• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 31398)
چهارشنبه 26/10/1386 - 11:31 -0 تشکر 24817
اگه دلتون گرفته كلیك كنید

سلام

 گران است بر من كه مردم را ببینم ولى تو دیده نشوى
 جانم به قربانت اى پنهانى كه از میان ما بیرون نیستى

...

اینجا محلی هست برای عاشقان امام زمان(عج)و یا دوستانی مثل میكرو كه دلشون به امام و اربابشون تنگ شده...

ندیده عاشقت شدم...نمیدونم چی میشههههه
هر چی می‌خوام ببینمت بهم می‌گی نمیشههههه

...
هر چی دلتون می‌خواد بگید
 هر چی كه به نظرتون اگه امام زمان بخونه خوششون بیاد...
هر چیزی كه باعث زنده شدن یاد امامون در قلب های مریضمون بشه...
هر آنچه كه با خوندنش یا گفتنش احساس آرامش كنیم...
هر آنچه كه مربوط به حضرت اباصالح هست
اصلن بیایید امام زنده و غایبمون رو بیشتر بشناسیم...پس شما هم باید كمك كنید
هر چی جایی خوندید یا دیدید اینجا قرار بدید
مطمئن باشید یكی اگه اینارو بخونه و یه چیز یاد بگیره.. اولین نفری كه فیضش رو میبره خود شما هستید.

التماس دعا

 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

جمعه 4/10/1388 - 18:2 - 0 تشکر 172036

سلام

تا کی در انتظار گذاری به زاریم

باز آی بعد از اینهمه چشم انتظاریم

دیشب به یاد زلف تو در پرده های ساز

جان سوز بود شرح سیه روزگاریم

بس شکوه کردم از دل ناسازگار خود

دیشب که ساز داشت سرسازگاریم

شمعم تمام گشت و چراغ ستاره مرد

چشمی نماند شاهد شب زنده داریم

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

سه شنبه 8/10/1388 - 16:54 - 0 تشکر 172815

باور بکن این شهر جای زندگی نیست

 تا ناخدایانند جای بندگی نیست

این تیره دلها از شقایق سر بریدند

اینها برای آخرت ذلت خریدند

دیندارهای شهرمان در خواب رفت

اهل نماز و عشق بازی آب رفتند

دیگر کسی اهل دعا اهل صفا نیست

دیگر کسی دنبال مردان خدا نیست

چشم کسی از ترس داور غرق نم نیست

بی دین و دنیا پیشگان در شهر کم نیست

هر اهل دل در شهر ما خانه نشین است

هر رادمردی با غم و غصه قرین است

دیوارهای شهرمان را غم گرفته 

 سجاده ها در خانه ها مان نم گرفته

 دیگر کسی دلتنگ عصر جمعه ها نیست

دیگر کسی در فکر و یاد جبهه ها نیست

قرآن شده بازیچه یک مشت نامرد

اسباب دکان ریای خلق بی درد

پیر غریب شهر از ما خسته گشته

 از نامرادیها دو بالش بسته گشته

یکروز اینجا عرصه حکم و قصاص است

دنیا پر از شمر و یزید و عمروعاص است

باید بیاید آنکه مرد آسمانهاست

باید بیاد آنکه فوق کهکشانهاست

باید بیاید عدل را برپا نماید

 میزان حق را با خودش معنا نماید

 وقتی بیاید شهر پرجوش و خروش است 

 صوت کلامش گوئیا بانک سروش است

من منتظر تا فصل هم عهدی بیاید

با ذوالفقار حیدری مهـــدی بیاید

كجاست منتظر تو؟ چه انتظار غریبی
تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی
عجیب تر كه چه آسان‏‏‏‏‎‎‎‎,نبودنت شده عادت
چه كودكانه سپردیم دل به بازی قسمت
چه بیخیال نشستیم چه كوششی؟ چه وفایی؟
فقط نشستم و گفتم خدا كند كه بیایی؟!  
* اللهم عجل لولیک الفرج *
پنج شنبه 10/10/1388 - 16:25 - 0 تشکر 173245

سلام

دل هر كی یه یاری داره

دل هر كی یه یاری داره

آقامون یار نداره

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

شنبه 19/10/1388 - 23:11 - 0 تشکر 175131

سلام آقا...

