• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن سياسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
سياسي (بازدید: 51714)
يکشنبه 3/3/1388 - 14:12 -0 تشکر 115578
عکسهایی از طرفداران میر حسین موسوی و یک سوال

هوالحکیم

با سلام به همه دوستان

من فقط یه سوال برام پیش اومده یکی از دوستان طرفدار آقای موسوی در امضا نوشته :

تا میرحسین یك یاحسین باقیست

 خوبه ...اما یه عکس هم دیدم ...گفتم این یا حسین بهتون یاد نداده که حجابتون رو رعایت کنید !!!

آیا امام حسین (ع) به ما گفت اینجور باشیییم ؟؟؟

واقعا موندم ...طرفداران خاتمی  و موسوی اینها هستند ...یعنی جامعه ما در صورت انتخاب موسوی بعدا اینطور میشه...

تازه مملکتمون خوب شده بوود...

مگر ما جامعه اسلامی نیستیم ؟؟؟

فعلا

یا علی مددی

 

 

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

دوشنبه 4/3/1388 - 22:46 - 0 تشکر 116067

مرجان آسمونی

-------------------------------

سلام

واقعا متاسفم

بعضی ها فکر میکنند به همین راحتی ها به اصطلاح خودشون آزادی رو میتونند به این کشور بیارند

خدمت همه باید عرض کنم که کور خوندید

آزادی اون چیزی که شما فکر میکنید نیست! 

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشوئی غمهای روزگاران...
سه شنبه 5/3/1388 - 5:39 - 0 تشکر 116088

من گاهی وقتا از دیدن این پست ها خندم می گیره چون سایت تبیان صد و هشتاد درجه با بقیه فرق داره چون عموما قشری در اینجا هستند که اعتقادات دیگری دارند و سایت تبیان تونسته ایت تعداد محدود از جامعه ی اینترنت رو در خودش جمع کنه که اکثرا طرفدار احمدی نژاد هستند .

به هر حال این ها هم فرزندان ایران زمین هستند و اعتقادات خاص خودشان را دارند ، همان طور که جناب میرحسین فرمودند هدق اصلاحات موسوی اصلاح فرزندانی است که معانی و مفاقهیم مختلف را درست متوجه نشدند مثل آزادی ، البته نه به قیمت کمربند و باتون و توهین و حتک حرمت نه به قیمت تجاوز پلیس به دختران و پسران جوان ...

اگر اندیشه های اسلامی رو درست و به دور از تعصبات ( اینکه چادر سر کنیم و به صورت کسی که هم تیپ ما نیست سیلی بزنیم خوی حیوانی ما را ثابت می کند ) به این جوانان پاکدامن که روح لطیفی دارند و ارزشمندند دین واقعی را بشناسانیم با گسترش فرهنگ سراها 

یه نکته ای هست در مورد بسیح 

اقشاری از جامعه ی ما مثل خود بنده بسیجی نیستیم چرا ؟ چون بسیج حال حاضر پر است از بی فرهنگی و حتی درمواردی من مشاهده کردم مسائل غیر اخلاقی شوخی های نادرست و کلماتی رکیک این افراد استفاده می کنند که اصلا در شان بسیجی نیست به همین دلیل از نظر من باید گروههای فرهنگ خارج از مساجد و در سطح شهر کار کنند در رشته های مختلف و اینگونه فرهنگ جوانان ما بسیار تقویت می شود . 

ما می تونیم همه رو ارتقا بدیم ، فلان پسر سرکوچه میشینه به دختر مردم تیکه میندازه نباید این پسر رو بزنیم بکنیمش تو ماشین !!! بعد بترسونیمش !!! باید از این پسر بپرسیم چه دوست داری ؟ و یا به طور مثال می فهمیم علاقه ی این پسر موسیقیست در سطح شهر در فرهنگ سراها کلاسهای موسیقی با هزینه ی کم ایجاد می کنیم و این پسر نیز می تواند یکی از نخبگان با ارزش در این زمینه باشد ، من از موسیقی گفتم ولی هزاران کار دیگر می توان انجام داد ، باید محیط ایران شاد بشه و چون اصولگراها همیشه خشکی مذهب و اخمو !!! بودند بهتر است اصلاحات وارد عمل شود که همیشه شادی رو به مردم تزریق کردند .

من تو این چهار سال کوچک و حقیر شدم ...

