجمن طنز میریزم ;))
راستی این را هم بگویم كه من سه، چهار ماهی هست كه مطلب در ثبت مطلب روزانه ثبت نمی كنم. ( شوخی بودددددددددددددددددددددددد )
خیلی خوبه ولی به جاش رفتی تو وبلاگت مطلب ثبت میکنی :-"
جناب سعیدان گرامی
شرمنده آنلاكر آخه شما فقط درباره آواتار من حرف زده بودی ولی اصل قضیه چیز دیگه ست. 
سعید ببین نخواستم وارد جزئیاتت کنم ولی اگه خودت اینطور میخوای باشه حرفی ندارم فقط خواستم یه تذکر در مورد آواتارت بدم مثله یه بچه خوب آواتار درست کن :)

اگه مشكل من فقط آواتاره كه بهت رمیدونم همین مشكل پابرجا باشه.

آواتار به این خوشگلی.

مشکل شما فقط یه آواتار نیست بعدا شما رو به طور جدی نقد میکنم چون خودتون خواستید!

حداقل اگه كسی چیزی ازم یاد نمیگیره بذار یكم با دیدن آواتار من دلش شاد بشه

بابا این چه شادی داره که شما میخواین . . .

اگه مطالب و نوع فعالیتم مشكل داره بگو

به نوع فعالیتتون هم میرسیم چند وقت پیش انجمن طنز حس غریب VS سعیدان!!!

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
پنج شنبه 4/4/1388 - 13:45 - 0 تشکر 125857

این حذف بشه اشتباهی ثبت شد!!!

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
پنج شنبه 4/4/1388 - 13:45 - 0 تشکر 125858

با سلام

جناب آرسو

الان این انتقاد بود ؟ تعریف بود ؟ کنایه بود ؟ چی بود ؟ 

به این جمله دقیقا دقت کنید :

جناب Arsoo تولداتون تموم نشد هنوز؟آها یادم نبود خیلی وقته تموم شده :D

خب من فقط یه اشاره میکنم به چند وقت قبل که یه درگیری برای گرفتن جشن تولد یکی از دوستان تو انجمن صندلی داغ صورت گرفت چون معمولا شما و آنشرلی جشن تولد ها رو میگیرید اونم برای دخترا فقط به اون موضوع دقت کنید که چه جنجالی به پا شد بعدشم که حس غریب مجبور شد یه تاپیک تولد برای اون دوست بزنه ولی ماجراهاش قبلش نتوسنت تا این جنجال رو بخوابونه!!! و در ضمن به علامت :D هم توجه بیشتری داشته باشید من که همیشه نقد نمیکنم تشویقم میکنم!

و به این جمله هم دقت بیشتری کنید :

الان یه نمونه دیگه مد شد تصاویر روزانه نشنال خیلی جالبه دنبال میکنیم با ترجمه هم هست :D

من از این تاپیک خوشم اومده واسه همین گفتم از این کارا بیشتر کنید وگرنه مد شدن که عیب نیست بعضی وقتا یه نوع وسیله مد میشه و فلان و فلان و به نظر من الان این نوع موضوع مد هست که خیلی جالبه به نظر شما عیبی داره من از کلمه مد استفاده کنم؟

باید پاسخگو باشم که چرا تولد می گیریمو میخوایم شاد باشیم ؟ چون شما کلا با همه چی مخالفید سکوت بهترین پاسخه

خب من در مورد اون بالا توضیح دادم شما میتونستید از یه درگیری بین اعضا جلو گیری کنید!نع من با همه چی مخالف نیستم تازه گفتم که از این تاپیک روزانه نشنال خوشم اومده و اگه خوشم نمیومد که نمیگفتم خیلی جالبه و دنبال میکنم اگه کسی چنین موضوعی رو دوست نداشته باشه دنبالش نمیکنه پس باید گفت من دارم حرف خودم رو نقض میکنم که غیر اینه من شما رو تشویق کردم شاید به خاطر لحن گفتن بود که شما رو دچار شک و تردید کرد در این مورد پوزش میطلبم! و البته سکوت هم نکنید اگه چیز مبهمی بوده تو حرفام بگید تا براتون بازش کنم چون نمیتونم همه چیز رو دقیق و مو به مو بگم چون شاید به بعضی ها بر بخوره که الان اینطوری شده!!!

