• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 19851)
شنبه 24/9/1386 - 18:28 -0 تشکر 19372
آرشیو ثبت‌نامی‌ها برای نشستن به روی صندلی داغ

به نام خدای مهربون

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

این تاپیک صرفا محل آرشیو شدن تاپیک‌های ثبت‌نامی نشستن روی صندلی داغ هستش، شما دوست عزیز اگر مایل هستین که روی صندلی داغ بشینین، در آخرین تاپیک مربوطه و در دوره خاص خودش اعلام آمادگی کنید، با تشکر از همکاریتون.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

سه شنبه 20/12/1387 - 18:32 - 0 تشکر 97236

سلام رئیس

فك نمیكردم رای گیری انقد جدی باشه

یه لحظه فك كردم انتخابات ...چیزی باشه

چقدرم ماده تبصره داره

اما از اونجایی كه من این دوستای محترممونو نمیشناسم

اون كسایی هم كه براساس مباحث و مطالبشون میشناختم

متاسفانه  بین این عزیزان نیستن

فقط یه گزینه میمونه

اونم خودتونید رئیس

میشه ؟

( چون من هیچ اطلاعات و ... كه درمورد شما ندارم

بالاخره باید رئیسمونو بشناسیم دیگه )

پیشاپیش از پذیرش درخواستم سپاسگزارم !

اگر عدالت چهره روشن خود را جلوه گر كند

سراسر منطق را به پای او میریزم

( دكتر كاتوزیان )

سه شنبه 20/12/1387 - 18:52 - 0 تشکر 97245

بنام خدا

سلام

خب منم میتونم رای بدم دیگه نه؟

1) moffline عزیز

2) shine month عزیز

3) حاج قدرت الله عزیز

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
سه شنبه 20/12/1387 - 19:29 - 0 تشکر 97263

خب میبینم که شاین مانث عزیز پیشتازه،

چه میکنه این moffline، همچنان جلومیره.

من خیلی متشکرم از McLaren ولینمیدونستم که آدم باید شناس هم باشه...

پس من کناره گیری میکنم، تازه اینکه باید شام هم بدیم...من نیستم

من به shine month و moffline و همینطور پارسا زاهد رای میدم

به امید موفقیت شما

انجمن برق و روباتیکانجمن برق و روباتیک
منتظر حضور گرم شما در انجمن برق و روباتیک هستیم
سه شنبه 20/12/1387 - 20:48 - 0 تشکر 97287

سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ

بله من دواطلب نشدم

خب من هم رایم رو به صندوق می اندازم...

1.ENIAK_ab عزیز

2. پارسا زاهد گرامی

3. younes_salehi گرامی

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

سه شنبه 20/12/1387 - 21:0 - 0 تشکر 97292

به نام خدا

سلام

1.انیاک آب  (استقلالی سوزونه)

2.پارسا زاهد (تو خونواده دلم نیومد بسوزونمت ولی اینجا دیگه رفاقت بی رفاقت )

3.شاین مونث (دیدم به ما که کسی نه شام میده نه شیرینی ، حداقل اون دو تا غول بدبخت صندلی یه چیز گیرشون بیاد.آخه نیست صورتش تپل میزنه گفتم شاید غولا خوششون بیاد)

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

سه شنبه 20/12/1387 - 21:33 - 0 تشکر 97322

بسم الله الرحمن الرحیم

ربنا ما خلقت هذا باطلا  

********************************* 

جمیعا سلام علیكم

به به مهدی مكلارن شما را باید طی نامه ای به خود آقای احمدی نژاد رئیس جمهور محترم معرفی كنیم جهت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری(جدی)

واقعا آزادی كه میگن یعنی این .

خب كم كم رای خودم رو مشخص می كنم .

اما یك پیشنهاد به نظرم هر كس باید به یك نفر رای میداد كه حرارت این صندلی بالاتر می رفت و رای دهنده روی اشخاص مورد نظر فكر می كرد و رای میداد . به هر حال خیلی طرح خوبی است انتخابات صندلی داغ

و اما رای من :

من با تمام احترام به تك تك دوستان بخصوص اونایی كه دوست داشتن كاندید بشن و نشدن .

رای خودم را به

1-حاج قدرت ا...