موفق باشید 

سه شنبه 5/3/1388 - 6:24 - 0 تشکر 116090

سلام

باید به عرضتون برسونم که ما اصلاحات ندیده نیستیم! 8 سال در معرض انواع و اقسام اصلاحات

قرار داشتیم.. 8 سال دولت محترم جناب خاتمی فرصت داشتند که جوانان سرکوچه هارا به فرهنگسراها

هدایت کنند.. ولی متأسفانه ایشان جوانان داخل خانه را نیز به سرکوچه کشانید به بهانه آزادی.

در همان هشت سالی که همه جوانان احساس غرور و بزرگی!! میکردند.. مواد مخدر از نان هم فراوانتر

و ارزانتر شد. آنچه را که مردم ما امروزه شاهد آن هستند.. نهالش 12 سال پیش کاشته شده

نهال بی بندوباری و لجام گسیختگی و روی آوردن به غیراخلاقیات به بهانه اعطای آزادی های فردی!!

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

سه شنبه 5/3/1388 - 8:58 - 0 تشکر 116111

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

محسن خسرو حرف دل همین جون هایی رو زد که با پرچم یا حسین و یا زهرا رقصیدن!!!
کسی که اینقدر سست ایمان شده که اینطوری حتک حرمت میکنه به ائمه، معلومه آزادی ها و بی بند و باری میخواد!!!
فکر کنم همین جون ها بودن کوی دانشگاه ...
ولی یه چیز رو فراموش کردین، مردم ایران هنوز اینقدر سست ایمان و بی غیرت نشدن که تن به این خفت و خواری بدن!
کشور ما بارها دچار بحران شده و سربلند بیرون اومده، اینم بحرانی دیگر هست و روسیاهیش موند برای اونایی که به اسم شهدا و ائمه اومدن برای خودشون رای جمع کنن!
آدمایی که اینقدر بی تفاوت هستن به توهین هایی که به جد بزرگوارشون میشه، صلاحیت ریاست جمهوری ندارن!
نکته قابل توجه اینه که تو کشور های دیگ هم با احترام با اسم این عزیزان برخورد میشه، فکر کنم داستان اون راهبه و سر مبارک امام حسین (ع) رو همه دیگه بلد باشن، اون که دینش چیز دیگری بود، اصلا اسلام رو نمیشناخت اینطوری کرد، اینان که اسمشون رو گزاشتن سید(!) ولی اینطوری سکوت میکنن!
واقعا تاسف برانگیزه!!!
یه زمانی جون های همین مملکت پشت لباسشون مینوشت "میروم تا انتقام سیلی زهرا (س) رو بگیرم" و با شجاعت تمام از ملت و کشور و ناموس خودشون تا اخرین قطره خونشون دفاع کردن، حالا این آقایون و حامیانشون، با اسم یا زهرا رقاصی میکنن!!!
امام راحل(ره) حق داشت بگه جام زهر نوشیدم، با وجود چنین ادمایی در اطرافش!!!
خدا عاقبتمون رو به خیر کنه!!!
یه سوال دارم؟!
روزی که آقا امام زمان (عج) ظهورکنن، چه جوابی به ایشون میدین؟
سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
سه شنبه 5/3/1388 - 9:59 - 0 تشکر 116122

با سلام

من دیشب رفتم و یه گوشه از همایش دوم خرداد رو که تو اینترنت بود رو دانلود کردم

واقعا نمیدونم چی بگم

من تو این چهار سال کوچک و حقیر شدم ... 

این جمله ای که جناب محسن خسرو زدن (نمیدونم از طرف خودشون زدن یا با دیدن اون کلیپ به ای فکر افتتادن که حقیر شدن) در کلیپ هست و یک مرد همش میگه که من تو این چهار سال حقیر شدم و از این حرفا

جالبه میگه که در جواب هر نامه یک روستایی برای آن فرد یک تراول فرستاده میشد !!!!!!!!!

اصولگراها همیشه خشکی مذهب و اخمو !!! بودند بهتر است اصلاحات وارد عمل شود که همیشه شادی رو به مردم تزریق کردند . 

