• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن سياسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
سياسي (بازدید: 2583)
يکشنبه 11/5/1388 - 18:36 -0 تشکر 138077
* اعترافات،بی اعتبار است *

 « بِسم رَبّ المَهدی »

آیة الله بیات:

" کسانی که اقدام به اعتراف گیری می کنند و رسانه هایی که آنها را پخش می کنند،نزد خدا مسئول هستند "

آیة الله صانعی:

" اعترافات متّهمان زندانی،از نظر شرعی و قانونی هیچ ارزشی ندارد"

دبیر کلّ فراکسیون خطّ امام(ره) مجلس:

" نحوه ی محاکمه ی بازداشت شدگان،همه را بهت زده کرد!"

یوسف مولایی:

" اگر وکیل در جلسه نباشد به این معناست که دادستان به تنهایی نزد قاضی رفته است "

عماد افروغ:

" برای من به عنوان یک جامعه شناس جالب است بدانم که قاضی و دادستان می خواهند با چه روشی و با استناد به چه مدارکی ثابت کنند عدّه ای در جریان انقلاب مخملی شرکت دارند! "

دفتر آقای هاشمی رفسنجانی:

" معلوم نیست این اظهارات،در چه شرایط و ملاحظاتی بیان شده است "

« یا مهدی أدرکنا »

 

ما هرگز بلندای قامت خود را نمی دانیم
مگر ما را فرا خوانند که برخیزیم و قد برافرازیم
و آنگاه ،اگر به طرح وجود خویش وفادار مانده باشیم
قامت ما از آسمان ها خواهد گذشت

        

دوشنبه 12/5/1388 - 20:0 - 0 تشکر 138413

من چند تا ابهام دارم لطفا کمک کنید:

1-دادگاه شرایطی برگزار شد که پیش از آن هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی رسمی در مورد زمان برگزاری دادگاه در رسانه‌ها صورت نگرفته بود.بر اساس گفته خانواده بازداشت شدگان این دادگاه قرار بود، روز یکشنبه برگزار شود.و به طور غیر منتظره ای شنبه برگزار شد چرا؟

2 ‌یکی ایراد حقوقی كه به برگزاری این محاكمه می‌توان گرفت ،این است كه با توجه به روحانی بودن محمد علی ابطحی‏‌،‌ رسیدگی به اتهامات وی باید در دادگاه ویژه روحانیت صورت می‌پذیرفت.

3یكی دیگر از ایرادات جلسه محاكمه روز گذشته ا عدم حضور وكلای متهمان  است:‌ طبق ماده 128 قانون آیین دادرسی كیفری حتما باید وكیل در جلسات دادگاه حضور یابد

4همسرسیدمحمدابطحی افزود: "ایشان اشاره کرده بود به قرصی که چند شب است به او می دهند. من اثرات آن را نمی دانم. برخی از دوستان می گفتند که همین کار را با آقای سحابی کرده بودند یعنی قرص های مشابهی را هم به ایشان داده بودند،

کسی که چهل وپنج روز در انفرادی بوده و آن زمانی که با خانواده صحبت کرده در شرایط تحت فشار بوده نمی تواند در شرایط عادی باشد. یک شب نیمه شب او را از خواب بلند کرده اند که با خانواده اش صحبت کند، روز دیگر وسط بازجویی به ما زنگ زد که اصلا صدایش در نمی آمد که با ما حرف بزند.

 4 سخنگو فراكسیون خط امام (ره) چینش افراد در دادگاه دیروز با یكدیگر تناسب نداشت و متهمان به لحاظ فكری و اجرایی هیچ امتیازی با یكدیگر نداشتند. اینكه چهره‌های سیاسی در كنار افراد متهم به ارتباط با منافقین و برخورداری از سلاح گرم در كنار یكدیگر قرار داده شوند به منظور القاء همانندسازی آنها در اذهان عمومی بوده است.

5پارلمان‌نیوز نوشت
در دادگاه روز گذشته پیش از آنکه کیفر خواست ادعایی دادستانی تهران قرائت شود، متن کامل آن بر روی خبرگزاری فارس منتشر شد.

وذر آخر :

مهندس بازرگان: اگر دیدید روزی در تلوزیون  مثل طوطی مطالبی را تکرار می کنم بدانید که من بازرگان نیستم   

نگیت طرفدار بازرگانی !

 

 


بني الاسلام علي الکلمتين,کلمة التوحيد و توحيد الکلمة

دوشنبه 12/5/1388 - 21:34 - 0 تشکر 138435

منم اگه با اعترافات رسوا می شدم می گفتم دروغه.

