• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 8136)
يکشنبه 8/2/1387 - 14:10 -0 تشکر 38330
تفاوت خانم ها و آقایون...آقایون نخونند!

هو الطیف

 

دوستان عزیز ...سلام

  

خب،... ایتدای امر مجبوریم بگیم که حقیقت همیشه تلخه!...پس آقایونی که

 جنبه ندارن نخونن! 
  خانم ها و اقایان در شرایط متفاوت چه می کنند؟    هنگام عبور از خیابان: 

خانم ها:

سمت راست را نگاه می کنند.

سمت چپ را نگاه می کنند .

از خیابان رد می شوند.  

آقایان: 

سمت راست را نگاه می کنند،ماشین می آید.

فاصله ماشین با خودشان را با چشم اندازه می گیرند، و چون همگی رانندگان

قابلی هستند(!؟!؟) با سرعت وارد  خیابان می شوند!

راننده به شدت ترمز می کند.

-مرتیکه مگه کوری؟...راننده می گوید.( صد در صد خود راننده مرد است که ادب ندارد!)

در حالیکه از روی میله های وسط خیابان می پرد می گوید: کور  خودتی! گاری چی!(خب دفه ی بعد هم یه نفر به خودشون اینو  می گه!)

بدون  این که سمت چپ را نگاه کنند، میدوند آن سو ی خیابان.

هنوز صدای  بوق ماشین هایی که به خاطر این آقا(؟!؟) ترمز کرده اند به گوش می رسد!  

هنگام صرف غذا:  

خانم ها:

مرتب پشت میز می نشینند.

مقدار کمی غذا می کشند.

به آرامی غذا می خورند.

تنها نوک قاشق را در دهان می گذارند. 

آقایان:  

تا جایی که بشقاب جا داشته باشد غذا می کشند!

به سرعت غذا را می بلعند، در حالیکه قاشق را تا انتها درون حلقشان فرو می برند!

صدای برخورد قاشق با دندان ها یشان موسیقی گوش نوازی دارد!

بعد از دو ه بار پر کردن بشقاب بالاخره کمی و فقط کمی سیر می شوند.

(لازم به ذکر است ما از صدا های هنجار و ناهنجار هنگام صرف غذا صرف نظر کردیم!)  

هنگام رانندگی:  

خانم ها:

روغن موتور را چک می کنند.

بنزین را چک می کنند.

ترمز دستی را پایین می کشند.

با سرعت مطمئنه حرکت می کنند.

پشت چراغ قرمز ها می ایستند.

به عابر پیاده احترام می گذارند.  

آقایان:

وسط را بنزین تمام می کنند.

وقتی دود از لاستیک هایشان بلند شد، به یاد می آورند که ترمز دستی را  نکشیده اند.

چراغ قرمز را اتلاف وقت و عمر می دانند.

عابر پیاده موجودی مزاحم و مختل کننده عبور و مرور می دانند.

و از همه مهمتر،....بوق  را مهم ترین اختراع بشر پس از برق به حساب می اورند.    

در پایان یک روز خسته کننده:

خانم ها:

ظرف ها را می شویند.

آشپزخانه را تی مس کشند.

غذا های فردا را درون یخچال میگذارند.

چراغ ها را خاموش می کنند.

کمی مطالعه می کنند.

و می خوابند. 

آقایان:

 بعد از این که شامشان را خورند، چای می  خورند.

کمی با چشم های خواب آلوده تلویزیون نگاه می کنند.

بعد از این که دو سه بار کنترل تلویزیون از دستشان افتاد،  تلویزیون را خاموش می کنند و به سمت رختخواب می روند.

بدون ان که حتی رو تختی را بردارند، می خوابند!

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

سه شنبه 10/2/1387 - 9:20 - 0 تشکر 38585

-:- به نام حضرت دوست -:-

با سلام.... به به!! عجب بزن بزنی شده.... آخ جون دعوا.... چیزه ینی آخ جون نیمرو.... منم با گیگیلی موافقم... جناب مكلارن چرا نبش خاطرات این بنده ی خدا رو میكنی...گناه داره.... آبرومنده باور كن.... ولی ممنون.... دركل دست همه ی دوستان درد نیاد....راستی گیگیلی .... یادم رفت بگم خانم م ... ع هم در این ماجرا شركت داشتن........ به تو هم تبریك میگم...یا علی.


