• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 24753)
چهارشنبه 10/11/1386 - 19:46 -0 تشکر 27530
صندلی داغ "abie_bicaran" کاربر پرشور و حرارت انجمن‌ها

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت 

با توجه به قانون نانوشته نیوتن که هر کی خربزه بخوره بازم میتونه بخوره ولی در انتها پای لرزشم میشینه دوست خوبمون کاربر "abie_bicaran " با توجه به اولویت‌ها به روی صندلی نشست.

سایر دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

و آما، در راستای هدف اصلی انجمن مبنی بر شناخت بیشتر خود بر حسب سوالات دوستان، از آقا میلاد می‌خوایم که در انتهای کار گزارش کاری از صندلی داغ خودشون در اختیارمون بذارن. این خیلی مهمه و لطفاً حتما اجراش کنید.

مجددا از آقا میلاد و سایر دوستان خواهشمندم که قبل از زدن هر پست حتما سند معرف رو مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده بعدا شرمنده کسی نشیم، پیشاپیش و پساپس از همکاری همگیتون سپاسگزارم، باتشکر.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

MCLAREN SUPER CARS

مدیریت انجمن صندلی داغ 

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

جمعه 19/11/1386 - 19:44 - 0 تشکر 29082

سلام.
آقای آبی بیکران جواب منو ندادید؟ یا دادید من ندیدم؟لطفا یه بار دیگه بنویسید.
در ضمن من میتونم حداقل با افکار شما در این صندلی آشنا بشم.(حداقل سودش اینه)
یا علی.


 

 

شنبه 20/11/1386 - 3:14 - 0 تشکر 29136

پاسخ به آقا مجتبی تو را همه زمان عزیز :

سلام

سلام آبی،

سلام حاجی

شرمندم که دیر به دیر میام برا سوزوندنت... ولی خودمونیم، اینقده پوستت کلفته که اینهمه هیزم ریختیم پای صندلی اما هنوز به خیالت نرسیده

نیستی؟ دلمون هواتو کرده بود. خواهش می کنم. خوشحالمون کردی. آره دیگه عادت کردیم.

بروبچ عزیز تبیانی، من که از سوزوندن این آقا با آتیش نا امید شدم، بنظرم اگه با اسید بسوزونیمش بهتر باشه، هرکی داره رو کنه ریختنش بامن

واسه اون هم تدابیر خاصی دیدم.

مجتبی جان انشاءلله که جمله ی آخری پست قبلیت به کسی بر نخورده.

1. خدات رو چطوری میبینی؟

قبلا ها که بهم می گفتند خدا خیلی بزرگه فکر می کردم قدش اندازه ارتفاع سقف خونمونه. حدود 3 متر. بعد کم کم فکر می کردم خدا اندازه ی دنیاست. ولی حالا دیگه نمی تونم خدا رو توی ذهنم بیارم! متاسفانه!

وقتی دلم تنگ میشه خدا رو اندازه ی یه آدم متوسط می بینم که دستشو به طرف من دراز می کنه و میگه بده من دستت رو. و من هم دست غیبی خدا رو می گیرم و بلند میشم. البته همه ی اینها توی تصوراتم انجام میشه. وقتی هم که فکر می کنم خدا به من توجهی نمی کنه فکر می کنم خدا خیلی بزرگه! فکر می کنم خدا تصور کردنی نیست. زمانی که از خدا نا امید میشم! (اینطوری به ذهنم میرسه که خدا حواسش به من نیست) فکر می کنم که خدا خیلی بزرگه. نه چشم داره نه گوش نه دستی که بکشونه روی سرم و جلوی من دراز کنه تا بگیرمش و بلند شم و ...

ولی وقتی حال می کنم با خدا و می تونم الطافش رو بهتر درک کنم ، اینطور تصور میکنم که خدا هم گوش داره هم چشم و هم دست.

2. یه چیز طبیعی که تو زندگی هرکسی هست اینه که حداقل یه بار دچار کفر شده، بزرگترین کفری رو که دچارش شدی چی بوده (آخرین حدش رو میخوام بدونم)؟

خب من گاهی اوقات که خیلی عصبانی یا ناراحت هستم به خدا می گم اگه یکی از دست خودت شاکی باشه باید به کی بگه؟ و اون موقع شاید به این فکر کنم که خدا خودخواهه.

3. به اطرافت دقت کن! همه چیز،هرقدر هم که پر عمر باشه بالاخره یه شروعی داشته. بنظرت چطور میشه خدا همیشه بوده؟ اصلا مگه میشه یه چیزی اول نداشته باشه؟ چطوری؟ (نمیخوام کفر بگم و میدونم که تو دچار یه همچین گمراهی ای نمیشی وبه همین خاطر جوابت رو به کسی که دنبال این سواله و جوابش رو بدست نمیاره هم بگی)

به نظر می رسه با عقل نمیشه این مورد رو ثابت کرد. و شاید خیلی از کسانی که خدا رو قبول ندارند و یا به عنوان یکتایی قبول ندارند روی همین دلیل تکیه می کنند.

