سلام
عرض قبولی طاعات
اقای فهیمی شما حتی حرفای فودتونم تکذیب مبکنین
فکر کنم اصل ماجرا را خودتون بهتر از من بدونید
من نمیدونم شما چرا دارید طرف داری میکنید در صورتی که من حرفهای قانع کننده ای را در این مورد با شما زدم
تازه امسال غیر مشتقیم به شما گفته ساله پیش که مستقیما توهینهاشون را نثار بنده در جلوی خودم کردند
اگه جدا اینطوری و اون کارمند اینقد عزیزه و جوابی برای این کارا نیست اخرین راه را امتحان میکنیم :
از امروز من را از اعضای نصف جهانی خود خط یزنید
میتونید فکر کنید که من در 31 شهر دیگر ایران هستم
شاید من کاربر خوبی برای انجمن نصف جهان نبودم اما موسس خوبی برای فعالیت شماها که الان فکر میکنید دروغ میگم بودم
به امید موفقیت
التماس دعا