• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 3783)
چهارشنبه 3/4/1388 - 20:2 -0 تشکر 125673
انجمنی ها با همتون کار دارم بیایید تو

با سلام

اینو تو تاپیک "پچ پچ" ثبت کردم ولی فکر کنم کسی ندید واسه همین اینجا یه مبحث براش زدم تا بخونید و بفهمید که باهمتون کار دارم و تقاضاهایی دارم!

کاربران و دوستان و رفقای گرامی امشب با همتون کار دارم!

امشب میخوام باهاتون حرف بزنم!

امشب میخوام بگم این انجمن نه محل ثبت مطلب و وبلاگ ما در گذشته خطاهای زیادی داشتیم ولی حالا بیاییم و تصحیحشون کنیم اینطوری :)

میخوام امشب بگم انجمن طنز دوباره داره برمیگرده به ثبت مطلب همیشگیش از بس زور زدیم یه خورده تخصصی شد ولی حیف که مراعات نمیکنند دوستان هنوز معنی دقیق انجمن رو متوجه نشدند انجمن دانلودم که سعی میکنم تخصصی کنم ماشالله مدیر انجمن امون نمیده دم به دیقه مطلب ثبت میکنه میخوام بگم جناب مدیر شما الگویی باید اینجا برامون محیط رو باز همینطور جناب گنجینه شما از ثبت مطلب بیایید بیرون ممل خان باشما هم هستم فکر نکن میتونی قسر در بری دیگه بسه این همه ثبت مطلب یکم انجمنی باش!

خانوم حس غریب مدیر محترم (نه محترمه چون تو فارسی غلطه :) ) شما مدیر انجمن ادبیات هستید درست نیست که به عنوان مدیر انجمن بیایید و مطلب به ثبت برسونید فقط درسته مطلبش جذابه ولی دلیل نمیشه که مطلب رو بیارید و ثبت کنید تو انجمن ما میخوایم یه چیزی یاد بگیریم نه اینکه ثبت مطلب کار کنیم هرچند که زیبا باشه!

بوفون عزیز شما هم خیلی تلاش میکنید ولی حیفه این تلاشتون رو برای ثبت مطلب به کار ببرید اساسنامه رو دانلود کن و مو به مو بخون برات خوبه بدونی انجمن چطور جایی هست عیب نداره پیش میاد همه که از اول انجمنی نبودند کم کم پیش رفتند و انجمنی شدند شما هم خوب میشید تنها راهش اینه که از ثبت مطلب بیایید بیرون و تو مطالب علمی و مهم که سطح علمی رو بالا میبره شرکت کنی!

جناب Laahoot خیلی خوبه که به فکر دوستان هستید ولی حیف نیست که اطلاعات گرانبهاتون رو تو تاپیکا به کار نمیبرید مثلا اون داستان ها و حدیث ها و ... رو که نقل میکنید میتونید تو تاپیک هایی که واقعا جای بحث داره و دوستان دارند بحث میکنند به کار ببرید؟ عیب نداره مخزن الحدیث رو میتونید تو ثبت مطلب به کار ببرید ولی اینجا خواهشا انجمنی باشید یعنی اینکه از اون مطالب به عنوان تکمیل گفته هاتون استفاده کنید مثل تاپیکی که من زدم و اومدید نظر دادید ولی چنان توصیفی هم نکردید!

خانوم tear drop از شما انتظار بیشتری میره که تو مباحث شرکت کنید به عنوان یه پیش کسوت که کارشون خوبه یکم فعالیت بدک نیست کم پیدا شدید شما نور چشم انجمن هستید بدون شما که این باغ پر طراوت معنی و مفهومی نداره یکم هم فعالیتتون رو بیشتر کنید!

جناب Cliff کدورتا همیشه هست ولی خب باید حلشون کرد و به پیوند ها دقت کرد میتونید بیایید و در پناه انجمنی ها فعالیت کنید عیب نداره کسی بی احترامی کرده ولی چون شما بزرگترید باید ببخشید پیامبر با اون عظمتش ببخش رو میپرستید. اگه از روی نادونی بوده شما باید ببخشید!صمیمانه ازتون تقاضا میکنم که دوباره بیایید و تو تمام انجمنا فعال باشید.