مواظب خودتون و دلای پاکتون باشید.

ندای آسمانی من

در راه عشق مرحله قرب و بعد نیست می‏بینمت عیان و دعا می‏فرستمت.

سه شنبه 10/2/1387 - 20:29 - 0 تشکر 38645

خوب داداش مهدی ما رو تنها گیر آوردین ، چند نفر به یه نفر !!!

ضرب المثل های زن به زمین زن !

انگلیسی : زن فقط یک چیز را پنهان نگاه نمیدارد آنهم چیزی است که نمیداند .

فرانسوی : انتخاب زن و هندوانه مشکل است . 

یونانی : برای مردم مهم نیست که زن بگیرند یا نگیرند چون در هر دو صورت پشیمان خواهند شد .

ایتالیایی : زناشویی را ستایش کن اما زن نگیر . 

ایتالیایی : زن و .... را از شهر خودت انتخاب کن . ( راستش این جای خالی رو با اینکه توی اون مجله نوشته بود من ترجیح دادم ننویسم ، این ایتالیایی ها گویا اصلا با خانم ها رابطه خوبی ندارن )

یک ضرب المثل هم از خودم :

اگر به یکی تک زدی جواب نداد ، جفتک (دو تا تک ) بزن حتما جواب میده !

One is never too old to learn .

سه شنبه 10/2/1387 - 22:50 - 0 تشکر 38656

این مطلبم دوستان برام اس ام اس فرستادن....ولی بعضی چیزا تکراریشم قشنگه...شما هم برا دیگران بفرستید:

پشت سر هر مرد موفقی ، یک زن فدا کار ایستاده.

پشت سر هر زن موفقی ، یک مرد ایستاده که هرچی تلاش کرده نتونسته جلوی موفقیت اون زن رو بگیره!

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

سه شنبه 10/2/1387 - 22:53 - 0 تشکر 38657

قبل از هر چیز من متذکر میشم اقایون محترم لطفا حتما سمعکشون به چششون باشه بعد تاپیکو نگاه کنن!

نوشته ایم:

آقایان نخوانند !....چرا؟

چون حقیقت تلخه!

هوای دوست عزیز چه زود برگشتید.....

.

انگلیسی : زن فقط یک چیز را پنهان نگاه نمیدارد آنهم چیزی است که نمیداند .

برای این که خانوما خسیس نیستن...زکات دانش خود را پرداخت می کنن.....

فرانسوی : انتخاب زن و هندوانه مشکل است .

چون زنان موجودات پیچیده ای نیستند اما مغز اقایون مساوی است با مغز جوجه کلاغ مرده!!!...همون جلبک خودتون!

یونانی : برای مردم مهم نیست که زن بگیرند یا نگیرند چون در هر دو صورت پشیمان خواهند شد .

مردا هر کاری بکنن پشیمون میشن...چون قدرت تصمیم گیری و شناخت ندارن!هههههههههههههههههههههه

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

چهارشنبه 11/2/1387 - 0:54 - 0 تشکر 38675

سلام دوستان

به به چه آتیش داغی دارین شما حس غریب !! بابا چرا اینقده خودتون رو ناراحت میکنین 

اولا شما گفتین فقط آقایونی که جنبه ندارن نخونن ! ثانیا ما که هر نکته ای که با واقعیت جور بوده رو گفتیم و بر اساس دنیای واقعی به قضاوت پرداختیم پس بی جنبه نیستیم !

در نهایت همه این صحبت ها قطعا شوخی هست و دوستان عزیز به دل نگیرین .

فرانسوی : انتخاب زن و هندوانه مشکل است .

چون زنان موجودات پیچیده ای نیستند اما مغز اقایون مساوی است با مغز جوجه کلاغ مرده!!!...همون جلبک خودتون!

