• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 3741)
دوشنبه 3/1/1388 - 0:10 -0 تشکر 100922
آمار نوروزی کاربران تبیانی

دوستان خوبم سلام

بازم میگم عید همتون مبارک

نه نه نه اشتباه نکنید اینجا می خوایم آمار بگیریم ولی نمی خوایم بدونیم کی پسره کی دختر یا اینکه بفهمیم کی چند سالشه و کجا زندگی می کنه

اینجا می خوایم یه آمار از بچه های باصفای تبیانی که حتی در این ایام تعطیل هم دست بردار نیستند و هر جور شده به سایت دوست داشتنیشون سر میزنن بگیریم

می خوایم بدونیم از بین کاربرا کی توی تعطیلات به تبیان سر زده

هر کس که مایله می تونه یه پاسخ کوچولو بده تا اسمش ثبت بشه

تا اینکه آخر سر ببینیم چه تعدادی در چه تاریخی از تعطیلات نوروزی اسمشون رو اینجا ثبتوندند.

اگه می خواید در این آمار گیری شرکت کنید پس بثبتونید اسم شریفتون رو.

 

*کاش به زماني برگردم که تنها غم زندگيم شکستن نوک مدادم بود*  

سه شنبه 4/1/1388 - 17:10 - 0 تشکر 101171

سلام

دلیل؟...چیز خاصی باید بگم؟

از شعر خوشم اومد...از دعاش خوشم اومد...گفتم حداقل دارم که اعلام حضور میکنم...یه کار مثبت هم کرده باشم.

بازم شعر امام زمان دیدم...البته فکر کنم از شعرهای خودتون باشه...پس به نیت سلامتی آقا و تعجیل فرج ایشان:


گفتم که سید من گویم تو را کجا را

گفتا تو باش مخلص من تو زنم صدا را

گفتم امام خوبم گردیده ام پریشان

گفتا بگیر دستم رو کن سوی خدا را

گفتم که ناتوانم شرمنده تو هستم

گفتا خدا قسم ده شهید کربلا را

گفتم که دوست دارم در خوابم آیی یک شب

گفتا بکن تو توبه بینی تو روی ما را

گفتم عزیز زهرا من روسیاه هستم

گفتا مشو تو نومید یاری کنم شما را

گفتم که سرور من محتاج یک نگاهم

گفتا که خوب بشنو میشنوی دعا را

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

پنج شنبه 6/1/1388 - 14:9 - 0 تشکر 101492

درود

من اولش بودم! بعدش نبودم! الان هستم! بعدا نیسم! آخرش هستم! ولی هر وقت هستم انجمن هم هستم!

خلاصه منم هستم!


من و تو همسایه خدا بودیم
ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد
ما دیگر نه همسایه هم بودیم و نه همسایه خدا.
  ما گم شدیم و خدا را گم كردیم ... 
یادت میاد جمله آخر خدا رو؟
از قلب كوچك تو تا من یك راه مستقیم است.
اگه گم شدی از این راه بیا
بلند شو . از دلامون شروع كنیم...
تا خدا راه زیادی نیست...

*کتاب موبایل مذهبی* 

پنج شنبه 6/1/1388 - 20:33 - 0 تشکر 101561

به نام خدای مهربون

خب من سفر رفتم ... جاتون خالی خیلی هم خوش گذشت

امروز برگشتم خونه  و یک راست اومدم تبیان

پس منم هستم

فعلا ... خدانگهدار

 

همدان پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين

 ***

خدايا به خاطر داده ها و نداده هات شکر

 

که داده هات از سر لطف بوده و نداده هات از سر حکمت

جمعه 7/1/1388 - 11:43 - 0 تشکر 101619

با سلام وصلوات برمحمد (ص) وتبریک سال جدید من رضا محمدی هستم

جمعه 7/1/1388 - 14:20 - 0 تشکر 101663

سلام سلام

بی پنجره نمیشه...

پنجره هم میباشداااااا

در پناه حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

شنبه 8/1/1388 - 8:3 - 0 تشکر 101760

به نام خدا

سلام

این چند روزه نبودم ... برای اولین بار در تاریخ7 روز آن نشدم....

به این میگن اراده!

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 9/1/1388 - 12:33 - 0 تشکر 102012

سلام

ایهاالتییانیان باز آمدم           با سلامی من به پرواز آمدم

دور بودم چند روزی از شما   لیک اینک با دو صد راز آمدم

اشتیاق ارتباط با شما         شد دلیل آنکه پر گاز آمدم

بخششی باید مرا از سویتان    چونکه با شعری دومن غاز آمدم 

                          این نیز بگذرد.....
يکشنبه 9/1/1388 - 15:30 - 0 تشکر 102068

به نام خدای اسمون آبی که امیدوارم روز 13 به درم بمون همینجوری حال بده و آسمونش اس اسی بمونه ...

سلام ،

عیدتون مبارکه ایشاالله منم از امروز هستم ...

سبز بمونید ...

خداوندا تو میدانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا چه دشوار است .

چه زجری می کشد آن کس که انسان استو از احساس سرشار است ...

دوشنبه 10/1/1388 - 8:6 - 0 تشکر 102287

به نام خدا

سلام

توی تعطیلات تا حالاش که من خیلی سرم شلوغ بود... و فقط گاهی خیلی سریع یه سری می زدم و بدون ثبت هیچ پستی می رفتم.

الآن یه کم، فقط یه کم، سرم خلوت تر شده. به هر حال اومدم بگم که منم به طور نسبتاً نامحسوس! توی نوروز این جا بودم! زین پس هم سعی می کنم بیشتر باشم.

موفق باشید

و

سال نوی همگی مبارک

و

التماس دعا زیااااااد...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

دوشنبه 10/1/1388 - 22:52 - 0 تشکر 102475

سلام. ما که از اول عید خونه بودیم و مشغول پذیرایی

اونایی که رفتن مسافرت خوش بگذره بهشون. امیدوارم سلامت به خونشون برگردن

البته دوست خوبم khochem هم همراه من بوده و چون آشنایی دارم باهاش می دونم که اون هم تو سایت بوده و تو ایام عید جایی نرفته.

گفتم اسمشو بزنم شاید اگه خودش تو این بحث شرکت نکرده اسمش تو آمارتون باشه

موفق باشین

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.