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
سه شنبه 22/10/1388 - 23:44 - 0 تشکر 175677

سلام

چه کنم...

بگو چه کنم؟...

چه کنم بی تو...

بگید دیگه...

صدامو داری از پس پرده های غفلت؟

:(

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
پنج شنبه 24/10/1388 - 6:3 - 0 تشکر 175909

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

السلام علیک یا صاحب الزمان 

 سلام

گـل نرگـس فدای رنگ و بویت

نصـیبم کـی شـود دیـدار رویـت ؟

گــل نرگـــس تـو که زیبــاترینی

میـان هر دو عــالم بهـــترینی

گـل نــرگـــس تو که مـهد وفایی

نــــگار دلــربـا و با صـــفایی

گـل نـرگــس مـکن تـو نـا امـیدم

کـه عــمرم داده و مِهرت خـریدم

بـه دل دارم امید ، تا زنده هستم

رسـد بر دامن مـهر تو ، دستم

اللهم عجل لولیک الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

پنج شنبه 24/10/1388 - 12:21 - 0 تشکر 175951

سلام ا... علیکم

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است

برای عاشقان حضرت اله تنگ است

دلم گرفته ز دست زمینیان ضعیف

برای یاور فرمانده قوا تنگ است

دلم قرار ندارد ز دوری یاران

برای حامی و جان داده ولا تنگ است

برای لحظه وصلی که فی سبیل ا... ست

برای دیدن آن جلوه خدا تنگ است

دلا بیا سریع تر قیام نفس شکن

زمانه بر سر جنگ و وقت ما تنگ است

(اگه شعرش خوب در نیومد دیگه ما رو ببخشید عزیزان)

دعا کنین ما به شهادت برسیم . . .

یا حسین علیه السّلام

هان اي شهيدان با خدا شبها چه گفتيد؟

جان علي (ع) با حضرت زهرا (س)چه گفتيد؟

«اللهم ارزقني توفيق الشّهاده في سبيلک»

سه شنبه 4/12/1388 - 13:13 - 0 تشکر 185420

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا حسن بن علی العسکری

سلام مولای غریبم

مولای غایب غریبم! سرسلامت باد ما را در غم بابای شهیدتان پذیرا باشید؛ ای غمگین‏ترین شیعه در عصر غیبت!

اللهم عجـــل لولیک الفرج 

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

يکشنبه 9/12/1388 - 9:6 - 0 تشکر 186763

تو کعبه ی چشم انتظا ران تو مقصد پرواز یاران توناجی اخرین دنیایی چه میشود سوی عاشقان ایی measagh

جمعه 21/12/1388 - 1:33 - 0 تشکر 189446

سلام
گاهی وقتها هیچ جمله ای نمیتونه عشق آدمو بیان کنه
این میشه که چشم ها از خود بی خود میشند
مهدی جان به زلالی اشک های روانی که از سوز فراقت ریخته می شوند دوستت دارم
تو بهتر میدانی که دانه های اشک چه حرفهای نگفته ای در جان خود دارند
پس این زبان گناه کار سکوت میکند تا خود بر این اشک ها نگاه اندازی و آگاه شوی که چه در دل دارم
اصلن هیچ چیزی ندارم که تقدیمت کنم
هیچ چیزی در بساط تهی خود ندارم تا ابراز عشق کنم
این اشک روان هم وسیله ای هست تا پاک شوم
آن هم برای پاک شدن خودم از گناهان است
پس مرا ببخش که آنچنان کثیفم که اشکهام هم به واسطه تماس با گناهانم ناپاک میشوند
خوش به حال عاشقانی که پاکند و اشک های پاکی تقدیم تو می کنند
هر چقدر بر اشکهایم نگاه میکنم تازه میفهمم که چقدر کثیفم
اما به پاکی اشک عاشقان
من هم دوست دارم پاک باشم
اما هر کار میکنم نمیشود
نمیشود
نمیشود
در یه صورت میشود
آنکه دعا کنی بشود
پس مهدی جان
اماما....سرورم
خودت دعا کن که از گزند گناهان آسیب نبینم
خودت دعا کن تا خداوند ظهورت را نزدیک فرماید
یا علی  

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.