• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 17379)
دوشنبه 24/10/1386 - 15:27 -0 تشکر 24237
افتتاح پادگان جدید ....!!/

به نام خدا
گروهان به جای خود
1...2..3...4
1...2..3...4
1...2..3...4
خبردار
فرمانده نیکادل صحبت میکنه
سربازان و فرماندهان گرامی همانطور که مستحضر می باشید
در طی اشغال مباحثه و مصدوم شدن سرباز ها اختالالانی در روند پادگان به وجود آمد
که پادگان را تا حد انحلال و فرو پاشی مرز های برسا برد
اما به امید خدا سمت فرماندهان جدید  متعاقبا اعلام خواهد شد
افسر مین جانگو ببخشید افسر مکلارن به سمت معاون ارشد اینجانب می باشد

فرمانده یاسان هم یکی از در جات روی شانش ازش گرفته می شه یا یاد بگیره به فرمانده ی بالا دستش غر نزنه من پاد گان می خوام پادگان چی شد (قبلا کنکو ی بود ملاحضه اش را میکردیم )

سربازان توجه داشته باشند که هر چند فتح مباحثه در پی از دست دادن برسا برای ما شیرین بود
اما باید توجه داشته باشیم که شاه شوریده سران هنوز در جدال و دشمنی با ماست
وشاید باعث قطع و کمبود گازاین روز ها اون باشه 
 
در ضمن پس از انتخاب اسم که در تاپیک برسا یا اسم دیگه اعلام شده اسم اینجااز برسا به اسم جدید تغییر خواهد یافت
گروهان آزاد
متونید امروز را آزاد باشید و برای افتتاح پادگان جدید جشن بگیرید
سربازهای جدید از فردا می تونن اعلام آمادگی کنن
با تشکر
فرمانده ی کل قوای پادگان
مدیر انجمن طنز
نیکادل

سه شنبه 25/10/1386 - 13:13 - 0 تشکر 24501

3 سرباز جدید پادگان همون طور که با هم قرا گذاشته بودن ساعت 9 صبح در حیاط پادگان حاضر شدن

گیگیلی و لایک مون و حسین طهوری چون خیلی مودب بودن هر کدومشون داشتن به اون یکی تعارف میکردن که کدومشون شرو کنه به شعار دادن که ناگهان لایک مون اصابش خورد شد و یکهو با یه صدای بلند شروع کرد :

ل.ک :سنگ و کلنگ و تیشه شیر مامان همیشه ! ...

گ و ح.ط: در حالی که سعی میکردن یه چیزی رو به لایک مون بفهمونن ولی اون به علت جو گرفتگی شدید اصلا حالیش نبود و تو دلش میگفت اینا دیگه چقد دیوونن و در این حال خیلی هم احساس شجاعت میکرد ...سنگ و کلنگ و تیشه شیر مامان همیشه ...

در این حال بوود که یدفه احساس کرد یکی با دست زد روی شونش

به سرعت برگشت پشت سرشو نگاه کرد و با چیز عجیبی روبرو شد :

فرمانده نیکادل  زنان پشت سرش ایستاده بود و با یک لبخند تحسین امیز اونو نگا میکرد

در این حال ل.ک  که خیلی هول کرده بود شروع کرد به

من من من من .... کردن  و همچنان ادامه میداد همینطور که داشت من من میکرد پی برد که چه گندی زده و چن جوابی نداشت ترجیح داد به همون من من کردن ادامه بده....

فرمانده نیکا پرسید تووووووووو چیییییییییییی؟

و ل.ک گفت شیر مامان خیلی خوبه خیلی کلاس داره

و فرمانده نیکا از این که همچین سرباز شجاعی داره که انقدر به فکرشه بیش از پیش به خودش بالید و به عنوان جایزه بهش گفت که استثنآ تو میتونی موهاتو نتراشی.

