• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 7508)
يکشنبه 27/2/1388 - 11:57 -0 تشکر 113502
Parazit ! پارازیت !

به نام خدا

دوستان سلام

 

بسم لله پارازیت 

عموما چون همه مون بچه های باحالی هستیم واسه همین پارازیت انداختنو خیلی دوست داریم.

این پارازیت انداختنها عقده هامونو خالی می كنه و باعث رشد شخصیتی میشه (این نظر خودمه )

 

بیایین پارازیت بندازین از هر كجا كه می خوایین بگین. و از هر چی! شادی. تفریح . غم و غصه. شعر . حكایت. و..سماور كهنه نون خشكی  ایرانسل! هر چی دم دستته بیار تو.

دوباره بسم لله پارازیت

كی بهترین پارازیت رو می ندازه؟


خیلی وقتها مطالبی داریم كه بهدرد هیچ انجمنی نمی خوره. بحثی هم واسه گذاشتن مطلبمون داخلش نداریم و اگه هرجایی بذاریمش به پارازیت مشابه میشه و ارزش قرار گرفتن در یك بحث جدید هم نمیشه به مطلبمون داد. همه اونا رو میشه همینجا گذاشت :D

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
پنج شنبه 31/2/1388 - 13:7 - 0 تشکر 114728

به نام خدا

سلام

اوا خاک به سرم!

چرا اونجوری نوشتید؟

scowl face یعنی چهره ی اخمو...

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 3/3/1388 - 16:29 - 0 تشکر 115615

خیلی ییکاریدا....

کاش یکی یه میل بافتنی میداد به شماها سرگرم میشدید

یا بشینید دور هم سبزی آش پاک کنید

واسه آیندتون خوبه

يکشنبه 3/3/1388 - 17:4 - 0 تشکر 115639

با سلام

خانوما آقایون خونسردیتونو حفظ کنین .

چیه خانوم من که هنوز چیزی نگفتم !!!!!

یکی آب قند بیاره ...

ا وا ...

خب هولم نکنید الآن می گم ...

وای خدا فشارم افتاد کف پام ...

سرم داره گیج میره ...

نه چیزی نیس الآن می گم ...

باورتون نمی شه ، ولی ایندفه راسته ...

باورتون شه ...

داداشم ...

دادشم ...

داره میاد .

بابا حقوقشونو دادن .

حالا خدایی بعده اون همه انتظار این غشو ضعف کردنارو نداشت ؟!

بی انصاف نباشین ، داشت دیگه !!!!!!

خب اینم یه جور پارازیته داش سعید !!!!!!!!!

خداوندا تو میدانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا چه دشوار است .

چه زجری می کشد آن کس که انسان استو از احساس سرشار است ...

يکشنبه 3/3/1388 - 19:22 - 0 تشکر 115696

به نام خدا

دوستان سلام

به به حال كردم پارازیتو

ابجی ها هم منتظرن داداشاشون حقوقشونو بگیرن :))

پارازیتی ها كجابودین تا حاالا

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
يکشنبه 3/3/1388 - 22:29 - 0 تشکر 115758

                                                                 باغ

                                                بادام _ سیب _ انار _ هلو

                                                             یعنی چشم

                                                                         یعنی گونه

                                                                              یعنی لب

یعنی تو

                                                                باغت آباد انگوری

گفتم یه پارازیتم جناب هالو بیاد وسط !!!!!!!

خداوندا تو میدانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا چه دشوار است .

چه زجری می کشد آن کس که انسان استو از احساس سرشار است ...

دوشنبه 4/3/1388 - 1:57 - 0 تشکر 115821

با سلام

عجب شیر تو شیری شده این دیگه چه بچه بازیه ؟؟؟؟ سعید دوباره گرد و خاک بلند کردی یکم بحث رو مدیریت کن این چه وضعشه نا سلامتی اینجا انجمن هست نه خونه خاله من از این تاپیک شما بسیار تعجب زده شدم درسته به مطالب دیگه هم می پردازید ولی من جز بچه بازی چیز دیگه ای اینجا ندیدم دو سه تا انسان بزرگ و عاقل اینجا نشستند دارن چه کار ها که نمیکنند مثلا ما باید از شما الگو بگیریمــــــــــــــــــــا!!!!!!!!!

تا اینجا که جز مطلب طنز به غیر از یه دونه دیگه چیزی ندیدم مگه انجمن طنز چش بوده که این مطلب و اینجا ثبت کردی؟؟؟

حالا دلگیر نشو باشه  دفه دیگه:D

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
چهارشنبه 6/3/1388 - 16:49 - 0 تشکر 116666

الهی !

چون در تو نگریم ،

شاهیم ، تاج بر سر !

و چون به خود نگریم ،

خاکیم و خاک بر سر !

با سلام.

می بینم که پارازیت اندازا خلع صلاح شدن !!!!!!!

غرض از مزاحمت مجدد رفع کدرورت پیش آمده بود .

جناب آنلوکر شرمنده قصد خاله بازی نداشتیم ،از بزرگواریتونم ممنون که مارو انسان بزرگو عاقل خطاب کردی ...

بازم جای بسی امید است !!!!!

خلاصه اگه حرفی زده شده که کسی برداشت بد کرده من شخصا عذر می خوام .

خداوندا تو میدانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا چه دشوار است .

چه زجری می کشد آن کس که انسان استو از احساس سرشار است ...

چهارشنبه 6/3/1388 - 17:19 - 0 تشکر 116670

با سلام

واقعا که جای بسی تامل داره این کارای شما من نمیدونم سعید چرا آخه چرا چه کمبودی داشته که این تاپیک رو ایجاد کرده اگه مشکلی داری بیا پیش خودم درستش میکنم چرا جای دور میری در ضمن من تو مباحثی که میبینم هیچ سودی برای هیچ کس نداره شرکت نمیکنم چون وقت تلف کردنه مثله همین آخه سعید میخوای چی رو ثابت کنی بگی که مدیر سیستم انقدر نحوه مدیریتش ضعیفه که نتونسته این تاپیک رو حذف یا منتقل کنه؟

منظورت این بوده حالا شاید با خودتون بگید اینم یه جور پارازیت هست که من انداختم ولی نه...

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
چهارشنبه 6/3/1388 - 21:57 - 0 تشکر 116733

به نام خدا

سلام

خانوم انیاک آبی گرامی.

شما ناراحت نشدی.

مطمئنان منظور آنلاکر شما نبودید. (که اگه بوده باشه خودم گوششو می کشم)

در هر حال پسر خوبیه.هیچی تو دلش نیست

تازگیا یه سر نخو کشیدم دیدم داره میرسه به آنلاکر.شاید آشنای خیلی خیلی خیلی دور شدیم :)

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

چهارشنبه 6/3/1388 - 22:17 - 0 تشکر 116734

با سلام

هوی علی چی دیدی نا مرد ها؟؟؟؟با فامیل ما کار داری که میخوای آشنای دور بشی؟؟؟؟؟هان نبینما !!!!! اه اه اه ...

خب فرقی نداره میشی فامیله ما دیگه هههههه خوبم تازه میشه :D بیا تو مسنجر یاهو بگو بینم قضیه چیه؟؟؟؟؟

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.