با سلام خدمت دوستان
من فکر می کنم که خدا زن و مرد رو طوری آفریده که اگه زن عفتش رو حفظ بکنه و شرایط یک زن خوب و با ایمان رو داشته باشه خود مرد به طرف او کشیده می شه اصولا مردها برای ازدواج بیشتر به زنی علاقه نشان می دن که خودش رو بیشتر حفظ می کنه و این ازدواج خیلی پایدارتره الان شاید خیلی ها بخاطر خوشگلی و ناز و عشوه دختر عاشقش می شن ولی زندگی که یکنواخت میشه مشکلات هم شروع می شه تو همین چند ساله آمار طلاق سرسام آور زیاد شده
من هم با خواستگاری رفتن خانم ها مخالفم البته می شه خانواده دختر به کسی بگویند که به یک جوان خوب پیشنهاد بدهد که با این دختر ازدواج کند بدون اینکه بگوید از طرف این خانواده آمده است
نقش دعا هم نباید نادیده گرفته بشه دعا خیلی تاثیر داره اما اگر با همه شرایط نشد بهترین چیز راضی بودن به رضای خداست در هر شرائطی البته سخته برای یک دختر که ازدواج نکنه (البته برای پسر هم سخته )ولی شاید مصلحت او در این باشه و خدا بخاطر این سختی منفعت بزرگی رو براش کنار گذاشته
در مجموع من فکر می کنم بهترین کار اینه که زن بجای اینکه خودش رو به پسر ها نشون بده تا ببینه کدامیک انتخابش می کنند کاری که بعضی از دخترها الان انجام می دهند سعی کنه خودش را با اون چیزی که خدا بهش امر کرده که عفت و حیا و پاکدامنی هست حفظ کنه و فقط به خدا امید داشته باشه از زن در مورد ازدواج تلاشی غیر این شاید خواسته نشده باشه ولی از مرد خواسته شده که به خواستگاری بره
حسن ختام آیه ای باشه که درهمین مورده :
ولیستعفف الذین لا یجدون نکاحا حتی یغنیهم الله من فضله
باید کسانی که نمی توانند ازدواج کنند عفت خود را حفظ کنند تا خدا از فضلش آنها را بی نیاز کند