از طرفی گ و ح.ط اون طرف حیاط انقد موهاشونو کنده بودن که تاس تاس شده بودن و دیگه حرفی برای گفتن نداشتن و فقط با اشاره به ل.ک میگفتن که امشب سر کوچه پادگان میبینیمت و ل.ک هم با اشاره گفت باشه.

(از عزیزانی که با خوندن این متن یخکردن خواهشمند است قبل از اینکه قندیل ببندن به جلوی بخاری مراجعه کنن)

عشق ، به امپراتوران عرصه ي بخشش تعلق دارد نه گدايان ويرانه هاي توقع و انتظار

گل
سه شنبه 25/10/1386 - 14:39 - 0 تشکر 24551

نیکادل : کارت پایان خدمت می خواین چی کار از این کارتا که ریحته فقط کافیه مایه تیله داشته باشی
سرباز ها توجه داشته باشند که اینجا اومدن چیز یاد بگرند پس باید توصیه های آقای ایمنی رو جدی بگیرند
سرباز درخشان : من متحول شدم فرمانده ولی امشبم می خواین باز به ما آش بدید
نیکادل : آره بابا برای سلامتیت خوبه بابا
در ضمن سرباز درخشان تاب خطر داره سرباز درخشان یه وفت سر باز ها کله پا می شن سرباز درخشان
اینقدم نگو چی جو سرباز در خشان
..................................................

فرمانده ی کل قوای پادگان

مدیر انجمن طنز

نیکادل

سه شنبه 25/10/1386 - 14:43 - 0 تشکر 24553

سرباز کویر تشنه راست واستا
آدم به فرماندهی کل قوا می که چطوری ؟
مگه من پسر خاله ام یا کلاه قرمزی
البته چون من فرماندهی مردمی هستم جوابت می دم
خوبم شما چطوری ؟
شما وظایف فرمانده و سرباز را چپکی فهمیدی
امروز مو نمی تراشید فردام که می گید چون هوا گرمه نگهبانی نمی دید پس فردام می روید واسه ماماناتون ناز می کنید نمی دونی چقدر این سربازی سخته بیچاره ها نمی دوننن که هتل تشریف داشتید
الانم 500 تا کلاغ پر بروتا حداقل به مامانت دروغ نگفته باشی ناز نازی جان
.........................................
فرمانده ی کل قوای پادگان
مدیر انجمن طنز
نیکادل

سه شنبه 25/10/1386 - 14:47 - 0 تشکر 24555

افسر نسیم شمال :قربان فکراتونو کردید در مورد پست جدید
فرمانده نیکادل : فعلا تا سوتت کهنه بشه این سمت عوض نمیشه
به سربازها هم بگو بیان تو حیاط پادگان می خوام دوکلوم حرف بزنم تا دیگه کسی هوس شورش نکنه