جناب شاه شوریده سران خیلی وقته کم پیدا شدی چیه ناراحتی از تبیان دلخوری؟ عیبی نداره اینا همیشه بوده منم دلخورم ولی دلیل نمیشه که بیایم و شونه خالی کنیم بیا با هم این انجمن و سایت و بسازیم چیکار به کار دیگرون داریم ما هستیم که برای اینجا تصمیم میگریم حتی اگه اون بالا دستی ها هم نخواند اگه کاربری نباشه که براشون منفعتی نداره عین این میمونه که رو هوا کار میکنند لطفا شما هم برگردید به تجربیاتتون نیازمندیم.

جناب mohsenkhosro محسن جون خودت میدونی که چقدر دوست دارم و چقدر بهت احترام میزارم خواهشا یکم قدرت مدیریتیتو ببر بالا یادته میگفتی میخوام یه تاپیک بزن در مورد نقل دی وی دی و سی دی بزن بابا کارت نباشه رفقا همه با هم پشتت هستند مثله یه کوه حمایتت میکنند نگران نباش که فردا چی میشه من خودم اولین نفری هستم که پشتت هستم سریعتر کلوپ نقل و انتقالات فیلم و باز کن که باید داغ بشه!

خانوم jtayebe که گهگاه میایید چت تبیان و میرید نمیدونم برای چی میان البته برای سرکشی :D شما هم فعالیتتون خیلی خوبه ولی کم کم انگار دارید میرید سمت ثبت مطلبا یکم دستی رو بکشید دنده عقب بگیرید برگریدید به عقب ببینید قبلا چیکار میکردید و الان چیکار میکنید!

خانوم fanoseshab خوبه که فعالیت میکنید و پر شورید ولی مواظب باشید مثله بقیه به مرض وبلاگ نویسی و ثبت مطلب دچار نشید بهتره یه تاپیک بزنید با مدیریت خودتون مثله همون تاپیکی که زدید و توش نقد کردید اونطوری ادامه بدید خیلی بهتره یکم هم فعالیت بد نیست تو انجمنا خیلی خوب میشه!

خانوم گویای خاموش چرا انقدر زود قضاوت میکنی؟ :-" اول ببین شاید طرف اصلا خبر نداشته باشه قضیه چیه بهش تذکر بده اگه نپذیرفت بعد هر چی میخوای بگو عیب که نداره شما هم کم کم بله ها . . .

خانوم آنشرلی کجایی کم پیدا شدی چیه حال و حوصله انجمنا رو نداری؟ عیب نداره بابا انجمن صندلی داغ منتظره ها حیف میشه اگه نیایی امتحاناتم که کم کم بله داره تموم میشه نبینم تنبلی میکنی ها تو انجمن خانواده هم که انگاری بله کم پیدا شدی!

جناب سعیدان شما چتونه با همه دعوا دارید؟مسابقه مسابقه دیگه!از اون بالا بیا پایین میفتی پایینا منظورم به آواتارت بود درستش کن این بچه بازیا چیه من باید از تو یاد بگیرم مکس داداشیش انقدر شیطونی نکن گوشه دیوار رفتن چیه؟بگیر آواتار قبلیتو درست کن بچه اینکارا به تو نیومده!

خانوم خیال باف بله شما هم که از نقد سیاسی تو هیچ انجمنی دریغ نمیکنی در ضمن خیلی خوب هم شعر میگید بدک نیستا به قول خودتون در راستای طرح Spam زدایتون اختلال به وجود اومده که باز رفتی تو دو خط و مفهومی کار کردن و به یه عبارت مخ کار گیری؟

جناب MICRO دمت گرم با اون مدیریتت خیلی خوشم اومد ازت واقعا نشون دادی که مدیر لایقی هستی خیلی خوشم اومد هم انجمنی هستی هم مدیر من که خیلی خوشم اومد (دیگه نشد همش نقد کنیم از یه مدیرم تشکر باید کرد :) )

جناب haditak چه خبرته بابا لحن درست به کار بردنم خوبه ها از طلبه ای مثله شما بعیده این حرفا تو پستاش باشه به اعصاب خودت مسلسل باش :D

جناب abdolah چه شده که کم کم پیدا میشی قابل نمیدونی انجمنا رو انجمن ورزش فقط هست؟ یادت رفته انجمنه دانلود هم میومدی؟چطوره که الانا دیگه بهش سر نمیزنی؟بدو بیا با داداشیت هادی و حسین یکم انجمن دانلود رو فعال کنید!

