• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 31397)
چهارشنبه 26/10/1386 - 11:31 -0 تشکر 24817
اگه دلتون گرفته كلیك كنید

سلام

 گران است بر من كه مردم را ببینم ولى تو دیده نشوى
 جانم به قربانت اى پنهانى كه از میان ما بیرون نیستى

...

اینجا محلی هست برای عاشقان امام زمان(عج)و یا دوستانی مثل میكرو كه دلشون به امام و اربابشون تنگ شده...

ندیده عاشقت شدم...نمیدونم چی میشههههه
هر چی می‌خوام ببینمت بهم می‌گی نمیشههههه

...
هر چی دلتون می‌خواد بگید
 هر چی كه به نظرتون اگه امام زمان بخونه خوششون بیاد...
هر چیزی كه باعث زنده شدن یاد امامون در قلب های مریضمون بشه...
هر آنچه كه با خوندنش یا گفتنش احساس آرامش كنیم...
هر آنچه كه مربوط به حضرت اباصالح هست
اصلن بیایید امام زنده و غایبمون رو بیشتر بشناسیم...پس شما هم باید كمك كنید
هر چی جایی خوندید یا دیدید اینجا قرار بدید
مطمئن باشید یكی اگه اینارو بخونه و یه چیز یاد بگیره.. اولین نفری كه فیضش رو میبره خود شما هستید.

التماس دعا

 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

چهارشنبه 19/8/1389 - 11:44 - 0 تشکر 249680

به چه مشغول کنم دیده و دل را که مدام
دل تو را می طلبد دیده تو را می جوید

ساقی بده پیمانه ای زان می که بی خویشم کند
بر حسن شور انگیز تو عاشقتر از پیشم کند

رنج ما را که توان برد به یک گوشه چشم
شرط انصاف نباشد که مداوا نکنی

دیده ما چو به امید تو دریاست چرا ؟
به تفرج گذری بر لب دریا نکنی

اگر خواهی که گل بینی رخ خود را تماشا کن
وگر میل خزان داری نگاهی جانب ما کن

اللهم عجل لولیک الفرج
خدایا فرج امام ما را هم برسان

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 6/10/1389 - 10:46 - 0 تشکر 267720

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیك یا ابا عبدالله الحسین

السلام علیك یا ابا صالح المهدی

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست

در پرده‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

مُردیم از فراق تو ای عیسیِ زمان

آیا زخوانِ وصل تو ما را نصیب هست؟

هرجا روم از تو که ـ دور از تو کس مبادـ

لیکن امیدِ وصل توأم عنقریب هست

دوری زخدمت تو زنقصانِ شوق ماست

دردا که درد نیست وگرنه طبیب هست

اظهار شوق این همه از «فیض» هرزه نیست

هم قصة غریب و حدیث عجیب هست

ملامحسن فیض کاشانی

پایگاه حوزه

اللّهم عجّل لولیّك الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

دوشنبه 6/10/1389 - 18:9 - 0 تشکر 268302

کی میشود ...

این مژده را بشنویم؟

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
چهارشنبه 8/10/1389 - 20:13 - 0 تشکر 268986

سلام
من دلم گرفته نبود اما بهر حال کلیلک کردم.
می بخشید به حریم خصوصی تان سرک کشیدیم.

پنج شنبه 9/10/1389 - 23:42 - 0 تشکر 269194

سلام
خوبین آقا؟
داریم به ساعت صفر عاشقی نزدیک میشیم

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
يکشنبه 12/10/1389 - 18:26 - 0 تشکر 269996


بهارسبزِ نورانی نگاهم می کنی امشب ؟ * امید روح انسانی، نگاهم می کنی امشب ؟
من آن مجموعه عشقم پریشان حال و دل خسته * که رفته رو به ویرانی، نگاهم می کنی امشب ؟
مرا از میکده سهمی نمانده غیر آه و غم * در این وقت پریشانی، نگاهم می کنی امشب؟
دو چشمم اشک می بارد هوای دیدنت دارد * زچشمم گرچه پنهانی، نگاهم می کنی امشب ؟
نگاهم کن عطش سوزم دلم را بر تو می بندم * تو ای شوق مسلمانی نگاهم می کنی امشب؟
من از شوق لقایت تا ابد، با شور می خوانم * که ای دلدار پایانی، نگاهم می کنی امشب ؟

 

يکشنبه 12/10/1389 - 18:29 - 0 تشکر 269998



اینبار هم دلتنگم...مثل هر بار...