اصلا همه تو این کشور دروغگو اند غیر از اونی که از آسمان افتاده.

حالا فهمیدیم چرا چند روز پیش برا زندانی سیاسی گریه کردند. برا آبروی خودشون گریه کردند.

دوشنبه 12/5/1388 - 21:57 - 0 تشکر 138444

کسی که تا دیروز یه چیز دیگه میگفت چطور ممکنه به این سرعت آن هم در زندان نظرش عوض بشه(مثل گالیله)البته سرزنشی بر آقایان ابطحی و عطریانفر نیست چون معلوم نیست آنها در چه شرایطی آن حرفها را زدند شاید اگر من هم در موقعیت آنها بودم همین کار را میکردم.ولی خنده ام میگیرد از دولتی ادعای تبعیت از حکومت حضرت علی(ع)را دارد ولی از تاریخ عبرت نمیگیرد.کسی هم که از تاریخ عبرت نگیرد محکوم به تکرار گذشته (و طبیعتا شکست)است.چندین سال بعد وقتی که نوه های من نتیجه های من تاریخ را میخوانند آنها حقیقت را میفهمند.

دوشنبه 12/5/1388 - 23:57 - 0 تشکر 138483

سلام

ببخشید یه سئوال واسم پیش اومده.. میشه بگید آقای ابطحی وسط بازجویی، باتلفن کارتی زنگ زدن منزل، یا با موبایل خودشون یا موبایل بازجوشون؟ یعنی میخوان بگن که کتک خورده بوده بعد درحالیکه صداش درنمیومده بهش تلفن دادن که زنگ بزنه خونه؟ یعنی تو یه دستگاه امنیتی وسط بازجویی به متهم آنتراکت میدن که به خونه اش زنگ بزنه؟ به نظر شما عاقلانه س؟

اما در مورد قرص .. حالا گیریم که بهش شبا قرص میدادن که این حرفارو بزنه.. به وی او ای هم قرص میدن؟ بی بی سی فارسی هم قرص میخوره شبا؟ میشه یکی منو روشن کنه که چرا دقیقاً همون حرفهای این معترضین فعال و مشهور سیاسی که انقلابی و فرزند انقلاب و یار امام و غیره هستن هرروز از صبح تا شب داره توسط وی او ای و بی بی سی فارسی تکرار میشه؟ امیدوارم نگید که جمهوری اسلامی به اونام قرص داده که از اینا دفاع کنن تا اینارو متهم به آمریکایی بودن بکنه!!!!

من این روزا خیلی این دوشبکه خارجی رو می بینم.. وی او ای آموزش نماز جمعه میذاره.. محسن سازگارا آموزش نافرمانی مدنی به صورت نرم میده.. بی بی سی میگه شبا برید الله اکبر بگید.. وی او ای ساعت تجمع تو ونک رو اعلام میکنه.. واسه ندا چله میگیره.. و گاهی اوقات دقیقاً جمله های بیانیه های کاندیداهای معترض رو به عنوان توصیه به مردم ایران تکرار میکنه.. حالا میشه شما بگید آیا با دادن قرص و شکنجه و تحت فشار قراردادن .. میشه اینارو هم بوجود آورد؟ برفرض که این صحبتا بی اعتبار.. میشه بگید پس چرا جناب کاندیدای معترض هیچ مدرکی دال بر درستی ادعاهاش ارائه نکرده.. میشه بگید که آیا کاملاً تصادفی این اعتراضای داخل کشور ما کپی برابر اصل وقایع اوکراین و جند کشور دیگه هست؟ باقرص 200 هزارتا مانتوی سبز دوخته میشه؟ باقرص ادعای تقلب تو انتخابات از 6 ماه قبل از انتخابات رخ میده؟

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

سه شنبه 13/5/1388 - 2:25 - 0 تشکر 138510

به نام خدا

سلام

در ابتدا عرض کنم به نظر من اگر گناه کسی واقعا اثبات بشه حتما باید مجازات بشه وا واقعا برای من فرق نمی کنه کی باشه

در جواب  خام tear drop :

 من گفتم در موقع بازجویی باهمسرش تماس گرفته وابطحی صداش در نمیومده نگفتمن که کتکش زدن شما تصور کنید آدم 45 روز تو انفرادی باشه ایزوله باشه وسط باز جویی که دارن از اون سوال می کنن زنگ به زنن به همسر آدم به نظر شما صداش در میات نمگیت از فشار روانی از گریه شاید پشت تلفن حق حق می زده/ و این اتفاق ها افتاده مگر نه می گفتن همسر ابطحی کذب میگه / همیشه شکنجه کتک زدن نیست بعضی وقتا می تونه تماس گرفتن با زن آدم در شرایط خواص شگنجه باشه/ خدا کنه که من اشتباه کنم

