• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 8319)
شنبه 25/8/1387 - 12:42 -0 تشکر 70763
ایییینه تست روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

سلام

 

یکی از تست هایی که بی نهایت هم بعش اعتقاد دارم هم علاقه تست روانشناسی رنگ هاست...

تستی که من معتقدم هیچ وقت قدیمی نمیشه چون: توجه و علاقه ی شما به رنگ ها تغییر پیدا خواهد کرد همانطور که خصوصیات اخلاقیان تغییر خواهد کرد.

من حدود سه بار این تست رو زدم با فاصله ی زمانی ه بلند تقریبا... هر سه بار اونقدر از خوندن جواب کامل تست لذت بردم که حد نداره...

آخرین بار همین چند روز پیش بود...که تصمیم گرفتم تست رو براتون بذارم... اگر تا به حال این تست رو انجام بدید دوباره امتحان کنید ببینید

چی میشه...برای من و خیلی های دیگه که عالی بوده... در عرض چند ثانیه هم انجام میپذیره!

این تست اثر دکتر ماکس شولر هست

• یك رنگ به تنهائی بیانگر شخصیت نیست بلكه در انتخاب گروه‌ها و زوج‌های رنگ است كه شخصیت افراد تحت آزمایش كاملا نشان داده می‌شود .

• شرایط روحی و جسمی افراد را قبل از آزمایش رنگ نیز باید به حساب آورد ،
زیرا امكان دارد كه افراد در شرایط متفاوت ، انتخاب‌های مختلف داشته باشند .

• جنبه نسبی بودن نتایج آزمایش را باید همواره به خاطر سپرد زیرا انسان موجودی
ناشناخته است .

• این آزمایش كاملا جنبه روانشناسی و روانكاوی داشته و نباید آنرا در ردیف آثار
سرگرم‌كننده و غیر علمی كه در زمینه طالع بینی و نظایر آن منتشر شده است دانست .

 

 

نحوه ی انجام تست در پست بعدی:

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 26/8/1387 - 2:13 - 0 تشکر 71047

به نام خدا

سلام

تشکر می کنم از دوست گلم، آنشرلی عزیزم برای این تست خیلی خوب.

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

يکشنبه 26/8/1387 - 7:21 - 0 تشکر 71055

سلام

آاااااااااانننه ه ه ه ه!!!!!!!!!!!!! من نیازدارم؟ من من منننننننننننننننننننننننننن........... ؟

خب تقصیر من چیه که از رنگ بنفش بدم میاد.. بنفش جیغو میگم.. من یاسی دوست دارم.. من قهوه ای دوست ندارم..من صورتی.. آبی آسمونی.. لیمویی.. نارنجی..اینارو دوست دارم.. اینام که نبودن تو تستت.. هق هق اشک همینجوری اشک بازم اشک

من تیردراپ 18 با 1800 تا مثبت... اشک اشک اشک

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

يکشنبه 26/8/1387 - 15:26 - 0 تشکر 71154

سلام به Aansherly عزیزم.

نیومدم دنبال جواب تستم.

اومدم ببینم امتحانتو چیکار کردی؟راضی بودی؟

ایشالا دعاهای ما کارساز بوده باشه(;

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

يکشنبه 26/8/1387 - 18:21 - 0 تشکر 71184

به نام او که آرام قلب من است

سلام

سلااااااااااااااااااام...هورااااا... اوهوم اوهوم...نگین جان ممنووووووونم از لطفت ... بلههههههه...

با لطف و عنایات ویژه ی پروردگارم و توکل به ایزد منان و با یاری گرفتن از 124000 پیامبر

و به لطف و یاری ه شما دوستان که هماره! دعای خیرتان شامل حالم میشود به سبب تست هایم! و با یاری پدرم که همیشه سهم عظیمی در موفقیت های من داشتن و اگر خدای نکرده روزی امتحانی را کمتر از 20 میگرفتمدمی! پرمان را نشانه گرفتندنی و میگفتند دیگه درس نمیخونی هااااا و همینطور مادر نازنینم که شب ها رو تا صبح وقتی من بیدار میموندم برای

درس خوندن میخوابیدن

(الهیییی نازی همش بهم میگفت حقته... شب ه امتحانی!!)

