با سلام وخسته نباشید خدمت همه تبیانی ها
من هم از شما تشكر میكنم كه من راهم لایق دانستید وبرای عضو شدن در انجمن برایم ایمیل فرستادید.پس من هم برای شادی شما خودم برای شركت در این انجمن اعلام آمادگی می كنم.
راستی كلاس های حضوری در موسسات تبیان شهرستانها برگزار می شود؟