• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن نصف جهان > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
نصف جهان (بازدید: 3345)
يکشنبه 10/6/1387 - 7:34 -0 تشکر 54686
چه خبر از نمایشگها قرآن

.:.مرجان آسمانی.:.

 

سلام

امسال ظاهرا خبری از نمایشگه قرآن نیست!

ما منتظر خبرها هستیما.... 

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشوئی غمهای روزگاران...
جمعه 22/6/1387 - 16:49 - 0 تشکر 57292

سلام

وای خدای من،چی می بینم؟؟

توهین؟؟؟ توی تبیان؟؟ انجمن ها؟؟ نصف جهان؟؟ چی می گیـــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كاش اشتباه شده باشه...

آخه من تا جایی كه یادمه ازاین چیزا توی تبیانمون نداشتیم

فعلا....در پناه حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

جمعه 22/6/1387 - 21:13 - 0 تشکر 57348

هو العزیز

سلام به همه دوستان عزیز

موضوعی که پیش اومده یک سوء تفاهم بیشتر نیست.

««« تبیان »»»

 

شنبه 23/6/1387 - 1:39 - 0 تشکر 57387

سلام به دوستان

جناب اقای فهیمی دوست خوبم

امیدوارم شما درست بگبد و انشالله سوء تفاهمی بیشتر نباشه

من فعلا  دلیل توهینهای ایشون را میخواهم

امیدوارم مدیریت تبیان اصفهان همانطور که از  اینترنت تبیان دفاع کردند از کارمندشونم دفاع کنن

التماس دعا

با گامهايي استوار با اراده اي فولادين و با توکلي راسخ و عشقي خدايي پيش يه سوي موفقيت

 

شنبه 23/6/1387 - 20:10 - 0 تشکر 57558

*به نام مهربان پروردگارم*

سلام

نمیدونم چی بگم...

جناب حامد عشقی با شناختی که من ازشون دارم اهل جار و جنجال نیستن...

منم امیدوارم سوء تفاهم بوده باشه...

موید باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 25/6/1387 - 14:44 - 0 تشکر 57931

یعنی مسعولین دفتر اصفهان هیچ جوابی برای توهینهاشون ندارند

واقعا متأسفم

با گامهايي استوار با اراده اي فولادين و با توکلي راسخ و عشقي خدايي پيش يه سوي موفقيت

 

دوشنبه 25/6/1387 - 19:2 - 0 تشکر 58052

بسه دیگه اقا حامد .. دهه ... تو که یک کلمه به من چیزی نگفتی و نمیگی !!، چطور این قدر داری توی سایت دم میزنی از این موضوع ؟؟؟؟؟

از بقیه دوستان تهرانی هم تعجب کردم !! یعنی شماها چی میدونید که ما نمیدونیم ؟! اگه چیزی هست که شاید براتون سواله و یا بهتر میدونید ، بگید ما هم بفهمیم !!! عجیبه ها !!!

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
دوشنبه 25/6/1387 - 20:36 - 0 تشکر 58065

هو العزیز

سلام به همه دوستان نصف جهانی گل

و سلام ویژه به دوست گلم آقا حامد

ببین حامد جان بحثی که مطرحه ، نه توهینه و نه هر چیز دیگه ای که شما آن را تلقی می کنید و بی خود و بی جهت این موضوع را کشش نده ، خودت بهتر از هر کسی می دونی که نه توهینی در کار بوده و نه هیچ چیز دیگه ، واقعا من نمی دونم ..... ؟!!

جالب تر از همه دوستان عزیز تهرانیمونه ! جالبه شما می دونید چه اتفاقی افتاده به ما هم بگید بدونیم ، ما که چیزی ندیدیم حالا شما چه جوری این اطلاعات(کذب) را بدست آوردید نمی دونم ؟!! شاید از خرزوخان شنیدید؟!!

از همه عزیزان خواهش می کنم دیگه این بحث را ادامه ندهید.

««« تبیان »»»

 

دوشنبه 25/6/1387 - 23:57 - 0 تشکر 58096

سلام

عرض قبولی طاعات

اقای فهیمی شما حتی حرفای فودتونم تکذیب مبکنین

فکر کنم اصل ماجرا را خودتون بهتر از من بدونید

من نمیدونم شما چرا دارید طرف داری میکنید در صورتی که من حرفهای قانع کننده ای را در این مورد با شما زدم

تازه امسال غیر مشتقیم به شما گفته ساله پیش که مستقیما توهینهاشون را نثار بنده در جلوی خودم کردند

اگه جدا اینطوری و اون کارمند  اینقد عزیزه و جوابی برای این کارا نیست اخرین راه را امتحان میکنیم :

از امروز من را از اعضای نصف جهانی خود خط یزنید

میتونید فکر کنید که من در 31 شهر دیگر ایران هستم

شاید من کاربر خوبی برای انجمن نصف جهان نبودم اما موسس خوبی برای فعالیت شماها که الان فکر میکنید دروغ میگم بودم

به امید موفقیت

التماس دعا

با گامهايي استوار با اراده اي فولادين و با توکلي راسخ و عشقي خدايي پيش يه سوي موفقيت

 

سه شنبه 26/6/1387 - 6:2 - 0 تشکر 58150

.:.مرجان آسمانی.:.

سلام

والا چی بگم من دیگه هیچ حرفی نمیزنم اما اقا حامد بهتر نیست این موضوع رو فراموش کنی؟؟؟

منم وقتی میبینم حرفهای ما کاربرا هیچ اهمیتی براشون نداره بهتر میدونم همین جور ساکت بمونم!

وگرنه من یکی خیلی از بعضی مسئولین گله دارم

حالا به دلائل مختلف

 فقط یه نکته رو اینجامیگم

مسئولین محترم اگه ما مشکلی داشتیم و نمیتونستید امسال ما رو واسه نمایشگاه بگین حداقل بهمون دلیلش رو میگفتید....

اینجور شاید هم قانع می شدیم

(حرفهایی که هیچ وقت جواب نداره......)

موفق باشید 

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشوئی غمهای روزگاران...
سه شنبه 26/6/1387 - 21:11 - 0 تشکر 58328

هو العزیز

سلام به همه دوستان گل

حامد جان من باهاتون مفصل در این زمینه صحبت کردم و فکر کنم جوابام برای قانع کردن شما کافی بوده باشه .

خانم مرجان کاراته شما هم اگه صحبتی دارید بیائید نمایشگاه با هم مفصل صحبت می کنیم

من ازتون خواهش کردم بودم دیگه به این موضوع دامن نزنید

من هر روز توی نمایشگاه تا ساعت 8 شب هستم اگه صحبتی هست بیائید حضوری با هم صحبت می کنیم.

««« تبیان »»»

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.