جناب رضا آنلاین دمت گرم دیگع رفتی و رفتی فقط تو کف مدیریت بابا انجمنی ها به تجربه های شما نیاز مندند ما از شما میخوایم الگو بگیریم چیه ما قابل این حرفا رو نداریم که بیایی به ما نصیحت کنی و راه نشونمون بدی؟

جناب مسعود اسدی ای با مرام چیه انجمن خودت واجب تره انجمنای دیگه ارزشی برات ندارند یکم بیا با هم باشیم شادی کنیم و طناب بازی :D

جناب مفلاین عزیز وقتی که مدیر انجمن دانش آموزی شدی دیگه کم محلی میکنی به ما تو ساختن انجمن کمک نمیکنی البته قبلش تو انجمن اجتماعی ثبت مطلب کار میکردی ولی فعال بودی اونا رو اگه تغییر میدادی و به صورت بحث هدفمند در میاوردی خیلی خوب میشد!

خانوم پنجره خیال  خیلی ممنون که زود عصبانی میشید و زود قهر میکنید عیب نداره بابا چیزی که نگفتیم حرفمونم پس گرفتیم :| لا اقل شما بزرگی کنو ببخش میبینم که فعالیتتون تو نقد کم شده چیه یعنی یادتون رفته که قبلا میخواستید شعرای دوستان رو نقد کنید کلی ثبت نامی داریما یه نمه نگاه کن لیست و ببین!

جناب C_H_E_L_S_E_A خیلی بامرامی کجا غیبت زده نکنه رفتی پاریس یا نیویورک یا اینکه اصلا رفتی انگلستان تو یکی از شهرهای طرفدار فوتبال تبیانی ها ارزش ندارند که دیگه فعالیت نمیکنی و فعالیتت کم شده؟جون من بدو بیا نیازمندت هستیم مخصوصا انجمن طنز گروه ضربت بهت نیاز داره اینو یونس صالحی گفت!

 وکلی های دیگه که یادم رفت و یا اینکه لیاقت اینو نداشتم باهاشون آشنا بشم یکم فعالیت خوبه اونم به شکل صحیح و منطقی نه اینکه ثبت مطلب کار کردند تقاضای من اینه که بیایید و انجمنی باشیم نه اینکه بریم یه گوشه فرت و فرت مطلب ثبت کنیم به خاطره افزایش پستمون تا یادم نرفته گله کنم از حسین طهوری حسین جون چته تو دیدی اون ته مها میگردی یهو جو گرفتت که باید بیایی بالا سر باشی حالا چی میشد اون پایین باشی انجمن که ثبت مطلب یا چت روم نیست که بگی قربونت برم فدات میشم چقدر نازی عالیه و فلانه و فلان اینجا انجمنه انجمنی باشیم تا یه وبلاگ نویس!

خیلی خوبه که همه با هم باشیم نیکادل عزیز شنیدم استعفا میخوای بدی بابا این کارا ارزش نداره بی خیال بابا دنیا که دو روز بیشتر نیست میخوای صاف و ساده با بچه ها باشی استعفاتو پس بگیر من خودم حامی تو هستم عیب نداره مردم هر چی میگند بگند بی خیال بدو بیا مثله ثابق فعالیت کن اینی که میگی سرم شلوغه بهونست به جای اینکه بری وبلاگت رو آپدیت کنی بیا اینجا فعالیت کن تازه یه چیزی به ما یاد میدی هم ثواب میکنی!

یادم رفت خودم رو بگم آنلاکر تو آخه چرا تو مگه نمیگفتی میخوای انجمن تخصصی داشته باشی چرا داری ثبت مطلب کار میکنی چرا داری با همه دعوا میفتی چرا داری هی زور میگی تو مسابقات چرا جنجال میکنی چرا مثله بچه آدم سرجات نمیشینی آخه تو رو چه به سیاست و اینجور حرفا بگو ببینم تو رو چه به نقد مدیران تبیان حق داره آخه به تو چه که نخود هر آشی میشی بشین فعالیتت رو بکن انقدرم حزب باد به قول ممل نباش!

