• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن دانشجویی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
دانشجویی (بازدید: 30968)
دوشنبه 7/5/1387 - 0:59 -0 تشکر 49590
عکس کده دانشجویی

به نام خدای مهربون

سلام به دوستای گل و گلاب خودم.

 

بچه ها تو این تاپیک می خوایم عکس های ناب خودمون  که احساس می کنیم برای دوستای دیگمون جالب هست رو قرار بدیم.

این تاپیک مثل تاپیک خاطرات دانشجویی هستش ولی تفاوتش اینه که اینجا خاطرات مصور رو قرار می دیم.

فقط جسارتا چند تا تذکر رو لازم میدونم که بگم:

1. از قرار دادن عکس هایی که احتمال میدید برای افرادی که توش هستن مشکل ایجاد می کنه ، خودداری کنید.

2. زمانی که عکس رو قرار میدید به سایز اون دقت کنید تا صفحه ظاهر طبیعی خودش رو از دست نده.

3. سعی کنید توضیح مختصری در مورد عکسون قرار بدید.

منتظر عکس های قشنگتون هستم...

یا علی

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

يکشنبه 21/7/1387 - 16:50 - 0 تشکر 64761

سلام

حيات طيبه جان به نظر شما اون تخته سیاهه؟

من اون جا وایت برد میبینم!!!(ههه)

محسن.ع

کاش دنيا دنده عقب داشت!!!!

دوشنبه 22/7/1387 - 2:6 - 0 تشکر 64861

اقا محسن عزیز بله که تخته سیاهه  . پس چی ؟
نه داداش من اون که شما میگید سیستم پیشرفته دانشگاهاست !

اتفاقا جالبه بدونید هفته پیش استاد ریاضیمون .... نه ببخشید ... معلم ریاضیمون داشت جدول ضرب رو درس میداد خاطره ای رو گفت که کلی حس تعجبمون فرا قاره ای عمل کرد

همین طور که ماژیک در دستش بود گفت  در کلاس دانشگاه خمینی شهر ( از ایالات مستقل اصفهان)  داشتم درس میدادم یهویی قلبم گرفت همینجوری گچ !! از دستم افتاد هههههه

ما رو بگو که داشتیم نگاه میکردیم میگفتیم خدایا این که مازیک دستشه چرا از گچ حرف میزنه !

خلاصه دیگه دیگه   

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
دوشنبه 22/7/1387 - 16:41 - 0 تشکر 64963

فقط میتونم بگم :خدا بهتون صبر بده با این استاد ها .. نه نه حواسم نبود معلم ها. ههه.

محسن.ع

کاش دنيا دنده عقب داشت!!!!

دوشنبه 22/7/1387 - 20:29 - 0 تشکر 65007

به نام خدا .. سلام

دیروز در طبقه پنجم دانشگاه ، تعدادی دانشجوی خوش شانس شاهد صحنه ای بودند بس جالب ! که من هم جزء یکی از اونا بودم !!! ( نمی دونم چرا صحنه های اینجوری گیر من میاد ! )

بله شما ذیلا شاهد یک عدد شلوار بچه هستین که احیانا به خاطر خرابکاری شسته شده و برای خشک شدن هر چه سریعتر به یک عدد از این کولر قوی ها ( اسمشون چیه ؟ ) نصب شده .

منم سوال شما رو دارم ! والله من نمی دونم اونجا دانشگاهه یا مهد کودک احیانا !صحنه جالبی بود ! البته فیلم اگه گرفته میشد به حقیقت ماجرا بیشتر پی می بردین

{ به خاطر مسائل امنیتی این عکس از فاصله دور گرفته شده ! و کیفیتش هم چندان خوب نیست ! باور کنین دوربین گوشیم 3.2 ! ولی در اینجور فضاها زیاد کیفیت نداره ! }

شاد باشین

سه شنبه 23/7/1387 - 18:15 - 0 تشکر 65164

سلام

دوست عزیز اون شلواره  زیاد معلوم نیست. حالا اینجا كدوم دانشگاهه؟ پیام نوره؟

کاش دنيا دنده عقب داشت!!!!

سه شنبه 23/7/1387 - 19:35 - 0 تشکر 65190

به نام خدای مهربون

سلام...

جناب سیف22 حالا هر جا كه این جوری شد كه پیام نور نمیشه

و اما عكس من... حتمن شما هم شاهد صحنه های این مدلی بودین... ههه.. تو همه كتابخونه ها پر هست از این جور نوشته ها... اینم برا دانشگاه ما... البته این مودبانه ترینش بود ههه...

واقعن چرا فرهنگ كتابخونه نشینی در ماها این قدر ضعیفه؟

میمانیییییییم

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

چهارشنبه 24/7/1387 - 13:15 - 0 تشکر 65293

تازه مودبه این بود؟!!!!!

خدا به شما هم صبر بده!!!!

کاش دنيا دنده عقب داشت!!!!

چهارشنبه 24/7/1387 - 14:49 - 0 تشکر 65303

سلام

دست همه شما دوستان عزیز درد نکنه.

انشاءالله همیشه شادباشید و لبتون هم خندون باشه.

ما که فعلا خنده مون نمیاد.

یا علی

در نگاه کسي که پرواز رانمي فهمد هر چقدر که بالاتر روي کوچکتر مي شوي!

شنبه 27/7/1387 - 1:42 - 0 تشکر 65789

به نام خدا

سلام

یه عکس دیگه !

چند وقتیه تو کلاسای دانشگاهمون ازین چراغ قوه ها آویزون کردن !!!

از همون چراغ قوه ها که فیلم هم پخش میکنه ها!

تازه خیلی هم پیشرفته هست. قفل کودک هم داره . نیگا کنید:

موفقیت حاصل تصمیم گیری درست است، و تصمیم گیری درست حاصل تجربه و جالب اینکه تجربه اغلب حاصل تصمیم نادرست است!

 

شنبه 27/7/1387 - 7:37 - 0 تشکر 65792

به نام خدا .. سلام

هه هه ! من تا حالا از این زاویه ندیده بودم ! ( خوب قدم نمی رسه ! )

اتفاقا روز اولی که رفتیم دانشگاه منو دوستم درست مثل سریال بزنگاه بود که می گفتن : " أأأأأأأأ داره می چرخه ! " ، من بهش گفتم : " أأأأأ سقفو نگاه کن ! " { جمله خاصی نبود ! حالتش مهم بود ! } .. خلاصه ما هم کلی ذوقیدیم که بعد از ترم قبلی که اینا رو میذاشتن رو صندلی و هر کی راه می رفت می خورد بهش و جابجا میشد این ابتکار رو به خرج دادن و در بیشتر کلاسا تعبیه کردش . به امید تجهیز بیشتر دانشگاه های کشور

شاد باشین

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.