سلام رئیس
فك نمیكردم رای گیری انقد جدی باشه
یه لحظه فك كردم انتخابات ...چیزی باشه
چقدرم ماده تبصره داره
اما از اونجایی كه من این دوستای محترممونو نمیشناسم
اون كسایی هم كه براساس مباحث و مطالبشون میشناختم
متاسفانه بین این عزیزان نیستن
فقط یه گزینه میمونه
اونم خودتونید رئیس
میشه ؟
( چون من هیچ اطلاعات و ... كه درمورد شما ندارم
بالاخره باید رئیسمونو بشناسیم دیگه )
پیشاپیش از پذیرش درخواستم سپاسگزارم !