خیلی دیگه طولانی شده از همه دوستان که این تاپیک رو دنبال کردند و خوندن سپاسگذارم به کسایی که این مطلب رو خوندن به اونایی که نخوندند بگند که بیان اینو بخونند چون با همه حرف داشتم یهو نگید حرف مفت زده نع به دوستاتون بگید این پست رو بخونند چون لازمه همه با هم متحد باشیم نه مستقل!

خیلی دوستتون دارم در پناه حق پیروز و سر بلند باشید . . .

 

منبع

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
پنج شنبه 4/4/1388 - 1:33 - 0 تشکر 125778

بسم الله الرحمن الرحیم 
************
سلام علیكم
*********
آنلاكر عزیز هیچ وقت زود درباره ی كسی نظر نده حداقلش ببین طرف كی ه و چه كار می كنه .
اینكه شما بیایید لیستی از افراد انجمن رو نقد كنین در مكان عمومی كاملا اشتباه است .
من انتقادم فقط و فقط از مدیریت انجمن سیاسی بود و راحت و به شكلی كه گفتم من بی ادب انجمن سیاسی ام ولی حرف بی ادب را گوش كنید .
راجع به لحن تند توی این روزها هیچ كس حال خوشی نداره من چندتا حرف زدم به فلان كاندیدا و حذف شد و اون موقع كه اون حرف رو می زدم از سر عصبانیت بود خیلی از افراد در انجمن سیاسی به همه توهین كرده اند حتی خودم و همینجا معذرت میخوام .
اما آنلاكر خواهشی كه از شما دارم  younes_salehi  را نقد كنید نه یونس صالحی را .
در ضمن شما می تونستید یه كنفرانس در یاهو برگزار كنید .
اینجوری شما دارید یك طرفه برخورد میكنید .
این بحث شما تخصصی نیست و هدف خاصی نداره .
موفق و موید  

http://rahpoyvesal.blogfa.com
پنج شنبه 4/4/1388 - 2:4 - 0 تشکر 125785

با سلام

نمیدونستم دوستان خیلی جنبه دارند و میتونند از خودشون دفاع کنند و نظر فرد روبرویی رو ببینند واقعا اشتباه کردم که این تاپیک رو زدم نمیدونستم به همه بر میخوره مثله قضیه رای گیری مدیران و نقد مدیران شده انگار اینجا غیر دیکتاتوری چیز دیگه ای وجود نداره اول برای خودم متاسفم که با شما دارم بحث میکنم بعدش از شما که جنبه نقد رو ندارید واقعا اینطوری میخواین من تو این انجمن فعالیت کنم؟ اینطوری میگید که بمون و نرو؟ فردا هم این تاپیک رو حذف میکنم انگار نه انگار اتفاقی افتاده یه چیز رو یاد گرفتم یه دستی هست که باید بدی اگه ندی و نقدش کنی خوب کوبیده میشی مثله همون کوبیده ای که کوبیده شده!!!

واقعا جنبه شما هم سنجیده شد ممنونم از لطف همه شما که خیلی محبت دارید به من!!!

این است داستان تبیان . . .

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
پنج شنبه 4/4/1388 - 2:24 - 0 تشکر 125787

بسم الله الرحمن الرحیم
**************
سلام علیكم
***********
آنلاكر دیدی توجه نكردی .
من از شما انتقاد كردم و شما حاشیه رفتی . انتقاد من ربطی به موندن یا نموندن اشخاص نداره برام فرق نمیكنه چه كسی الان یا در آینده در انجمن ها است .
اما من از فعالیت شما خوشم میومد و گفتم بمونید .
آنلاكر خدا می دونه خیلی برام عزیزی .
اما برادر من ، از شما انتقاد كردم و شما انتقاد نپذیرفتید .
مشكل جنبه منه .
سومیش هم بزنم . بی جنبه
( توی پلاكارد حالتو میگیرم) 
موفق و موید  

http://rahpoyvesal.blogfa.com
پنج شنبه 4/4/1388 - 2:29 - 0 تشکر 125788

با سلام

جناب یونس صالحی شما انتقاد نکردید بلکه تخریب کردید به نظرتون نظرتون در مورد این تاپیک چیه میگید فلان میشه فلان میشه ولی این نقد نه اینکه خرابکاری و بعلاوه من گفتم در مورد من تو انجمن نقد کنید نه این تاپیک این تاپیک برای اینکار درست شده ولی دلیل نمیشه به این تاپیک گیر بدید شما هم مثله من برید تو انجمن از وقتی که پامو از انجمن سیاسی بیرون گذاشتم یه مطلب بیارید که فقط خبری بوده و جنبه بحث نداشته نمیتونید پیدا کنید چون دیگه پشیمون شدم من کسی هستم نقد رو قبول میکنم ولی این کار شما تخریبه نه نقد ولی من واقعا نقد کردم تخریب نکردم واقعا ببین شما دارید بحث میکنید ولی تو اون تاپیکایی که ساخته ذهن دیگر اشخاص بود چی؟

