• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 31406)
چهارشنبه 26/10/1386 - 11:31 -0 تشکر 24817
اگه دلتون گرفته كلیك كنید

سلام

 گران است بر من كه مردم را ببینم ولى تو دیده نشوى
 جانم به قربانت اى پنهانى كه از میان ما بیرون نیستى

...

اینجا محلی هست برای عاشقان امام زمان(عج)و یا دوستانی مثل میكرو كه دلشون به امام و اربابشون تنگ شده...

ندیده عاشقت شدم...نمیدونم چی میشههههه
هر چی می‌خوام ببینمت بهم می‌گی نمیشههههه

...
هر چی دلتون می‌خواد بگید
 هر چی كه به نظرتون اگه امام زمان بخونه خوششون بیاد...
هر چیزی كه باعث زنده شدن یاد امامون در قلب های مریضمون بشه...
هر آنچه كه با خوندنش یا گفتنش احساس آرامش كنیم...
هر آنچه كه مربوط به حضرت اباصالح هست
اصلن بیایید امام زنده و غایبمون رو بیشتر بشناسیم...پس شما هم باید كمك كنید
هر چی جایی خوندید یا دیدید اینجا قرار بدید
مطمئن باشید یكی اگه اینارو بخونه و یه چیز یاد بگیره.. اولین نفری كه فیضش رو میبره خود شما هستید.

التماس دعا

 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

جمعه 1/8/1388 - 13:17 - 0 تشکر 160123

سلام

بسم الله الرحمن الرحیم

مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُكَّعًا سُجَّدًا یَبْتَغُونَ فَضْلًا مِّنَ اللَّهِ وَرِضْوَانًا سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِم مِّنْ أَثَرِ السُّجُودِ ذَلِكَ مَثَلُهُمْ فِی التَّوْرَاةِ وَمَثَلُهُمْ فِی الْإِنجِیلِ كَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ فَاسْتَوَى عَلَى سُوقِهِ یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغِیظَ بِهِمُ الْكُفَّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنْهُم مَّغْفِرَةً وَأَجْرًا عَظِیمًا

محمد [ص] پیامبر خداست و كسانى كه با اویند بر كافران سختگیر

 [و] با همدیگر مهربانند

آنان را در ركوع و سجود مى‏بینى

 فضل و خشنودى خدا را خواستارند علامت [مشخصه] آنان بر اثر سجود در چهره‏هایشان است این صفت ایشان است

در تورات و مثل آنها در انجیل چون كشته‏اى است كه جوانه خود برآورد و آن را مایه دهد تا ستبر شود و بر ساقه‏هاى خود بایستد و دهقانان را به شگفت آورد تا از [انبوهى] آنان [خدا] كافران را به خشم دراندازد خدا به كسانى از آنان كه ایمان آورده و كارهاى شایسته كرده‏اند آمرزش و پاداش بزرگى وعده داده‏است

( سوره مبارکه فتح ۲۹)

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
پنج شنبه 14/8/1388 - 14:48 - 0 تشکر 162206

سلام

امام زمان...

میبینی آقا...

همه برا همه چی وقت دارن بجز اینجا

عجیبه نه؟

مگه میشه ؟

ما حتما چیزی بلدیم که بهمون میگن بچه مسلمون ...پس چیزی میدونیم که بگیم و دیگران هم یاد بگیرن...

بقیش هم ...

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
جمعه 22/8/1388 - 11:19 - 0 تشکر 163450

سلام

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱﴾سوره مبارکه اسرا

بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
جمعه 29/8/1388 - 14:5 - 0 تشکر 164561

                                                سلام

در میکده بودم ولی

بیرون شدم از غافلی

ای وای از این بی حاصلی

عمر جوان گم کرده ام

پایان رسد شام سیه

آید حبیب منزلم

اما خدا حالم ببین

من یار را گم کرده ام

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 9/9/1388 - 0:31 - 0 تشکر 166738

 سلام

یه شب هم قبل از خواب یه سلامی به اماممون بدیم...

السّلام علیك فى آناء لیلك و أطراف نهارك... السّلام علیك حین تصبح و تمسى....

سلام بر تو در ساعتهاى شب و اول و آخر روزت، سلام بر تو هنگامى كه مىایستى،

سلام بر تو هنگامى كه مىنشینى،

 سلام بر تو هنگامى كه مىخوانى و بیان مىكنى،

سلام بر تو هنگامى كه نماز مىخوانى و قنوت مىگیرى،

سلام بر تو هنگامى كه ركوع و سجده مىكنى،

سلام بر تو هنگامى كه «لا اله الاّ الله» و «الله اكبر» مىگویى،

سلام بر تو هنگامى كه حمد مىكنى و استغفار مىنمایى،

سلام بر تو هنگامى كه صبح مىكنى و به عصر مىرسانى،

سلام بر تو در شب آنگاه كه دربرگیرد، و در روز آنگاه كه تجلّى كند.

مولاجان برایمان بیشتر دعا کن

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

سه شنبه 10/9/1388 - 11:3 - 0 تشکر 166973

هرگاه که به یاد امام زمانموم حضرت اباصللح المهدی (ع) می افتم از خودم متنفر میشوم کهچرا باید  این امام نازنین به خاطر امثالی چون من  این چنین غریب باشد و ظهورشان این چنین به تاخیر بیافتد و عاشقان واقعی او نتوانند چهره ی زیبای این عزیز را ملاقات کنند!!!

ازتمام عزیزانی که این متن را می خوانند تقاضای التماس دعا  وصلوات برای ظهور اقا را دارم.

جمعه 20/9/1388 - 21:52 - 0 تشکر 168991

سلام

دلنوشته یه ناشناس شناس امام زمانی :

 ای نگاهت دوای هـــــر دردی...

آرزو می كنم كه بـــــــرگردی ...

كاش من باخبر شـــوم روزی ...

لحظه ای بر دلم گــــذر كردی...

زنده ام من به عشق دیدارت ...

بسته جانم به روی زیبــــایت ...

منتـــــظر مانده چشم گریانم ...

پس كجایی؟ دلم به قربــانت...

مثل مهتاب و آسمان هستی...

آفتابی ، تو مهربـــان هستی...

جمعه ها دل كه بیقرارت شد...

 تا سحر چشم انتـــظارت شد...

 ای كه بر درد و غم دوا هستی...

نور عشقی و با وفـــا هستی ...

بی تو طاقت ندارد این دل بیا ...

 صبر تا كی كنم؟ كجا هستی؟

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 23/9/1388 - 15:58 - 0 تشکر 169622

سلام

کجایی پس ؟

تا کی منتظر دیدن صورت ایمان باشیم ؟

اصلا این پست رو میخونی یا اونقدر بدم که ........

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

سه شنبه 24/9/1388 - 0:15 - 0 تشکر 169735

یا امام زمان امان از لحظه غفلت که شاهدم باشی

جمعه 27/9/1388 - 22:29 - 0 تشکر 170430

سلام آقا...

   دلم به وسعت تمام گریه ها تنگ است

        شبی به خلوتم سر بزن...دلم تنگ است

...

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.