• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 31394)
چهارشنبه 26/10/1386 - 11:31 -0 تشکر 24817
اگه دلتون گرفته كلیك كنید

سلام

 گران است بر من كه مردم را ببینم ولى تو دیده نشوى
 جانم به قربانت اى پنهانى كه از میان ما بیرون نیستى

...

اینجا محلی هست برای عاشقان امام زمان(عج)و یا دوستانی مثل میكرو كه دلشون به امام و اربابشون تنگ شده...

ندیده عاشقت شدم...نمیدونم چی میشههههه
هر چی می‌خوام ببینمت بهم می‌گی نمیشههههه

...
هر چی دلتون می‌خواد بگید
 هر چی كه به نظرتون اگه امام زمان بخونه خوششون بیاد...
هر چیزی كه باعث زنده شدن یاد امامون در قلب های مریضمون بشه...
هر آنچه كه با خوندنش یا گفتنش احساس آرامش كنیم...
هر آنچه كه مربوط به حضرت اباصالح هست
اصلن بیایید امام زنده و غایبمون رو بیشتر بشناسیم...پس شما هم باید كمك كنید
هر چی جایی خوندید یا دیدید اینجا قرار بدید
مطمئن باشید یكی اگه اینارو بخونه و یه چیز یاد بگیره.. اولین نفری كه فیضش رو میبره خود شما هستید.

التماس دعا

 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 26/10/1389 - 14:3 - 0 تشکر 274654

بسم الله الرحمن الرحیم

مولای غریبم مهدی جان سلام

شب گر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشنه اگر آب نبیند سخت است

ما نوکر وارباب توئی مهدی جان
نوکر رخ ارباب نبیند سخت است

اللهم عجل لولیك الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

سه شنبه 28/10/1389 - 20:49 - 0 تشکر 275526

الهی قربون دلم برم که گرفته...
هیشکی هم نیگاش نمیکنه
آقا میخواستم بگم نگاش کنی...
اول اینکه گفتنم فایده نداره
دوم اینکه ولش کن نگاه کردنی نیس
سوم اینکه...
به خدا سلام برسون... بگو اینجا... هواش خیلی بده

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
چهارشنبه 6/11/1389 - 22:4 - 0 تشکر 277594

من یه چی بگم...
حالا شما بیاین...
شاید ما به خاطر شما آدم خوبی شدیم...
یه چی دیگه...
ینی نرسید؟ آخه چرا؟

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
پنج شنبه 7/11/1389 - 4:34 - 0 تشکر 277629

همه ی کارهامون و حتی افکارمون از نظرشون پنهان نیست. فقط لحظه ای تفکر می خواد که "یقین" پیدا کنیم. همونطور که می خواهید بیرون برید ظاهرتون رو مرتب می کنید و از نگاه ها و دید مردم شرم دارید، اگه درک کنیم که چطور در اعمال و افکار ما حاضر و ناظر هستند شرم حضور تغییرمون می ده. فقط هرجا هستید از صمیم قلب دعا کنید و ظهورشون رو از خدا بخواهید. (که گشایش کار همه در ظهور هست) 

 

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

دوشنبه 11/11/1389 - 22:35 - 0 تشکر 278544

گاهی میگم...
کاش آدمها رو نمیشناختم...
کاش خیلی ها چهره هاشان برایم هویدا نبود...

امروز گفتم...
قربان دلت...
که همه چی برایت هویداس...

التماس دعا

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
دوشنبه 18/11/1389 - 2:18 - 0 تشکر 280342

اباصالح التمااااااااس دعااااااااااااا

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=934&articleID=409524

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
دوشنبه 18/11/1389 - 11:31 - 0 تشکر 280389

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیك یا ابا صالح المهدی

سلام

یابن الزهرا بیا بیا بیا بیا

منتظرم منتظرم تا فصل هم عهدی بیاد

با ذوالفقار حیدری صاحبمون مهدی بیاد

ای با وفا ارباب من ، مهربون مهربونا

پشت و پناه بی کسا، پهلوون پهلوونا

تا که به نامت آقا جون، رفیق و آشنا شدم

از همه جا از همه کس، بریدم و جدا شدم

زمزمه نام شما ای گل ناز فاطمه

تمام دلخوشیم شده، ورد زبون قلبمه

رشته مهرمو آقا، به خیمه تو بسته ام

گرچه هزاران مرتبه، قلب تو رو شکسته ام

خوب میدونم بدم ولی، قلبمو با صفا بکن

وقتی نماز شب می خونی، مولا منو دعا بکن

کی باشه در کنار من ، باشی و من کنار تو

قرار من باشی و من یاور بی قرار تو

از کوچیکیم تا به حالا، عاشق و مجنون توام

لحظه به لحظه عمرمو، مرهون و مدیون توام

کبوتر دل منو، تو آب و آشیونه داده ای

به این شکسته بال و پر، تو آب و دونه داده ای

یابن الزهرا بیا بیا بیا بیا

ناجی-کدخدا

اللهم عجل لولیك الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

پنج شنبه 21/11/1389 - 16:17 - 0 تشکر 281741

وای امام زمان سلام...اگر بیای بعد همه این مدعی ها حقیقتا جلوت بایستن...
نه نیا...

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
جمعه 22/11/1389 - 11:41 - 0 تشکر 281943

به نام آرام قلب ها...

ای كاش همه روزها جمعه بود...

و این جمعه های تقویم زود به زود ورق می خوردند ...

و جمعه ی موعود نزدیك تر می شد.


 

آرامش آن است كه بدانی در هر گام دستهای تو در دستان خداست 

لحظه هایت آرام  

شنبه 23/11/1389 - 14:11 - 0 تشکر 282517

بسم الله الرحمن الرحیم
مولای غریبم مهدی جان سلام
آجرك الله یا بقیة الله الاعظم
آقا شهادت پدر گرامیتان را به شما تسلیت عرض می كنم.
فدای شما و دل داغدارتان.

اللهم عجل لولیك الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.