• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 3565)
جمعه 16/5/1388 - 20:44 -0 تشکر 139700
سه گل پرپر....دوست من،صبورباش

http://va3ki2akonam.persiangig.com/Image3/tasliyat.gif
سلام
تاحالاازاین تاپیكانزدم واسه همین نمیدونستم كجا بایدثبتش كنم
بذاریدازدیروزعصرشروع كنم...
 
داشتیم میرفتیم بیرون تا فضای شهرروبا چراغونی های نیمه شعبانش ببینیم
دیدم توكوچه ای كه خونه ی دوستمه،خیلی شلوغه..
گفتم حتمامهمونی گرفتن اخه تازه یكی ازفامیلاشون عقدكرده بود
توشهریه گشتی زدیم وبرگشتیم خونه..
توی خونه كه رسیدم،چهره ی غمگین بابام تموم غم عالم رو ریخت توی دلم
خودش شروع كردبه حرف زدن:
3تا داداشای زهرا.....
ودیگه هیچی نشنیدم....بین حرفاشون فهمیدم كه داداش آخریش هم...
ولی اون كه 24 سالش بودتازه...اون كه قراربودتازه بره خواستگاری..
واااااااااااااااای...دیگه حال خودم رو نفهمیدم
بدوبدوخودم رو رسوندم خونه ی دوستم..
چشم دوستم كه به من افتادیاد دردودلاش افتاد
هی گفت وباهم دیگه گریه كردیم
اومدم خونه...تا صبح خواب به چشمام نیومد
نشسته بودم وبه صدای جیغ وگریه هایی كه ازخونشون میومدگوش میدادم واشك میریختم
 
 امروزظهررفتم واسه خاكسپاری..
خدای من،من دارم خواب میبینم؟؟
میترسیدم نگام بیفته به دوستم ولی بازهم افتاد
وداغ دلش تازه ترمیشد وقتی منومیدید..
تنهاكاری كه ازم برمیومد،خوندن نماز میت بود
خدای خوبم،3 تا تابوت؟؟
3تا جوون؟؟
3 بارنمازمیت؟؟
هرطورشده بودخودم رو رسوندم اونجایی كه داشتن خاكشون میكردن..
میدونستم الان زهرای من،بدترین وضعیت رو داره
رفتم وبازهم زهرا رو دیدم..
از حال رفته بود...رفتم كنارش
اسمم رو صدا میزدومیگفت حالا باید چیكاركنم؟؟؟
میگفت داداشم گفته بودواسش زن پیداكنم...
میگفت من همین یك كار رو هم نتونستم بكنم
میگفت چرا 3تا؟؟؟میگفت من یه دونه دخترچطورتحمل كنم؟؟
دورمون كه خلوت شد....
حرفایی زدكه آتیش گرفتم...گفت دعاكردن كه برادرم بمیره
دیدی دعاشون مستجاب شد؟؟
.................
خیلی پرحرفی كردم اما دارم آتیش میگیرم
زهرای من،خیلی مصیبت كشیدتوی زندگیش...ولی داغ 3تا برادرخیلی سخته
خدای من،امتحان خیلی سختیه
خودت مواظب زهرام باش
خودت نذاركمرمامان وبابای زهرا خم بشه..
خودت هوای اون 3تا بچه ای كه یتیم شدن رو داشته باش
خودت ..........
قربون خودت برم
***************************
دوستای گلم،شرمنده ام...سكوت داشت دیوونه ام میكرد
ازتون میخوام...كه
بیایید با هم برای شادی روح 3 تا برادری كه برای نجات همدیگه از پیشمون رفتن
وهمینطور برای شفای پسرعموی این سه تا برادركه الان توی بیمارستان بستریه..
قرآن رو ختم كنیم..
ودعا كنیدكه زهرام تاب بیاره..
ومادروپدرش طاقت ازدست دادن 3تا پسرروخدابهشون بده..
 
جزء14،15،16،24،30 خونده میشه
شما دوست گلم،اگه میتونی غیرازاین جزءهایی كه نوشتم
جزءانتخابی خودت رو برامون بنویس 
وما رو توی این ختم قرآن كمك كن..
.
.
اگه نتونستیدقرآن بخونید،محتاجیم به دعاتون
پس دعاكنید
یا حق
 

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

يکشنبه 18/5/1388 - 13:13 - 0 تشکر 140279

سلام

مصیبت سنگینی هست...از خداوند برای بازماندگان این سه عزیز صبر جمیل خواستارم...

