• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن سياسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
سياسي (بازدید: 5198)
شنبه 3/5/1388 - 16:8 -0 تشکر 135415
تحلیلی بر آمدن و رفتن مشایی

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

چندی پیش اسفندیار رحیم مشایی طی حکمی شد معاون اول رئیس جمهور و بعد از چند وقت با تذکر رهبری ایشون استعفا دادن و با موافقت رئیس جمهور از این سمت برکنار شدن.
داشتم به روند اومدن و رفتن ایشون نگاهی مینداختم و گزارش هایی که خبرگزاری ها در این مورد میدادن رو میخوندم، برام نکاتی جالب بود که مینویسم.
انتخاب اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاون اولی رئیس جمهور:

طی حكمی از سوی دكتر احمدی نژاد صورت گرفت؛
«اسفندیار رحیم مشایی» معاون اول رییس جمهور شد
دكتر احمدی نژاد طی حكمی «اسفندیار رحیم مشایی» را به سمت معاون اول رئیس‌جمهور منصوب كرد.
متن حكم دكتر محمود احمدی‌نژاد بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای مهندس اسفندیار رحیم مشایی
جمهوری اسلامی برآمده از ایمان و مجاهدت بی نظیر و عواطف پاك ملت بزرگی است كه آوازه فرهنگ،تمدن و آرمان خواهی او ،سراسر تاریخ را آكنده است.صدها هزار قامت بلند از بهترین ها بر خاك افتاده اند تا پرچم سرافرازی دیار راستان همواره در اهتزاز بماند.صداقت، شور و شعور، صفا و صمیمیت ،همدلی و هم داستانی، وفای به عهد و اعتقاد عمیق به یكتاپرستی و عدالت از ویژگی های برجسته مردم سرزمین ایران از هر قوم ، قبیله و مذهب است.
عشق الهی به پیامبر عظیم الشأن اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) ، اهل بیت گرامی ایشان (علیهم السلام) و خط ولایت و امامت در صفات هر ایرانی موج می زند و در زوایای زندگی فردی و اجتماعی او ریشه دوانیده است. دلبستگی به ایران و تعهدی مقدس و ملی برای عزت و آبادی كشور و برقراری صلح و عدالت واقعی در جهان، در اعماق روح و روان هر ایرانی به ودیعت نهاده شده است .
با الطاف بیكران الهی و عنایات ویژه حضرت ولیعصر(عج) و در پاسخ به دعوت رهبری گرانقدر، انتخابات ریاست جمهوری دهم با حضور قریب 40 میلیون انسان مؤمن، آگاه و نجیب، فصل جدیدی از حیات پر افتخار در برابر ایرانیان و دریچه های امید فراوانی در برابر ملت های حق طلب و عدالت جو گشوده است.
به فضل الهی دوران جدید، دورانی سرشار از امید و مجاهدت در راه آرمانهای الهی، خدمتگزاری برتر و بالاتر به مردم و پیروزی های بزرگتر برای ملت خداجو و بشارت دهنده فردایی درخشان، برای بشریت امروز خواهد بود .
عصر، عصر ظهور است و جهان به سرعت برای مطالبه پاكی و عدالت و برقراری همه خوبی ها و زیبایی ها تحت حاكمیت انسان كامل آماده می شود و مسوولیت ملت سرافراز ایران مسوولیتی ممتاز و سرشار از افتخار است.
دولتِ برآمده از آراء توده های میلیونیِ مردم، قدرشناسِ عطایا و فرصت های الهی خواهد بود و در شكرگزاری جهت خدمت، همه توان خود را به كار می گیرد و لحظه ای از كار و تلاش سازنده فروگذار نخواهد كرد.
اینجانب جنابعالی را انسانی خودساخته و مؤمن ، دلباخته حضرت صاحب الزمان (عج) و با تعهدی آگاهانه و عمیق به خط نورانی ولایت و مبانی جمهوری اسلامی و خدمتگزاری توانمند و صدیق به ملت الهی و عزیز ایران می شناسم و طیق اصل یكصد و بیست و چهارم قانون اساسی به سمت معاون اول رییس جمهور برمی گزینم .
امیدوارم همچون گذشته با توسل بر خدا و توسل به حضرت امام عصر(عج) و عشق عمیق به ایران با توانی مضاعف به اهداف بلند ایران اسلامی موفق و سربلند باشید.
رجاء واثق دارم همكاران خوبم در دولت، با هماهنگی و همدلی، شما را در انجام مأموریت ها یاری خواهند كرد.
از تلاش های مخلصانه و صادقانه برادر عزیزم جناب آقای دكتر داودی كه قریب چهار سال با تمام وجود و فداكارانه دولت اسلامی را یاری دادند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم در سنگرهای جدید همچنان منشأ خدمات برجسته و ماندگار باشند.
محمود احمدی نژاد
جمعه 26 تیر 1388
 
