• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عمومی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عمومی (بازدید: 4218)
شنبه 19/2/1388 - 23:56 -0 تشکر 111590
زهره آقایی عزیز، التماس دعا

سلام

بچه های خوب تبیان سلاااااام

نمیدونم چه جوری بگم و از کجا شروع کنم

صد مرتبه عنوان تاپیکو عوض کردم تا بالاخره این شد

حال و هوای تاپیک .. حال و هوای سفره

سفر یه عزیز خوب تبیانی

به کربلا!

چَشم !

الان میگم خدمتتون.

دوست بسیار عزیزی که این

سعادت نصیبش شده کسی نیست جز

مدیر خوب انجمن زن ریحانه آفرینش ، زهره عزییییزم

زهره آقایی عزیز ، همین پنج شنبه عازم کربلاست

زهره جان ، خوشا به سعادتت

دست ما روهم بگیر!

با خودت ببر!

اولش خیلی خوب شروع کردما! میخواستم شادباشه

ولی هرچی بیشتر نوشتم غمگین ترشد

شرمنده زهره جان! فقط میتونم بگم

التماس دعا شدیداً کثیرا

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

جمعه 25/2/1388 - 1:29 - 0 تشکر 112904

سلام

شورى فكنده در همه عالم نواى تو
دنیا اسیر غم شد و غرق عزاى تو


چشمان دوستان همه ناظر به سوى توست
دلهاى عاشقان همه در كربلاى تو


آغوش باز كرده شهادت به محضرت
آماده گشته بادیه پر بلاى تو


شرمنده گشته است شجاعت ز رزم تو
سرو روان خجل بر قدّ رساى تو


این فخر بس تو را به شهیدان راه حق
خواهان شود به حشر خدا خونبهاى تو


 در گاهواره رسم شفاعت رقم زدى
 «فطرس» رهین منت و جُود و سخاى تو


دادى تو آب دشمن غدّار خویش را
قربان عفو و بخشش و مهر و وفاى تو


کربلایی نشدم خجلت از این غم دارم

تا ابد در دل خود شور حسینی دارم

 ما که قسمت نشد شب جمعه کربلا باشیم...اگه یادتون موند سلام منو هم برسونید...

خوش به حالتون

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

جمعه 25/2/1388 - 1:41 - 0 تشکر 112906

سلام

این دل تنگم، عقده ها دارد ... گوئیا میل کربلا دارد

کربلااااا ....کربلاااا

چند بیتی هم به یاد دیار عاشقی:

بذار بیام آقا جون ... کربلات رو ببینم

بیام مثل گداها ... کنج حرم بشینم

آقا خودم میدونم...دل تو رو شکستم

آقا خودم میدونم...دل تو رو شکستم

نون و نمک رو خوردم ... نمکدون رو شکستم

آقا زمین خوردت منممممممممممممممممم

یار قسمت خوردت منممممممم

عشقی بذار عشقی بگم

یار قسم خوردت منم

برای علی اکبر حسین هم این شعر کوچولو همه چیزو بیان می کنه:

« جوانان بنی هاشم بیایید
علی را بر در خیمه رسانید
خدا داند که من طاقت ندارم
علی را بر در خیمه رسانم »

التماس دعا

دل ما رو هوایی کردید

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

پنج شنبه 31/2/1388 - 12:44 - 0 تشکر 114723

به نام خالق مخلوقات

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) 

زهره جان خوشا به سعادتت

انشالله بچه های تبیان را فراموش نکنی  

 
شيخ رجبعلي خياط فرمود: 

اگر ما به قدر ترسيدن از يک عقرب از عِقاب خدا بترسيم،

همه کارهاي عالم اصلاح ميشود
 
 
 
اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم 
 
پنج شنبه 31/2/1388 - 13:5 - 0 تشکر 114727

بیا نگار آشنا

شب غمم سحر نما

مرا به نوكری خود

شها تو مفتخر نما

ای گل وفا حسین

معدن سخا حسین

میكشی مرا حسین

زكودكی دلم شده

 اسیر و مبتلای تو

خدا كند كه جان دهم

به راه كربلای تو

به یاد كربلای تو

 صید نیزها حسین

شاه سر جدا حسین

میكشی مرا حسین...

آقا جان پس كی نوبت ما میشه؟دیگه چیزی جز جونم باقی نمونده براتن بدم.

نوكرتم دست مارو هم بگیر

میترسم كربلا ندیده از دنیا برم،میترسم

خانم آقایی التماس دعا

من مفتخرم که در به رویم وا شد     ماتم کده ی غمت مرا مأوا شد

من مفتخرم نامه عمر سیهم        با اشک غمِ تو شسته و امضا شد

اینجا و میان قبرو محشر گویم     من مفتخرم که مادرم زهرا(س)شد

  http://www.ahlebasyrat.blogfa.com

پنج شنبه 31/2/1388 - 22:26 - 0 تشکر 114857

به نام هستی بخش عالم

سلام

زحل عزیز خوش آمدید.....زیارت قبول....برامون تعریف کن....خوش گذشت......

پیامبر خدا ص:در تاریکی های قیامت ،شعار مومنان این است*خدایی جز تو نیست*

موفق باشید

جانشین انجمن قرآن وعترت

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

 

 وبلاگ من ....وبلاگ پيامبران رحمت

 

امام صادق(ع) فرمود:به دنبال مونسى بودم كه در پناه آن, آرامش پيدا كنم, آن را در قرائت قرآن يافتم.

پنج شنبه 31/2/1388 - 23:17 - 0 تشکر 114879

سلام

مدیرجونم اومدی؟  سفر به خوبی و خوشی گذشت؟ زود باش بیا که دلمون واست یه ذره شده.

یه عالمه پسته گذاشتم واست مغز کنم .. زودباش بیا کجایییییییییییییی؟

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

شنبه 2/3/1388 - 9:34 - 0 تشکر 115153

....وخدایی که در این نزدیکی است.

سلام به دوستان عزیزم

ممنونم از همه تون . اگه خدا قبول کنه برای همه بچه های تبیانی دعای جدا و نماز جدا رو انجام دادم . یاد همه تون بودم . واقعا الان حیرونم . از اینکه نتونستم به خوبی استفاده کنم . از اینکه خیلی کم بود و خیلی زود تموم شد . الانه که میفهمم کربلا یعنی چی ...... انشاالله قسمت همه دوستای خوبم بشه که برن و ببینن . چون شنیدن هیچ وقت مانند دیدن نیست .......

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

شنبه 2/3/1388 - 23:29 - 0 تشکر 115442

سلام خانم اقایی

خوش ا.مدید کربلایی

من بودم باور کنیدتو انجمن در حکم مهندس ناظر(شوخی بود)

زیارت قبول

اگر به آن چیزی که می خواستی نرسیدی از آن چیزی که هستی نگران مباش!

 

 

يکشنبه 3/3/1388 - 0:30 - 0 تشکر 115460

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

بازگشت شما رو از دیار عشق، تبریک میگم.

چشم و دل جانشین محترمتون و دیگر بانوان روشن...

من بعد بهتون باید بگیم کربلایی زحل؟!

سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
يکشنبه 3/3/1388 - 13:10 - 0 تشکر 115555

به نام خدا

سلام

زهره ی عزیزم، زیارت قبول خانومی..

ان شاء الله که نهایت استفاده رو از این سفر بزرگ برده باشی...

خیلی خیلیییییییییییییی التماس دارم...

خیلی...

همیشه شاکرش باشیم...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.