در مورد تاپیک تصاویر نشنال . از افعال مناسب استفاده کنید لطفا . " مد شده " ؟؟؟؟ ....  مد نشده ! تاپیکی هست که براش ارزش قائلیم و با همکاری بچه ها نوشته هاش ترجمه میشه . خوشحالم که این تاپیک هر روز آپدیت میشه و خاک نمی خوره به یاری خدا .

و دقیقا همینه راز فعالیت گروهی یعنی شما یه چیز میزاری یکی دیگه ترجمه میکنه که خیلی خوبه من که ایراد نگرفتم حالا چرا میزنی؟

آیا واقعا لازم بود این همه اسم ردیف بشه اینجا ؟ وقتی دیدم 30 تا پاسخ خورده از دیروز تعجب کردم .

البته اسامی خیلی کمه هنوز خیلی های دیگه هم باید اسمشون اینجا باشه ولی خب شاید راضی نباشند و گفتم تنها این من نباید باشم که نقد کنم شما هم وظیفه دارید در مورد انجمتون تصمیم بگیرید!چرا تعجب کرده آیا این موضوع اصلا مهم نیست؟خیلی چیزا مهمه ولی اگه ما خوشمون نمیاد دلیل نمیشه که دیگران نباید شرکت کنند واقعا من نخواستم جنجالی بشه ولی دوستان فکر کردند من منظور داشتم من چند بار تو این تاپیک و تاپیک های دیگه گفتم قصدم فقط و فقط تخصصی شدن انجمن ها هست و اینکه کارایی نباید بکنیم که انگشت نما همه بشیم من اگه از دوستان نقد کردم چون واقعا دوستشون دارم و پیشرفتشون رو میخوام اگه با من مشکل دارید صد بار گفتم . . .

جناب A_V_B2066

از یه جهاتی از این بحث خوشم اومد از یه جهاتی هم نه. در کل بحث خوبیه.

خب از چه جهاتی خوشتون اومده و از چه جهاتی نه تا من از این بحثم دفاع کنم چون من ایجادش کردم و ازش پاسداری میکنم!این نظر لطف شماست که این بحث رو خوب میدونید!

حداقلش باعث شد یه نگاه به خوذم بندازم.ببینم چطوری ام از نظر خودم و از نظر دیگران.

فکر این برای هممون مهمه.اینکه از نظر دیگران چطوری هستیم.

قصد منم همین بود همه مشکلات همو حل کنیم از این بلاتکلیفی که مرض چشم گیر انجمن شده بیاییم بیرون و یه انجمن متحد و تخصصی داشته باشیم!

براتون مهم نیست؟

چرا برام خیلی مهمه که این بحث و بحثایی مثله اینو زدم!البته اگه منظورتون با من بود!

آنلاکر جان، من اگه خصوصی یه چیزی بهت میگم تو که نباید بیای اینجا به همه بگی

:D

علی جون چیز خاصی که نبود همش نصحیت بود :-" خب منم نخواستم پشت پرده بمونی بزارم دوستان ببینند چقدر پسر گلی که همه رو پشت پرده راهنمایی میکنی :)

حالا بیا دو تا خوبی هم بگو.از منااااااااا :-)

خب چند بار بگم این همه نصیحت میکنی بده؟اینا خوبی نیست؟به همه احترام میزاری تو مباحث میایی یه وقتا یه چیزایی میگی که آدم میره تو سوال که اصلا قضیه چیه؟اینا مهم نیست؟اینا همه خوبیت هست دیگه پسر گلی آخه فامیل خودم :D

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
پنج شنبه 4/4/1388 - 14:27 - 0 تشکر 125865

به نام خدا

سلام انلاکر عزیز گفتم که من نقد شما رو قبول دارم وسعی میکنم که ثبت مطالب رو کم کنم اما انصافا من اطلاع رسانی میکنم،لااقل بهتر از برخی دوستانه که مطلب میزنند اما جز سرگرمی درش چیزی دیگر یافت نمیشود.