اولا یک بار دیگه جمله تون رو بخونین و خودتون به تناقضش اشاره کنین لطفا ! ثانیا اتفاقا چون زنان موجودات پیچیده ایی هستن و نمیشه از درونشون مطلع شد مثل هندونه میمونن . یعنی به نظر شما این ضرب المثل واقعا اشتباه هست ؟؟!! اگر بگین هست قطعا در حق خودتون و همچنین هندونه ظلم کردین تازه به ادبیات فرانسه هم توهین کردین .اصلا به فرهنگ یک ملت توهین کردین !! اصلا چه معنی داره ؟؟!!

خوب چون احتمالا از تناقض جملتون تفره خواهید رفت خودم اشاره میکنم : به نظر شما کلاغ مغز پیچیده ایی داره تازه وقتی مرده هم باشه ؟   خوب پس از اونجایی که گفتن زنان پیچیده نیستن و مردان هم همین طور ، این رو چه طوری توجیه میکنین ؟؟؟

--------------------------------------------------------------------------------------------------

دوستان عزیز لطفا توجه کنین که این مطالب همه طنز هستن و نباید نظر شخصی کسی تلقی شوند . اما حتما رعایت ادب رو داشته باشیم تا مشکلی پیش نیاد . منظورم با شخص خاصی نیست پس کسی به خودش نگیره اول با خودم هستم . 

One is never too old to learn .

چهارشنبه 11/2/1387 - 3:16 - 0 تشکر 38684

سلام دوستان...

چه خبر شده؟!؟.....حالا حرفای منو بخونید!

......چند روز پیش توی یکی از کلاسام استاد فیزیولوزی اعصابمون گفتند:ما انسانها اگر از تفاوت سلولهای مغزی زنهاومردها آگاه بودیم هیج گاه مشکل عدم درک طرفین نبود والبته باید اضافه کنیم هم چنین مشکل تو این تاپیک ،اگر چه طنزهست!

با توجه به توضیحات ایشون زنها و مردها آنقدر متفاوتند که نمی توان نقطه مشترکی پیدا کرد جز اینکه آنها روجزو پستانداران بدانیم!!!!(به نظرم دیدشون خیلی بالا بود ،ما که نفهمیدیم!)

پس نه تنها این تفاوتها به همین تاپیک بسنده می شه بلکه هر چه بنویسیم باز هم ادامه خواهد داشت!!جالبه!.....وحالا من هی می خوام خودمو قاطی این بحثا نکنم!!!! ولی ناخوداگاه توسط یکی از دوستانم این مطلبو دیدم و گفتم خالی از لطف نیست با دیگر تفاوتهای این عجایب خلقت آشنا شوید!

دقت داشته باشید که همه این طوری نیستند ولی عده کثیری هم هستند!!!!خب تفاوته دیگه!

عروسی رفتن دخترها:
دو، سه هفته قبل از عروسی، دغدغه ی خاطرش اینه که : من چی بپوشم؟!(به خاطر ظرافت و اهمیت دادن به زیبایی اوناست.خب!! این یکی رو می پذیرم ولی دو سه هفته ؟؟؟؟؟؟)

توی این مدت هر روز یا دو روز یه بار " پرو" لباس داره...(چه حوصله ای!!)

اون دامن رو با این بلوز ست می کنه، یا اون شلوار رو با اون شال!!

ممکنه به نتایجی برسه یا نرسه! آخر سر هم می ره لباس می خره!!!  !!!!

بعد از اینکه لباس مورد نظر رو انتخاب کرد...حالا متناسب رنگ لباس، رنگ آرایش صورتش و تعیین می کنه...اگر هم توی این مدت قبل از مهمونی، چیزی از لوازم آرایش مثل لاک و سایه و...که رنگهاشو نداره رو تهیه می کنه...عجب!!!

حتی مدل مویی که اون روز می خواد داشته باشه رو تعیین می کنه...مثلا ممکنه " شینیون" کنه یا مدل دار سشوار بکشه...!(هر چی سعی کردم نفهمیدم چی نوشته!!!)

البته سعی می کنه با رژیم غذایی سفت و سخت تناسب اندامشم حفظ بکنه...(احتمالا آخرش عصبی می شه و ول می کنه!!!)

یه رژیمی هم برای پوست صورت و بدنش می گیره..! مثل پرهیز از خوردن غذاهای گرم!...!

