با سلام
من دیشب رفتم و یه گوشه از همایش دوم خرداد رو که تو اینترنت بود رو دانلود کردم
واقعا نمیدونم چی بگم
من تو این چهار سال کوچک و حقیر شدم ...
این جمله ای که جناب محسن خسرو زدن (نمیدونم از طرف خودشون زدن یا با دیدن اون کلیپ به ای فکر افتتادن که حقیر شدن) در کلیپ هست و یک مرد همش میگه که من تو این چهار سال حقیر شدم و از این حرفا
جالبه میگه که در جواب هر نامه یک روستایی برای آن فرد یک تراول فرستاده میشد !!!!!!!!!
اصولگراها همیشه خشکی مذهب و اخمو !!! بودند بهتر است اصلاحات وارد عمل شود که همیشه شادی رو به مردم تزریق کردند .
این رو خوب اومدی
این معلومه که اصولگرایان خشک هستن و اصلاحاتی ها شاد
تو یه کلیپ دیگه هست که یه گوشه از شاید اصلاح طلب ها رو نشون میده و اون زمانیه که کلیپ از گذشته تا آینده پخش میشه و در حالی که گوینده تلویزیون میگه روح خدا به خدا پیوست همه شروع میکنن به خوشحالی کردن و دست و سوت زدن
یه کلیپ دیگه هست که فکر کنم بی بی سی اون رو ساخته از رقص و شادی جوانان شاد اصلاح طلب
واقعا جالبه در حالی که خیلی از این پرچم های سبز روش نوشته شده بود یا زهرا اما پوشش ها چیز دیگه ای رو نشون میداد
در ایام فاطمیه این چنین جشنی چه نشانه ای داره؟؟؟
جالبیش اینه سید مظلومان هم تو این همایش حضور داره و حتی یک بار هم نگفت که به خاطر ایام فاطمیه کمی کم تر سوت و دست بزنید
البته اشکالی نداره چون آزادی باید باشه و اصلاحات نمیتونه مثل اصولگرا ها خشک باشه به خاطر همین باید همیشه در حال رقص باشن
به خودشون دخیل میبندن و با پرچم یا حسین و یا زهرا و یا محمد تو مجلس میرقصن
به امام توهین میکنن
به دولت توهین میکنن
اگر میتونستند به رهبری هم توهین میکردن