با سلام خدمت دوستان عزیز
میخواستم بگم، وقتی اسامی دوستانی که شرکت کردن رو دیدم ،به این نتیجه رسیدم به نفع عزیزان کنار بکشم.چون واقعا هم تو این انجمن فعالیتی نداشتم و مدیریت و جانشینی اینجا حق اونایه که اینجا رو رونق میدن .
با اینکه بین خودمون بمونه نزدیک 15 نفری از دوستان چت می گفتند که بمن رای میدن،ولی خب من دیگه نیستم،خواهشا اسم منو به نفع بقیه دوستان حذف کنید.
یه نکته دیگه اینکه عزیزانی که در جاهای دیگه مدیر یا جانشین هستن بهتر نیست جا رو برای بقیه دوستان خالی بزارن،البته این فقط نظر منه شما خودتون مختارید.
با تشکر دوستای گلم.