• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن نجوم > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نجوم (بازدید: 31565)
جمعه 30/12/1387 - 0:12 -0 تشکر 100516
تابلوی اعلانات انجمن نجوم

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

همونطوری که از اسم تاپیک مشخص هست، تو این تاپیک تمام اعلامیه هایی که در انجمن میخوره رو آرشیو میکنیم.

سربلند و پیروز باشین...

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
پنج شنبه 30/3/1387 - 12:27 - 0 تشکر 44090

با سلام خدمت تمامی دست اندركاران خوب سایت تبیان اینجانب علیرضا هژبركلالی، عضو تاید نهایی سایت تبیان متقاضی شركت در دوره های نجوم سایت می باشم لطفا مرا از زمان برگزاری آنها مطلع فرمایید تلفن:09354192533 user name: kalali email: ak_1369@yahoo.com

پنج شنبه 30/3/1387 - 15:50 - 0 تشکر 44128

با سلام وخسته نباشید خدمت همه تبیانی ها

من هم از شما تشكر میكنم كه من راهم لایق دانستید وبرای عضو شدن در انجمن برایم ایمیل فرستادید.پس من هم برای شادی شما خودم برای شركت در این انجمن اعلام آمادگی می كنم.

راستی كلاس های حضوری در موسسات تبیان شهرستانها برگزار می شود؟

جمعه 31/3/1387 - 13:0 - 0 تشکر 44259

سلام

ببخشیید منم میشه باشم ؟

منم دوست دارم ولی هیچی از نجوم نمیدونم

منم میتونم تو این کلاسای مجازی ثبت نام کنم؟

مدیر سیستم عزیز لطفا جوابمو بدین

اگه میشه منم هستم

 قربونتون

عسل

یا حق

شنبه 1/4/1387 - 7:25 - 0 تشکر 44354

سلام دوست عزیز.

چرا که نه.شما هم می تونید با پر کردن فرم ثبت نام و اعلام آمادگی در اینجا در این طرح شرکت کنید.

 

« معجزه خبر نمی کند، با احتیاط ناامید شوید ! »

 

شنبه 1/4/1387 - 8:21 - 0 تشکر 44358

سلام

منم آمادگی خودمو اعلام می كنم

امیدوارم موفق باشید

شنبه 1/4/1387 - 9:42 - 0 تشکر 44364

با سلام.ضمن تشكر از سایت مفید تبیان امادگی خود را نسبت به حضور در انجمن نجوم اعلام میكنم.

شنبه 1/4/1387 - 11:55 - 0 تشکر 44370

با سلام و عرض خسته نباشید اول از همه پیشاپیش میلاد دخت نبی اكرم (ص)؛حضرت فاطمة الزهرا(س) را تبریك و تهنیت گفته اعلام آمادگی خود را برای شركت در انجمن نجوم اعلام وآماده هرگونه همكاری می باشم.موفق و پیروز باشید.

شنبه 1/4/1387 - 15:23 - 0 تشکر 44403

بسم رب المهدی

سلام دوستان عزیزم....به به....به سلامتی.کی این انجمن راه اندازی شد که نفهمیدیم ما ؟

یه خسته نباشید حسابی خدمت مدیر محترم سیستم و همچنین مدیر انجمن دانش و فناوری برا خاطر زحماتشون

اما دوستان بنده هم ایشالله در خدمت خواهم بود.پیشنهادی هم داشتم در رابطه با جلسات حضوری در شهرستانها و اون اینکه همان طور که جناب دکی اینکالج هم گفتند شرایطی که در اصفهان هست میتونه پاسخ گو برای همراهی با تهران باشه در اولویتها.منظورم اینه که دراصفهان هم همزمان با تهران جلساتش شروع بشه .هم سرعت کاربالاتر میره وهم اینکه در هنگام  مقایسه بین دو شهر همزمان ، پیشرفت بهتری حاصل میشه وتجربه بیشتری برای مراکز دیگه به دست میاد

یاعلی مدد

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
شنبه 1/4/1387 - 16:13 - 0 تشکر 44408

سلام

من هم شروع این دوره ها رو تبریک میگم و آمادگی خودم رو اعلام میکنم.مرسی

يکشنبه 2/4/1387 - 0:13 - 0 تشکر 44490

من به شخصه آمادگی خود را عرض میکنم.......

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.