سلام
دلیل؟...چیز خاصی باید بگم؟
از شعر خوشم اومد...از دعاش خوشم اومد...گفتم حداقل دارم که اعلام حضور میکنم...یه کار مثبت هم کرده باشم.
بازم شعر امام زمان دیدم...البته فکر کنم از شعرهای خودتون باشه...پس به نیت سلامتی آقا و تعجیل فرج ایشان:
گفتم که سید من گویم تو را کجا را
گفتا تو باش مخلص من تو زنم صدا را
گفتم امام خوبم گردیده ام پریشان
گفتا بگیر دستم رو کن سوی خدا را
گفتم که ناتوانم شرمنده تو هستم
گفتا خدا قسم ده شهید کربلا را
گفتم که دوست دارم در خوابم آیی یک شب
گفتا بکن تو توبه بینی تو روی ما را
گفتم عزیز زهرا من روسیاه هستم
گفتا مشو تو نومید یاری کنم شما را
گفتم که سرور من محتاج یک نگاهم
گفتا که خوب بشنو میشنوی دعا را
یا علی