• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن سياسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
سياسي (بازدید: 51711)
يکشنبه 3/3/1388 - 14:12 -0 تشکر 115578
عکسهایی از طرفداران میر حسین موسوی و یک سوال

هوالحکیم

با سلام به همه دوستان

من فقط یه سوال برام پیش اومده یکی از دوستان طرفدار آقای موسوی در امضا نوشته :

تا میرحسین یك یاحسین باقیست

 خوبه ...اما یه عکس هم دیدم ...گفتم این یا حسین بهتون یاد نداده که حجابتون رو رعایت کنید !!!

آیا امام حسین (ع) به ما گفت اینجور باشیییم ؟؟؟

واقعا موندم ...طرفداران خاتمی  و موسوی اینها هستند ...یعنی جامعه ما در صورت انتخاب موسوی بعدا اینطور میشه...

تازه مملکتمون خوب شده بوود...

مگر ما جامعه اسلامی نیستیم ؟؟؟

فعلا

یا علی مددی

 

 

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

دوشنبه 4/3/1388 - 17:38 - 0 تشکر 115975

سلام

کسی حرفی روی نفی حقوق شهروندی دیگران نداره.. همه اعتراض ما به اینه که چقدر باید از

مقدسات خرج کرد؟ استفاده تبلیغاتی حتی از اسم مقدس ائمه اطهار؟ کسی که اون پرچم یازهرا

رو دستش گرفته.. چقدر شبیه بانوانیه که مد نظر حضرت زهرا(س) هستند. چقدر با پارامترهای

تعریف شده از طرف ایشون شباهت دارن؟

فرقی نمیکنه که این کار از طرف چه کسانی انجام بگیره بلکه نفس کار مهمه. من حتی به

مسئله استفاده تبلیغاتی بعضی شرکتها از ایام محرم و صفرهم اعتراض دارم.. و بارها وبارها به

روابط عمومی سیما زنگ زدم و به انحاء مختلف اعتراض خودمو به آگهی هایی امثال این اعلام کردم: 

"فرارسیدن ایام تاسوعای حسینی را به شما تسلیت عرض مینماییم، رب تبرک"

حرف دل من اینه که چرا باید اینطوری به ائمه اطهار وبه باورهای دینی یک ملت توهین بشه به چه قیمتی؟

خوبه که این دوتا عکس رو هم ببینید:

 و این یکیو

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

دوشنبه 4/3/1388 - 18:27 - 0 تشکر 115989

با سلام

واقعا این دو تا عکسی که آخر قراردادید خیلی جالبه

این پارچه های سبزشون منو کشته

واقعا که چه فضای ملکوتی بوده

امام زمان (عج) : اگر شیعیان ما به عهد و پیمانی که با ما بسته اند وفادار بودند فرج من به تاخیر نمی افتاد.   

دوشنبه 4/3/1388 - 19:7 - 0 تشکر 116011

بســـــــــــم رب المــهــدی

سلام قولا من رب الرحیم

حاجی گلم سلام دادا . چطوری ؟خوبی ؟

دیدی بالاخره ما رو هم کشوندی تو این انجمن !

ولی حاجی چقد وحشتناکه این عکساااااااااااااااا

جل الخالق !

شعار تا میر حسین یک یا حسین میدونی منو یاد چی میندازه حاجی جون ؟

صوت معروفی هست حمید آقا خونده ها ! تا کربلا رسیدن یک یا حسین باقیست

اون کجا و این کجا !


خدائیش من به کی میخواستم رای بدما!


حالا بیشوخی بعد از دیدن این عکسها و مخصوصا نام فاطمه زهرا(س) بد جور قلبم تیر کشید !
خدا نگذره از اونایی که ....

ما که نبودیم اما شنیدیم در زمان امام (ره) وقتی اون گوینده خانم در رادیو جسارتی کرده بود به ساحت فاطمه زهرا اون هم زبانی و بدون اینکه حتی چهره ای از او نشان داده شده باشه ! حکم و فتوای امام خمینی چگونه کشور و مملکتمون رو منقلب کرده . (عین فتوا رو یادم نیست حکم اعدام داده بودن یا در صورت تکرار یا ...) 

اما همکنون این قدر مملکت ما از هم پاشیده شده که برای تبلیغات ریاست جمهوری هر ارزشی زیر پا قرار داده میشه.

