• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 44267)
دوشنبه 7/5/1387 - 17:57 -0 تشکر 49717
ثبت نام دوره مجازی حفظ قرآن

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

 

فقط چند نکته:

 

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

 

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

 

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

 

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

 

برای راهنمایی آنلاین این آیدی را در مسنجر اد نمایید

h5555s@yahoo.com

 

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 20/10/1389 - 21:41 - 0 تشکر 272858

سلام

منم می خوام شرکت کنم

خدا هست، غصه چرا؟
سه شنبه 21/10/1389 - 7:38 - 0 تشکر 272937

ashrostaghi گفته است :
[quote=ashrostaghi;549918;272855]سلام علیكم؛
بنده هم تمایل به شركت در برنامه حفظ قرآن را دارم .
شهرستانی هستم . هر روز تا سقف 1:30 می تونم وقت بگذارم.
سابقه حفظ هم دارم.

به نام خدا

سلام

خوش امدید

میشه بیشتر درباره سابقه حفظتون بگید ؟

ادامه صحبتهامون رو در مبحث "مشاوره حفظ قران "داشته باشیم

بیشتر از حفظیاتتون بگید ....من درخدمتتون هستم وتوصیه میکنم حتما مبحث مشاوره رو خوب مطالعه کنید

موفق باشید

 

 وبلاگ من ....وبلاگ پيامبران رحمت

 

امام صادق(ع) فرمود:به دنبال مونسى بودم كه در پناه آن, آرامش پيدا كنم, آن را در قرائت قرآن يافتم.

سه شنبه 21/10/1389 - 8:2 - 0 تشکر 272939

setare62 گفته است :
[quote=setare62;508037;272858]

سلام

منم می خوام شرکت کنم


به نام خدا

سلام

خوش امدید

بیشتر از خودتون بگید دوست دارید حفظ کل قران داشته باشید یا سوره به سوره؟

من اینجا فقط مشاوره میدم واگر کسی دوست داشت برنامه حفظ میدم وبیشتر زحمت باید خودتون بکشید

وخوب حفظ کنید اگر بتونید حضوری کلاس برید خیلی خوبه

اگرهم نمیتونید وقصد دارید کم کم حفظ کنید من درخدمت شما بزرگوار هستم

ادامه صحبتهامون رو درمبحث "مشاوره حفظ قران ادامه بدیم

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=202687&forumID=455

 

 وبلاگ من ....وبلاگ پيامبران رحمت

 

امام صادق(ع) فرمود:به دنبال مونسى بودم كه در پناه آن, آرامش پيدا كنم, آن را در قرائت قرآن يافتم.

يکشنبه 26/10/1389 - 18:10 - 0 تشکر 274768

سلام تاریخ بحثتون مربوط بهچند سال پیش نمیدونم هنوز فعالین یا نه منون میشم اگر کسی اینجاست جواب بده

خداوندا!همواره يادم بياور گناهم را، تا فراموش نکنم توبه به درگاهت را...!

1ghonahkar1.blogfa.com

دوشنبه 27/10/1389 - 20:30 - 0 تشکر 275175

reyhan_21 گفته است :
[quote=reyhan_21;560297;274768]

سلام تاریخ بحثتون مربوط بهچند سال پیش نمیدونم هنوز فعالین یا نه منون میشم اگر کسی اینجاست جواب بده


به نام خدا

سلام

خوش امدید

بیشتر از خودتون بگید دوست دارید حفظ کل قران داشته باشید یا سوره به سوره؟

من اینجا فقط مشاوره میدم واگر کسی دوست داشت برنامه حفظ میدم وبیشتر زحمت باید خودتون بکشید

وخوب حفظ کنید اگر بتونید حضوری کلاس برید خیلی خوبه

اگرهم نمیتونید وقصد دارید کم کم حفظ کنید من درخدمت شما بزرگوار هستم

ادامه صحبتهامون رو درمبحث "مشاوره حفظ قران ادامه بدیم

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=202687&forumID=455

 

 وبلاگ من ....وبلاگ پيامبران رحمت

 

امام صادق(ع) فرمود:به دنبال مونسى بودم كه در پناه آن, آرامش پيدا كنم, آن را در قرائت قرآن يافتم.

يکشنبه 8/12/1389 - 21:8 - 0 تشکر 291498

با سلام با تشکر از طرح خوبتان. روزی نیم ساعت-شهرستان

يکشنبه 29/12/1389 - 17:14 - 0 تشکر 300569

سلام اسم من هم بنویسید
روزی یک ساعت

سه شنبه 2/1/1390 - 22:29 - 0 تشکر 300907

سلام

خوش اومدین به محفل قرآنی.....و انشاءالله كه ادامه دهنده ی این راه باشید.

دوستان قرآنی عزیز برای چندمین! بار عرض میشه كه به *مشاور حفظ قرآن کریم * مراجعه شود:)

تشریف بیارید اونجا، درخدمتیم

یاحق

 السلام علیــــــــــک یا ابا عبدالله

 

ای شیـــــعه تو را چه غــم ز طوفـــان بلا

آن جا که سفینة النجـــــــاة است حسیـــــن (ع)

 

یابن الحســـــن روحـــــــــی فداک

پنج شنبه 4/1/1390 - 20:30 - 0 تشکر 301199

سلام

میكروی گرامیریال میشه زحمت بكشید و این تاپیك رو قفل كنید تا دوستان هی اینجا برنامه نخوان؟....این لینك مشاور حفظ قرآن رو هم آخرش بذارید(یا اگه این پست رو حذف كنید من گذاشتمش تو قبلی)...

سپاسگزارم

درپناه حق

 السلام علیــــــــــک یا ابا عبدالله

 

ای شیـــــعه تو را چه غــم ز طوفـــان بلا

آن جا که سفینة النجـــــــاة است حسیـــــن (ع)

 

یابن الحســـــن روحـــــــــی فداک

يکشنبه 7/1/1390 - 12:47 - 0 تشکر 301605

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام دهكده جان
از آنجا كه این تاپیك بازدید بالایی گرفته ، در موتور جستجوی گوگل میتونه كاربر جذب این محیط كنه و اگه قفل بشه این كاربران رو از دست خواهیم داد...
تنها میتونیم این كاربران تازه وارد رو به تاپیك جدید راهنمایی كنیم
از اینكه زحمت این كار رو میكشید خیلی ممنونم
اجركم عندالله
عیدتونم مبارك
یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.