بعد از این حکم سیل هجوم حملات علیه دولت شدت گرفت و دوباره تخریب ها علیه دولت شروع شد، به خاطر سه مورد اشتباه آقای مشایی در سمت قبلی که داشتن، همه دولت رو مورد هجوم قرار داده و زیر سوال بردن همه رو.
اونایی که از اول با دولت مشکل داشتن که براشون مهم این بود که حربه ای پیدا کردن برای تخریب دولت و اونایی که دوستدار دولت بودن داشتن کم کم تحت تاثیر تبلیغات سوء که ضد دولت هست قرار میگرفتن و یواش یواش داشتن میشدن مخالف دولت!
و بعضی ها هم به شیوه ای خیلی مزبوحانه تلاش بر این داشتن که نشون بدن که رایی که در انتخابات اخیر داده شد بیهوده بوده و شخصی که رهبری هم تائیدش کرده فاقد صلاحیت ریاست جمهوری هست!
در همین زمان بود که رهبر فرزانه انقلاب بسیار هوشمندانه وارد عمل شد و نامه ای به شرح زیر دادن:
 
نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهور در مورد آقای مشایی
در پی انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رییس جمهور، مقام معظم رهبری در نامه‌ای به رییس‌جمهور دستور عزل وی را صادر كردند.
متن كامل این نامه بدین شرح است:
بسمه تعالی
جناب آقای دكتر احمدی نژاد، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت
انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
لازم است انتصاب مزبور ملغی و كان لم یكن اعلام گردد.
سیدعلی خامنه‌ای
 
 
اگر به متن نامه رهبری دقت کنین متوجه میشین، ایشون مصحلت دولت رو در این دیدن که آقای رحیم مشایی در این سمت نباشه تا دولت مجددا مورد تخریب قرار نگیره و راحتر بتونه برنامه های خودش رو برای رسیدن به اهداف انقلاب ادامه بده و نکته قابل توجه این هست که رهبر ایشون رو از این سمت عزل نکرده بلکه از رئیس جمهور درخواست کرده تا ایشون رو عزل کنه!
یعنی هنوز رهبری به دولت منتخب مردم اعتماد کامل داره و همچنان همانند کوهی استوار پشت سر دولت هست و بر کارهای دولت نظارت مستقیم دارن و جایی که احساس کنن داره دولت اشتباه میکنه، با تذکراتی به جا دوباره دولت رو به مسیر اصلی خودش برمیگردونه.
ولی بعضی ها سعی داشتن بگن بین دولت و رهبری تفرقه افتاده و اهداف این دو از هم جدا هست و میخواستن با ایجاد فتنه و نفاق بین دولت و رهبری مردم رو مقابل دولت قرار بده و اتحاد این ملت رو دچار تزلزل کنه!
اتفاقا این افراد همون دسته افرادی بودن که در چند وقت اخیر سعی میکردن با ایجاد فتنه و نفاق بین مردم و رهبری، نظام ایران رو زیر سوال ببرن که باز با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب تیرشون به سنگ خورد و موفق نشدن.
در ادامه پیام رهبری مبنی بر درخواست عزل اقای رحیم مشایی از سمت معاون اولی، آقای رحیم مشایی از سمت معاون اولی استعفا دادن، که متن استعفای ایشون به شرح زیر هست:
 نامه رحیم مشایی به رییس جمهور
اسفندیار رحیم مشایی شب گذشته به دنبال انتشار نامه رهبر معظم انقلاب ،در نامه ای به دكتر احمدی نژاد كناره گیری خود را از این مسوولیت اعلام كرد.
متن نامه به شرح زیر است:
 

