• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 44264)
دوشنبه 7/5/1387 - 17:57 -0 تشکر 49717
ثبت نام دوره مجازی حفظ قرآن

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

 

فقط چند نکته:

 

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

 

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

 

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

 

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

 

برای راهنمایی آنلاین این آیدی را در مسنجر اد نمایید

h5555s@yahoo.com

 

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 7/1/1390 - 12:59 - 0 تشکر 301611


سلام



خوش اومدین به محفل قرآنی.....و انشاءالله كه ادامه دهنده ی این راه باشید.



دوستان قرآنی عزیز برای چندمین! بار عرض میشه كه به *مشاور حفظ قرآن کریم * مراجعه شود:)
یعنی لینك زیر:
http://old.tebyan.net/index.aspx?PID=17257&THREADID=202687&PageSize=10&PageIndex=16&FORUMID=455




تشریف بیارید اونجا، درخدمتیم



یاحق

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 8/1/1390 - 20:51 - 0 تشکر 301875

dehkade2010 گفته است :
[quote=dehkade2010;591792;301830]سلام...ممنونم میكرو...شما مشهدی هستی نه؟.....التماس دعا....(این پست رو پاكش كنید)

سلام سلام

اینجا صندلی داغه... D:

نه مشهدی نیستم...فقط عیدی مسافرت رفته بودیم مشهد زیارت...جاتون خالی و همینك از پایتخت در خدمتتون هستم D:

پس میكرو میشه MADE IN TEHRAN

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

سه شنبه 9/1/1390 - 21:48 - 0 تشکر 302209

MICRO گفته است :

سلام سلام

اینجا صندلی داغه... D:

نه مشهدی نیستم...فقط عیدی مسافرت رفته بودیم مشهد زیارت...جاتون خالی و همینك از پایتخت در خدمتتون هستم D:

پس میكرو میشه MADE IN TEHRAN

یا علی

dehkade2010 گفته است :
[quote=MICRO;115326;301875]

[quote=dehkade2010;591792;301830]سلام...ممنونم میكرو...شما مشهدی هستی نه؟.....التماس دعا....(این پست رو پاكش كنید)


سلام

آخی.....زیارتتون قبول....خیلی منو اذیت كردیدا یادتونه؟....اگه واسم دعا كرده باشین حلالید و الا...؟ ....:))...شوخی هم نداریم

 السلام علیــــــــــک یا ابا عبدالله

 

ای شیـــــعه تو را چه غــم ز طوفـــان بلا

آن جا که سفینة النجـــــــاة است حسیـــــن (ع)

 

یابن الحســـــن روحـــــــــی فداک

يکشنبه 12/4/1390 - 10:3 - 0 تشکر 324600

سلام

منم دوست دارم استفاده كنم .

سابقه حفظ ندارم و ساكن شهرستان بروجردم.

لیسانس دارم.و روزانه غریب یكساعت فرصت دارم .

راستی یادم رفت بگم كه من ستار زرینی هستم.

hajsattar88@yahoo.com

با سپاس

صلوات

جمعه 27/3/1390 - 9:33 - 0 تشکر 332370

با سلام رضا هستم از تبريز.ان شا.. روزي نيم ساعت مي خواهم واسه حفظ وقت بگذارم1 التماس دعا

يکشنبه 29/3/1390 - 8:3 - 0 تشکر 333349

rahroreza گفته است :
[quote=rahroreza;419694;331414] با سلام رضا هستم از تبريز.ان شا.. روزي نيم ساعت مي خواهم واسه حفظ وقت بگذارم1 التماس دعا
سلام رضا جان براي دريافت برنامه در اين لينک پاسخ ثبت کنيد : http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=328532&forumID=455 يا علي

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

جمعه 31/4/1390 - 12:55 - 0 تشکر 342290

چطوری باید ثبت نام بکنیم؟

شنبه 1/5/1390 - 8:51 - 0 تشکر 342500

vsoleimani گفته است :
[quote=vsoleimani;499362;342290]چطوری باید ثبت نام بکنیم؟

سلام

خیلی خوش اومدید

جهت دریافت برنامه و شروع کار کافیه در لینک زیر درخواست خودتون روثبت کنید...فقط یادتون نره به سوالات مطرح شده هم پاسخ بدید

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=168398&pageIndex=6&pageSize=10&forumID=970

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 2/5/1390 - 11:30 - 0 تشکر 343035

سلام من می خواهم شرکت کنم اما چطوری ثبت نام کنم؟

يکشنبه 2/5/1390 - 13:28 - 0 تشکر 343079

سلام
من هم آمادگی شرکت در این کلاس هارو دارم.
ساکن تهران
روزی یک ساعت

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.