• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 7844)
شنبه 6/7/1387 - 17:25 -0 تشکر 60952
شک نکن به این تست!

*به نام مهربان پروردگارم*

سلام

 

دوستان شنبه است و نوبت تست...!

اینبار هم یک تست خیلی خوب براتون میخوام بذارم...خودم اصل ه!! این تست رو انجام دادم و خیلی خوشم اومد... ترجمش رو هم برای شما میذارم

که ان شاء الله شما هم خوشتون بیاد...

برای تکرار نشدن اشتباهی که یکی از دوستان خوبمون انجام داده بودن...سوالها رو تو پست های بعدی میذارم

ببخشید اگر تکراری بود

موید باشید

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 8/7/1387 - 17:46 - 0 تشکر 61512

ما با صبرانه منتظریم .

پس چی شد جواب تست ها ، بریم جلوی سازمان سنجش دعوا ....

خانم آنشرلی یا جواب تست ها رو بده یا جواب تست ها رو نده ( تهدید کردما امیدوارم این تهدید رو جدی بگیرین )

یا علی

دوشنبه 8/7/1387 - 17:54 - 0 تشکر 61514

*به نام مهربان پروردگارم*

سلام

جناب محسن خسرو اگه قرار به دعواست که من باید گاطی کنم!!

میدونید چرا؟؟؟ چون معلومه کاسه ای زیر نیم کاسه ای وجود دارد...همتون از رو هم نوشتید... این همه آدم مگه میشه شبیه هم بشید؟

تازه برای اینکه رد گم کنید یکی دو تا اختلاف درست کردید....

باید بگم منم شدم 42... جالبه نه؟

گویا خودمم بلهههه....!!!

میذارم...چشم...آخه اون همیشگی های تست هام نیومدن هنوز میترسم بیان باز بگن چرا جوابو زود گذاشتی...

موید باشید

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 8/7/1387 - 20:27 - 0 تشکر 61540

به نام خدا .. سلام
آنشرلی عزیز می دونم بی صبرانه منتظر بودی من بیام جواب تست این هفته رو بدم
و حالا من میخوام جوابو بگم اما نمی دونم چزا از همه کمتر شده ؟ خجالت می کشم نتیجه رو بذارم اما چه کنم ؟ مجبورم بذارم دیگه چون بقیه بی صبرانه منتظر جواب تست هستن ! می دوونم الان هم تو بی صبرانه منتظر جواب منی پس بیش از این شما رو در بی صبری نمیذارم و نتیجه رو میگم :
با توکل بر خدا و کمک پدر و مادرم که منو از بچگی بزرگ کردن امتیاز من شد 26 ( تشویش )
یعنی حالا چی میشه ؟

دوشنبه 8/7/1387 - 20:42 - 0 تشکر 61545

*به نام مهربان پروردگارم*

سلام


دخترم میدونم الان سرخورده میشی...ولی...اووووم...ولییییی...من اصلا منتظر تو نبودم...

منتظر بقیه ام...منتظر panah60 و tear drop و.....چون دیر میان بعد منو دعوا میکنن...هق

بچه ها یه موضوعی: تا حالا توجه کردید آمار بازدید تاپیک ها چقدر افت کرده؟

من الان رفتم صفحه قبل..شاخ در آوردم ناگهان... 

تست عطر من 2301 ای بازدید داشته و تست بستنیم 1703 تا... بعد تست قبلیم همش 400 تا...این یکی هم تا الان 170 تا

یا من تست هام داره روز به روز ضعیف تر میشه یا مشکل جای دیگه است...چون من قبلا ها دیده بودم دقیقا تو یه ساعت اولی که تاپیکم رو میزدم 100 تا بازدید داشت...

نمیدونم...میمانییییم....

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 8/7/1387 - 20:56 - 0 تشکر 61547

سلام

خواهش می کنم خانم آنه نظر لطفتونه.

خب من چون آدم منعطفیم و هیچ چیزی رو برای خودم ثابت نمی دونم اینطوریه.