ماسک های زیادی هم می زاره، از شیر و تخم مرغ و هویج و خیار و توت فرنگی و گوجه فرنگی(اینا دستور غذا نیستا!!)گرفته تا لیمو ترش ( این لیمو ترش واقعا معجزه می کنه، به یه بار امتحانش می ارزه!)(اینا حرف من نیستا!!! توصیه نمی کنم انجام بدید!)

خوب، روز موعود فرا می رسه! اوه...

ساعت 8 صبح از خواب بیدار می شه( انگار که یه قرار مهم داره) بعد از خوردن صبحانه، می پره تو حموم،...بالاخره ساعت 10 تا 10:30 می یاد بیرون...( البته ممکنه یه بار هم تو حموم ماسک بزاره...که تا ساعت 11 در حمام تشریف داره!)(به این جدیتا هم نیست!!)

بعد از ناهار...!

لباس می پوشه می ره آرایشگاه، چون چند روز قبلش زنگ زده و وقت آرایشگاه گرفته برای ساعت 1:30 بعد از ظهر...

توی آرایشگاه کلی نظر خواهی می کنه از اینو اون که چه مدل مویی براش بهترتره، هر چی هم ژورنال آرایشگر بنده خدا داره رو می گرده( البته حتما روزهای قبل مد موهای زیادی رو دیده، یا از تو fashion tv یا moda tv و... یا internet...اما هنوز به نتیجه ای نرسیده!!) آخر سر هم خود آرایشگر به داد طرف می رسه و یه مدل بهش پیشنهاد می کنه و اونم قبول می کنه!!(اینو قبول دارم که هرچی بیشتر تو هر مسئله ای دقت وحساسیت به خرج بدی بدتره!!!ولی کاریش نمی شه کرد !)


ساعت 8 عروسی شروع می شه...یه جوری راه می افته که نیم ساعت زودتر اونجا باشه!!(باز خوبه با موفقیت رسید!!)

عروسی رفتن پسرها:

اگر دو، سه هفته قبل بهشون بگی یا دو، سه ساعت قبل هیچ فرقی نمی کنه!!(خب اگر فرقی بکنه جای شک هست!درسته؟)

روز عروسی، ساعت 12 ظهر از خواب بیدار می شه... خیلی خونسرد و ریلکس! صبحانه خورده و تمام برنامه های تلویزیون رو می بینه!

ساعت 6 بعد از ظهر، اون هم حتما با تغییر جو خونه که همه دارن حاضر می شن یادش می افته که بعله...عروسی دعوتیم..!به به!!!بازم جای امیدواریست...

بعد از خبر دار شدن انگار که برق گرفته باشنش...! می پره تو حموم...(اونجاست که اعصاب مامانِ خونه بهم می ریزه!!)

توی حموم از هولش، صورتشم با تیغ می بره...!!( بستگی به عمق بریدن داره، ممکنه مجبور بشه با همون چسب زخم بره عروسی!)!!!....

ریش هاش زده نزده( نصف بیشترو تو صورتش جا می زاره!!)از حموم می یاد بیرون...(فکر نمی کنم اینطوریا هم باشه!!)

ساعت 6:30 بعد از ظهره...هنوز تصمیم نگرفته چه تیپی بزنه، رسمی باشه یا اسپرت...!(عجب!!!)

تازه یادش می افته که پیرهنشو که الان خیلی به اون شلوارش می یاد اتو نکرده! شلوارشم که نگاه می کنه می بینه چند روز پیش درزش پاره شده بوده و یادش رفته بوده که بگه بدوزن..!!(کاملا موافقم!البته همونطور که می دونید استثنائاتی هم وجود داره!)

کلی فحش و بد و بیراه به همه می ده(این قسمتو نتونستم شطرنجی کنم ،شرمنده!!!) که چرا بهش اهمیت نمی دن و پیرهنشو تو کمد لباساش بوده رو پیدا نکردن و اتو نکردن و شلوارشو چرا از علم غیبشون استفاده نکرد که بدونن که نیاز به دوختن داره...!

خلاصه...بالاخره یه لباس مناسب با کلی هول هول کردن پیدا می کنند و می پوشه(البته اگر نیاز بود که حتما به کمد لباس پدر و بردار هم دستبرد می زنه!!(دوباره شرمنده!!!!آقایون و خانوما یاد نگیرند!)