برادر ارجمند جناب آقای دكتر احمدی نژاد
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و دعای توفیق
در پی صدور نامه مقام عظمای ولایت كه امشب از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد كناره گیری خود از مسوولیت معاون اول رییس جمهوری را به استحضار می رساند.
پیشتر نیز كه ملاحظه فشارها به آنجناب - كه بویژه با توجه به مسوولیت های سنگین اداره كشور - بر حقیر بسیار دشوار بود، درخواست واگذاری این مسوولیت را از حضرتعالی داشتم. در هر حال با قلبی مالامال از عشق به ایران عزیز و نظام - جمهوری اسلامی، ضمن آرزوی پیروزی های بیشتر و بزرگتر برای ملت شریف ایران، خود را همواره سرباز دولت مردمی ، عدالت جو و مهرورز جنابعالی و نظام ولایی دانسته و در مسیر اسلام و انقلاب از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نخواهم كرد.
با احترام فراوان
اسفندیار رحیم مشایی
شنبه 3 مرداد 1388

 

و بعد از استعفای ایشون، رئیس جمهور نیز با استفای ایشون موافقت کرد که شرح بیانیه ایشون به شرح زیر هست:

 

 

موافقت رییس جمهور با كناره گیری رحیم مشایی

 

دكتر احمدی نژاد در پاسخ به نامه رحیم مشایی با كناره گیری ایشان از معاونت اولی رییس جمهور موافقت كرد.
رییس جمهور در این نامه خطاب به رحیم مشایی تاكید كرد: با پذیرش كناره گیری شما از مسوولیت مذكور مطمئن هستم همواره در خدمت ملت و انقلاب اسلامی خواهید بود.
متن نامه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای مهندس رحیم مشایی
با تقدیر فراوان از بزرگواری و پذیرش مسوولیت معاونت اولی كه علی رغم میل شخصی جنابعالی و با اصرار اینجانب انجام شد مجددا تاكید می نمایم كه شما را انسانی خود ساخته ، مومن و دلباخته حضرت ولی عصر(عج) و با تعهدی عمیق و آگاهانه به خط نورانی ولایت و مبانی جدی اسلامی و خدمتگزاری توانمند و صدیق به ملت الهی و عزیز ایران می شناسم .
طی یك هفته اخیر نیز امیدوار بودم كه با رفع برخی تبلیغات منفی فشارها و جوسازیهای بعضی رسانه ها و جریانهای سیاسی دولت بتواند از خدمات شما در جایگاه معاون اولی برخوردار بماند.
با پذیرش كناره گیری شما از مسوولیت مذكور مطمئن هستم همواره در خدمت ملت و انقلاب اسلامی خواهید بود .
از خدای متعالی برای حضرتعالی موفقیت و عزت روز افزون مسالت دارم.
محمود احمدی نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران
شنبه 3 مرداد 1388

 

همونطوری که در نامه رئیس جمهور اشاره شده، برخی رسانه ها با تبلیغات منفی و جوسازی علیه دولت سعی داشتن دولت منتخب مردم رو زیرو سوال ببرن و جوری نشون بدن که گویی بین دولت و رهبری تفرقه هست و این دو از هم جدا هستن!

متاسفانه این چند وقت اخیر به خاطر اتفاقات خاصی در که کشور پیش اومد و دامنه ش به خارج از ایران کشیده شد، دولت به شدت زیر هجوم تخریب ها از داخل و خارج قرار گرفت و نتونست برنامه های خودش رو اجرایی کنه، و با توجه به جو حاکم بر جامعه صلاح بر این بود آقای اسفندیار رحیم مشایی در این سمت نباشن تا دست منافقین سودجو برچیده بشه و نتونن با ایجاد فتنه و نفاق بین دولت و رهبری، اتحاد مردم رو دچار تزلزل کنن.

خوشبختانه اینبار هم با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب و حضور به موقع ایشون، این فتنه نیز در نتفه خفه شد و نتونستن این اتحاد بین دولت و رهبری رو بهم بزنن...

به امید سرافرازی ایران...

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
شنبه 3/5/1388 - 17:25 - 0 تشکر 135435

به نام خدا

سلام

ممل عزیز شما خودتو زیاد ناراحت نکن؛چون کسانی که میخواستن با استفاده از رهبری رابطه ناگسستنی بین دولت و رهبر را از بین ببرند شکست خوردند و اونها شورشو در اوردند