(HAJ POWER GOD)

2- NANA 

3- ROSESORATI 

موفق و موید

********************

اللهم عجل لولیك الفرج  

http://rahpoyvesal.blogfa.com
سه شنبه 20/12/1387 - 22:22 - 0 تشکر 97354

به نام خدا

دوستان سلام

رای من

moffline

پارسا زاهد

ENIAK_ab

دوستاي ديگه رو هم مي خواستم انتخاب كنم ولي  انگاري نمي شد.

تازه توي انتخاب اولويت هم مونده بودم اما فكر كنم اولويت تاثير زيادي نداشته باشه براي همين من شماره نزدم.

دوستاي عزيزمون حاج قدرت الله   onlyjuve   shine month   younes_salehi

هم خيلي دوست داشتم انتخاب كنم اما انگار دلم به حالتون سوخت.

افلاين فكر كنم پاسخهاي جالبي داشته باشن همينطور پارسازاهد كه مطالب خوندني و طنزي رو بيان مي كنند (مشاعره) انياك هم كه  نميشه نباشن.

همين ديگه.

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
سه شنبه 20/12/1387 - 23:31 - 0 تشکر 97397

به نام خدای مهربون
الهی به امید تو نه به امید خلق روزگار
سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت
wooooooooooooooooooooooooooooooooow چه خبره اینجا!!!
واقعا آدم تو لحظات برهانی اهم چیزه یعنی بحرانی دوستای واقعیش رو می‌شناسه!!! واقعا خیلی خوبه که دوستان این‌قدر راحت میان بقیه دوستانشون رو به آتیش می‌کشن!!! بعد جالبیش این‌جاست که شام هم می‌خوان!!! واقعا که پیف پیف!!! اگه جای شما بودم همین الآن می‌ذاشتم می‌رفتم :d
کجا بابا شوخی کردم
و آما ببینیم چیکار کردین:
به به همینه! عزیز چه عجب شما رو بعد از شونصد سال دیدیم، خوشحالم که بالاخره تونستی به آیدیت برسی، رئیس!!! اتفاقا منم موافقم رئیس بشینه رو صندلی داغ ولی رئیس بزرگ (مدیر محترم سیستم) سرشون اساسی مشغلس یعنی شلوغه، برا همین نمیشه دیگه، شرمنده.
بله پارسا خان بفرمایید.
ای بابا آقا مسعود تو این دوره و زمونه شناس باشی نباشی مهم نیست، مهم اینه که آدم باید خودش عاقل باشه!!!! واقعا این گذشتتون منو کشته!!! اصلا هم هم تابلو نبود که به خاطر شامه!!!
حس غریب گرامی ممنونم از شفاف‌سازیتون.
آقا یونس جدی جدی معرفی می‌کنید؟؟ فقط قبلش بگما به شرطی موافقم که استخدام رسمی بشم، گفته باشم.
در مورد پیشنهادتون هم باید بگم که چون تعداد زیاد بود نمیشد از این تعداد یه نفر رو انتخاب کرد و کلا مشکل بود ولی خب اگه تعداد مثلا 4 نفر بود حرف شما کاملا متین می‌بود. آهان راستی کاندید اشتباه و درستش کاندیدا هستش.
سعیدان عزیز دل سوزی نداره که،‌کسی که می‌خواد با دست خودش بیوفته تو کوره صندلی داغ رو که نباید براش دلسوزی کرد، اتفاقا باید آتیششون زد تا دیگه هوس آتیش بازی نکنن (یوهاهاهاهههاهاهااهاها) {من اگه مسئول مبارزه با چهارشنبه سوری بودم، فک کنم تهران رسما آتیش می گرفت!!!}
.
.
دوستان به لطف تاپیک‌های آنلاکر عزیز این تاپیک به صبح نرسیده از لیست آخرین مباحث صفحه اصلی انجمن خارج شد، پس زمان انتخابات تا همون فردا شب هستش که ایشالله من حدودای ساعت23 تاپیک صندلی داغ رو می‌زنم.
مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

سه شنبه 20/12/1387 - 23:34 - 0 تشکر 97398

سلام

Rosesurati

Moffline

Masoudasadi

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

چهارشنبه 21/12/1387 - 0:43 - 0 تشکر 97412

به نام یگانه حامی پرستوهای بی آشیونه

سلام دوستان خوبم

من به younes_salehi و rosesurati رای میدم.

یا علی

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.