4.چرا حضرت علی –علیه السلام سر نماز تیر رو از پاش در میاره چیزی نمی فهمه اما توی همون حال به مسکینی کمک میکنه؟

من واقعا متاسفم و شرمنده ام که باید در این موارد نظر شخصی خودم رو بدم. از خود امام علی علیه السلام و همه دوستان معذرت می خوام :

به نظر من حضرت علی ع متوجه شدند که تیر رو از پاشون در میارن و حتی دردش رو هم احساس کردند! ولی به خاطر اینکه قداست نماز رو بر هم نزنند و دارند با خدای خویش راز و نیاز می کنند ابراز ادب کردند و نمازشون رو به هم نزدند. اگه متوجه در آوردن تیر از پاشون نشدند یا نفهمیدند که این اتفاق داره میفته پس یعنی اینکه مست راز و نیاز با خدا شدند. و من شنیده ام که به مردم سفارش میشه وقتی نمازتون رو دارین می خونین حواستون جمع باشه. حتی چشماتون رو نبندید و نماز بخونین و ... ، که این سفارشات با حرکت امام علی مغایره و ...

ولی همون طوری که قبلا هم گفتم فکر می کنم عبادت به جز خدمت خلق نیست. نماز واجبه. ولی کمک به همنوع و فقرا و ... در اولویت قرار داره! به نظر من.

5. امام زمان کجاست، میتونی جا و مکانش رو نشونم بدی (آدرس)؟

داستان (در واقع حکایت) اون شخص قفل ساز که احتمالا توی بغداد بوده رو شنیدی؟ امام زمان میگن خود من به اینگونه افراد سر می زنم و ... ، و به جای اینکه این افراد به دنبال من بگردند ، خود من نزدشان میرم و ...

خیلی ها میگن توی مثلث برمودا سکنی گزیدند!

6. در مورد ذوالقرنین چی میدونی؟ یاجوج و ماجوج چی؟

درمورد ذوالقرنین از توی قرآن مطالعاتی داشتم. اینکه خدا می گوید به ذوالقرنین فرمان دادیم به فلان جا لشکر بکش و او گفت که به فلان جا میروم و به آنها پیشنهاد خدا پرستی می دهم. اگر قبول کردند که ... ، ولی اگر قبول نکردند بر آنها حمله ور میشوم و ... ، البته من این چیزها رو به یاد دارم. شاید هم غلط باشن!

ولی اکثرا میگن که ذوالقرنین همون کوروش کبیر خودمونه.

اون دو مورد رو هم نمیشناسم.

7. بنظرت اسلام دین شادیه؟

اسلامی که توی دوره زمونه ی ما است رو شاد نمی دونم و نمی بینم. شاید دوران صدر اسلام هم همینطور بوده.

8. چرا دیگه تو بحث (مباحث) چرا اسلام.. نمیبینمت؟

سعادتش رو نداشتم ، فکر کنم توی یک بحث اینهمه ادامه دادن هم جالب نباشه. اگه باز اینگونه بحث ها رو ایجاد کردی خوشحال میشم بهم خبر بدی! چون یه کم شلوغ تر از قبل شده و ...

9.همین حالا سه تا صلوات از ته دلت بفرست، لای قران رو باز کن و اولین ایه صفحه راست رو بخون. اگه موردی نداره معنی و آدرسش رو برامون بگو (تقلب نکنی هاااااااا)

آیه 118 سوره ی هود :

و اگر خدا می خواست همه ملل و مذاهب خلق را یک امت میگرداند و لیکن دائم همه ی اقوام و ملل دنیا با هم در اختلاف خواهند بود.

فعلا بااجازه....

قربانت. ممنون از سوالای خوبت. منتظرت هستم. فعلا باااای

پاسخ به م.شجاعتی عزیز :

سلام.

سلام علیکم حاجی. کم پیدایی نیستی؟

آقای آبی بیکران جواب منو ندادید؟ یا دادید من ندیدم؟لطفا یه بار دیگه بنویسید

من جوابت رو دادم. اطفا سوالت رو دوباره و واضح تر بنویس. فکر کنم جواب دادم که کتاب های اوشو رو خوندم و ... ، ولی به کتاب های شعر و داستان کوتاه بیشتر علاقه دارم تا ...

در ضمن من میتونم حداقل با افکار شما در این صندلی آشنا بشم.(حداقل سودش اینه

فکر می کنی سود داره. به نظر من کنجکاویه بی دلیله. بچسب به کار خودت. چی کار داری که کی چه فکری داره و ...