.ان شاء الله به حق شهدای روز عاشورا ، به حق علی اصغر حسین ، علی اکبر حسین و خود سید الشهداء علیهما السلام بر ایشان صبر بیش از پیش عطا کند.. خداوند بر ایشان....مخصوصا خواهر عزیزشان صبر زینبی عطا کند.

الهی آمین

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 18/5/1388 - 14:26 - 0 تشکر 140287

سلام

خطاب به خواهر عزادار:

سخت است یكی داغ برادر دیدن

خون خوردن ونالان وبه خود لرزیدن

اینك كه تو داغ سه برادر دیدی

گردیده حرام تو خور وخوابیدن

والله مع الصابر قرآن را خوان

تا بارش صبر بر سرت باریدن

ما را تو شریك این عزای خود دان

گردیده كنون قسمت ما گرییدن

واقعا تحمل این داغها خیلی سخته.خداوند به بازماندگان صبر عطا كنه.امیدوارم از این امتحان الهی سر بلند بیرون بیایند.خداوند روح این سه عزیز از دست رفته رو قرین رحمت كنه

                          این نیز بگذرد.....
يکشنبه 18/5/1388 - 15:33 - 0 تشکر 140317

سلام

خدا بهشون صبر بده انشاء الله.. داغ عزیز خیلی سخته تحملش.. و از همه سخت تر داغ فرزنده.. بچه ها براشون دعا کنید که خدا بهشون صبر بده تا بتونن این داغ و مصیبت بزرگ رو تحمل کنن.. ای خدا به مادر و خواهر این سه جوون از دست رفته صبری زینب گونه عطاکن تا بتونن از این امتحان سخت ، سربلند بیرون بیان. الهی آمین.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

يکشنبه 18/5/1388 - 16:32 - 0 تشکر 140330

به نام ایزد منان

سلام

خبر ناگواری بود از خداوند منان طلب آمرزش برای از دست رفتگان و صبر برای خانوادشون دارم.

حرفهات و نوشته هات من رو به یاد چهار سال پیش انداخت.

درست همین اتفاق برای یکی از بهترین دوستام که همساهیه ام هم بود اتفاق افتاد. با خوندن حرف هات تمام اون لحظات، گریه ها، بی قراری ها و تمام اون اتفاقات از جلو چشمم رد شد.

با این وجود مرگ حقه و خدا خوب میدونه بنده اش رو که یه امانت بوده کی بیاره و کی ببره.

تنها کاری می شه کر دعا برای شادی روح اون هاست و اینکه همه ی این ها می تونه یک امتحان باشه پس باید به خوبی از این امتحان سربلند کرد.

من هم جزء 1 رو می خونم. 

«یا علی»

يکشنبه 18/5/1388 - 20:3 - 0 تشکر 140421

سلام

دوستای عزیزم...

سپاسگزارهمتونم..دل زهرام با دیدن نوشته هاتون شادمیشه..

عزیزان جزءهای 8،9،10،12،13،19،22،25،26،27،29 باقیمونده...

یكی ازدوستان هم كه جز1رو انتخاب كردن،چون قبلا انتخاب شده میتونن ازجزهای بالایكی روانتخاب كنن..

موید باشید

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

يکشنبه 18/5/1388 - 20:11 - 0 تشکر 140428

سلام

منم جزء 29

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

يکشنبه 18/5/1388 - 21:58 - 0 تشکر 140470

به نام ایزد منان

سلام

باشه من 13 رو انتخاب می کنم.

تا کی بخونیم؟؟؟؟

«یا علی»

دوشنبه 19/5/1388 - 3:0 - 0 تشکر 140521

به نام خدا

سلام

همون شبی که این تاپیک رو خوندم...

نمی دونم چی بگم...

خیلی ناراحت شدم...

خدا به اون خانواده صبر بده.

...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

سه شنبه 20/5/1388 - 19:19 - 0 تشکر 141063

سلام

دوست عزیز،دراولین فرصت بخونید...

دوستای خوبم من فكرمیكردم كه یه ختم قرآن میشه،اما نشد..

این جزهاباقی موندن...8،9،10،12،19،22،25،26،27

حیف....

اما ازهمتون ممنونم

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

سه شنبه 20/5/1388 - 23:26 - 0 تشکر 141109

سلام

دوستان لطف كنین هر كدوم یه جزء رو تلاوت بفرمایین تا ثواب این ختم به این سه تا جوون برسه !

من خودم جزء29 رو خوندم ......

9 تا جزء بيش تر نمونده

اگه هر كدومتون يه جزء بردارين ممنون ميشيم ....اين جزءها باقي مونده :8،9،10،12،19،22،25،26،27

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.