ساعت 8 شب عروسی شروع می شه، ساعت 9:30 شب به شام عروسی می رسه..! البته اگر از عجله ی زیادش، توی راه تصادف نکرده باشه دیر تر از این به عروسی نمی رسه!!(قابل توجه دوستان ،خودمم نفهمیدم دیرتر می رسه یا زودتر!)
جدی نگیرید!

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

چهارشنبه 11/2/1387 - 11:44 - 0 تشکر 38708

"هوالطیف"

سلام به همه ی دوستان....

صد در صد ما اینجا فقط قصد مزاح داریم و اصلا قصد کوبوندن شخص یا اشخاصی را به هیچ وجه نداریم!(این جمله افعال معکوس دارد!!!!!!!!!!!!!)

از خانم هایی که میان اینجا و تنها سکوت اختیار می کنند خواهشمند است به سکوت خود ادامه ندهند!!!...من شک کردم.... نکنه تعداد خانم ها همین دو سه تاست؟!؟!؟! به به چه آتیش داغی دارین شما حس غریب !! بابا چرا اینقده خودتون رو ناراحت میکنین 

اتیش؟؟؟؟...نه اون اتیشی که در انجمن ها به پا شده مال صندلی داغ روح زنگار زده است....

من خودمو ناراحت کنم؟؟؟؟نه من کلا ناراحت نمی شم.....

اولا شما گفتین فقط آقایونی که جنبه ندارن نخونن ! ثانیا ما که هر نکته ای که با واقعیت جور بوده رو گفتیم و بر اساس دنیای واقعی به قضاوت پرداختیم پس بی جنبه نیستیم ! به به.....................................صد تا به به...خوبه .....شما هم به برادر عزیزتون جناب مک لارن پیوستین که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(راستی ایشون سکوت اختیار فرموده اند؟!؟!) بابا لااقل ابرو داری کنید.......اینقده لو ندید که حرف مردا یکی نیست.....ههههههههههههههههههه اولین پاسخ خودتون گفتین :

به شوخی های یک بی جنبه هم توجه کنین

حالا بی جنبه هستین یا نیستین؟؟؟؟؟

بابا تکلیف ما رو معلوم کنید.....هههههههههههههههههه

در نهایت همه این صحبت ها قطعا شوخی هست و دوستان عزیز به دل نگیرین .

جدا می گم.....بله صد در صد ...ممنون از تذکرتون هوای دوست عزیز...

اولا یک بار دیگه جمله تون رو بخونین و خودتون به تناقضش اشاره کنین لطفا !

ای بابا.....من به با این وضوح نوشتم.....یکم ادبیاتتون رو قوی تر بنمایید.....تناقض داره؟؟؟؟تناقض نداره...جمله اینجوریه:

گرچه خانم ها موجودات پیچیده ای نیستند.....اما به خاطر ای کیو ملخ بودن اقایون ، (همان سطح پایین ای کیو در اقایون) جنس مذکر نمی تواند جنس مونث را بشناسد....

ببین الان که معنی جمله رو اینقدر باز کردم چقدر از زیباییش کاسته شد.....

ثانیا اتفاقا چون زنان موجودات پیچیده ایی هستن و نمیشه از درونشون مطلع شد مثل هندونه میمونن

من هم که همینو می گم.... اگه به یه بچه 4 ساله بگی 9+9 ...فکر می کنه الان بهش سختترین معادله ریاضی رو دادی...یعنی به نظرش پیچیده است....خب نمی کشه...

اقایون گرامی نگران نباشن...ما از این به بعد خودمون هندونه می خریم....شما اینقدر فسفر نسوزونین!


حق خودتون و همچنین هندونه ظلم کردین

چه ظلمی؟؟؟؟؟؟......من میگم اون انسانی که این ضرب المثل رو رایج کرده قطعا خودش مذکر بوده.....حتما هندونه هم دوست نداشته......هههههههههههه...