این رو خوب اومدی

این معلومه که اصولگرایان خشک هستن و اصلاحاتی ها شاد

تو یه کلیپ دیگه هست که یه گوشه از شاید اصلاح طلب ها رو نشون میده و اون زمانیه که کلیپ از گذشته تا آینده پخش میشه و در حالی که گوینده تلویزیون میگه روح خدا به خدا پیوست همه شروع  میکنن به خوشحالی کردن و دست و سوت زدن

یه کلیپ دیگه هست که فکر کنم بی بی سی اون رو ساخته از رقص و شادی جوانان شاد اصلاح طلب

واقعا جالبه در حالی که خیلی از این پرچم های سبز روش نوشته شده بود یا زهرا اما پوشش ها چیز دیگه ای رو نشون میداد

در ایام فاطمیه این چنین جشنی چه نشانه ای داره؟؟؟

جالبیش اینه سید مظلومان هم تو این همایش حضور داره و حتی یک بار هم نگفت که به خاطر ایام فاطمیه کمی کم تر سوت و دست بزنید

البته اشکالی نداره چون آزادی باید باشه و اصلاحات نمیتونه مثل اصولگرا ها خشک باشه به خاطر همین باید همیشه در حال رقص باشن

به خودشون دخیل میبندن و با پرچم یا حسین و یا زهرا و یا محمد تو مجلس میرقصن

به امام توهین میکنن

به دولت توهین میکنن

اگر میتونستند به رهبری هم توهین میکردن

امام زمان (عج) : اگر شیعیان ما به عهد و پیمانی که با ما بسته اند وفادار بودند فرج من به تاخیر نمی افتاد.   

سه شنبه 5/3/1388 - 10:53 - 0 تشکر 116140

با سلام

محسن خسرو جان!!!!!!!!

فکر میکنید با روی کار اومدن میر حسین موسوی وضع بهتر میشه؟؟؟؟؟؟؟

همونطور که دوره ریاست جمهوری قبلیش بود؟؟؟؟؟؟

یا اینکه خاتمی؟؟؟؟؟؟؟

آزادی بی قید و بند؟؟؟؟؟؟؟؟

اینا آزادی هست؟؟؟؟؟؟؟

همین که میتونی در مورد دولت نهم انتقاد کنی و حرفت رو رک و راست بگی این آزادی نیست؟؟؟؟؟

یا که میخوای لخت بشیم و بریم تو خیابون!!!!!!

من که تو دولت خاتمی چیزی جز بزه کاری و کشف حجاب چیز دیگه ای ندیدم اگه این آزادی هست چه بهتر بر سر ما دیکتاتور هایی رهبری کنند که حرمت و حریم دیگران را پایمال نکند.

واقعا جای سوال هست که تو این مدت امثال انسان هایی مثل موسوی و خاتمی کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
سه شنبه 5/3/1388 - 18:28 - 0 تشکر 116335

سلام

من اول بگم طرفدار هیچ کاندیدایی نیستم

این جوون ها هم ایرانی هستن

حق رای دارن

اگه جنگی هم بشه همین جوون هایی که از نظر شما مردود هستن جلوی دشمن رو میگیرن

عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت             که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت

من اگر خوبم و گر بد تو برو خود را باش            هر کسی آن دِرَود عاقبت کار که کشت

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

سه شنبه 5/3/1388 - 18:38 - 0 تشکر 116338

سلام

اینم جوونی که طرفدار سید حسن نصر الله هست

نه میدونه شیعه چیه

نه چیزی...

فقط عاشق کشورش و این مرده

کسی هم اونو زیر سوال نمیبره....

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

سه شنبه 5/3/1388 - 18:51 - 0 تشکر 116346

سلام

آقای احمدی نژاد قبل از انتخاب شدن:

مگر مشکل ما موی جوانان است؟

این خانم بیچاره تنها گناهش این میتونه باشه که کمی روسریش عقب رفته

حالا باید از کلانتری سر در بیاره

آبروی مادر پدرش بره

چیزی جز تاسف نمیشه گفت

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

سه شنبه 5/3/1388 - 19:12 - 0 تشکر 116356

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

آقای میلادی؛ اولا مشکل اون تصاویر این بود که چرا با پرچم هایی مزین به اسم ائمه رقصیدن و کسی چیزی نگفت!
مشکل دومی هم که مطرح کردین، امثال این خانم جون به خاطر ارایش و تیپ لباس پوشیدنش، عامل تحریک جوانان دیگر میشه و میشه همونی که دوران آقای خاتمی شد!
فساد تو جامعه میشه تیتر اول تمام خبرگزاری های دنیا!
حالا فهمیدین مشکلش کجاست؟!
سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.