• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 44263)
دوشنبه 7/5/1387 - 17:57 -0 تشکر 49717
ثبت نام دوره مجازی حفظ قرآن

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

 

فقط چند نکته:

 

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

 

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

 

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

 

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

 

برای راهنمایی آنلاین این آیدی را در مسنجر اد نمایید

h5555s@yahoo.com

 

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 14/6/1389 - 13:38 - 0 تشکر 228036

sokout89 گفته است :

سلام
من در کلاس های مجازی حفظ قرآن ثبت نام کردم ولی هیچگونه پیامی برای راهنمایی دریافت نکرده ام.
لطفا کمکم کنید.
با تشکر
MICRO گفته است :
[quote=sokout89;588659;227527][quote=MICRO;115326;49717]

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

فقط چند نکته:

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

یا علی

سلام

خیلی خوش اومدید

 برای ثبت نام در تاپیک زیر به سوالات مربوطه پاسخ دهید...قبلن كجا ثبت نام كردید؟؟؟هاااا

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=201985&forumID=455

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

سه شنبه 16/6/1389 - 10:15 - 0 تشکر 228684

سلام
من هم مایل به شركت در طرح هستم و روزانه نیم الی یك ساعت میتوانم وقت صرف كنم.مشهد

پنج شنبه 18/6/1389 - 12:41 - 0 تشکر 229572

bahar70gh گفته است :
[quote=bahar70gh;590478;228684]سلام
من هم مایل به شركت در طرح هستم و روزانه نیم الی یك ساعت میتوانم وقت صرف كنم.مشهد

سلام

خیلی خوشحالیم كه ثبت نام كردید

فقط حتما برای تكمیل كردن ثبت نام و شروع كار سوالای تاپیك زیر را پاسخ بدهید.

 http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=201985&forumID=455

عیدتون هم مبارك

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 12/7/1389 - 19:26 - 0 تشکر 238137

  • سلام من می خوام در این طرح شرکت کنم روزی یک ساعت می تونم وقت بذارم . ساکن تهران هستم.

سه شنبه 13/7/1389 - 16:36 - 0 تشکر 238541

زمان در روز : نیم ساعت

محل اقامت : تهران

مدتها قبل جزئ اول را حفظ کرده بودم

سه شنبه 4/8/1389 - 13:26 - 0 تشکر 245184

سلام ممنون از طرح جالبتون

من هم می خواهم در این کلاس شرکت کنم. شهرستانیم و روزی نیم ساعت زمان برای این کار دارم. 

لطفا من را راهنمایی کنید. 

سپاسگزارم

چهارشنبه 5/8/1389 - 13:38 - 0 تشکر 245605

سلام
خیلی ممنون از اینکه این برنامه رو طرح ریزی کردین
فقط جهت تشکر و اعلام حضور خدمت رسیدم
به ادرسی که دادین برای ثبت نام مراجعه می کنم
در پناه حق

 السلام علیــــــــــک یا ابا عبدالله

 

ای شیـــــعه تو را چه غــم ز طوفـــان بلا

آن جا که سفینة النجـــــــاة است حسیـــــن (ع)

 

یابن الحســـــن روحـــــــــی فداک

چهارشنبه 1/10/1389 - 18:37 - 0 تشکر 265600

با سلام و عزض خسته نباشی

من تا اول سوره نسا را در سال جاری حفظ کردم ولی به دلیل برخورد ساعات کاریم با کلاس های جامعه لقران دیگر نمیتوانم در این کلاسها شرکت کنم . روزی 1الی 2  ساعت می توانم به حفظ و مرور بپردازم دلم می خواد 3 ساله حافظ کل شوم

پنج شنبه 2/10/1389 - 9:46 - 0 تشکر 265843

shafagh_ha گفته است :
[quote=shafagh_ha;523958;265600]

با سلام و عزض خسته نباشی

من تا اول سوره نسا را در سال جاری حفظ کردم ولی به دلیل برخورد ساعات کاریم با کلاس های جامعه لقران دیگر نمیتوانم در این کلاسها شرکت کنم . روزی 1الی 2  ساعت می توانم به حفظ و مرور بپردازم دلم می خواد 3 ساله حافظ کل شوم


به نام خدا

سلام

به انجمن خوش امدید

2 ساعت وقت خیلی خوبیه ...اگر برنامه ریزی کنید به راحتی میتونید حفظ کل قران با داشته باشید

اگر روزی6 آیه از قرآن کریم را حفظ نمایید کل قرآن کریم را در مدت

سال و11ماه و4 روز)حفظ خواهید شد.

هر سوالی داشتید از طریق این مبحث با من درمیان بزارید

اینم لینکشhttp://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=202687&forumID=455

حتما این مبحث رو با دقت بخونید مطالبی هست که بدرد شماهم میخوره بازم سوالی داشتید درخدمتم

موفق باشید

 

 وبلاگ من ....وبلاگ پيامبران رحمت

 

امام صادق(ع) فرمود:به دنبال مونسى بودم كه در پناه آن, آرامش پيدا كنم, آن را در قرائت قرآن يافتم.

دوشنبه 20/10/1389 - 21:28 - 0 تشکر 272855

سلام علیكم؛
بنده هم تمایل به شركت در برنامه حفظ قرآن را دارم .
شهرستانی هستم . هر روز تا سقف 1:30 می تونم وقت بگذارم.
سابقه حفظ هم دارم.

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.