تنها نام فاطمه زهرا که "هزار مرتبه شستن دهان به آب و گلاب / هنوز نام تو بردن کمال بی ادبی ست" رو نمیدونم چطور جرئت این رو دارند به این شکل در معرض ظهور قرار بدند !


همانطور که قبلا هم گفتم به خاطر چنین حمایت کننده های... از رای دادن به میر حسین صرف نظر میکنم .

چون شخصیت خود ایشان و برنامه های اقتصادیش رو به شخصه دوست داشتم !

علی علی

آقا جان اگر قرار باشد من هم مثل ژول ورن دور دنيا را درهشتاد روز بچرخم ،
ترجيح ميدهم دور تو بچرخم
چون تو هم دنياي مني هم عقبي مني
دوشنبه 4/3/1388 - 19:27 - 0 تشکر 116014

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

به اسم مبارک پیامبر (ص) و حضرت فاطمه (س) هم رحم نکردن!!!

آقای میرحسین موسوی، آقای سید محمد خاتمی، جواب بدین؟

شما سید هستین و دیدین توهین به جدتون رو، و سکوت کردین!!!

سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
دوشنبه 4/3/1388 - 20:23 - 0 تشکر 116024

همونطور که عکسها دارن نشون میدن بعضی از افرادی که در جمع حامیان میر حسین هستند حجاب اسلامی درستی ندارن. اما چند نکته رو فراموش نکنیم:

1- ما در حدی نیستیم که بخوایم در مورد دین و ایمان آدمها و یا میزان ارادتشون به ائمه اطهار نظر بدیم. طبق فرمایشات خود ائمه اطهار درست اینه که زمانی که فردی رو می بینید فرض رو بر این بذارید که از شما بهتره. پس این که بخوایم فقط ظاهر رو ببینیم خیلی ساده انگارانه و تفکر سطحی هست.بنده با آدمهای زیادی سرو کار داشتم و در خیلی از موارد همین افرادی که شاید حتی حجاب درستی ندارن از امثال ما که به حجاب کامل زن و مرد (لفظا) معتقدیم خیلی محجب تر هستند.

2- یک سوال اینجا مطرح میشه که چرا علیرغم این که ای چهار سال سعی بر رشد فضائل دینی افراد (ولو به زور گشت ارشاد و برخورد به روشی غیر اسلامی)شد! این افراد به میر حسین پناه آوردن.

3-این درست نیست که بخوایم به خاطر این که عده ای از حامیان یک نفر در یک محلی حاضر میشن و ظاهرشون مورد پسند ما یا عرف نیست خود فرد رو زیر سوال ببریم. یعنی این منطقیه که ما به خاطر چند عکس در یک مکان خاص در مورد خود میر حسین قضاوت کنیم؟! این قضاوت از نظر من سطحی به نظر میرسه

4-تعدادی از حامیان دکتر احمدی نژاد هم افرادی تندرو هستند که حتی در دفاع از دکتر هم اثرات منفی از خودشون به جا می ذارن و ظرفیت کوچکترین نقدی رو ندارن و با تعصب بی موردی با مخاطبین برخورد میکنن. آیا این منصفانه اس که خود دکتر احمدی نژاد رو به خاطر حامیانشون زیر سوال ببریم؟

5-این تاپیک به نظر میرسه که بیشتر قصد تخریب جناح مقابل رو داره. من در هیچ پاسخی ندیدم که بخواد تخصصی و درست بحث کنه که چرا این افراد نباید به دکتر احمدی نژاد گرایش داشته باشند. البته ناگفته نمونه که چند پاسخ دیده شد که عباراتی مثل بی بند و بار رو به این افراد نسبت داده بودند که البته این عبارت هم مسئولیت شرعی به گردن افراد میاره و هم توهین آمیز و دور از اخلاقیات و تعالیم اسلامی هست.

دوشنبه 4/3/1388 - 20:56 - 0 تشکر 116027

سلام

واقعا اعصابم بهم ریخته ازبس این عكسا رو دیدم این روزا تو نت..

