• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 17381)
دوشنبه 24/10/1386 - 15:27 -0 تشکر 24237
افتتاح پادگان جدید ....!!/

به نام خدا
گروهان به جای خود
1...2..3...4
1...2..3...4
1...2..3...4
خبردار
فرمانده نیکادل صحبت میکنه
سربازان و فرماندهان گرامی همانطور که مستحضر می باشید
در طی اشغال مباحثه و مصدوم شدن سرباز ها اختالالانی در روند پادگان به وجود آمد
که پادگان را تا حد انحلال و فرو پاشی مرز های برسا برد
اما به امید خدا سمت فرماندهان جدید  متعاقبا اعلام خواهد شد
افسر مین جانگو ببخشید افسر مکلارن به سمت معاون ارشد اینجانب می باشد

فرمانده یاسان هم یکی از در جات روی شانش ازش گرفته می شه یا یاد بگیره به فرمانده ی بالا دستش غر نزنه من پاد گان می خوام پادگان چی شد (قبلا کنکو ی بود ملاحضه اش را میکردیم )

سربازان توجه داشته باشند که هر چند فتح مباحثه در پی از دست دادن برسا برای ما شیرین بود
اما باید توجه داشته باشیم که شاه شوریده سران هنوز در جدال و دشمنی با ماست
وشاید باعث قطع و کمبود گازاین روز ها اون باشه 
 
در ضمن پس از انتخاب اسم که در تاپیک برسا یا اسم دیگه اعلام شده اسم اینجااز برسا به اسم جدید تغییر خواهد یافت
گروهان آزاد
متونید امروز را آزاد باشید و برای افتتاح پادگان جدید جشن بگیرید
سربازهای جدید از فردا می تونن اعلام آمادگی کنن
با تشکر
فرمانده ی کل قوای پادگان
مدیر انجمن طنز
نیکادل

يکشنبه 21/11/1386 - 17:56 - 0 تشکر 29411

سربازان سریعتر همه رو نابود کنید اوضاشون بهم ریخته تا وقتی تو ازا هستند باید همشون رو تارومار کنید ای روح سریعتر بیا کمک تازه سربازای اینجا مگه از این فرمانده ها بدتون نمیاد پس چرا ساکت هستید شورش کنید وقت خوبیه که تسخیر کنید این قلعه رو بعد طعم خوش آزادی رو بچشید.
خبری از عملیات
من اتاق فرمانده زنبور عسل رسیدم و اسیرش کردم نیاز به پشتی بانی داریم تا ببریم به مقر خورمون تا زه تو صحرا جنگ پوشش بدین که دست پر دارم میام با کمک نیرو جدید که تازه آوردمش سرگردون بود ولی پیداش کردم و آوردمش.
مجتبی پوشش میخواهیم پس چی شد این بمبات قرار بود نقل و نبات بریزی اینجا
پایان گزارش

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
يکشنبه 21/11/1386 - 18:27 - 0 تشکر 29414

بچه ها.یه خبر خوش!

من سوتم رو پیدا كردم.حالا روحیه ام چند برابر گشته و می توانم جاری بزنم كه گوش شورشیان كر بشه و دیگه هوس حمله به پادگانمون رو نكنند






سرباز ها.آماده؟

حمله باتمام قوا

امونشون ندیدبچه ها
باید تو همین مرحله یك،گیم اور‌ شون كنیم




   این غزه همان یوسف كنعانی ماست

                       با دست برادران به چاه افتادست!

يکشنبه 21/11/1386 - 21:9 - 0 تشکر 29424

حمله کنید یکی یکی رو بکشید باید این زنبور عسل سالم به مقرمون برسه وگرنه کل نقشه هامون خراب میشه ایمان بیا سریعتر مجتبی هنوز خوابی حسین تو کجایی بیا اسیر داریم سریع پوشش بدین وگرنه همین اسرم از دست میدیم.

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
دوشنبه 22/11/1386 - 1:39 - 0 تشکر 29463

بچه ها سریعتر حمله کنید چون من میبینم اینا خودشون رو دارند میزنند مثلا نمونش نسیم شمال سوتشو پیدا کرده میزنه تو سر خودش سریع بیایید

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
دوشنبه 22/11/1386 - 11:57 - 0 تشکر 29528

از مامور مخفی ادیسه به همه ی پادگان !

خبر فوری  !

این unloker خائن تازه حمله رو شروع کرده و صد البته سر خود ! حتی نیروهای کمکی هم نرسیدن ! باید هر چه زود تر سپاه رو آماده کنیم تا این شورشی های ... رو به سزای عملشون برسونیم ! عجله کنید !

فرمانده عسل و یاسان خواهش می کنم عجله کنید ! شما دو تا سپاه تشکیل بدید و با سپاه impertu_world  ، لشکر ارواح و سپاه فرمانده مک لارن از چهار طرف به اردوگاه شورشی ها حمله ور شید ! اونا نزدیکی پادگان اردو زدن ! من نقشه محل دقیقشون رو از اتاق unloker کش رفتم و به کاپیتان نیکادل تقدیم کردم ! 

درباره ی تعداد نیرو هاشون متاسفانه اطلاعات دقیقی ندارم ! الان هم که انگار لو رفتم برای همین دوباره اینجا برگشتم ! من ار فرمانده های عزیز خواهش دارم که جلسه ای فوری تشکیل بدیم تا اطلاعات کامل تر و البته سری تری رو در اختیارتون بذارم ! 

