یه مشكل كوچیك هم درمورد انتخاب كادر دیده میشه اونم اینه گوشه بالا سمت چپ یه تصویر نامفهوم دیده میشه. كلا به نظر من درمورد سمت چپ تصویر میشد بیشتر دقت كرد.
البته اون تصویر نامفهوم گوشه ی چپ بالا در واقع زاویه ی مسجد هست ... اما حق با شماست ...
چون وقتی این عكس رو دیدم مثل برخی از دوستان سرم گیج رفت. تعجب كردم كه چطور ممكنه با یك عكس تنها تصویری داشته باشیم كه بیشتر از یك بعد توش احساس بشه.
خب این هم یکی از عجایب معماری اصفهان و بخصوص مسجد شیخ لطف الله است!
برای همین فكر كردم شاید از فن عكاسی پاناروما توش استفاده شده باشه.
نه ... یعنی اگاهانه از هیچ فنی استفاده نکردم!
عکس عكس خوبیه من چیزی از عكاسی نمیدونم پس حسی كه نسبت به عكست دارمو میگم به نظرم زاویه میتونست بهتر باشه
من به دنبال زاویه ای جدید برای عکسبرداری از مسجد شیخ لطف الله بودم! زاویه ای که هرگز توی هیچ کسی ندیده باشم! منظورتون از اینکه "زاویه می تونست بهتر باشه" چیه؟
در ضمن اگه یه خورده رو روشنایی و كنتراست عكس كار بشه خیلی رنگ و روش بهتر از اینی كه هست میشه :) !
نور این مسجد از افتاب تامین می شه و در معماری مسجد شیخ لطف الله زاویه ی تابش خورشید هم حتی معنا و مفهوم داره ...
من خواستم اصالت عکس حفظ بشه و برای همین تغییری ایجاد نکردم.