• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن قرآن و عترت > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
قرآن و عترت (بازدید: 44270)
دوشنبه 7/5/1387 - 17:57 -0 تشکر 49717
ثبت نام دوره مجازی حفظ قرآن

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

 

فقط چند نکته:

 

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

 

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

 

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

 

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

 

برای راهنمایی آنلاین این آیدی را در مسنجر اد نمایید

h5555s@yahoo.com

 

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

جمعه 8/5/1389 - 16:42 - 0 تشکر 216372

سلام درخواست شرکت در حفظ را دارم

شنبه 9/5/1389 - 15:15 - 0 تشکر 216727

tasnim330 گفته است :
[quote=tasnim330;568183;216372] سلام درخواست شرکت در حفظ را دارم

سلام

لطفا به سوالات مطرح شده در بحث زیر پاسخ بدید

http://old.tebyan.net/index.aspx?PID=17257&PageSize=10&FORUMID=455&THREADID=201985&PageIndex=1

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

يکشنبه 10/5/1389 - 9:23 - 0 تشکر 216950

با سلام و عرض خسته نباشید حضور شما

من مفتخر هستم که تا سال 81 ده جزء از قرآن رو حفظ کنم ولی چند وقتیه که نتونستم محفوظاتمو تثبیت کنم و به خاطر مرور کم ؛ بعضی آیات؛ مخصوصا از جزء های آخر از یادم رفته؛ از اینکه خدا بهم توفیق داد که با سایت جذاب و خداپسندانه شما آشنا بشم خیلی خوشحالم؛ خلاصه اینکه من با تمام وجود حاضرم که در طرحتون شرکت کنم و امیدوارم که بتونم در کنار شما عزیزان؛ هرچه سریعتر لایق حفظ کل قرآن باشم.

ارادتمند شما 

دوشنبه 11/5/1389 - 19:10 - 0 تشکر 217431

kimia20 گفته است :
[quote=kimia20;576231;216950]

با سلام و عرض خسته نباشید حضور شما

من مفتخر هستم که تا سال 81 ده جزء از قرآن رو حفظ کنم ولی چند وقتیه که نتونستم محفوظاتمو تثبیت کنم و به خاطر مرور کم ؛ بعضی آیات؛ مخصوصا از جزء های آخر از یادم رفته؛ از اینکه خدا بهم توفیق داد که با سایت جذاب و خداپسندانه شما آشنا بشم خیلی خوشحالم؛ خلاصه اینکه من با تمام وجود حاضرم که در طرحتون شرکت کنم و امیدوارم که بتونم در کنار شما عزیزان؛ هرچه سریعتر لایق حفظ کل قرآن باشم.

ارادتمند شما 

سلااام

خیلی خوش اومدید...خوشحالیم که با یک حافظ قرآن آشنا شدیم

این تاپیک برای دو سال پیش بوده ...برای ثبت نام و راهنمایی بیشتر توسط مربی طرح در این تاپیک ثبت نام کرده و پیگیر جوابتون باشید

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=201985&forumID=455

منتظرتان هستیم

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 11/5/1389 - 19:13 - 0 تشکر 217434

راستی حتما یه سر هم به این طرح ویژه ماه مبارک بزنید:

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=217258&forumID=

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

دوشنبه 18/5/1389 - 21:57 - 0 تشکر 219431

سلام

منهم می تونم روزی نیم ساعت وقت بذارم امیدوارم بنده هم بتونم از موقعیت به وجود امده استفاده کنم

سه شنبه 19/5/1389 - 11:25 - 0 تشکر 219521

pashaporali گفته است :
[quote=pashaporali;408124;219431]

سلام

منهم می تونم روزی نیم ساعت وقت بذارم امیدوارم بنده هم بتونم از موقعیت به وجود امده استفاده کنم

سلام

خیلی خوش اومدید

خیلی خوبه...فقط برای ثبت نام در تاپیک زیر به سوالات مربوطه پاسخ دهید

http://old.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=201985&forumID=455

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

پنج شنبه 21/5/1389 - 13:8 - 0 تشکر 220269

منم اگه توفیق باشه هستم و تو كلاسهای مجازی شركت خواهم كرد 

جمعه 5/6/1389 - 1:51 - 0 تشکر 224826

ان شاء الله من هم هستم . روزی نیم ساعت . تهران . ترجیحا با معنی

شنبه 13/6/1389 - 11:45 - 0 تشکر 227527

MICRO گفته است :
[quote=MICRO;115326;49717]

سلام

با هماهنگی که با یکی از حافظان کل قرآن شده (و البته چند حافظ دیگر)... قصد آن داریم که کلاسهای مجازی و حقیقی برای حفظ قرآن برگزار کنیم...دوستانی که تمایل به حفظ قرآن دارند در این تاپیک اعلام آمادگی کنند تا به زودی این طرح رو شروع نماییم.

فقط چند نکته:

این طرح برای هر شخص با توجه به وقتی که می تواند صرف کند فرق میکند...یعنی برای دوستان برنامه های جداگانه ای تنظیم خواهد شد...پس برای این منظور میزان وقتی که می توانید بذارید رو حتما ذکر کنید(مثلا روزی نیم ساعت)

و اینکه چون برای مراحلی از کار شاید کلاس و امتحان حقیقی هم بذاریم لطفا اینکه از تهران هستید یا شهرستان...آن را هم ذکر نمایید.

و نکته دیگر اگر قبلا تجربه حفظ قرآن داشتید آنرا هم توضیح دهید.

اگر تمایل به حفظ معنی قرآن هم دارید می توانید در دوره ای که چند هفته هست برای این منظور شروع شده نیز ثبت نام نمایید.(تاپیک : آموزش قرآن به زبان مادری )

یا علی


سلام
من در کلاس های مجازی حفظ قرآن ثبت نام کردم ولی هیچگونه پیامی برای راهنمایی دریافت نکرده ام.
لطفا کمکم کنید.
با تشکر

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.