• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 31407)
چهارشنبه 26/10/1386 - 11:31 -0 تشکر 24817
اگه دلتون گرفته كلیك كنید

سلام

 گران است بر من كه مردم را ببینم ولى تو دیده نشوى
 جانم به قربانت اى پنهانى كه از میان ما بیرون نیستى

...

اینجا محلی هست برای عاشقان امام زمان(عج)و یا دوستانی مثل میكرو كه دلشون به امام و اربابشون تنگ شده...

ندیده عاشقت شدم...نمیدونم چی میشههههه
هر چی می‌خوام ببینمت بهم می‌گی نمیشههههه

...
هر چی دلتون می‌خواد بگید
 هر چی كه به نظرتون اگه امام زمان بخونه خوششون بیاد...
هر چیزی كه باعث زنده شدن یاد امامون در قلب های مریضمون بشه...
هر آنچه كه با خوندنش یا گفتنش احساس آرامش كنیم...
هر آنچه كه مربوط به حضرت اباصالح هست
اصلن بیایید امام زنده و غایبمون رو بیشتر بشناسیم...پس شما هم باید كمك كنید
هر چی جایی خوندید یا دیدید اینجا قرار بدید
مطمئن باشید یكی اگه اینارو بخونه و یه چیز یاد بگیره.. اولین نفری كه فیضش رو میبره خود شما هستید.

التماس دعا

 

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 12/5/1388 - 18:14 - 0 تشکر 138381

سلام

کو قسم چشم؟صورت ایمانم آرزوست

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

دوشنبه 12/5/1388 - 20:26 - 0 تشکر 138421

 آقاجون دلم می خواد

مثل روزهای قدیم

های وهای گریه كنم

وقتی اون اسم قشنگت ومیگن

آروم ویواشكی اشك بریزم

آقاجون دلم میخواد

توهمین روز بهار

مٌهرم و بردارم بیام

به حریم خوب و امنت

انقدرسجده كنم به درگاهت

تا دلم آروم بشه

آقاجون دلم گرفته حسابی

ازخودم،اززمونه،ازمرد م ناحسابی

آقاجون خسته شدم

ازبس كه سختی كشیدم

دیگه این مرد نحیف

طاقت رنج ونداره

دیگه مثل قدیما، صبرو قرار و نداره

آقاجون دلم میخواد كه فكر كنم

وقتی میای

با اون نگاه خوشگلت

كه یه عالم كشته داره

تو به من نگاه كنی

با لبات صدام كنی

منو سرباز خودت صدا كنی

آقاجون خسته شدم از این هیاهوی غریب

توی این شهر فریب

هركسی میخوا د، كلاه بذاره سرما

میاد واسم قشنگت و میگه

میگه منتظر باشین آقا میاد

یه خورده اشك میریزه

باز میره، كار خودش رو میكنه

دوست دارم بیام خونت

تو حیاط مسجدت

بشینم،یه گوشه ای

نگاه كنم به مهمونات

به اونایی كه همه

از راه دور،

با دلی پر از امید

پابرهنه یا با كفش

اومدن سلام كنن به درگاهت

به امیدی كه یه روز قراربگیرند كنارت

آقاجون حتی به خوابم نمیای

به سراغم نمیای

فكركنم خسته شدی

حتما از فعل بدم دلت گرفت

یا به قول یه نفر

“التماست میكنم بهر دعا

ای سلیمانا نگاهی كن به مور

من نیم آگه چه حالی میشوی

چون كنی پرونده من رامرور”

آقاجون دلم میخواد این شب جمعه كه میاد

بشینم روسجادم

عطر یاس و بزنم

دو ركعت نماز باحال بخونم

ازنمازی كه قدیم، با رفقا

زیر چادر یا بیابون

یا میون دود وآتیش

با یه مشت خاك، با تیمم

با چشای پر اشك

با دعای زیر لب

با دل صاف، بی كلك

بی ریا با تاب وتب

انگاری حس میكنی بوی خدا

پیچیده توی هوا

میشی انگاری زكل خلق جدا

آخ دیگه خسته شدم

مرغ پر بسته شدم

دیگه هیچ كی حرف راست و نمی خواد

اگه راست بگی بهت غر می زنند

یا میگن نمی دونه؛ راه زندگی چیه

راستی و صدا قت و،هیچ كسی باور نداره

دوستی و رفاقت هم،

هیچ خریدار نداره

وقتی راز دلت و،كه داره بزرگ میشه

میخوره تموم حس و حالت و

با یكی یواشكی نجوا كنی

صد تا گوش پیدا میشه

تا از اون نجوا و حرف

یه بهونه واسه رسوا كردنت پیدا كنه،

دیگه گریه كردن هم دلیل میخواد

مجبوری اشك نریزی

اگه شد، یه شبی،نصف شبی

یواشكی،تو دلت گریه كنی

خدا تو صدا كنی

درد و دل كنی باهاش

جوری كه؛خواب خوش مردم و برهم نزنی

چی بگم،خسته شدم

مرغ پربسته شدم

آقاجون دلم میخواد،دعا كنم،

دستام وبالاكنم، شما رو صدا كنم

باخلوص دعا كنم،نذرم و ادا كنم

یابن طه حرفامو تو گوش بكن

دردم ودوا بكن

حاجتم و روا بكن

‎‏“كی میشه لباس سفید وبه تنم كنی آقا

با همون دست قشنگت كفنم كنی آقا”

 i was wrong

i confess

plz

don"t deprive me...

