واقعا جای تشکر داره از لطف شما دوستداران امام زمان. عالی بود. لطفا باز هم در این تایپیک یاری نمایید تا از اثرات این امرمعنوی بی نصیب نمانید من خودم 3 تا فایل ورد داشتم که خیلی پیامک مهدوی داشت اما متاسفانه درایوم فرمت شده بود حذف شد. ولی بازم میرم از اینرنت پیدا می کنم.تا دوستان خوبم استفاده کنند.