• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 19852)
شنبه 24/9/1386 - 18:28 -0 تشکر 19372
آرشیو ثبت‌نامی‌ها برای نشستن به روی صندلی داغ

به نام خدای مهربون

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

این تاپیک صرفا محل آرشیو شدن تاپیک‌های ثبت‌نامی نشستن روی صندلی داغ هستش، شما دوست عزیز اگر مایل هستین که روی صندلی داغ بشینین، در آخرین تاپیک مربوطه و در دوره خاص خودش اعلام آمادگی کنید، با تشکر از همکاریتون.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

سه شنبه 20/12/1387 - 14:53 - 0 تشکر 97150

با سلام خدمت دوستان عزیز

میخواستم بگم، وقتی اسامی دوستانی که شرکت کردن رو دیدم ،به این نتیجه رسیدم به نفع عزیزان کنار بکشم.چون واقعا هم تو این انجمن فعالیتی نداشتم و مدیریت و جانشینی اینجا حق اونایه که اینجا رو رونق میدن .

با اینکه بین خودمون بمونه نزدیک 15 نفری از دوستان چت می گفتند که بمن رای میدن،ولی خب من دیگه نیستم،خواهشا اسم منو به نفع بقیه دوستان حذف کنید.

یه نکته دیگه اینکه عزیزانی که در جاهای دیگه مدیر یا جانشین هستن بهتر نیست جا رو برای بقیه دوستان خالی بزارن،البته این فقط نظر منه شما خودتون مختارید.

با تشکر دوستای گلم.

سه شنبه 20/12/1387 - 15:6 - 0 تشکر 97155

سلام

پارسا زاهد

در ضمن مک لارن عزیز یه غلط داری میشی 19(می پاشه درسته نه می پاچه)

                          این نیز بگذرد.....
سه شنبه 20/12/1387 - 15:25 - 0 تشکر 97158

به نام خدا سلام من به حاج قدرت الله وپارسا زاهد و shine monthرای می دم

خداوندا ! دستانم خاليند و دلم غرق آرزوها ، يا با قدرت بيکرانت دستانم را توانا گردان يا دلم را از آرزوهاي دست نيافتي خالي کن ...
سه شنبه 20/12/1387 - 15:34 - 0 تشکر 97161

با سلام چه میکنه این مک لارن آتیش زده به این صندلی بد بخت و بی زبون گناه داره والا

رای بدم

اول همشهری گرامی انیاک ابی عزیز

دوم ام اف لاین عزیز

سوم shine month عزیز

یا علی

سه شنبه 20/12/1387 - 15:47 - 0 تشکر 97177

سلام

آخ جون ! بوی آدمیزاد میاد! من رأی می دم به شاین مونث گرامی! هرچی نباشه علیرضای خودمونه دیگه!

پس رأی من شاین مونث

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

سه شنبه 20/12/1387 - 15:53 - 0 تشکر 97182

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

شایدم من اشتباه کردم، در هر صورت رای میدم!

1. moffline
younes_salehi .2
rosesurati .3

راستی آقا این سری جایزه نمیدین؟

سربلند و پیروز باشین...

التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
سه شنبه 20/12/1387 - 16:3 - 0 تشکر 97191

اما رای من به یكی از كاندیدای حزب ضربت است و اون كسی نیست جز :

يونس صالحي همشهري عزيز

اميدوارم كه راي بياري

آخه تو چندين سال رفاقت خيلي سوال ازت دارم  

دوستان به وبلاگ كارون سري بزنيد .
با همين شناسه
foladkhozestan  

با تمام وجود بهت ميگن تورا ......
سه شنبه 20/12/1387 - 16:33 - 0 تشکر 97203

با سلام

من به دوست خوبم مفلاین رای میدم.moffline

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
سه شنبه 20/12/1387 - 17:24 - 0 تشکر 97213

سلام

با آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان من به onlyjuve رای می دهم .

خداوندا! تقدیرم را زیبا بنویس . کمک کن آنچه تو زود خواهی ، من دیر نخواهم! آنچه تو دیر خواهی من زود نخواهم! (دکتر شریعتی)

سه شنبه 20/12/1387 - 18:28 - 0 تشکر 97233

به نام خدای مهربون
الهی به امید تو نه به امید خلق روزگار
سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت
عجب رقابتی!!! چه گل نزنیه . . . ببخشید یه لحظه کانال‌ها عوض شد و اما می‌ریم که داشته باشیم که دوستان چیکار کردن
البته فعلا کاری نداریم که دوستان چیکار کردن چون ممکنه در رای‌گیری دوستان تاثیر داشته باشه ولی خب اینم یه نوع انتخابات، البته بیشتر شبیه به امتحانای کتاب باز!!! ولی خب ما داریم نشون می‌دیم که آزادی همه جا هست و اینجا اوج آزادی رو به نمایش در آوردیم.
جناب برزخ بله درست می‌گین ولی من قصدن اونجوری نوشتم که حسین به اوج فاجعه پی ببره!!!!
مهدی عزیز نه برادر من اینجوریام که میگن نیست!!! این صندلی داغ ما از بس حرارتش زیاد و کم شده که از استحکام بالا برخوردار شده و یه جورایی به قول ما عملیات حرارتی روش صورت گرفته.
بله می‌بینم که آقا علی‌رضا انصراف دادن، مشکلی نیستش.
آقا ممل جایزه؟!؟!؟! نوشابه هم خواستی بگو یوخ تعارف نکنی!!! مرد مومن اونی که برنده میشه باید شام بده نه من!!!
خب دیگه ما بریم بببینم بقیه چیکار می‌کنن.
مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.