• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن خانواده > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
خانواده (بازدید: 3135)
جمعه 12/4/1388 - 18:23 -0 تشکر 128842
فداکاری وازدواج

سلام

از شما آقایون میپرسم:

اگه یه دختر خانومی بسیار عاشق شما باشه ولی شما اصلاً به اون علاقه ای نداشته باشین واون به خاطر نرسیدن به شما از لحاظ روحی در مرحله نابودی و مرگ قرار گرفته باشه آیا شما حاضرین برای نجات اون فداکاری کرده و باهاش ازدواج کنین؟

 اگر نه پس مرام و مردونگیتون چی میشه؟

وقتی مادر اون دختر بیاد و بگه که دخترم به خاطر نرسیدن به شما تحت نظر روان پزشکه وداره هر روز قرص میخوره و از شما خواهش کنه وشما اون لحظه آرزو کنین که زمین دهن باز کنه و شما برین زیر زمین، شما چه تصمیمی میگیرین؟

اصلاً اینجور ازدواج درسته؟

 

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

شنبه 20/4/1388 - 20:17 - 0 تشکر 131541

سلام

سعید جان بهتره یکم واقع بینانه تر صحبت کنیم و از شعار بپرهیزیم.

سعید جان ، هم اسم گرامی که اینقدر اسم زیبایی دارین من کی شعار دادم که این دومیش بشه ؟هوم؟

این نظر منه.......

من نمیگم نظر شما درست نیست ......ولی من باهاش موافق نیستم

وقتی ظاهر اولویت باشه اونم اولویت دوم ،باعث میشه که انسان خود به خود ملاک های دیگه رو فدای این ملاک ظاهر بکنه و این اصلاً خوب نیست

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

يکشنبه 21/4/1388 - 0:3 - 0 تشکر 131612

سلام

بله پارسا جان،عشق بوجود میاد.اما بهتر نیست از اول باشه؟

حالا ما میگیم این خانم داره میمیره یا در شرایط بدی به سر می بره...

ولی توی زندگی هرچقدر یک مرد خوب و متدین باشه،بازم احتمال عصبی شدن و از کوره در رفتنش هست.به نظر شما ممکن نیست که این چنین حرفایی از آقای خونه شنیده بشه؟

مطمئنن اون آقا وقتی برای اولین بار این حرف به زبونش بیاد،عذاب وجدان بگیره و از اونجایی که عشق بعد از ازدواج بین اونا بوجود اومده و با توجه به اون عشق،ناراحت بشه که اینو گفته و به خودش میگه دیگه این حرفو نمیزنم اما بار دوم گفتنش راحت تره و بار سوم و.....

خب این یکی از موضوعاته...

موضوعه دیگه اینه که اون خانم رضایت کاملی از زندگی نداره..چرا..؟؟؟؟

چون هر لحظه فکر می کنه:نکنه شوهرم از زندگی با من ناراضی باشه؟

نکنه از این عشق زورکی دل آزرده است و بره یه زن دیگه بگیره 

و....

پس میبینید این زندگی دائم در اضطراب و دل نگرانیست....

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

يکشنبه 21/4/1388 - 10:0 - 0 تشکر 131677

با سلام

نمیدونم اگر جای شما بودم چیکار میکردم اما بهتره به نظر آقای هادی تک عمل کنید و به مشاوره بپردازید

برای حل این مشکل به یک مشاور متعهد و مورد اعتماد مثل حجه الاسلام دهنوی یا حجه الاسلام تراشیون که تو صدا و سیما هم برنامه دارن رجوع کنید یا بهشون زنگ بزنید .   

موفق باشید 

امام زمان (عج) : اگر شیعیان ما به عهد و پیمانی که با ما بسته اند وفادار بودند فرج من به تاخیر نمی افتاد.   

يکشنبه 21/4/1388 - 10:47 - 0 تشکر 131712

به نام خدا

دوستان سلام

سعید جان جسارت نباشه من منظورم خودم بودم

سعی می كنم شعار ندم و واقعیت رو رو كنم.

اگه در شخصی 70درصد سیرت زیبا پیدا كردیم می تونیم به 25درصد صورت زیبا قانع بشیم.

اما اگه شخصی 100 درصد صورت زیبا داشته باشه

محاله به 50درصد سیرت زیبا رضایت بدیم

تفاوتش اینجا بود.

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
سه شنبه 23/4/1388 - 16:52 - 0 تشکر 132478

بنام خدا

سلام

راستش bargrizan_e_66 عزیز، الان كه خوب حرفای شما رو در جوابم دیدم. فهمیدم نمیشه این عشق بعد از ازدواج رو با اون عشق بعد از ازدواجی مقایسه كرد كه مرد خواستگار هست و زن خواسته.

