• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 44261)
دوشنبه 7/5/1387 - 17:57 -0 تشکر 49717
ثبت نام دوره مجازی حفظ قرآن

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

 

فقط چند نکته:

 

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

 

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

 

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

 

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

 

برای راهنمایی آنلاین این آیدی را در مسنجر اد نمایید

h5555s@yahoo.com

 

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

پنج شنبه 21/7/1390 - 17:40 - 0 تشکر 374136

باسلام وتشکر روزی 1ساعت از تهران

شنبه 23/7/1390 - 12:51 - 0 تشکر 374932

سلام-من مدت 3سال است که شروع به حفظ قران کردم تاالان 16جزبایاری خداوند حفظ کرده ام روزانه 3ساعت وقت برای این کاردارم ازشمامیخواهم برنامه ای بهم بدین که بتوانم 16جزاول راتثبیت کنم درضمن تاآخرسال90تاپایان جز20میخواهم حفظ باشم نکته دیگراینکه من شهرستانی هستم

يکشنبه 24/7/1390 - 17:8 - 0 تشکر 375603

سلام .با تشکر 

اسم من رو هم بنوسید روزی 4ساعت تا پنج ساعت می تونم وقت بگذارم در ضمن شهرستانی هستم و سابقه کار در حفظ را هم دارم

يکشنبه 24/7/1390 - 21:50 - 0 تشکر 375779

arla122000 گفته است :
[quote=arla122000;349733;374136]باسلام وتشکر روزی 1ساعت از تهران

سلام سلام

خیلی خیلی خوش اومدید..امیدوارم پیگیر بحث باشید

برای امتحانات مجازی و اطلاع رسانی بهتر آیدی منو اد کنید

 h5555s@yahoo.com

و برای دریافت برنامه به  این لینک مراجعه کنید

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=168398&pageIndex=7&forumID=970

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 24/7/1390 - 22:9 - 0 تشکر 375787

871101677 گفته است :
[quote=871101677;722442;374932]سلام-من مدت 3سال است که شروع به حفظ قران کردم تاالان 16جزبایاری خداوند حفظ کرده ام روزانه 3ساعت وقت برای این کاردارم ازشمامیخواهم برنامه ای بهم بدین که بتوانم 16جزاول راتثبیت کنم درضمن تاآخرسال90تاپایان جز20میخواهم حفظ باشم نکته دیگراینکه من شهرستانی هستم

سلام سلام

خیلی خیلی خوش اومدید..از اینکه پاسخگوی یک حافظ قرآن هستم خوشحالم

برای امتحانات مجازی و اطلاع رسانی بهتر آیدی منو اد کنید

 h5555s@yahoo.com

و برای دریافت برنامه به  این لینک مراجعه کنید...ایشالله گلهای عزیز بهتون برنامه میدند

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=168398&pageIndex=7&forumID=970

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 25/7/1390 - 8:20 - 0 تشکر 375876

به نام حضرت دوست

با عرض سلام و خسته نباشید من تازه این بخش را دیدم و می خوام که در برنامه حفظ شرکت کنم و روزی نیم ساعت میتونم وقت بذارم .امیدوارم دیر نشده باشه و بتونم تو این دوره ثبت نام کنم شهرستانی هستم (از درچه توابع اصفهان )

دوشنبه 25/7/1390 - 11:3 - 0 تشکر 375924

سلام

من محمد آسائی، حافظ كل قرآن هستم . مدتی است وبلاگی راه اندازی كرده ام تا به مرور تجربیاتم در زمینه حفظ قرآن را در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شاید مطالبم برای شما دوستان علاقه مند به حفظ هم مفید باشد. البته مطالبی كه در این انجمن هم گذاشته شده بسیار ارزشمند هستند برای همه شما آرزوی موفقیت دارم .

آدرس وبلاكم http://hamalatolquran.tebyan.net/ می باشد .

اگر به وبلاگم سر بزنید خوشحال خواهم شد

دوشنبه 25/7/1390 - 11:4 - 0 تشکر 375926

قرآن به کسانی که همت خود را در فهم آیات کتاب خدا صرف نمی کنند، سخت حمله کرده و می فرماید:أَفَلَا یتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَى قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا
(سوره مبارکه محمد آیه 24)
آیا آنها در قرآن تدبر نمی‌کنند، یا بر دلهایشان قفل نهاده شده است؟!

پنج شنبه 28/7/1390 - 1:8 - 0 تشکر 377319

parandeh61 گفته است :
[quote=parandeh61;723076;375876]

به نام حضرت دوست

با عرض سلام و خسته نباشید من تازه این بخش را دیدم و می خوام که در برنامه حفظ شرکت کنم و روزی نیم ساعت میتونم وقت بذارم .امیدوارم دیر نشده باشه و بتونم تو این دوره ثبت نام کنم شهرستانی هستم (از درچه توابع اصفهان )

سلام سلام

خیلی خیلی خوش اومدید..امیدوارم پیگیر بحث باشید

برای امتحانات مجازی و اطلاع رسانی بهتر آیدی منو اد کنید

 h5555s@yahoo.com

و برای دریافت برنامه به  این لینک مراجعه کنید

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=168398&pageIndex=7&forumID=970

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

پنج شنبه 28/7/1390 - 1:51 - 0 تشکر 377327

alabsar گفته است :
[quote=alabsar;711114;375924]

سلام

من محمد آسائی، حافظ كل قرآن هستم . مدتی است وبلاگی راه اندازی كرده ام تا به مرور تجربیاتم در زمینه حفظ قرآن را در اختیار علاقه مندان قرار دهم. شاید مطالبم برای شما دوستان علاقه مند به حفظ هم مفید باشد. البته مطالبی كه در این انجمن هم گذاشته شده بسیار ارزشمند هستند برای همه شما آرزوی موفقیت دارم .

آدرس وبلاكم http://hamalatolquran.tebyan.net/ می باشد .

اگر به وبلاگم سر بزنید خوشحال خواهم شد

سلام

به به...تبریک میگم به این همت والا و پشتکار فراوان و سعادت ویژه ای که داشتید...

صد مرحبا به اینکه تو این سن کم و اونم یک ساله تونستید به این موفقیت برسید!

موجب خوشحالی ماست اگر توفیق داشته باشیم که بیشتر تو انجمن ازتون بهره مند شویم

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.