با سلام
خانوما آقایون خونسردیتونو حفظ کنین .
چیه خانوم من که هنوز چیزی نگفتم !!!!!
یکی آب قند بیاره ...
ا وا ...
خب هولم نکنید الآن می گم ...
وای خدا فشارم افتاد کف پام ...
سرم داره گیج میره ...
نه چیزی نیس الآن می گم ...
باورتون نمی شه ، ولی ایندفه راسته ...
باورتون شه ...
داداشم ...
دادشم ...
داره میاد .
بابا حقوقشونو دادن .
حالا خدایی بعده اون همه انتظار این غشو ضعف کردنارو نداشت ؟!
بی انصاف نباشین ، داشت دیگه !!!!!!
خب اینم یه جور پارازیته داش سعید !!!!!!!!!