بسمه ای تعالی
خدایا شکر بالاخره به همت کابران عزیز انجمن و همکاری دفتر تبیان اصفهان این بازدید برگزار گردید.
دوستان عزیز برای هدفمند شدن بازدید و استفاده هر چه بهتر دوستانی که به هر دلیل نتوانستند در جمع ما حضور داشته باشند و بقیه دوستان تبیانیمون و آشنایی بیشتر آنها با این مجموعه تاریخی (تخت فولاد ) ، عزیزانی که در این بازدید حضور داشتند گزارش های زیبای خودشون را در این تاپیک مطرح کرده تا زمینه برگزاری بازدید های دیگر شود و به بهترین گزارش نیز هدیه ی ناقابلی اهداء گردد .ضمنا عزیزان تا ساعت 24 روز جمعه 25 مرداد ماه فرصت دارید گزارش های خود را ثبت کنید .
(تذکر : خواهشمند است از نوشتن نظرات بی محتوی و غیر مرتبط با بازدید خودداری کنید.)
" کادر مدیریتی انجمن "