 نمیشدیه جوره دیگه ای شادی كرد؟؟حتما باید به جلفترین وضع ممكن میومد؟؟

اینجا دخترها انگشت نماترازهمیشه شدن واین واقعا واسه منه دختری كه همیشه

حجاب داشتم سخته

كاش شادی میكردن،حمایت میكردن...اما نه اینجور

درپناه حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

دوشنبه 4/3/1388 - 21:36 - 0 تشکر 116030

جناب Mamal92

متاسفانه تعدادی از طرفداران آقای موسوی این چنین هستند.اما تعداد افراد محجبه و مومن که طرفدار آقای موسوی هستند کم نیست.بیاییم به جای آن که به سیاه نمایی هر کاندیدی بپردازیم بیاییم برنامه کاندید خود را معرفی کنیم.و هر کاندیدی که انتخاب شد به جای آن که او را تخریب کنیم طبق فرموده امام به او کمک کنیم.من با این که به آقای موسوی رای خواهم داد اما اگر آقای احمدی نژاد پیروز شود من به خاطر کشورم از او حمایت خواهم کرد.چون معتقدم مقداری از بد اخلاقی های سیاسی از توجه نکردن به این مساله ایجاد می شود.

دوشنبه 4/3/1388 - 22:12 - 0 تشکر 116049

خیلی جالب و البته تامل برانگیز بود.

این شعارها و این حركات

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

دوشنبه 4/3/1388 - 22:29 - 0 تشکر 116059

سلام به دوستان عزیز

در پاسخ دوستمون  جناب votary باید عرض کنم که:

کسی که بد حجاب و با این وضع ناجور میاد تو چنین جلسه ای شرکت می کنه بی بند و باره شما اسمشو هر چی می ذارید بذارید ولی تو شرع به این آدم می گن لاابالی یعنی کسی که برای ارزشهای دینی اعتبار قائل نیست .

مساله دیگه اینه که درسته ما در مورد اینکه اینها در چه حدی از اسلام هستن نمی تونیم نظر بدیم اما از این وضع می شه فهمید که این افراد برای چی اینجا جمع شدن و در ضمن دفعه اول نیست که ما این رفتار ها رو می بینیم . وقتی خاتمی هم اومده بود که به نظر من هم ایندفعه هم خاتمی اومده نه میر حسین ما شاهد همین حرکات بودیم و دیدیم همین افراد از آزادی بوجود اومده چطور استفاده کردن که هر جور دوست دارن بیان بیرون و هر کار که می خوان انجام بدن

اگر حرف شما درست باشه که از طرفداران شخص نشه اون رو شناخت ( البته شاید کامل نشه ولی تا حدود زیادی می شه این کار رو کرد ) در این صورت کسی که طرفداران امیرالمومنین یا معاویه رو می بینه نباید بفهمه اینها چه کاره اند .

فکر می کنید زنانی که دور خاتمی جمع می شن با اون قیافه های ناجور دنبال چی هستن ؟ فقط چون خاتمی دین رو طوری تعریف می کنه که به مذاق اونها خوش میاد دورش جمع شدن . اونها هیچ وقت از یه روحانی خوششون نمیاد ولی از خاتمی خوششون میاد چون  می دونند خاتمی آزادی برای برای گناه کردن رو تو جامعه ترویج می کنه و این کار رو هم کرد وگر نه اگر خاتمی به فکر اسلام  بود و اون طور که اسلام فرموده اسلام رو معرفی می کرد نه اینکه اسلامی معرفی کنه که مبانی غربی و لیبرال داشته باشه اون وقت چقدر از این افراد دورش جمع می شدن ؟

شاید شما بگید خب اینها رو هم باید جذب کرد ولی به نظر شما به هر قیمتی باید افراد رو دور خودمون جذب کنیم ؟

اگر مثل خاتمی بخواهیم افراد رو دور خودمون جذب کنیم در واقع ماییم که جذب اونها شدیم نه اینکه اونها رو جذب کرده باشیم و نهایت دیدید که خود خاتمی هم مرتکب مسائلی شد که بین جامعه پخش  شد مثل دست زدن به پشت دختر یا دست دادن با زنان تو ایتالیا . 

و بخاطر اینکه به آنها رحمت کند آفریدشان 

دوشنبه 4/3/1388 - 22:38 - 0 تشکر 116065

به نام خدا

دوستان سلام

با دیدن این پرچمهای سبز رنگ با نام  "یاحسین" و "یا فاطمه"! من از دیدنشون خجالت می كشم.

این پرچمها یه ظاهر سازیه واسه اسلامی و دوستدار ائمه جلوه دادن طرفداران!

حالا می خوان لا ابالی باشن یا غیره

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.