وهمینطور ابر و باد و مه و خورشید و فلک و به قول گیگیلی نازنین خانواده ی محترم رجبی

تواسنتیم اولین میان ترم را با سوپر موفقیت و بدون جا انداختن حتییییییی یک کلمه بگذرانیم و 10 نمره از 20 نمره ی آخر ترم را ازآن ه خود کنیم...باشد که 10 نمره ی باقی را نیز با لطف و عنایات ویژه ی پروردگارم و توکل به ایزد منان و یاری گرفتن از 124000.........

 خخخخخخخخخخخخب ببخشید...ذوق کردم خب...همزاد پنداری کنید لااقل یکم!

-----------------------

عذر میخواهیم

پاسخ به تست negin22 نازنیییییین:

◊ نتیجه آزمایش
دوست دارد كه تاثیر خوبی در دیگران بگذارد و به ارزش او پی ببرند . نیاز به آن دارد كه دیگران
از وی تعریف و تمجید كنند . بنابراین اگر مورد بی‌توجهی قرار گیرد یا به قدر كافی از وی
تعریف و تمجید نشود طبع حساس او به آسانی آزرده‌خاطر می‌شود .   

خواستار ایجاد یك رابطه نزدیك و صمیمانه در یك فضای صمیمیت مشترك است كه در حكم یك وسیله دفاعی در برابر اضطراب و كشمكش درونی است .   

اصرار دارد كه هدف‌های او واقع‌بینانه هستند و سرسختانه پایبند آنهاست
هرچند كه شرایط وی را ناگزیر به سازش می‌سازد . در مورد انتخاب همسرش بسیار سخت‌گیر است . 


تفسیر فیزیولوژی : فشار روحی شخص ناشی از سركوب خواسته‌های طبیعی
یا شهوانی و بی‌توجهی به نیازهای بدن است .
تفسیر روانشناسی : احساس می‌كند ه از او قدرشناسی نمی‌شود و وضع موجود
را تهدید كننده می‌یابد . خواستار آن است كه دیگران وجود او را به رسمیت شناخته
و به وی احترام بگذارند تا بدین طریق جبران كمبود همانندی فكری با افرادی را بنماید كه در گذشته مایل به دوستی با آنان و كسب امنیت بیشتر بوده است . روحیه «مسك نفس»
از لذات مادی و دنیوی ، تسلیم شدن وی به خواسته‌های مادی را دشوار می‌سازد .
لكن انزوای ناشی از روحیه مزبور منجر به ضرورت تسلیم شدن و جذب شدن در یك فرد دیگر می‌شود . در نتیجه دچار تشویش خاطر می‌شود چرا كه تسلیم شدن به خواسته‌های
دنیوی و مادی را نوعی ضعف به شمار می‌آورد كه باید بر آن غلبه كند .
احساس می‌كند كه فقط از راه تسلیم نشدن در برابر آنهاست كه قادر است
با مشكلات مبارزه كند . دوست دارد كه دیگران وی را به عنوان یك مصاحب مطلوب
ارج نهند و او را به خاطر صفات شخصی‌اش بستایند .
به طور خلاصه : احساس نامنی ناشی از نداشتن دوستان .   **
ادامه دارد...

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 26/8/1387 - 18:25 - 0 تشکر 71188

به نام او که آرام قلب من است

سلام

ادامه از پست قبل:

بر اثر تحلیل رفتن شور زندگی در شخص یك روحیه تحمل نكردن تحریكات بیشتر یا كاهش توقعات شخصی پدید آمده است . احساس ناتوانی كه در او وجود دارد همراه با نومیدی
از این كه قادر به تسلط بر حوادث نیست وی را در معرض اضطراب ، تندخوئی و اضطراب شدید قرار می‌دهد . برای فرار از این وضعیت می‌كوشد تا در عقاید خویش پافشاری كند ولی وضع عمومی ناامیدی وی به نحوی است كه تلاش مزبور را ناكام می‌سازد .
بنابراین در برابر انتقادی كه از او می‌شود بسیار حساس است و با سرعت حالت تهاجمی می‌گیرد .   *


دوست دارد كه تاثیر خوبی در دیگران بگذارد و به ارزش او پی ببرند . نیاز به آن دارد كه
دیگران از وی تعریف و تمجید كنند . بنابراین اگر مورد بی‌توجهی قرار گیرد یا به قدر كافی از وی تعریف و تمجید نشود طبع حساس او به آسانی آزرده‌خاطر می‌شود .   