این چه حرفیست که در عالم بالاست بهشت

هر کجا وقت خوش افتاد، همانجاست بهشت

دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود

گر درون تیره نباشد همه دنیاست بهشت

دوشنبه 8/7/1387 - 21:4 - 0 تشکر 61550

.. بله ! دقیقا من سُرخورده شدم ! من فکر کردم برای من داری بی تابی می کنی ! زهی خیال باطل !!!
در مورد آمار بازدید هم بله ! نمیدونم اشکال فنی داره یا واقعا همینه ؟ من یه هفته ای میشه که ذهنم مشغول این قضیه ست ! فک کن ! یه عالمه پاسخ اما بازدیدها به 100 تا هم نمیرسه در صورتی که قبلنا عادیش بدون پاسخ 100 تا بود ( جذاب ترین تاپیک ! )
حالا کی جواب تست رو میذاری که من از بی صبری رو به موت شدم !

دوشنبه 8/7/1387 - 21:9 - 0 تشکر 61554

*به نام مهربان پروردگارم*

سلام

ماها چرا آن لاینیم همه؟!!!

جناب جهان آرامش؟؟؟ واااااااا...!!! من منعطف نیستم؟ ولی خب اینا عادت رفتاریه...من دست خودم نیست...وقتی غمگین میشم پاهام اون شکلی میشه!!

جدی میگم... مثلا عادت خوابیدن...یکی همیشه عادت داره به پهلو میخوابه یکی به پشت و...

نمیدونم... تعجب کردم...

عشق آبی جان...منتظر تو هم بودم...آخه تو خودت صابخونه ای... 

تو یه هفته است من از همون تغییر به بعد حواسم هست...اعصابم خورده...به من تاپیک با بازدید کم مزه نمیده... نه فقط تاپیک خودم

کلا.... بازدید که کمه من خوندنم نمیاد!!! واسه همین فعالیت هام کم شده...راست میگم هوم...

جناب رو به آسمان؟؟ من منتظرم هاااا

جوابم میذارم...چشم

صبور باشید...!!!(منبع: جهان آرامش)

موید باشید

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 8/7/1387 - 21:28 - 0 تشکر 61564

سلام

واسه من شد43 حالا چی میشه ؟؟؟؟!!

;-)  :)

چو بايد سر انجام در خاک رفت

 خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت

دوشنبه 8/7/1387 - 22:41 - 0 تشکر 61593

سلام

آنشرلی عزیز منتظر چی؟

من که جواب تستم رو دادم، اولین پاسخ رو نگاه کنید!

یا شاید قراره من جواب های نهایی رو بذارم؟!

یا علی ...

 
سه شنبه 9/7/1387 - 6:21 - 0 تشکر 61634

این شبیه بودن امتیازها زیاد هم تصادفی نیستشا این نشون میده بچه های تبیانی چه قدر از نظر روانشناسی روانشون در یک سو میل می کنه ( عجب چیزی گفتما کل دروس پیش و دبیرستان و راهنمایی و ابتدایی و مهدکودک نرفته رو گذاشتم روی هم تا شد این ، البته اگر توضیح بیشتر خواستین وقت ندارم توضیح بدم با مدیر برنامه هام صحبت کنین )

دوستان لطف کنند عده ی عدیدی رو از سر کوچه خیابون یا میدون یا هر جا که تردد زیاده بردارند بیارند این بازدید رو ببرند بالا تا جوابا رو بدند ایشان ، ببخشید من هوشم اونقدر باهوش نیست برم جواب پیدا کنم لطف کنین یه جوری حالا اگر به بقیه نخواستین پاسخ بدین به من پاسخه رو بدین که آخرش بفهمم چی میشه چون اصلا شک نکردم به این تستا .

خوب امروز هم که اتوبوس شب داریم همینجا اعلام میدارم ( ببخشید خانم آنشرلی باید تبلیغات شه دیگه ) جلسه ی پخش فیلم امروز قصد داره فیلم اتوبوس شب با بازی خسرو شکیبایی رو پخش کنه و امیدوارم حامیان مالی و حالی ( مالی یهنی اینکه مالیه ولی حالی بیشتر اون رفقا رو مدنظرمونه که همیشه پای ثابت جلسه ها هستند و نمی ذارند محسن خسرو تنها باشه ) مثل همیشه الان اینجا باید چی بگم جمله از دستم در رفت بیا اینجا ببینم بچه پر رو آهان گرفتمت مثل همیشه با ما باشند .

دیگه حرفام تموم شد فعلا میشینم اینجا این شکلی یه دست زیر چانه یه دستم زیرش به بغل زاویه ی 85 درجه با کمی انحراف به چپ روبروی مانیتور تا جوابا رو بذارین البته با صبرانه منتظر باشیم بهتره ها تا بی صبرانه .

  bye

در پناه حق

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.