سلام دوست گلم عشق آبی:
به نام خدا .. سلام
واو چی میگی رز صورتی ؟؟؟ من دیشب زاهدان بودم ؟
آره خانومی زاهدان بودی...باورت نمیشه.
پس بگو چرا صبح که بیدار شدم سرماخورده بودم ! نگو دیشب یه سر اومده بودم شهر شما ، هوا به هوا شدم !
عزیزم سرماخودگی تو می خوای بندازی گردن من
راستشو بخوای منم سرما خوردم البته دیشبااااا آخه هوا خیلی سرد بود.
حالا من که یادم نیست تو بگو چی کارت داشتم ؟ خوابت رنگی بود یا سیاه و سفید ؟ من چجوری بودم ؟ به دلت نشستم ؟
مینا جون حتما باید کاری داشته باشی که بیای تو خوابم؟؟؟اومده بودی یه سری به دوستت بزنی ایرادی دارههههه؟؟
خیلی جالب بود که اومدم تو خوابت ! مرسی از لطفت که منو تو خوابت راه دادی !
جالبیش اینجا بود که من نه دیدمت نه خوب می شناسمت حالا نمی دونم چطوری اومده بودی تو خوابم...شاید کارم داشتی...ازم دلخوری...نمی دونم ولی فکر می کنم یه چیزی باید باشه...درست میگم؟؟من به تعبیر خواب خیلی اهمیت می دم...حالا اگه تعبیر این خوابم رو پیدا کردم حتما بهت میگم.
جواب پرسش نامه رو بذار دیگه
گذاشتم خانومی!!!
پیروز باشید.