شنبه 3/5/1388 - 17:29 - 0 تشکر 135436

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

من خیلی شفاف نوشتم، تمام مطالب هم از سایت رهبری و سایت ریاست جمهوری بود که تحریفی توش صورت نگرفته باشه، من تو هیچ جای استدلالم نگفتم رهبری تحت تاثیر جو منفی قرار گرفته (!) بلکه گفتم ایشون با هوشیاری سریع جلوی این فنته ها رو گرفتن و نزاشتن اسیبی به دولت و ملت برسه!
تحلیل های شما از متون من دچار اشتباه هست!
من در مورد علما حرفی نمیزنم چون هر کس میتونه اعتراض کنه، البته علت اعتراض علما رو میدونم و مربوط میشه به موضوعی که همون زمان دکتر الهام توضیح دادن و از طرف دولت عذرخواهی کردن.
من نفهمیدم رهبری کی موضوعی رو به دولت زور کردن؟!
یا از اختیارات خودشون مستقیم کسی رو عزل کنن!!!
جزو اختیارات رئیس جمهور هست که هر کسی رو صلاح بدونه بزار معاون خودش، و مشروعیت معاونین رئیس جمهور رو مجلس تائید نمیکنه عین وزرا (!) رهبری هم به رئیس جمهور پیشنهاد دادن ایشون رو از این سمت عزل کنن، چون در شرایط موجود به صلاح دولت نیست ایشون در این سمت باشه.
من که مدت ها از انجمن سیاسی دور بودم، نفهمیدم شور چی رو در اوردم، شما اگر دنبال هیجان هستین، کمی دیر اومدین، زمان انتخابات تموم شد و پرونده این حرفا بسته شد!
سعی نکنین با نوشته هاتون هیزم به اتیش دشمن بریزین و این شایعه جدایی دولت از رهبری رو تو بوق نکنین!
شما هم سعی کنین انتقاداتون رو معقول کنین و شور هر چیزی رو در نیارین!
سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
شنبه 3/5/1388 - 18:24 - 0 تشکر 135460

سلام.

ممل خان فکر نمیکنید بهتر بود بگید "مروری بر آمدن و رفتن مشایی" چون من منتظر تحلیلی آگاهانه و مدبرانه برای بررسی دلایل تعلل احمدی نژاد و واکنش مستقیم رهبری بودم.

در ضمن شما به این نکته اشاره نکردید که نظر  رهبری شنبه هفته ی گذشته کتبا به احمدی نژاد اعلام شد اما احمدی نژاد امروز به رهبری نامه دادند و از اجرای دستورشان مردم را آگاه کردند.

طبق گفته ی ابوترابی نایب رئیس مجلس نامه ی رهبری یک هفته پیش داده شده بود و من منتظر بیان دلیل تعلل احمدی نژاد از جانب شما بودم.

یا علی(ع).


 

 

شنبه 3/5/1388 - 19:21 - 0 تشکر 135486

اختلاف نظر یه چیز عادیه

نباید که اینقدر بزرگش کرد

خب از اول هم میشد حدس زد که اختلاف نظر پیش میاد

همونطور که قبلا هم پیش آمده بود

اما حالا فقط فرقش اینه که دشمن نشسته تا یه مورد اینچنینی پیش بیاد

بزرگنمایی کنه

و بخواد از این طریق ضربه بزنه به دولت

نباید خیلی به اینجور چیزا توجه کرد

خود آقای احمدی نژاد و رهبری میدونن باید چکار کنن

 

*کاش به زماني برگردم که تنها غم زندگيم شکستن نوک مدادم بود*  

شنبه 3/5/1388 - 19:31 - 0 تشکر 135493

آقای ممل إن شائ الله پرونده خیلی از تندروی ها هم به زودی بسته می شود. برادر محترم بنده نه اغتشاشگرم نه منافق ونه ...فقط و فقط یک منتقد جدی دولت احمدی نژادم واین موضوع هم هیچ ربطی به ولایت پذیری بنده ندارد. فکر می کنم برای بقیه دوستان همفکر شما هم این مطلب روشن شده باشد که موضوع  من چه چیزی است. لطفا مسایل را با هم درآمیخته نکنید . ما خودمان طلبه ایم و از خانواده روحانی پس خیلی خوب مناقشه و مغالطه را با دلیل استدلال از هم تشخیص می دهیم.