سه شنبه 25/10/1386 - 14:52 - 0 تشکر 24556

مکان حیاط پادگان
زمان همون موقع
افسر نسیم شمال :
1...2...3...4
1...2...3...4
1...2...3...4
فرمانده یاسان : گروهان به جای خود
خبردار
سربازها با این که هوا سرده و امکان داره که تبدیا به کوشت فریزهای خونتون بشید مجبورید به حرفهای فرمانده نیکادل فرمانده ی عزیز ما گوش کنیدو گرم شوید
(توی دلش: خدا کنه که فرمانده درجه منو بهم برگردونه )
فرمانده نیکادل : سرباز ها از این که وقت تان را می گیرم پوزش می طلبم
ما نگران حمله بیگانگان بودیم اما کما کان بوی مواد مخدر ببخشید بوی شورش داخلی که کمتر ازآفات این مواد مخدر نیست که به جان بشریت افتاده به جان پادگان ما می افتد
گلگیلی یواشکی به like moonمی گه : من می دونم کی بهش خبر داده می گن این نسیم شمال جاسوس فرمانده نیکادل خودم وقتی داشتم پشت در فرمانده نیکادل نگهبانی می دادم شنیدم
فرمانده خانم گل: ساکت
فر مانده نیکادل : هوس شورش و ترشی به گله تان نزند که فورا تبدیل به حسن کچل می شوید
در ضمن از آنجایی که اینجا یک پادگان خصوصی است و هیچ ربطی هم به هیچ جا نداره
سربازها هیچ کس کچل نمیشه
حسین طهوری : ایول فرمانده
كلنگ و سنگ و شیشه ... سرباز بی مو نمیشه
فرمانده : اما فقط سربازهای خانم شامل شما نمیشه
آقایان هم موهاشون را از ته نمی زنیم در حدی که کوتاه باشد تا کلاس پادگان پایین نیاید
کویر تشنه : آره خیلی کلاس داره سربازان جان بر کف مو بر سر
مک لارن : قربان اینو هم بهشون بگید که هر کس خلافی مر تکب بشه باید کچل بشه حتی اگه روح آقای قلی باشه
فرمانده نیکادل : درسته سربازهایی که قصد شورش ترشی داشتند بخشیده میشند
اما الان توی هوای سر د همتون 100 تا کلاغ پر بروید تا گرم شوید
1...2...3...4...5...6.....7..........8.....................9............10......11

سه شنبه 25/10/1386 - 14:56 - 0 تشکر 24558

سرباز regedit
از فرمانده هان پادگانی که بودی وصف حالت را شنیده ایم
چون در همایش پیوند آسمانی سرباز اکتیوی بودی انتفالیت را می پذیریم
همه چی که نباید پول و پارتی باشد بگزار یک بار هم بر حسب لیاقت باشد
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
سرباز یلدای عشق
به علت پارتی های فروان بر تو سخت نمی گیریم اما چون با پارتی بازی در این پادگان مخالفیم
به تو سمت هم نمی دهیم همان یرباز برایت کاهل است
حلا برو این معاون ارشد مارا پیدا کن تا ببینیم کجاست
11000000000000 کار با او داریم بهش بگو زشته این همه غیبت زشته معون که تا لنگ ظهر نمی خوابه بگه فرمانده هان دیگر براش کارت بزنند که اگه نزنند خلع درجشون می کنه بگو نکن زشته آقا زشته
...........................................................................
فرمانده ی کل قوای پادگان
مدیر انجمن طنز
نیکادل

سه شنبه 25/10/1386 - 15:12 - 0 تشکر 24561

اَه ! من گفتم چرا از این ل.م خوشم نمیاد

می دونستم این میخواد یه راه سوای راه ما بره .

چای شیرین ترسو ! حالا بیای خوابگاه می دونم چیكارت كنم !

-:- می خواهم آب شوم در گستره افق ، آنجا كه دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد -:-  
سه شنبه 25/10/1386 - 15:14 - 0 تشکر 24562

ايول فرمانده .

يعني من حسن كچل نميشم فرمانده ؟

نسوان جماعت معافن از بي مو شدن فرمانده ؟

ايول ايول ... فرمانده رو ايول

حسين طهوري حالا تو تنها موندي ! تو بايد ديگه كچل كني . هرهر . اصلا من تو رو مي شناسم ؟

-:- می خواهم آب شوم در گستره افق ، آنجا كه دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد -:-  
سه شنبه 25/10/1386 - 15:16 - 0 تشکر 24563

سلام بر اهل صلح دوستي انسانيت

مي‌بينم که پادگاني نوي احداث کردين، کجايي جووني که يادت بخير آقا قبول نيس ياد خاطرات جوونيم منو برد به عرش و من الآن از عرش باهاتون صحبت مي‌کنم هوا بسيار سرد است در حد تيم ملي و من رسما يخ زدم ..... لطفا اين قدر منو به عرش نبريد ..... خب اولا که منم مثل خانم گل عزيز به اون يکي پادگان تعصب خاصي دارم ولي خب من نميدونم چيچي در ذهنتون ميگذره ولي از اونجايي که افسر گارد سلطنتي اينجا يعني اونجايي که الآن اينجاست و نُنيم مي‌باشه هستم با دوستان پيمان صلح دوستي انسانيت مي‌بندم و تا جايي که بنزين در باک دارم براي حفظ شيشه دانشگاه بايد تعطيل شه چيزه يعني برسا اهم يعني همين نُنيم الآنمون خواهم تلاش کرد.

