• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 31400)
چهارشنبه 26/10/1386 - 11:31 -0 تشکر 24817
اگه دلتون گرفته كلیك كنید

سلام

 گران است بر من كه مردم را ببینم ولى تو دیده نشوى
 جانم به قربانت اى پنهانى كه از میان ما بیرون نیستى

...

اینجا محلی هست برای عاشقان امام زمان(عج)و یا دوستانی مثل میكرو كه دلشون به امام و اربابشون تنگ شده...

ندیده عاشقت شدم...نمیدونم چی میشههههه
هر چی می‌خوام ببینمت بهم می‌گی نمیشههههه

...
هر چی دلتون می‌خواد بگید
 هر چی كه به نظرتون اگه امام زمان بخونه خوششون بیاد...
هر چیزی كه باعث زنده شدن یاد امامون در قلب های مریضمون بشه...
هر آنچه كه با خوندنش یا گفتنش احساس آرامش كنیم...
هر آنچه كه مربوط به حضرت اباصالح هست
اصلن بیایید امام زنده و غایبمون رو بیشتر بشناسیم...پس شما هم باید كمك كنید
هر چی جایی خوندید یا دیدید اینجا قرار بدید
مطمئن باشید یكی اگه اینارو بخونه و یه چیز یاد بگیره.. اولین نفری كه فیضش رو میبره خود شما هستید.

التماس دعا

 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

جمعه 21/12/1388 - 11:31 - 0 تشکر 189484

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)

سلام

از زمان غیبت امام زمان(عج) تا کنون 1140 سال شمسی گذشته است.

و زمان همچنان در گذر است.

آیا هنوز زمان آن نرسیده که خودمان را برای ظهور او آماده کنیم؟

*******************************************

بار دگر هزار و سیصد و هشتاد و هشت

پرید پلک و کسی ضربه ای نزد بر در

و انتظار سکوتی که باز هم نشکست

حکایتی است که هر جمعه خوانده ایم از سر

دوباره هفته ی من هفت خوان تنهائی است

دوباره قصه ی تلخی که گشته ایم از بر

چقدر بین من و تو .... چقدر فاصله است

تو شرق نابی و ما مغربیم و مغرب تر

تو مثل ابر بهاری ، بهار تشنه ی توست

حریق تشنگی اش را شبی ببار و ببر

نیامدی و بهار از کنار خانه گذشت

و قلب باغچه لرزید و غنچه شد پرپر

چه سال نوری دوری ست سال آمدنت

کجای این شب مسدود می رسم به سحر

اگر تو باز نیایی منم که می آیم

کران کران همه آفاق را به پای خطر

دوباره از که بپرسم؟ مرا شناخته اند

قناری قفس و فالگیر پشت گذر

چه قدر فال گرفتم برای آمدنت

خلاصه ی همه یک شعر بود: شعر سفر 

سفر حکایت تلخی ست بی تو تلخ تر است

کجاست خانه ی دورت؟ مرا به خانه ببر

اللهم عجـــل لولیک الفـــرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

شنبه 15/3/1389 - 17:54 - 0 تشکر 204118

رویی نمانده که به چشمت نظر کنم
هق هق هق

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

سه شنبه 12/5/1389 - 22:1 - 0 تشکر 217805

ای وای من، ای وای من
زد این دل شیدای من
آتش به سر تا پای من
خاکسترم کردی، چه آوردی، تو ای دل بر سرم
دیگر چه آوازی، چه پروازی، که بی بال و پرم
ای فارغ از حال من، چون یاد آورم
رو گرداندنِ تو را
ترسم سوز درد من، آه سرد من
گیرد دامن تو را
کردی جفا دیگر مکن
چشم عاشق را تر مکن
ای چشم من، گریان مباش
این‌گونه اشک افشان مباش
حیران و سرگردان مباش
در گردش گیتی، رسد روزی، به پایان هر غمی
دست نگار ما، داغ دل را، گذارد مرهمی
دست غارت از چه رو، آه ای لاله رو
بر جانم گشوده‌ای
از تو چه شد حاصلم، همین کز دلم،قرارم ربوده‌ای
کردی جفا دیگر مکن
چشم عاشق را تر مکن

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

سه شنبه 12/5/1389 - 22:5 - 0 تشکر 217808

سلام
دلم هوای گریه دارد
نمیدونم چرا اینطور میشم
فقط میدونم وقتی نبودت رو حس میکنم اینطور میشم
نبودی که پر از بودنه...و این باعث میشه نگاه به نبود تو چشمانم را خیس کنه که چرا بودنی که اینهمه وجود داره بعضی وقتها فراموشش میکنم
ای مهربونی که مهربونیتت هیچ وقت از دلم پاک نمیشه ای بودی که وقتی نیست میشی خیلی اذیت میشم خیلیییییییی دوست دارماااا هر چند که روم نمیشه اسمتو بیارم... اما ...
یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

سه شنبه 12/5/1389 - 22:11 - 0 تشکر 217810

هنگام شب آمد
دل در طلب آمد
جانم به لب آمد
كه غم تو به سر نشود

وای از شب هجران
من سر به گریبان
چون شام غریبان
چه شبی که سحر نشود

شب و پرده ی راز
دل و این سوز و گداز
من غرق نیاز
تو و آنهمه ناز

شمع عمرم به سحر نرسد
گر سوز دلم به ثمر نرسد

من مرغ شباهنگ توام
ای گل به خدا . . .
دلتنگ توام
در چنگ توام
رام توام


من . . .
که اسیر خیال توام
تشنه ی جام وصال توام
ای آشنا به دردم
من از تو برنگردم
به تو جز وفا چه کردم !

