• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 5087)
چهارشنبه 24/7/1387 - 2:4 -0 تشکر 65256
پرسشنامه قوه تخیل و تصور

                                   به نام تک ستاره محبت

سلام دوستان خوبم

با پرسشنامه ای درباره آزمایش قوه تخیل در خدمتتون هستم...از طریق این پرسش نامه قوه تخیل و تصورشما سنجیده خواهد شد.

اگر تا کنون قوه تخیل خود را آزما یش نکرده اید ویا اگر کرده اید وباز هم می خواهید این کار را انجام دهید پرسشنامه زیر را تکمیل کنید .این پرسشنامه براساس چندین آزمون درباره تصور تهیه شده است ؛که یکی از آنها آزمون دانشگاه یل است.

دوستانی که مایل هستند دراین تاپیک شرکت کنند پرسشنامه ذیل را تکمیل نمایند.متشکرم


 

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

پنج شنبه 25/7/1387 - 15:9 - 0 تشکر 65478

به نام خدا .. سلام

امتیاز من 18 شد .. خودمم فکر می کردم یه همچین نتیجه ای گرفته بشه .. ممنون ازت

شاد باشین

پنج شنبه 25/7/1387 - 23:24 - 0 تشکر 65561

24 شد امتیازم .

قوه ی تخیل من ینی اینقدر بالاست بابا من همیشه تو تخیل دارم زندگی می کنم حتی وقتی تو خیابون راه میرم تو توهمم اصلا آدما رو یه جور دیگه می بینم مثل مریخی ها /

جالب بود ممنون

جمعه 26/7/1387 - 12:53 - 0 تشکر 65631

سلام دوست گلم عشق آبی:

به نام خدا .. سلام

واو چی میگی رز صورتی ؟؟؟ من دیشب زاهدان بودم ؟

آره خانومی زاهدان بودی...باورت نمیشه.

پس بگو چرا صبح که بیدار شدم سرماخورده بودم ! نگو دیشب یه سر اومده بودم شهر شما ، هوا به هوا شدم !

عزیزم سرماخودگی تو می خوای بندازی گردن من

راستشو بخوای منم سرما خوردم البته دیشبااااا آخه هوا خیلی سرد بود.

حالا من که یادم نیست تو بگو چی کارت داشتم ؟ خوابت رنگی بود یا سیاه و سفید ؟ من چجوری بودم ؟ به دلت نشستم ؟

مینا جون حتما باید کاری داشته باشی که بیای تو خوابم؟؟؟اومده بودی یه سری به دوستت بزنی ایرادی دارههههه؟؟

خیلی جالب بود که اومدم تو خوابت ! مرسی از لطفت که منو تو خوابت راه دادی !

جالبیش اینجا بود که من نه دیدمت نه خوب می شناسمت حالا نمی دونم چطوری اومده بودی تو خوابم...شاید کارم داشتی...ازم دلخوری...نمی دونم ولی فکر می کنم یه چیزی باید باشه...درست میگم؟؟من به تعبیر خواب خیلی اهمیت می دم...حالا اگه تعبیر این خوابم رو پیدا کردم حتما بهت میگم.

 جواب پرسش نامه رو بذار دیگه

گذاشتم خانومی!!!

پیروز باشید.

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

جمعه 26/7/1387 - 13:8 - 0 تشکر 65633

tear drop عزیزسلام

رزصورتی عزیز! خیلی ممنون از تست قشنگت ، آواتارم عکس دخترمه تقریباً تو یکسالگیش.

خواهش می کنم ،چه دختر نازی دارید حتما یه اسفند واسش دود کنید.

تو زاهدانی هستی؟ من یه دوست خیلی خوب و قدیمی دارم که مال زاهدانه، اتفاقاً اونم اسمش نرگسه هم اسم دخترمه! خوشحالم که با یکی از همشهریای دوست خوبم آشناشدم.

بله زاهدانیم منتها اصالتا زابلی یا همون سیستانی...الانم دوستتون زاهدانه؟ازش خبری ندارید؟!اسم دخترتونم خیلی قشنگه...خیلی خوشحال شدم از اینکه یه همشهری پیدا کردم.

اما جواب تستت، امتیاز من شد 24، من خیلی آدم خیالپردازی هستم، یعنی خیالاتی نیستما ولی قوه تخیل خیلی قوی دارم و خیلی هم دوسش دارم.

خیلی عالیه که ازقوه تخیل خیلی قوی برخوردارید...من خودم هم آدم خیال پردازیم.

پیروز باشید.

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

جمعه 26/7/1387 - 13:14 - 0 تشکر 65634

Navaaye_Asemani دوست عزیزم منم  ازت ممنونم ...خوبه شما از نظر قوه تخیل در سطح متوسط هستید هم خیال پردازید هم واقع بین...این خیلی خوبه.

پیروز باشید.

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

جمعه 26/7/1387 - 13:33 - 0 تشکر 65636

 آقای mohsenkhosro دوست عزیز سلام

قوه ی تخیل من ینی اینقدر بالاست بابا من همیشه تو تخیل دارم زندگی می کنم حتی وقتی تو خیابون راه میرم تو توهمم اصلا آدما رو یه جور دیگه می بینم مثل مریخی ها / 

خوبه ولی سعی کنید یه خورده واقع بین هم باشید...بابا متخیل...واقعا اینجوری هستی یا داری شوخی می کنی؟!اینجوری که خوب نیستااااا...میگم معمولا خانوم ها خیال پردازند خیلی کم پیش میاد آقایی اینقدر خیال باف باشه حالا چه جوریه که شما...من فکر می کردم خیلی آدم خیال پردازی باشم اما با جواب دادن این تست شدم در حد متوسط یعنی هم خیال پرداز هم واقع بین.

جالب بود ممنون

خواهش می کنم.

پیروز باشید.

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

جمعه 26/7/1387 - 17:38 - 0 تشکر 65691

سلام


امتیاز من شد 18 ...

اصلا فكر نمیكردم به این حد برسم

 18 هم برام خیلی خوب مي تونه باشه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

شنبه 27/7/1387 - 11:5 - 0 تشکر 65832

max2000 گرامی سلام

از حضور گرم و همراهیت متشکرم.

سربلند باشید.

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

شنبه 27/7/1387 - 11:38 - 0 تشکر 65837

امتیازم شد 23

"در زمینه تصور و تخیل در سطح متوسط هستید.تعادل میان عملی بودن و خلاقیت داشتن؛به شما امکان می دهد که نقطه نظرهایتان را عینیت ببخشید و به خیالات و تصورات خود هم اعتبار بدهید. "

مرسی عزیزم از توجهی که به انجمن خودت داری.

شاد باشی.

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

شنبه 27/7/1387 - 11:53 - 0 تشکر 65843

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که زندگیم برای او و هستیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

سلام...با تشکر از دوست عزیز

میدونستم زیاد میشم...24...قوه ی تخیلم خیلی خوبه...خیلی هم دوستش دارم....

بازم ممنون...

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.