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

جمعه 16/5/1388 - 1:3 - 0 تشکر 139437

سلام

میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج ) بر تمام جهانیان مبارک

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
پنج شنبه 12/6/1388 - 14:10 - 0 تشکر 148438

هو الرحمن الرحیم

سلام به امام زمانم

باران که می بارد تو می آیی

باران گل باران نیلوفر

باران مهر و ماه آئینه

باران شعر و شبنم و شبدر

باران که می بارد تو در راهی

از دشت شب تا باغ بیداری

از عطر عشق و آشتی لبریز

با ابر و آب و آسمان جاری 

...

مهدی (عج )

ياد خدا آرامبخش قلبهاست...

پنج شنبه 26/6/1388 - 6:51 - 0 تشکر 151888

دوستت دارممممممم

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 30/6/1388 - 16:43 - 0 تشکر 153120

سلام

بگــذار به زیــر قدمـت زار بمــیرم

ور کـنـی زنـده د گــر بـار بمــیرم

نـا دیـــدن تو رنـج گـرانـی اســـت

مگـــذار در حســرت دیـدار بمــیرم

تعجیل در فرج ایشان به نیت عدد قطره های بارونی که تا به حال اومده و خواهد اومد صلوات

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

پنج شنبه 2/7/1388 - 23:39 - 0 تشکر 153908

سلام

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرِّحیم

" اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ وَ یَجعَلُکُم خُلَفاءَ الاَرضِ ءَاِلهٌ مَّعَ اللهِ قَلیلاً مَا تَذَکَّرُونَ "

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
جمعه 10/7/1388 - 1:34 - 0 تشکر 155665

سلام آقا جان

ای کاش امروز می آمدید

خسته ام از اینکه نمیدونم باید چکار کرد

خسته ام ازاینکه معلوم نیس ما آدما چی میخواهیم و به کجا می رویم؟

چرا فقط فکر می کنیم که خوب میخواهیم و اعمالمان این گونه نیس؟

آدما چطور فکر میکنن؟

آدما چطور به آدمای دیگه فکر میکنن؟

کجا داریم میریم؟

تا کی نامردی؟

تا کی بچگی؟

پس کی بزرگ شدن؟

تا کی به دنبال ظاهر ؟... پس کی قدمی بسوی بزرگ شدن؟

این برخورداریها بدردمون نخورد که همش رویگردانیم؟

تا کی فکر کنیم الکی بزرگیم؟... و اعمالمان صورت دیگری داشته باشد؟

تا کی فقط بعضیا باید رنج بکشند؟

تا کی فقط بعضیا نفهمیدن براشون راحتتره؟

تا کی دنبال ظاهر دنیا هستن و خیال میکنن نیستن؟

آقا تا کی؟

آقا مردم که

آقا امروز نمیای؟

آقا....

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
جمعه 17/7/1388 - 14:12 - 0 تشکر 157278

سلام

میگن یه راز بزرگ...یه رازی که همه دنبالشن

یه چی که خیلی ها براش ریاضت میکشن تو این آیه هست

با هم بخوانیم

وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ

 
جمعه 17/7/1388 - 18:8 - 0 تشکر 157336

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم مولا و امام مهربانم سلام ناجی تمام خوبیها شانه هایم سخت سنگینی می كند و احساس می كنم پشتم زیر خروارها بار در حال خم شدن است ای غایب از نظرمی دانی چرا؟ نمی دانم چرا عطش سرخ نگاهم را نادیده گرفتی . گلایه ندارم بلكه مصمم تر در كوچه های انتظار به جستجوی حضور ابدیت می گردم. دیگر خسته شده ام از اینكه نگاه سنگین پونه ها را یدك بكشم. آخر دیرزمانی است كه پونه ها عطر دلاویز خود را به جویبار نمی بخشند و می گویند هیچ حضوری صاف نیست. كوه ها راز استواری را با ابرهایی كه می گذرند پچ پچ می كنند. دیگر همه از همه جا بریده اند. كودكان طرح درد را ترسیم می كنند و انسانها در به در دنبال كیمیا، همان صداقت دیرینه می گردند. آخر مگر نمی دانی به یغما برده اند تمام هستی نیلوفر را و به یادگار سیلی محكم بر صورت او نواختند. مگر كبودی صورت نیلوفرها برایت آشنا نیست؟! افسوس كه دیگر در میان سینه ها قلبی است كه با صدای تپش ننگینش برای پیشرفت آهن می تپد. خدا را شاهد می گیرم كه دروغ نمی گویم! فریاد مظلومیت نسلهای انسانی در اوراق كهن تاریخ حماسه می آفریند، آن هم در سرزمین زیتون ها! مگر تو شاهد نیستی كه چگونه لاشخوران وحشی به نسل كشی پرداخته اند آن هم در سرزمینی كه قبله اول محمد رسول الله بود! چرا فریاد رسای دادخواهی عدالت جویان را اجابت نمی كنی ای ناجی تمام خوبیها. چه حكمتی در غیابت هست كه ما از فهم آن عاجز هستیم. بیا بیا كه دیگر ضریح چشمهایم جایی برای دخیل انتظار ندارد. تب تند انتظار چشم به راهانت را می سوزاند بیا تا این تب تند فروكش كند، تا دلهای خزان زده با آمدنت به بهاری دیگر پیوند خورد. اللهم عجل لولیك‌الفرج

 

الهی به حق فاطمه ،عجل لفرج مولانا صاحب الزمان

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.