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
پنج شنبه 4/4/1388 - 3:12 - 0 تشکر 125790

سلام عزیز دلم

ببین من بارها در انجمن سینما گفتم که وقتی کار می کنم که برای کارم ارزش قائل شوند ، افرادی مثل رنگین کمان ، ادیسه ، پورسرخ ، بیتا (آیدیشونو فراموش کردم ) فاطمه ، علیرضا ، شاین مانث و خیلی های دیگه برای انجمن سینما ارزشمندند چون من خودم به عین مشاهده کردم که در انجمن سینما رشد کردند ولی چرا من همینجا میگم من وقتی می بینم تاپیک آموزش فیلمنامه نویسیم به عده ای کمک کرده می خوام اونا هم به من کمک کنند ، من از شما هم توقع دارم سواد فیلمی من رو بالا ببرید نمی خوام اسم ببرم ولی مثلا دوست دارم بگم عسل من ازت توقع دارم تو انجمن سینما به من و دیگران علم سینما بیاموزی ، علم عکاسی نه اینکه از من تشکر کنی (چون می دونم ایشون به نیکی برداشت می کنند ایشون رو مثال زدم ) از همه همچین توقعی رو دارم من قرار بود انجمن سینما رو محفلی کنم برای اندیشمندان علم سینما دو ساعت در اتاق مدیر بحث کردیم ولی پاسخی که به من داده شد این بود : انجمن سینما یه انجمن برای عوامه نه خواصی که شما دنبالش هستید آقای خسروجردی ! این برداشت من از صحبتهایی بود که انجام شد ، من هم دفاعی نداشتم چون واقعیت بود زمانی یادمه مدیر به من میگفت ما می تونیم به برگزاری تئانر فکر کنیم ! ولی در حال حاضر دیگه اون انرژی رو در ایشون من نمی بینم مطمئنا وقتی مدیر انرژی گذشته رو از دست داده زیر دست ها دیگه توانایی لازم رو نمی تونند داشته باشند .

وقتی دوستانی  که از این انجمن کوچ کردند  به من میگند : یه روزی به حرف من می رسی که این انجمنها هیچ سودی برای آدم نداره و فقط وقت تلف کردنه !!! من چه انرژی برای کارم داشته باشم !

خیلی خوشحال شدم که گفتی من باید بهتر کار کنم چون این باعث شد من حرفای دلمو بگم بهت آنلاکر جان

من از دبیر سیستم اجازه گرفتم و آیدی cinema.tebyan رو ساختم تو انجمن سینما التماس کردم بیایید و این آیدی رو اد کنید تا اتاق فکر و اندیشه درست کنیم .

حالا که بحث به اینجا ها رسید بذارید حرفایی رو که به مدیران انجمنها گفتم برای شما هم بگم .

سایت تبیان یک سایت عوام پروره و سینما یک پدیده ایست که خاص و عام رو به خودش جذب می کنه .

من تمام تلاشم این بود که خواص علم سینما رو جذب کنم ولی تبیان یعنی همین ! یعنی عام ، من تونستم رنگین کمان رو جذب کنم ، من تونستم ادیسه رو جذب کنم یا علیرضا یا پورسرخ که دیگه با حضورش بهمون انرژی نمیده و خیلی های دیگه ولی این عزیزان به من کمک نکردند ...

من به دنبال آموزش علوم سینمایی بودم ولی فلان نفر که نمی خوام اسمشو ببرم میاد تو انجمن سینما می نویسه بازیگری آیا حرام است ؟ آخه این چه ربطی به سینما داره ؟ اینها معضلات من در سایت تبیان است ، اینکه یکی با بی شرمی میاد توهین می کنه به استاد بازیگری ایران خانم کتایون ریاحی و میگه خوب کاری کرد با بازیگری خداحافظی کرد منو عصبانی می کنه و بدتر اینکه ایشون با نقاب مسلمونیت میاد این حرفو میزنه و من بیشتر از این اعصابم خورد میشه که ایشون مدعی اسلام هم هستند و چه قدر جلوه ی نیک روی اسلام رو زشت نشان میدهند با توهین به یک بنده ی خدا ...