تازه به ادبیات فرانسه هم توهین کردین به فرهنگ یک ملت توهین کردین

ادبیات فرانسه؟؟؟؟؟.......سِ بیزاق!!!هههههههههههههههههههههههه

به نظر شما کلاغ مغز پیچیده ایی داره تازه وقتی مرده هم باشه

با مطرح کردن این سوال کاملا صحت همین جمله به من اثبات شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ههههههههههههه......به توضیحات بالا رجوع شود. بازم

ههههههههههههه

مردان هم همین طور ، این رو چه طوری توجیه میکنین ؟؟؟

من توصیه می کنم...مجددا......جملات بالا رو بخونین...اگه ملتفت نشدین...ببین ولک...من حال ندارم مطلب رو چند بار دیگه تکرار کنم.....ههههههههههههههه

شاد و پیروز و موفق باشید......

سوالی بود، در خدمت نیستم.....ما از خدمت سربازی معافیم....بنابراین می تونم پاسخ بدم.....

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

چهارشنبه 11/2/1387 - 13:27 - 0 تشکر 38719

با عرض سلام

یادم میاد تنها خانومی را كه این طوری بود مربوط به100قرن پیش از تولد مسیح بود  برای اینكه  كه دریك كتاب خوندم ملی الان صد رحمت به مردا

حداقل فرق بین خیابون و پارك میدونن ویك چیز دیگه حالا طبق امار خانوم

ازاقایون خطرناكترن چون نمی دونن چه وقت كی كجا چه كار می خوان

باتشكر

اتنا

 

 

شنبه 14/2/1387 - 1:15 - 0 تشکر 38912

سلام دوستان همراه

آینده:
یـك زن تــا زمانیكه ازدواج نكرده نگران آینده است. یك مرد تا زمانیـكـه ازدواج نـــكرده هــــرگز نگران آینده نخواهد بود.

موفقیت:
یــك مرد موفق كسی است كه بیشتر از آنچه هـمــسرش خرج میكند درآمد داشته باشد. یك زن موفق كسی است كه بتواند چنین مردی را پیدا كند.

ازدواج:
یك زن به امید اینكه شوهرش تغییر كند با او ازدواج میكند،ولی تغییر نمیكند. یك مــرد به این امید با همسرش ازدواجمیكند كه تغییر نكند، ولی تغییر میكند.

One is never too old to learn .

شنبه 14/2/1387 - 20:55 - 0 تشکر 39019

جناب n95 درمورد پسرا یه مطلبو جا انداخته بودی و اونم اینه که بعداز شستن دستو صورتشون شروع می کنن به خیس کردن موهاشون و با دست بهش حالت میدن . سپس جلوی آینه نشسته و به اندازه یک کیلو گریس و روغن موتور و... را به دفعات به موهایشان مالیده تا کاملا چرب شود پس از آنکه غلظت چربی به میزان لازم رسید به کمک واکس مو و اتوی مو و سشوار و غیره  موها را به سمت بالا حالت داده تا کاملا شبیه داداش جوجه تیغی بشوند.( البته به آقایانی که دراین امر موفق نمی شوند توصیه میکنم که از اتصال مستقیم به برق شهری استفاده کنند تا موهایشان خیلی مرتب و زیبا سیخ سیخی شود) حالا نوبت ابروهاست که باید مرتب بشن . روشو یک کم قیچی میکنن بعد چون از مدل ابروی آزیتا تودانشکده خوششون اومده میرن آرایشگاه و میخوان که ابروشونو همون مدلی درست کنه. البته قبل از آرایشگاه رفتن (بعد از سه چهارروز که کلاس نداشتن) یه مسواک سرهم بندی می زنن تا وقتی میرن بیرون و نفس عمیق میکشن به فضای سبز شهر آسیبی نرسه (موجب خشکی درختا نشن) بعدهم میان جلوی مامانشون دست دراز می کنن که مامان پول امروزمو بده. مامانش میگه دیروز 20 تومن گرفتی چیکار کردی؟ جواب: یه بسته آدامس خریدم 200 تومن - یک کیک و ساندیس خوردم 600 تومن- کرایه ماشین دادم تادانشگاه 1000 تومن- یه کارت شارژ ایرانسل خریدم 5000 تومان - 5 تام کارت تلفن خریدم که بتونم بادوستام مشکلات درسیمو حل کنم!!! تازه ناهارم نخوردم چون هیچی پول نداشتم.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.