من مرغ شباهنگ توام
ای گل به خدا . . .
دلتنگ توام
در چنگ توام
رام توام . . . .

ای که لطف احسانت ازلی و دلنوازیت جاودانه است.
تو را شکر می کنم که شب را آفریدی...
اشک را آفریدی
نجوا را خلق کردی.
و شکستن بی صدای دل را در فراغت به ما ارزانی کردی.

تو را سپاس که سخنان لطیف در دهانم گذاشتی.
و ای اگر این اشتیاق پایان ناپذیر به کمال طلبی را درونمان قرار نمی دادی و خود را از چشممان نمی پوشاندی...، وای اگر عشق را نمی آفرید و محبت و دل را قرین یکدیگر نمی کردی.

آری...
دیگر زندگی تکراری نیست....
وقتی که هر روز را، در حالی می گذرانیم که انتظار شبی را می کشیم که دوباره کشش لیلا گونه نازآفرین ، جرقه ای بزند تا به سویت آئیم. تویی که فرموده ای بخوانید مرا تا استجابت کنم شما را . وه که چه معشوق جان افزایی ...
آری دیگر زندگی تکراری نیست....
هر شب را با ترنم های عاشقانه و دلنوازانه ، خطاب به او ، می گذرانیم که :


من مرغ شباهنگ توام
ای گل به خدا . . .
دلتنگ توام
در چنگ توام
رام توام . . . .

دیگر رنجهای روزانه و ملالت یکنواختی شبانه جای خود را با غم هجران تو عوض می کنند و همه دردها درمان می شود و به جای آن فقط درد دل عاشق یعنی هجران می ماند وای از دوری و مهجوری.


وای از شب هجران
من سر به گریبان
چون شام غریبان
چه شبی که سحر نشود

منبع : http://www.hamdardi.net/archive/index.php/thread-1126.html

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

سه شنبه 12/5/1389 - 22:38 - 0 تشکر 217814

اوه که خستم
که ازت راحت حرف میزنن و خلاف حرفت راه میرن
اوه
خستم ازینکه
راحتم خودشونو میبخشن
باز باهات سرخوشن
چرا نمیای شما؟
بیا اگه قراره سرمنم بزنی بیا بزن
بیا خیلی ها دیگه هم هستنا بیا بزن راحت شیم
شما هم همینطور

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
شنبه 13/6/1389 - 13:22 - 0 تشکر 227591

سلام

دلم بهانه‌ی شعر نگفته كرده بیا
هوای هق هق بغض شكفته كرده بیا

كسی برای زمستان دعا نمی‌خواند
تو خود بگو كه زمستان چقدر می‌ماند؟

مگر نه این كه بهار انتظار می خواهد؟
دل شكسته‌ی ما هم بهار می‌خواهد

دعا و گریه و نجوا بگو بگو تا كی؟
در انتظار كمی گفت و گو بگو تا كی؟

ببین دعای فرج را ز حفظ می‌خوانیم
فقط به پای عمل می‌رسیم و می‌مانیم

بیا بیا ز شب بی‌ستاره دیدن كن
بیا و در شب ما یك چراغ روشن كن

بیا كه خط زمستان هنوز جا دارد
برای نقطه‌ی پایان هنوز جا دارد ..

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

شنبه 13/6/1389 - 14:35 - 0 تشکر 227614

آقا ما جز تو کسی رو نداریم می دونم خیلی گنه کارم ولی اینم میدونم که تو خیلی مهربون و بخشنده ای پس ما را از دعای خیرت بی نصیب نکن.
یا صاحب الزمان ادرکنی

 

  به طواف كعبه رفتم ،به حرم رهم ندادند          كه برون درچه كردي، كه درون خانه‌آئي

 

                                    

يکشنبه 14/6/1389 - 8:37 - 0 تشکر 227906


دلم خیلی گرفته ولی خدارو شکر خداجون که وقتی دلم میگیره یاد تو ارومم میکنه
خدایا من رو به حال خود وانگذار که محتاجم به محبتت
به کرمت
به بزرگی ات
که تو تنهای یار و یاور همه ای در همه جا

خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب
چهارشنبه 19/8/1389 - 11:42 - 0 تشکر 249679

سلام مهدی جان

...

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.