سلام به دوستان عزیز
در پاسخ دوستمون جناب votary باید عرض کنم که:
کسی که بد حجاب و با این وضع ناجور میاد تو چنین جلسه ای شرکت می کنه بی بند و باره شما اسمشو هر چی می ذارید بذارید ولی تو شرع به این آدم می گن لاابالی یعنی کسی که برای ارزشهای دینی اعتبار قائل نیست .
مساله دیگه اینه که درسته ما در مورد اینکه اینها در چه حدی از اسلام هستن نمی تونیم نظر بدیم اما از این وضع می شه فهمید که این افراد برای چی اینجا جمع شدن و در ضمن دفعه اول نیست که ما این رفتار ها رو می بینیم . وقتی خاتمی هم اومده بود که به نظر من هم ایندفعه هم خاتمی اومده نه میر حسین ما شاهد همین حرکات بودیم و دیدیم همین افراد از آزادی بوجود اومده چطور استفاده کردن که هر جور دوست دارن بیان بیرون و هر کار که می خوان انجام بدن
اگر حرف شما درست باشه که از طرفداران شخص نشه اون رو شناخت ( البته شاید کامل نشه ولی تا حدود زیادی می شه این کار رو کرد ) در این صورت کسی که طرفداران امیرالمومنین یا معاویه رو می بینه نباید بفهمه اینها چه کاره اند .
فکر می کنید زنانی که دور خاتمی جمع می شن با اون قیافه های ناجور دنبال چی هستن ؟ فقط چون خاتمی دین رو طوری تعریف می کنه که به مذاق اونها خوش میاد دورش جمع شدن . اونها هیچ وقت از یه روحانی خوششون نمیاد ولی از خاتمی خوششون میاد چون می دونند خاتمی آزادی برای برای گناه کردن رو تو جامعه ترویج می کنه و این کار رو هم کرد وگر نه اگر خاتمی به فکر اسلام بود و اون طور که اسلام فرموده اسلام رو معرفی می کرد نه اینکه اسلامی معرفی کنه که مبانی غربی و لیبرال داشته باشه اون وقت چقدر از این افراد دورش جمع می شدن ؟
شاید شما بگید خب اینها رو هم باید جذب کرد ولی به نظر شما به هر قیمتی باید افراد رو دور خودمون جذب کنیم ؟
اگر مثل خاتمی بخواهیم افراد رو دور خودمون جذب کنیم در واقع ماییم که جذب اونها شدیم نه اینکه اونها رو جذب کرده باشیم و نهایت دیدید که خود خاتمی هم مرتکب مسائلی شد که بین جامعه پخش شد مثل دست زدن به پشت دختر یا دست دادن با زنان تو ایتالیا .