تمام سعیم رو کردم که انجمن سینما انجمن مذهبی نشه مثل سایر انجمنها من مخالف مذهب نبودم ولی معتقدم مذهب باید در جایگاه خودش باشد و وقتی انجمنی تخصص سینما رو آموزش میده نباید در اون وجود داشته باشد به تشخص هر دو ظلم می شود .

من همینجا می خوام به همه ی عزیزانی که طرفدار مذهب و به اصطلاح مذهبی هستند بگم : برای شما اگر یک عالم دینی  مهم است برای من به همان اندازه در کارم هدیه تهرانی اهمیت دارد من به عالم هیچگونه صفت نادرستی نمی گویم حتی اگر با فکر و عقیده اش مخالف باشم و از شمایی که به ایشون علاقه دارید انتظار دارم به هدیه تهرانی که برای من در کارم بسیار عزیز است توهین نکنید .  

من با انجمن تبیان سوختم و ساختم با خیلی از فکرا مخالفم ولی باز هم پیش شما موندم ...

امیدوارم حرفامو درک کنید

و به نیکی بندیشید  

پنج شنبه 4/4/1388 - 5:24 - 0 تشکر 125796

سلام علیکم

ببخشید جناب آنلاکر اگر بحثتون رو خراب می کنم ولی لازم دیدم چند نکته ای رو خدمت آقای خسرو جردی عرض کنم

جناب آقای خسروجردی

مطالبتون رو خوندم و به شما هم تا حدودی حق می دم که چنین برداشتی داشته باشید .

شما می خواستید انجمنتون تخصصی باشه و انجمن تخصصی فیلم باشه نه چیز دیگه بخاطر همین دوست ندارید افرادی مثل من بیان تو انجمن فیلم و هی خرده بگیرن که چرا فلان خانوم این کار رو کرد یا اون آقا چرا اینطوری کرد .

ولی من از شما سوال می کنم آیا  اگر بخواد تخصصی  در مورد سینما بحث بشه فقط باید در مورد دوربین و بازیگر و گریم و نور بحث بشه ؟ آیا سینما محتوا نداره ؟

اگر قراره در مورد سینما تخصصی بحث بشه چرا اجازه نمی دید در مورد محتوای فیلمها هم بحث بشه ؟

سوال دیگه اینه که آیا سینما هدفه یا وسیله است ؟

یعنی بازیگری و فیلمبرداری و تمام رشته های مربوط به سینما هدف زندگیه یا وسیله برای رسیدن به هدفه ؟

جناب محسن خسرو

من فکر می کنم شما سینما رو هدف قرار دادید و فکر می کنید یک بازیگر خوب اونیه که خوب بازی کنه و خوب بازی کردن هدف زندگی اونه و ما هم که می خوایم به او نمره بدیم فقط باید ببینیم تو نقشش چطور بوده خوب بازی کرده یا نه اما اینکه این نقش چه اثری داشته و شخصیت این فرد چه طوریه این به ما ربطی نداره درسته؟

من دوست داشتم با شما صحبت کنم و بهتون هم پیشنهاد دادم که این کار رو بکنیم ولی شما استقبال نکردید . من فکر می کردم سوء تفاهم ها رو بشه حل کرد

البته من ماههاست که دیگه به انجمن فیلم نمیام ولی دلیل اومدن من هم این بود که معتقدم سینما و بازیگری هدف نیست بلکه وسیله ای برای رسیدن به هدفه حتی خود غربیها هم سینما رو وسیله برای رسیدن به هدفشون قرار دادن پس مهترین مساله در سینما که باید به صورت خیلی تخصصی بهش پرداخته بشه اینه که هدف از هر فیلمی چیه و هر فیلمی چه اثری روی مخاطب می گذاره

کشور ما یک کشور اسلامیه و طبیعتا سینمای اون هم باید اسلامی باشه یعنی هدفش این باشه که فرهنگ اسلامی رو ترویج بده اما این کار رو نمی کنه و برعکس بی بندو باری رو ترویج می کنه و این مساله تو خیلی از فیلمها نمود داره .

