به نام او که آرام قلب من است
سلام
سلااااااااااااااااااام...هورااااا... اوهوم اوهوم...نگین جان ممنووووووونم از لطفت ... بلههههههه...
با لطف و عنایات ویژه ی پروردگارم و توکل به ایزد منان و با یاری گرفتن از 124000 پیامبر
و به لطف و یاری ه شما دوستان که هماره! دعای خیرتان شامل حالم میشود به سبب تست هایم! و با یاری پدرم که همیشه سهم عظیمی در موفقیت های من داشتن و اگر خدای نکرده روزی امتحانی را کمتر از 20 میگرفتمدمی! پرمان را نشانه گرفتندنی و میگفتند دیگه درس نمیخونی هااااا و همینطور مادر نازنینم که شب ها رو تا صبح وقتی من بیدار میموندم برای
درس خوندن میخوابیدن
(الهیییی نازی همش بهم میگفت حقته... شب ه امتحانی!!)
وهمینطور ابر و باد و مه و خورشید و فلک و به قول گیگیلی نازنین خانواده ی محترم رجبی
تواسنتیم اولین میان ترم را با سوپر موفقیت و بدون جا انداختن حتییییییی یک کلمه بگذرانیم و 10 نمره از 20 نمره ی آخر ترم را ازآن ه خود کنیم...باشد که 10 نمره ی باقی را نیز با لطف و عنایات ویژه ی پروردگارم و توکل به ایزد منان و یاری گرفتن از 124000.........
خخخخخخخخخخخخب ببخشید...ذوق کردم خب...همزاد پنداری کنید لااقل یکم!
-----------------------
عذر میخواهیم
پاسخ به تست negin22 نازنیییییین:
◊ نتیجه آزمایش
دوست دارد كه تاثیر خوبی در دیگران بگذارد و به ارزش او پی ببرند . نیاز
به آن دارد كه دیگران
از وی تعریف و تمجید كنند . بنابراین اگر مورد
بیتوجهی قرار گیرد یا به قدر كافی از وی
تعریف و تمجید نشود طبع حساس او
به آسانی آزردهخاطر میشود .
خواستار
ایجاد یك رابطه نزدیك و صمیمانه در یك فضای صمیمیت مشترك است كه در حكم یك
وسیله دفاعی در برابر اضطراب و كشمكش درونی است .
اصرار دارد كه
هدفهای او واقعبینانه هستند و سرسختانه پایبند آنهاست
هرچند كه شرایط وی
را ناگزیر به سازش میسازد . در مورد انتخاب همسرش بسیار سختگیر است .
تفسیر فیزیولوژی : فشار روحی شخص ناشی از سركوب خواستههای طبیعی
یا شهوانی و بیتوجهی به نیازهای بدن است .
تفسیر
روانشناسی : احساس میكند ه از او قدرشناسی نمیشود و وضع موجود
را تهدید
كننده مییابد . خواستار آن است كه دیگران وجود او را به رسمیت شناخته
و
به وی احترام بگذارند تا بدین طریق جبران كمبود همانندی فكری با افرادی را
بنماید كه در گذشته مایل به دوستی با آنان و كسب امنیت بیشتر بوده است .
روحیه «مسك نفس»
از لذات مادی و دنیوی ، تسلیم شدن وی به خواستههای مادی
را دشوار میسازد .
لكن انزوای ناشی از روحیه مزبور منجر به ضرورت تسلیم
شدن و جذب شدن در یك فرد دیگر میشود . در نتیجه دچار تشویش خاطر میشود
چرا كه تسلیم شدن به خواستههای
دنیوی و مادی را نوعی ضعف به شمار میآورد
كه باید بر آن غلبه كند .
احساس میكند كه فقط از راه تسلیم نشدن در برابر
آنهاست كه قادر است
با مشكلات مبارزه كند . دوست دارد كه دیگران وی را به
عنوان یك مصاحب مطلوب
ارج نهند و او را به خاطر صفات شخصیاش بستایند .
به طور خلاصه : احساس نامنی ناشی از نداشتن دوستان . **
ادامه دارد...