سرباز های جان فدا هم این جا صف بستند تا شما چهار تن سپاهتون رو آماده کنید : 

Hosain_kh

seneursina

جواد پانچو

Like moone

Derakhshan

Kavire _ teshne

Regedit

روح زنگار زده

magic mp5

گیگیلی

خودم هم امیدوارم بتونم در رکاب فرمانده مک لارن بجنگم !

فقط تا تعدادشون کمه عجله کنید !

مامور  osir18

دست هایم بوی خاک می داد  .  مرا به جرم چیدن گل گرفتند  .  کسی فکر نکرد که شاید گلی کاشته باشم .  .:. چگوارا .:.

من سالهای سال مردم ، تا یک دم زندگی کردم  .  تو می توانی یک ذره ، یک مثقال ، مثل من بمیری ؟؟؟ < قیصر امین پور > 

سه شنبه 23/11/1386 - 10:20 - 0 تشکر 29630

سلام

من در حال تضعیف روحیه سربازان شورشی هستم . طی گزارشاتی كه قبلا دوستان به عرض فرمانده نیكادل بزرگ رسانده اند آنها سخت با كمبود نیرو مواجهند و به این زودیها یارای مقابله با ما را نخواهند داشت !

فرماندهان و معاونان همانطور كه چند وقت است غیبتان زده همچنان در غیبت به سر برید كه هیچ گزندی به این پادگان نخواهد رسید .

نگران لشكر ارواح هم نباشید . جن گیر می آوریم تا میخ طویله بر دیوار بكوبد تا لشكر ارواح به سركردگی جهان آرامش قلی خان و مامور نخسوزش یلدا و روح زنگ زده متفرق شوند .

-:- می خواهم آب شوم در گستره افق ، آنجا كه دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد -:-  
سه شنبه 23/11/1386 - 15:22 - 0 تشکر 29679

همه آسوده باشید كه پادگان در امن و امان است.

هیچ احتیاجی نیست كه  فرماندهان رو زا به را كنیم(فرمانده نیكادل بزرگ تا فال نیك رو داری از بابت پادگان هیییییییییییچ نگرانی نداشته باش)قرار شده من از آشپزخونه  محافظت كنم و سرباز گیگیلی از بقیه پادگان(زحمت می كشم) 

یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.

 انجمن فرهنگ پایداری


سه شنبه 23/11/1386 - 21:26 - 0 تشکر 29722

دست از پا درازتر نکنید با کمترین خطا فرمانده زنبور عسلتون میمیره تازه اون نقشه هم که از من کش رفتین نقشه یک جای دیگه هست می تونید برید اونجا بمباران بشین خود دانید ولی این همه فعالیت میکنید بیهوده چون من قدرتم بیش از این ها هست یعنی قدرت مابعد طبیعه دارم کسی یارای مقابله با من رو نداره چندین سال در کوهستان های ترسناک و پرخطر تبعید بودم و تمام فوت فن مبارزه را یاد گرفتم با حیواناتی مبارزه کردم که شما ندید و دیوها و هیولاهایی که تا به حال به مختون نرسیده پس کار اشتباهی نکنید که تمام شما را یکجا میکشم اگه من همه شما را بکشم خودم......پس کار اشتباهی نکنید و مشکل من با شما این بود که به من نرسیدید الان من خودم یک گردان جدید دارم و با شورشیان متحد هستم.

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
چهارشنبه 24/11/1386 - 11:15 - 0 تشکر 29779

سلام دوستان

نفهمیدم چی شد. کی می خواد لشکر فنا نا پذیر منو داغون کنه. عمرن اگه لنگمو پیدا کنی. گیگیلی باز چشم منو دور دیدی دارید شیطونی می کنی. نکن گیگیلی خیلی خطرناکه گیگیلی

 اگه می خواید وفاداری من به پادگان به شماها ثابت بشه یه نگاهی به مطالب پادگان برسا خدا بیامرز (الهی نور به قبرش بباره ننه) بندازید تا متوجه بشید که من چه خمات شایانی به پادگان کردم. فعلا به دلیل یه سری مشکلات نمی تونم بیام.

موفق باشید.

این چه حرفیست که در عالم بالاست بهشت

هر کجا وقت خوش افتاد، همانجاست بهشت

دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود

گر درون تیره نباشد همه دنیاست بهشت

چهارشنبه 24/11/1386 - 11:34 - 0 تشکر 29780

سلام

دیدید ؟ دیدید این میخ طویله هه كار خودش را كرد . سركرده لشكر ارواح را مجبور به خودزنی كردیم !

كار این جن گیره درست بود .. دمش گرم و سرش خوش باد

آن لوكر بالاخره تو كدام وری بودی محافظ من ؟ اینوری یا اونوری ؟ هوم ؟

فرماندهان همچنان در غیبت به سر برید . همه جا در امن و امان است . خودمان پادگان را حراست می كنیم . سرآشپز فاال نیك پیتزای من چه شد ؟

-:- می خواهم آب شوم در گستره افق ، آنجا كه دریا به آخر می رسد و آسمان آغاز می گردد -:-  
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.