هراس شخص از طرد شدن و احتیاط بیش از حد وی در نزدیك شدن به دیگران شخص
را از لحاظ كسب درجه‌ای از صمیمیت و همانندسازی مطلوب او دچار اشكال می‌سازد .   

شرایط وی را ناگزیر به سازش و چشم‌پوشی موقتی از برخی لذات می‌نماید . توانائی كسب ارضای جسمانی از طریق فعالیت جنسی را دارد .   


تفسیر فیزیولوژی : فشارهای روحی ناشی از ناامیدی منجر به تشویش خاطر و اضطراب شده‌اند .
تفسیر روانشناسی : می‌خواهد كه تاثیر خوبی در دیگران بگذارد ولی درباره امكان
موفقیت آن مضطرب و مردد است . احساس می‌كند كه خواسته‌های او نوعی حق را
برای وی به وجود می‌آورد ولی وقتی می‌بیند كه روزگار بر وفق مراد او نیست دچار ناامیدی و تشویش خاطر می‌گردد . شكست احتمالی خود را بسیار ناراحت كننده فرض می‌كند و این روحیه شاید به عجز عصبی بیانجامد . خود را به عنوان یك «قربانی» تصور می‌كند كه
او را گمراه كرده‌اند و وی را فریب می‌دهند . این «نمایشی كردن» را با واقعیت اشتباه
می‌گیرد و سعی می‌كند تا خود را قانع سازد كه شكست او از لحاظ كسب اعتبار
و حیثیت تقصیر دیگران است .
به طور خلاصه : توجیه شخصی غیرواقع‌بینانه .   ***

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 26/8/1387 - 20:21 - 0 تشکر 71209

به نام او که آرام قلب من است

سلام

پاسخ rosesurati  عزیز...

◊ نتیجه آزمایش
تمایل به ایجاد یك رابطه محبت آمیز و توام با همدردی و به وجود آوردن یك وضعیت دارای هماهنگی (= Harmony یا «توافق» به معنای سازش و موافقت در احساسات ، عمل ،
افكار و ... در روابط دوستی با دیگران است ) كمال مطلوب را دارد .
نیاز مبرمی به دلسوزی و محبت دارد . در برابر هر چیز زیبا حساس است .
هدف‌ها و نفع شخصی خود را با عزمی سرسختانه دنبال می‌كند و از هر نوع سازش
یا دادن امتیاز خودداری می‌نماید .  


مایل به گسترش زمینه‌های فعالیت خویش است و پافشاری می‌كند كه امیدها و افكارش واقع‌بینانه هستند . هراس از این كه مانع انجام خواسته‌هایش شوند وی را نگران می‌سازد .
نیاز به شرایط مسالمت آمیز و قوت قلب بی‌دغدغه برای بازیافتن اعتماد به نفس خود دارد .  *


تفسیر فیزیولوژی : فشار روحی شخص ناشی از سركوب خواسته‌های طبیعی
یا شهوانی و بی‌توجهی به نیازهای بدن است .

تفسیر روانشناسی : وضع موجود برخلاف میل شخص است .

نیازی برآورده نشده به دوستی و معاشرت با كسانی دارد كه معیارهای عالی همچون خود او دارند و از مردم عادی كناره‌گیری می‌كند .

