• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 44265)
دوشنبه 7/5/1387 - 17:57 -0 تشکر 49717
ثبت نام دوره مجازی حفظ قرآن

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

 

فقط چند نکته:

 

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

 

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

 

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

 

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

 

برای راهنمایی آنلاین این آیدی را در مسنجر اد نمایید

h5555s@yahoo.com

 

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 2/5/1390 - 22:50 - 0 تشکر 343352

MICRO گفته است :
[quote=MICRO;115326;49717]

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

فقط چند نکته:

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

یا علی


سلام منم مشتاقم خیلی وقته منتظرم روزی 2 ساعت شهرستان

يکشنبه 9/5/1390 - 14:29 - 0 تشکر 346002

من روزی دو ساعت وقت دارم از کرمان هستم

يکشنبه 9/5/1390 - 21:30 - 0 تشکر 346140

با سلام
بسیار طرح زیبایی است . من هم شركت می كنم . ان شاء الله همگی حافظ قرآن بشیم. قبلا حدود 7، 8 سال پیش 3 جزء حفظ كردم ولی الان كم یادم هست. نیم ساعت در روز می تونم وقت بذارم. در تهران زندگی می كنم.
موید باشید

يکشنبه 16/5/1390 - 3:18 - 0 تشکر 348889

سلام

اگه خدا قسمت کنه من از امروز دارم شروع میکنم

البته گویا این بحث ماله 3 ساله پیشه

یعنی الان همتون حافظ شدید؟

سه شنبه 18/5/1390 - 19:28 - 0 تشکر 350289

من خواهان شرکت در برنامه حفظ قرآمی باشم و روزانه نیم ساعت وقط داریم

دوشنبه 31/5/1390 - 18:52 - 0 تشکر 357067

سلام منم می خوام اگه توفیق باشه حفظ رو شروع کنم لطفا راهنمایی کنید ایمیلم:shahedi.m14@gmail.com

سه شنبه 1/6/1390 - 4:1 - 0 تشکر 357195

به نام خدا

سلام

بنده علاقه مندم در این طرح شرکت کنم. قبلا 6 جزء اول و 2 جزء آخر را حفظ کرده ام. البته تقریبا به جزء اول و آخر قرآن مسلط تر هستم

روزی حدود نیم ساعت میتونم انشالله وقت بذارم و حداکثر یک سوم صفحه برای حفظ.

تهران هستم

دوشنبه 14/6/1390 - 13:51 - 0 تشکر 362780

به نام خدا
سلام
me too
اگه امکانش باشه منم هم می خوام تو دوره های مجازی حفظ قرآن شرکت کنم

جمعه 18/6/1390 - 20:44 - 0 تشکر 363921

من همش سه سال دیر رسیدم
ایرادی نداره ماهی رو هر وقت از آب بگریری می میره

يکشنبه 20/6/1390 - 22:2 - 0 تشکر 364674

سلام
کاربران جدید, لطفا به این لینک مراجعه کنید

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=168398&pageIndex=6&forumID=970

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.