پنج شنبه 4/4/1388 - 14:46 - 0 تشکر 125874

با سلام

 انصافا من اطلاع رسانی میکنم،لااقل بهتر از برخی دوستانه که مطلب میزنند اما جز سرگرمی درش چیزی دیگر یافت نمیشود.

درسته ولی اون مباحث سرگرمی هم باید درست بشه در ضمن اطلاع رسانی گفتم بهتون میشه کاربر با یه سرچ تو گوگل و یاهو مطالب رو پیدا کنه در ضمن کاربرای سیاسیون از منو تو بهتر میدونند اخبار چطوریه پس لازم نیست دم به دم خبر از خبرگذاری ها بیاریم تو تبیان بزاریم گفتم صد بار اینجا پرتال اطلاع رسانی نیست!

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
پنج شنبه 4/4/1388 - 18:48 - 0 تشکر 125933

سلام انلاكر این سیاسیون رو كه میگین دارن ثبت مطلب میكنن راست میگین البته همش اینطوری نیستا مدیرم دارن كه میتونه جلوی اینكارو بگیره تازه مدیره مدیر هم یه مقطع كمك میكردن اگه اونا صلاح میدونستن جلوی اینكارو خب میگرفتن!! كه شما اونجا رو دیگه پورتاله اطلاعرسانی نمیخوندیفسكی موفق

پنج شنبه 4/4/1388 - 19:26 - 0 تشکر 125938

به نام خدا سلام

ممنون از لطفتون

خیلی خوشحالم که نظر خوبی به اون تاپیک دارید 

شاد باشین

پنج شنبه 4/4/1388 - 19:51 - 0 تشکر 125947

با سلام

جناب علی رضا alireza2932

این سیاسیون رو كه میگین
دارن ثبت مطلب میكنن راست میگین البته همش اینطوری نیستا
مدیرم دارن كه میتونه جلوی اینكارو بگیره

گفتید مدیر توجهتون رو به این موضوع جلب میکنم

مبحثی تو انجمن سیاسی توسط یک کاربر ممیزی ثبت شد به اسم "آیا امکان انتقاد از ولی فقیه وجود دارد؟" این مطلبش گفتم توسط یه کاربر ممیزی ثبت شد بعدش بعد از چند ساعت توسط مدیر دوباره حذف شد و خیلی از این تاپیک ها به نظرتون مدیر انجمن سیاسی تا الان خوب کار کرده به نظر خودتون باز میگم ببینید اعتدال ندارند تو انجمن سیاسی یه مطلب ثبت میشه فرداش حذف میشه پس نمیشه رو مدیریتش تاکید کرد باید قوانین رو ببینی و حرف بزنی همونطور که قائم مقام مدیر عامل تو تاپیک تنها مطالبی برای ایجاد همبستگی بزنید اشاره به این موضوع کردند که نباید پرتال خبری باشیم!بازم میگم اون و اساسنامه رو خوب بخونید!
مدیره مدیر هم یه مقطع كمك میكردن
اگه اونا صلاح میدونستن جلوی اینكارو خب میگرفتن!!
كه شما اونجا رو دیگه پورتاله اطلاع رسانی نمیخوندی

بالا کاملا براتون تشریح کردم در این باره با اینکه نظارت هم دارند خودتون میبینید ببینید اینا که فرزند پیامبر یا اینکه معصوم نیستند که از خطا مبرا باشند منم خطا دارند شما هم دارید و . . . ولی عقل و منطق داریم میتونیم بسنجیم اگه تا به حال به یک انجمن رفته باشید یعنی علنی حتما دیدی که رو تن در و دیوار و یا اینکه یه جای مخصوص اخبار رو درج کردند نه تو اتاق انجمن تو اتاق انجمن به مباحث مهم تر می پردازند!

این تجربه ای هست که من تو انجمن های زیادی کسب کردم و بهش خیلی می بالم چون تونستم تجربه کافی رو کسب کنم :)

امیدوارم پاسخ قانع کننده ای داده باشم.

 جناب آرسو

ممنون از لطفتون
خواهش میکنم :)

خیلی خوشحالم که نظر خوبی به اون تاپیک دارید

خب اگه نداشتم که تعریفشو نمیکردم :)

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.