و نمیشه اینو تعمیم داد

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
چهارشنبه 24/4/1388 - 10:33 - 0 تشکر 132663

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام آقا وحید 

راستش من بعضی اوقات به این جور چیزها فکر می کنم 

ولی از شما خواهش می کنم هیچ وقت بهش دروغ نگید ،چون این ممکنه خوردش کنه ،یعنی اگه بفهمه دروغ گفتید ،اون وقت ممکنه بگه من چه چیزم بد بود که این دروغ رو گفت وضربه روحی بدی براش خواهد بود(البته اگه از گروهی باشه که عشقشون از روی احساسات هست ونه عقل)یعنی عقل هیچ بهره ای تو عاشقیشون نداره 

آقا وحید فقط اینو می گم که حتما لازم نیست عاشق بود ،اگه ازش متنفر نیستید وحداقل دوستش دارید ،واین شخص هم آدم خوبی است ،وواقعا می تونه خوشبختتون کنه،پس به نظرم بد نیست ازدواج،فقط در صورتی ازدواج با این شخص واقعا بده که یا شخصیت خوبی نداشته باشه ،وآدم خوبی نباشه،یا اینکه شما ازش متنفر باشید وخلاصه از دیدنش خرسند وخوشحال نشید

به نظرم عشق های بعد از ازدواج معمولا پایدارترند تا قبل از ازدواج 

قال الله عزّوجلّ:
تندي نكن با كسي كه تو را بر او مسلط كردند تا با تو تندي نكنم.(كافي2/303)

 

 اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فی فرج مولانا صاحب الزمان

 

..............................................................

وبلاگ من:شهر ما(کلیک کن حالش رو ببر)

چهارشنبه 24/4/1388 - 10:47 - 0 تشکر 132668

بسم الله الرحمن الرحیم

بازم سلام 

به نظرم باید بشینید باهاش حرف بزنید ویا اینکه به خواهری ،کسی، بگید تا بره باهاش حرف بزنه که دلیل این عشقش چیه؟چرا شما رو دوست داره؟شما رو به خاطر چه چیزی دوست داره؟

یعنی آیا شما رو به خاطر تیپ وظاهرتون دوست داره یا اینکه عاشق ایمان شما،واخلاق شما شده،ببینید عقائدش چیه؟

،شما فکر کنم فرمودید :ادم مذهبیی است

به نظرم اگه واسه معنویت وبا خدا بودن شما عاشقتون شده ،پس معتل نکنید که این طور افرادی جواهر هستند هر چند که ظاهر خوبی هم نداشته باشند 

اما اگه از ظهار شما خوشش اومده ،همین رو بگم که زندگی بر اساس عشق های انجوری،نابوده

امیدوارم مادرم خانم فاطمه زهرا خودش کمکتون کنه

راستش من خودم گاهی اوقات به این چنین مواردی فکر می کنم ،حتی در فکر هام هم نمی تونم دل یکی رو بشکنم ،فقط باید خدا کمک کنه

قال الله عزّوجلّ:
تندي نكن با كسي كه تو را بر او مسلط كردند تا با تو تندي نكنم.(كافي2/303)

 

 اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فی فرج مولانا صاحب الزمان

 

..............................................................

وبلاگ من:شهر ما(کلیک کن حالش رو ببر)

چهارشنبه 24/4/1388 - 21:14 - 0 تشکر 132910

سلام

به نظرم اگه واسه معنویت وبا خدا بودن شما عاشقتون شده ،پس معتل نکنید که این طور افرادی جواهر هستند هر چند که ظاهر خوبی هم نداشته باشند

نه ظاهر بدی نداره!

به نظرم عشق های بعد از ازدواج معمولا پایدارترند تا قبل از ازدواج

واقعاً همین جوری هست که میفرمایین؟

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

پنج شنبه 8/5/1388 - 17:20 - 0 تشکر 137145

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام آقا وحید

البته منظور من عشق هایی است كه با معرفت واطلاع از روحیات شخص به دست میاد وبراساس اخلاق وروحیات الهی شخص عاشق یك فرد شدن

حالا این عشق چه قبل وچه بعد از ازدواج باشه

اما عشق هایی كه فقط با یك نگاه بدست میآیند عشق به ظاهر تیپ شخص است

قال الله عزّوجلّ:
تندي نكن با كسي كه تو را بر او مسلط كردند تا با تو تندي نكنم.(كافي2/303)

 

 اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فی فرج مولانا صاحب الزمان

 

..............................................................

وبلاگ من:شهر ما(کلیک کن حالش رو ببر)

شنبه 10/5/1388 - 18:18 - 0 تشکر 137779

و خدا هست...

سلام

فقط آقایون؟

اگه بر عکسش باشه چی؟ احتمالا من این مشکل رو خواهم داشت از پاییز...

وقتی پای مرگ و زندگی ه یه عزیز در میون ه چقدر باید به خودمون فکر کنیم؟!

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.