كنترل او برخواسته‌های طبیعی‌اش مانع از آن می‌شود كه عنان اختیار را رها كند

ولی تنهائی كه نتیجه این وضعیت است وی را وادار به تسلیم شدن و جذب شدن

در فرد دیگری می‌نماید . این حالت موجب اضطراب او می‌شود زیرا این نوع این نوع

خواسته‌ها را نقاط ضعفی می‌داند كه باید بر آنها غلبه كند . احساس می‌كند كه فقط از طریق «مسك نفس» مداوم می‌تواند امیدوار باشد كه برتری فردی خود را حفظ نماید . دوست دارد كه دیگران وی را فقط به خاطر خودش دوست بدارند و تعریف و تمجید كنند .

به توجه ، شناسائی و احترام دیگران نیازمند است .

به طور خلاصه : خواستار آن است كه به عنوان یك فرد استثنائی به او احترام بگذارند . 

همه ی این بالایی ها تکرار شده بعد:

قويا تحت تاثير صفات بارز منحصر به فرد و اصيل و افراد با شخصيت قرار مي‌گيرد .

تلاش مي‌كند كه از آنها تقليد كرده و اصالت شخصيت خود را نمايش دهد .   

بارونی باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 26/8/1387 - 22:11 - 0 تشکر 71235

به نام خدا

سلام

رنگ های من:

قرمز - زرد - مشکی - آبی - سبز - بنفش - خاکستری - قهوه ای

قرمز - آبی - زرد - مشکی - سبز - بنفش - قهوه ای - خاکستری

فعلا...

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

دوشنبه 27/8/1387 - 17:56 - 0 تشکر 71375

به نام او که آرام قلب من است

سلام

دوستان حال که این تست را برایتان پاسخ میدهم در حال وداع گفتن با دار فانی میباشم!

سرما خوردگی نیز بد دردی هست...هر چند ما نفهمیدیم بالاخره سل داریم یا

سرما خوردگی!!!!

در ضمن وقتی عکس العمل نشان نمیدهید فکر میکنیم تستمان چرت بوده است...هق

پاسخ ghalbe_shishei عزیز

◊ نتیجه آزمایش
از آثار چیزهائی رنج می‌برد كه چون برخلاف میل او بوده‌اند لذا طرد شده‌اند و قویا
در برابر آنها ایستادگی می‌كند . فقط می‌خواهد كه كسی به كار او كاری نداشته باشد . **


تلاش می‌كند تا نقش خود را در چشم دیگران بزرگتر جلوه دهد ، با این هدف
كه رضایت و موافقت آنان را در مورد نیازها و خواسته‌های خویش به دست آورد . 


مایل به گسترش زمینه‌های فعالیت خویش است و پافشاری می‌كند كه امیدها و افكارش واقع‌بینانه هستند . هراس از این كه مانع خواسته‌هایش شوند وی را نگران می‌سازد .
نیاز به شرایط مسالمت آمیز و قوت قلب بی‌دغدغه برای بازیافتن اعتماد به نفس خود دارد . *


تفسیر فیزیولوژی : سركوب كردن نیازهای جسمی و عصبی بدن .
تفسیر روانشناسی : وضع موجود برخلاف میل شخص است . نیازی برآورده نشده
به دوستی با كسانی دارد كه معیارهایشان همچون خود او عالی باشد و در مقام و منزلت مشابه او قرار داشته باشند . چون غرایز لذت بردن از زندگی را مهار می‌كند
لذا توانائی او از این لحاظ محدود می‌شود لكن حالت انزوائی كه زائیده آن است
منجر به ضرورت تسلیم شدن و جذب در فرد دیگری می‌گردد . این وضعیت وی را مشوش می‌سازد زیرا غرایز مزبور را به عنوان نقطه ضعفی تلقی می‌كند كه باید بر آنها غلبه نماید .
لذا احساس می‌كند كه فقط از طریق ادامه مسك نفس
است كه می‌تواند برتری فردی خود را حفظ نماید .
دوست دارد كه دیگران او را فقط به خاطر وجودش دوست بدارند و ستایش كنند .
نیاز به آن دارد كه دیگران به وی توجه كنند ، به ارزش او پی ببرند و به وی احترام بگذارند .
به طور خلاصه : توقع دارد كه به وی به عنوان یك فرد استثنائی احترام بگذارند 

ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 27/8/1387 - 18:0 - 0 تشکر 71377

به نام او که آرام قلب من است

سلام

ادامه از پست قبل:

نیاز شخص به جلب احترام دیگران نیاز به فرصتی برای ایفای یك نقش برجسته
و كسب نام و شهرت برای خویش به صورت یك الزام در آمده است .
واكنش او به این صورت ظاهر می‌شود كه اصرار دارد در كانون توجه قرار داشته باشد
و حاضر به ایفای یك نقش غیر برجسته یا جزئی نیست .   *


تمایل به داشتن احساسات لطیف و حساس دارد ، به طوری كه بتواند وجود خود
را در آنها غرق سازد . در برابر هر چیز زیبا یا دارای حسن سلیقه پاسخ مثبت نشان می‌دهد .   


قدرتمند است و یا در موضع قدرت قرار دارد ولی امكان دارد احساس كند كه
پیشرفت بیشتر او بر اثر دشواری‌های موجود با مشكلی روبرو شود .
روحیه پشت‌كار خود را در برابر موانع و مخالفت‌ها حفظ می‌كند .  


در مورد واقع‌بینانه بودن هدف‌های خود پافشاری می‌كند و سرسختانه پایبند
آنهاست هرچند كه شرایط وی را ناگزیر به سازش می‌سازد .
از لحاظ انتخاب همسرش بسیار سخت‌گیر است .   


تکرار تفسیر فیزیولوژی و روانشناسی

خواستار آن است كه دیگران به وی ارج نهند و به او احترام بگذارند و این خواسته
خود را در یك رابطه نزدیك و مسالمت آمیز كه مبنی بر احترام متقابل باشد جستجو می‌كند . 

بارونی باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 27/8/1387 - 20:51 - 0 تشکر 71409

به نام او.... هر چه میخواهید بنامیدش

سلام

پاسخ تست parvanetalaeii

◊ نتیجه آزمایش
تمایل به داشتن احساسات لطیف و حساس دارد ، به طوری كه بتواند وجود خود را

در آنها غرق سازد . در برابر هر چیز زیبا یا دارای حسن سلیقه پاسخ مثبت نشان می‌دهد .   

احساس می‌كند كه آرزوهایش با مانع روبرو شده و نتوانسته است

چیزهائی را به دست آورد كه از نظر وی جنبه لازم و اساسی دارند .   *

احساس می‌كند كه بار سنگینی از مشكلات را بدوش می‌كشد .

معذلك دست از هدف‌های خود برنمی‌دارد و می‌كوشد تا از طریق انعطاف پذیر بودن

و سازگار بودن بر این مشكلات غلبه كند .  

تفسیر فیزیولوژی : سركوب كردن نیازهای جسمی و عصبی بدن .
تفسیر روانشناسی : وضع موجود برخلاف میل شخص است . نیازی برآورده نشده

به دوستی با كسانی دارد كه معیارهایشان همچون خود او عالی باشد و در مقام و منزلت مشابه او قرار داشته باشند . چون غرایز لذت بردن از زندگی را مهار می‌كند لذا توانائی

او از این لحاظ محدود می‌شود لكن حالت انزوائی كه زائیده آن است منجر به ضرورت تسلیم شدن و جذب در فرد دیگری می‌گردد . این وضعیت وی را مشوش می‌سازد زیرا غرایز مزبور را به عنوان نقطه ضعفی تلقی می‌كند كه باید بر آنها غلبه نماید . لذا احساس می‌كند كه فقط از طریق ادامه مسك نفس است كه می‌تواند برتری فردی خود را حفظ نماید .

دوست دارد كه دیگران او را فقط به خاطر وجودش دوست بدارند و ستایش كنند

نیاز به آن دارد كه دیگران به وی توجه كنند ، به ارزش او پی ببرند و به وی احترام بگذارند .
به طور خلاصه : توقع دارد كه به وی به عنوان یك فرد استثنائی احترام بگذارند . 

ادامه دارد

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.