فکر نکنید ما از بازیگر ها بدمون میاد اما دوست داریم به بازیگری احترام بذاریم که برای دینش احترام قائله برای اسلام و مسلمونایی که اون رو توی فیلم می بینن احترام قائل باشه نه اینکه احکام اسلامی اون رو به مسخره بگیره یا تضعیفش کنه .

اگر واقعا دنبال تخصصی کردن انجمنتون هستید باید در این مورد کاری کنید نه اینکه این مسائل رو به انجمن معارف حواله بدید . انجمن فیلم نباید فقط انجمن بازیگر و دوربین باشه بلکه تمام مسائل فیلم از جمله اینکه چقدر با دین سازگار هست هم باید تو انجمن فیلم بررسی بشه .

من برای شما احترام قائلم و مدتهاست که از حرفهای شما ناراحت نمی شم اما دوست دارم یک کم بیشتر خودتون رو به دوستان مذهبی تر نزدیک بدونید .  

و بخاطر اینکه به آنها رحمت کند آفریدشان 

پنج شنبه 4/4/1388 - 8:46 - 0 تشکر 125801

سلام

انلاکر

ماشاالله چه حافظه ای دارین یا شاید هم اصلا برنامه خاصی قبلا برای اینکار چیده بودین!؟

ایول

کاشکی خودت یا هر کس دیگه ای که تمایل داره یه برنامه ای داشته باشه که فعالیتهای بچه ها رو اینجوری براش یه نقدی یه تشکری یه چیزی خلاصه داشته باشه که اکثر رفقا در جریانش بمونن و بخونن!!

محسن

ایشاالله شاهد فعالیت بیشتر بچه ها باشیم

ایول

موفق

پنج شنبه 4/4/1388 - 10:26 - 0 تشکر 125814

به نام خدا

دوست خوبم به قول یونس صالحی عزیز زود قضاوت نکن خودت میدونی که انجمن سیاسی جایی نیست که به دلخواه خودت بحث بزنی چون بیشتر خذف میشه که اینطور بوده حدود 90درصد مطالب خودم حذف شده چون سیاست شوخی بردار نیست .

به قول خودت بعضی مطالب مبهم را ثبت میکنم که دوستان لطف میکنن ونظر زیادی به این بحثها دارند (باذکر منبع)

مدیر محترم جز تذکر در مورد متشنج کردن فضا و نام نبردن افراد وذکر منبع تذکر دیگه ای ندادند

پنج شنبه 4/4/1388 - 11:17 - 0 تشکر 125820

همینطور جناب گنجینه شما از ثبت مطلب بیایید بیرون

بله حق با شما می باشد. اما یك چیزی را فراموش نكنید كه این بحث ها برای انجمن لازم است البته نمی خواهم تقصیر را به گردن كس دیگری بیندازم اما اگر انجمن های تبیان طوری بود كه دیگران متوجه زدن پاسخ جدید می شدند مطمئنا تمامی این بحث ها در یك تایپیك ثبت می شد مثلا خیلی از بحث هایی كه دوستان در انجمن طنز می زنند من قبلا به عنوان پاسخ در تایپیك " جایی برای سرگرم شدن شاید هم خندیدن " زدم اما چون كسی ندیده است حرفی نمی زنم و می گذارم تا بحث ثبت شود.

ضمن اینكه انشاءالله برای تابستان برنامه ویژه و البته تخصصی ای برای انجمن طنز داریم.

راستی این را هم بگویم كه من سه، چهار ماهی هست كه مطلب در ثبت مطلب روزانه ثبت نمی كنم. ( شوخی بودددددددددددددددددددددددد )

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

پنج شنبه 4/4/1388 - 11:55 - 0 تشکر 125830

به نام خدا

دوستان سلام

شرمنده آنلاكر آخه شما فقط درباره آواتار من حرف زده بودی ولی اصل قضیه چیز دیگه ست.

اگه مشكل من فقط آواتاره كه بهت رمیدونم همین مشكل پابرجا باشه.

آواتار به این خوشگلی.

حداقل اگه كسی چیزی ازم یاد نمیگیره بذار یكم با دیدن آواتار من دلش شاد بشه

اگه مطالب و نوع فعالیتم مشكل داره بگو

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.