 

 


بني الاسلام علي الکلمتين,کلمة التوحيد و توحيد الکلمة

سه شنبه 13/5/1388 - 2:29 - 0 تشکر 138511

لطفا در رفع   دیگر ابهامت هم به من کمک کنید

 

 


بني الاسلام علي الکلمتين,کلمة التوحيد و توحيد الکلمة

سه شنبه 13/5/1388 - 10:10 - 0 تشکر 138544

آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با دوستان مروت با دشمنان مدارا 
وبلاگهای من : 
سه شنبه 13/5/1388 - 10:34 - 0 تشکر 138551

سلام

بنده هم یه جواب واسه آقای افروغ دارم.. هرچند که خیلی ایشونو قبول داشتم و بهش رأی هم داده بودم.. اما گویا ایشون هم خودش رو به تجاهل زده.. کافیه چن تا کلمه جنبش سبز و تحلیف و مجلس رو تو گوگل سرچ کنید.. اونوقت برمیخورید به خیل عظیم وبلاگها و سایتهایی که دارن آموزش براندازی نرم میدن.. و دقیقاً همون کارها توسط آقای موسوی و حامیانشون اجرا میشه.. آقای افروغ چه سندی میخوان؟ مثلاً میخوان که موسوی بیاد امضا کنه بگه بله من داشتم انقلاب مخملی میکردم؟ این رفتارها سند نیست؟ اینکه نماد رنگی انتخاب بشه.. از بستر تقلب در انتخابات واسه زیر سئوال بردن کل حاکمیت استفاده بشه.. باتوجه به فرهنگ مردم ایران .. مدام ازنمادهای مذهبی برای اعتراض استفاده بشه و دقیقاً همون شعارهایی داده بشه که در انقلابهای مخملین قبلی داده میشد.. اینها انقلاب مخملی نیست؟ نوارهای محسن سازگارا تو این سایتها پیاده میشن و در اختیار خوانندگان قرار میگیرن. جناب موسوی و حامیانشون (البته منظورم حامیانی که از نخبگان سیاسی و مشهور هستن) آیا برای یکبار هم که شده انزجار خودشون رو از حمایت آمریکا و انگلیس اعلام کردن؟

میشه آقای افروغ توضیح بدن که از کی تاحالا بی بی سی اسلام دوست و اسلام شناس شده؟ از کی آمریکا دلسوز مردم ایران شده؟ چرا آمریکا و انگلیس اینقدر دلشون واسه مردم مملکت ما میسوزه ولی درمقابل کشتارهایی که تو فلسطین انجام میشه خفقون گرفتن؟ چرا اونا از انقلاب مردم فلسطین حمایت نمیکنن ولی اینقدر سینه شونو واسه انقلاب سبز !! چاک کردن؟

غیر از اینه که منافعشون درانقلاب سبزه.. غیر از اینه که می بینن آقای موسوی داره در راستای منافع اونا قدم برمیداره.. شعارهاش و رفتارهاش همه همون چیزهاییه که اونا سی ساله دارن میگن. دوست گرامی من این چیزهارو با چشمهای خودم از شبکه بی بی سی فارسی و وی او ای دیدم.. حرفهای سیمای جمهوری اسلامی نیست که بگید دروغ هست یا نیست.. بلکه وقتی می بینم تا اینجا تقی به توقی میخوره نیم ساعت نشده وی او ای پخش میکنه فیلمشو.. 24 ساعته برنامه زنده گذاشته واسه بازتاب حوادث ایران.. مدام داره تحریک میکنه مردمو که بریزید تو خیابونا و شعار بدین و چه میدونم مدام از موسوی و کروبی به عنوان رهبران جنبش سبز حمایت میکنه.. چطور باور کنم که اینا دارن حق میگن؟

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

چهارشنبه 14/5/1388 - 4:35 - 0 تشکر 138877

من با نظرات خانم tear drop کاملا موافقم 

در ضمن حرفهای این آقایون رو هم فاقد اهمیت می دونم چرا که اونها اونوقت که باید درباره ی توهین هایی که به بزرگان دین ما  توسط بعضی عناصر داخلی و دشمنان اسلام و ایران زده شد نظر می دادن ساکت بودند اونوقت الان نظر میدن یعنی توهین به بزرگان دین از این مسئله کم اهمیت تره ؟ 

چهارشنبه 14/5/1388 - 16:37 - 0 تشکر 139047

.

همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او
و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل غم او
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.