اینبار اما به اندازه تمام قطراتی كه از ازل تا كنون باریده اند....بی تابم و ...دلتنگ...آری...دل...تنگ...

اینبار...باریدنهایم...امانم را می برد...چشمهایم را ببندم...بشمارم...تاچند بشمارم تومی آیی ، مولای من؟...

تاچند...

انگار ما قایم شده ایم...توهستی...تو حضور داری...ماغایبیم مولای من...


(نوشته پ .ن)

(( التماس دعا ))

 

چهارشنبه 15/10/1389 - 11:16 - 0 تشکر 270723

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیك یا ابا عبدالله الحسین

السلام علیك یا ابا صالح المهدی

سلام

خدا كند كه بیایی


نسیم صبح سعادت، خدا كند كه بیایی
رسیده شب به نهایت، خدا كند كه بیایی
جهان ز دود ستم شد سیاه در بر چشمم
فروغ صبح سعادت، خدا كند كه بیایی
در این كویر خطرزا كه نیست راه گریزی
دلیل راه هدایت، خدا كند كه بیایی
سموم باد خزانی گرفته گلشن دین را
بهار باغ ولایت، خدا كند كه بیایی
رسیده جان به لب از انتظار طولانی
تسلی دل امت، خدا كند كه بیایی
به شیعیان تو دنیا شده است همچو جهنم
شمیم روضه‌ی جنّت، خدا كند كه بیایی
هزار جمعه به یادت، چه ندبه‌ها كه نكردم
تو ای تجلّی رحمت، خدا كند كه بیایی
نشسته‌اند گروهی به آرزوی نگاهی
سحاب جود و كرامت، خدا كند كه بیایی
تو اصل صوم و صلاتی، تو مایه‌ی بركاتی
تویی خلاصه‌ی خلقت، خدا كند كه بیایی
امام حاضر و غایب، تو سیدی و تو صاحب
تویی نتیجه‌ی عصمت، خدا كند كه بیایی
به شیعیان تو پناهی، به ذات حق تو گواهی
به حق حق تویی حجت، خدا كند كه بیایی
به یادت ای گل نرگس، چه شعرها كه سرودم
ز روی عشق و محبت، خدا كند كه بیایی
شب ولادتت ای گل،‌كند ثنای تو «خسرو»
ز پشت پرده‌ی غیبت، خدا كند كه بیایی

مرحوم سید محمد خسرو نژاد «خسرو» مشهد

اندیشه قم




اللهم عجل لولیك‌الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

پنج شنبه 16/10/1389 - 23:0 - 0 تشکر 271152

سلام
بدستت رسید آقا جان؟
هوم؟

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
جمعه 17/10/1389 - 10:45 - 0 تشکر 271202

بسم الله الرحمن الرحیم

مولای مهربان و غریبم سلام

دریغ و درد كه از چشم ماهت افتادم‌
چنان خسی به قدمگاه و راهت افتادم‌

میان دست گل و این‌همه فرشته خصال‌
خزان مرا زد و دور از نگاهت افتادم‌

اگرچه مایه‌ی حزنم برای گلشن تو
هبوط كرده، ولی عذر خواهت افتادم‌

ز روزگار سیاهم كه بی‌تو در گذر است‌
به یاد جلوه‌ی خال سیاهت افتادم‌

تو را قسم به قنوت بنفشه‌های بهار
امان بده، به امید پناهت افتادم‌

اسیر باده‌ غفلت، انیس جام غرور
جدا از سوته‌دلان، از وجاهت افتادم‌

فراق و ناز و ملاحت، سپاهان تواند
شدم اسیر خدنگ سپاهت افتادم‌

خبر رسید كه از كوچه‌ها همی گذری‌
به شوق آن كه شوم خاك راهت، افتادم‌

دگر نمانده نفس، رخصت حضور بده‌
كجاست درگه و كو بارگاهت، افتادم‌

بیا و از سر راهت مزن كنار مرا
خسم ولی به امید پگاهت افتادم‌

بیا به لعل لبت یك تبسم آر و بگو
به یاد بخشش كوه گناهت افتادم‌

عنایتی كن و دستم بگیر و روی متاب‌
كه خسته، رو به سوی قبله‌گاهت افتادم

به آه حسرت واندوه گفت «حامد» زار
دریغ و درد كه از چشم ماهت افتادم‌
حسین بازرگی (حامد)‌
نشریه الکترونیک ساعت صفر مجاز

اللهم عجل لولیك‌الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.