سلام جناب روح زنگارزد0
( آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟ )
تعجب نكنید خودمو می گم كه اینقدر دیر اومدم
از حسن ظن شما ممنونم
پرسیده بودید كه راز ماندگاری آدم ها در چیه
راستش این سؤالیه كه خودم مدت هاست به دنبالش هستم جواب های زیادی هم براش پیدا كردم ولی هنوز به یه جواب قانع كننده نرسیدم
اما سؤال من
اگه میشه یه خاطره از سفرتون به مشهد بگید تو این سفر اولین جایی كه دلتون شكست كجا بود ؟ و چرا ؟
كدوم ایه قرآن خیلی به دلتون نشسته ؟
قشنگ ترین حدیثی كه واقعا بهش عمل كردید ...
و یه sms مذهبی هم پیكشكش بفرمایید
ممنون
یا علی ....