سلام آقا جان
ای کاش امروز می آمدید
خسته ام از اینکه نمیدونم باید چکار کرد
خسته ام ازاینکه معلوم نیس ما آدما چی میخواهیم و به کجا می رویم؟
چرا فقط فکر می کنیم که خوب میخواهیم و اعمالمان این گونه نیس؟
آدما چطور فکر میکنن؟
آدما چطور به آدمای دیگه فکر میکنن؟
کجا داریم میریم؟
تا کی نامردی؟
تا کی بچگی؟
پس کی بزرگ شدن؟
تا کی به دنبال ظاهر ؟... پس کی قدمی بسوی بزرگ شدن؟
این برخورداریها بدردمون نخورد که همش رویگردانیم؟
تا کی فکر کنیم الکی بزرگیم؟... و اعمالمان صورت دیگری داشته باشد؟
تا کی فقط بعضیا باید رنج بکشند؟
تا کی فقط بعضیا نفهمیدن براشون راحتتره؟
تا کی دنبال ظاهر دنیا هستن و خیال میکنن نیستن؟
آقا تا کی؟
آقا مردم که
آقا امروز نمیای؟
آقا....