روح الهي
شنبه 3/5/1388 - 19:34 - 0 تشکر 135495

بسم الله الرحمن الرحیم

به نظرم رهبر معظم انقلاب لزوم عزل مشایی را به عنوان یک پیشنهاد به احمدی نژاد اعلام کرده بودند. وگرنه حکم را باید علنی و در رسانه ملی اعلام نمود. این از جملات معروف مقام معظم رهبری است که "حکم در گوشی نداریم"

از دیروز که متن نامه رسانه ای شد؛ می توان آن را به منزلۀ حکم تلقی کرد که هم مشایی و هم دکتر همین تلقی را کردند و از آن متابعت کردند

کسانی که مخالفت با نظر رهبری را ضدیت با ولایت تلقی می کنند چگونه توجیه می کنند مخالفت هایی را که آقای رفسنجانی و آیت الله خامنه ای با نظرات امام داشتند؟... خاطرات آقای رفسنجانی پر است از این مخالفت ها... فقیه جامع الشرایط معصوم نیست و می توان با او مخالفت نمود مادام که نظرش را به عنوان حکم حکومتی ابلاغ ننموده است.

احمدی نژاد تسلیم فشار گروههای سیاسی نمی شود و کار امثال ابوترابی و توکلی در افشای نامه ای که خود رهبر انقلاب آن را علنی نکرده بودند هم در واقع استفاده ای کاملا غیر اخلاقی از نامه رهبر انقلاب به عنوان ابزار فشار بر دولت بود ...

نامه که علنی شد و به عنوان حکم مطرح شد اولین متابعان، مشایی و احمدی نژاد بودند...

و آنان که زود هنگام بر سر و سینه کوبیدند صرفا عرض خود بردند و مایۀ زحمت دیگران شدند.

والعاقبة للمتقین

شنبه 3/5/1388 - 19:56 - 0 تشکر 135503

اگه طرفدارای آقای احمدی‌نژاد فقط با یه اشتباه به مخالف ایشون تبدیل میشن باید پرسید که معیارهاشون برای انتخاب آقای احمدی‌نژاد چی بوده که با یه انتخاب اشتباه همه اونا از بین رفته؟
واگه تبلیغات مخرب بوده و باعث شده که حتی بعضی از مراجع ما بر علیه این تصمیم موضع بگیرن باید از شما خواهش کنیم که به ما کمک کنین که تحت تاثیر تبلیغات منفی قرار نگیریم تا مبادا از صراط مستقیم دور بشیم
خانم zahra شما خیلی خودتون رو ناراحت نکنین چون از این جور تحلیل‌ها زیاد
در پایان خواهش میکنم نظر من رو تایید کنین چون من قصد بی احترامی به هیچکس رو ندارم فقط میخوام بگم که با دید واقع‌بینانه‌تری به مسائل نگاه کنیم

همیشه دلیل شادی کسی باش نه قسمتی از شادی او
و همیشه قسمتی از غم کسی باش نه دلیل غم او
شنبه 3/5/1388 - 20:13 - 0 تشکر 135508

عجب تحلیلی!!

عجب توجیهی!!

خدایا مارو از تحت تاثیر قرار گرفتن تبلیغات سوء در امان بدار تا به غیر از خوبی لیلی نبینیم!!!

شنبه 3/5/1388 - 21:27 - 0 تشکر 135529

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

آقای شجاعتی برای اینکه تو مسائل این چنین آبروی کسی نره، به شخص فرصت میدن تا استعفا بده (!) این تشریفات در تمام دنیا مرسوم هست، نمیدونستم شما خبر ندارین!
خانم زهرا ز من اگر تند رو بودم میخوردم تو دیوار (!) کاری هم به ولایت پذیری کسی ندارم، این مطلب هم به خاطر کسی ننوشتم، اولش هم نوشتم این تحلیل خودم هست (!) پرونده هیچکس در این دنیا بسته نمیشه چون حق مطلق خداست؛ پس منتظر میمونیم تا روزی که خود خدا داوری کنه بین حق و باطل.
پس بهتره به جای خدا برای کسی حکم نبریم و کسی رو محکوم نکنیم!
بنا به گفته رهبر انقلاب الان هم وقت انتقاد علیه دولت نیست، اول باید دست بیگانگان رو از کشورمون کوتاه کنیم، بعدش به جنگ های داخلی بپردازیم.
انتقادات شما و دیگر منتقدان دولت الان تیتر اول خبرگزاری های غربی و منافقین هست، پس بهتر نیست الان ناخواسته نشیم تریبون اونا؟
آقای شجاعتی، خانم زهرا  و دیگر منتقدین دولت و ... من دیگه این بحث رو ادامه نمیدم، چون دیگه از حواشی سیاست خوشم نمیاد، شما هرچقدر دوست دارین تخریب و انتقاد کنین، من دیگه پاسخگو نیستم، عذر من رو پذیرا باشین.
سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
شنبه 3/5/1388 - 21:43 - 0 تشکر 135535

دستشون درد نکنه!!!

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.