مراقب خودتون باشید

MCLAREN SUPER SPORT

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

سه شنبه 25/10/1386 - 15:37 - 0 تشکر 24570

بسم رب الحسین

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

****************************

نفس نفس نفس نفس

(دو ساعته دویدم دنبال معاون ارشد خب)

وااااااای کلیه سمت چپم درد گرفت ..خوبه گفتم منو ندوانیدهااااااااااااااااااااا

فرمانده جونمی رفتم پیداش کنم آقااااااااااا بگو چی شد؟؟؟؟؟؟

فرمانده نیکادل: چییییییی؟؟؟؟؟؟؟ چیِِِِِِِییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟ این چه مدل حرف زدن یک سرباز آن هم از نوع بند پیی با فرمانده کل قوا نیکادل است؟؟؟صاف بایستتتتت سر بالا

ی: خخخخب بابا ببخشید

ن: باز این مدلی حرف زدیی؟؟؟؟معاون ارشد با چهار چرخت از روی انگشت وسطیش رد شو...فقط از روی وسطی ها...

ی:نهههههههههه خب خب درست حرف میزنم

زینگتنستبمهاسدممممممم

(هر جا با این کلمات و نظیر این مواجه شدید بدانید کسی در حال متحول شدن است)

ی: آدم میشوییییییییمممممممممممم

فرمانده نیکادل به سلامت بادا

(از الان بگم من یه نمه رومییت (رومی بودن)خونم بالاست)

از عمر سربازان کاسته و بر عمر فرمانده کل افزوده شود

به محض اینکه فرمانتان مبنی بر پیدا کردن معاونتان را دریافت کردم دفتر و کتاب به سویی پرتاب کرده و به دنبال او روان شدم...کلیه سوارخ سمبه های تبیان را سرک کشیدم به هر جا رسیدم پرسیدم در جستجوی ماشینی هستم ان شکلی...کمتر کسی نشانی از وی نداشت اما من گروهی بس زبده در امر تجسس(گیگیلی همون گروهه هه هه ) را نیز به کار گماشتم و سرانجام در جایی یافتمش اما متاسفانه رد پا برای دیروز ظهر بود و از آن لحظه تا به کنون تبیان رنگ وی را نیز ندیده است.

با شناختی که همگان از وی داریم این احتمال میرود که وی هم اکنون یکی از چهار چرخ و یا هر چهار چرخ خویش را پنچرانده و در حال پنچر گیری میباشد

او خود نیز میداند که زشته زشته این غیبت ها زشته اما حادثه خبر نمیکند...

برای ایشان از خداوند متعال 4 چرخ سالم خواستاریم که زین پس این 11000000000000 کار شما روی هوا نماند
امری با من نیست فرمانده باید بروم به دیگر انجمن ها
فرمانده: نه سرباز برو
فرمانده دوباره: سرباز؟؟؟؟؟؟
ی:بله قربان
فرمانده: در اموزشی بهت یاد ندادن احترام بگذاری
ی: ببخشییییییییید اما حوصله ندارم با این سرعت لاک پشت گونه شکلک ها را باز کنم
بر من ببخشایید
ف:باشود!!!! برو درس بخوان بس است
ی:اوکی نیکی!!!!!!!!!!!!!
نفس نفس نفس نفس
(فرار از چنگ فرمانده)
**سلام بر حسین**

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.