امیدوارم سودش یه طرفه نباشه. پس سودش 50 ، 50

قبول؟

یا علی

علی یارت

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

شنبه 20/11/1386 - 9:9 - 0 تشکر 29149

سلام جناب ابی بیکران

"ولی معیار نمره دادن من بیشتر : کمیت فعالیت افراد توی تبیان بود ، و اینکه حضور پر ثمر دوستان"

جیبهاتوونم یه نگاه بندازید بد نیستا...

"تا چه حد میتوونید از اشتباه دیگران بگذرید؟تا چه حد از دیگران کینه به دل میگیرید؟؟؟

بستگی داره همش. تا بالاترین حد. هر جفتش."

دووستانه میگم لازمه ی اوون سیرت زیبا که دووستم دارید داشته باشید اینه که دومیش کمترین حد باشه...اینطور نیست؟!!!

"متاسفانه مجبورم حرفی رو که خودم فکر می کنم حقه حق بدونم!"

افسووس خوردن کاری رو درست نمیکنه اما محض دلداری میگم اکثر ما انسانها(تقریبا همموون!) که منم جزءشوون هستم اینطورند...یه وقتایی تفکیک حق و باطل خیلی سخته و چه بسا خیلیا اشتباه میکنند...خدا خودش کمک کنه...

...

حقیقتش ماجرای غیبتتوون برمیگرده به قبل از صندلی داغتوون...حرف خاصی نبوود فقط گفتم این اقا میلاد(شایدم گفتم ابی بیکران یا میلاد بدوون اقا یا میلادی که اقاش اخرشه! یا...اسم دیگه ای ندارید؟!)خیلی احساساتیه در حدی که ادم واقعا فکر میکنه پستها رو یه دختر میزنه و اینکه فکر میکنم سنش کم باشه مثلا حدوودای 15سال داشته باشه...در هر صوورت بچه ی بدی نیست ولی باید یاد بگیری با اخلاقش کنار بیای(از این نظر که با اقایوون اینجا یکمی متفاوتید)...نمیدوونم واقعا تنوع طلبیش نمیذاره یه جا به نتیجه برسه یا نه بحثش با اقای شجاعتی و حرفایی که پیش اوومد باعث شد این مدلی نشوون بده...(یه چیزایی توو همین مایه ها بوود...یادم نمیاد چی بوود دیگه)

...

"میبخشید که وقتتوون گرفته شد

وقت من در اختیار شماست!

خوشحال میشم که بگیرینش."

ای بابا ما که وسعموون به این چیزا نمیرسه...الانم این واما رو داره مک لارن میده اوونم بلاعوض!!!

جناب مک لارن ممنوون از توجهتوون...و البته جناب ابی بیکران(شناستوون واقعا زیباست)ممنوون از شما که خیلی خووب و صادقانه جواب میدید و ارزش قائل میشید...تا همیشه ی زندگیتوون خووب و خوش و خرم باشید و به شهر من برسید...

تا بعد

شنبه 20/11/1386 - 10:56 - 0 تشکر 29164

سلام سلام حضور محترم رفیق شفیق خودم حالو احوال چطوره؟؟؟چه میییییییییییییییییییییییکنه این میلاد!!!اومدم در مورد هدیه تولدت یه چیزی بهت بگم یلدا راست میگه آخه اون چه ربطی به نقاشی داره فکر کنم ترافیک ذهنی حیات طیبه هم رو تأثیر گذاشته.اولن چه پر رو شاید اصلا ما نخواستیم بهت هدیه بدیم!!!تازه اورد هم میده!.شوخی کردم.راسیاتش الان اصلا وقت ندارم که شعر بگم ولی در اولین فرصت که امتحانم رو دادم چشم به روی چشم.میلاد واسم دعا کن امتحانم یه روز قبله تولد تومیشه بدمش و راحت بشم.راستی امروز جلسس انشاالله که می بینیمتون.

یا علی

  • من کوير تشنه کامم
  • مهلتم ده تا بيايم
  • جرعه يي ده تا بنوشم
  • آري آري من کويرم
  • اي خداي مهربانم
  • مهلتي ده تا بجوشم
  • از دل همچون کويرم
  • شنبه 20/11/1386 - 15:9 - 0 تشکر 29198

    پاسخ یاسان عزیز :

    از بابت گل ممنون. دقیقا همونیه که من خوشم میاد. ببین کینه نمی گیرم از کسی. ولی اگه بعد از چند وقت از کسی کینه بگیرم نمی تونم آروم بشم. یه چیزی رو بگم. معمولا در مورد خودم کینه ای نیستم. یعنی اگه یه نفر یه کار ناجور با رفیقم بکنه بدجورحالشو می گیرم. و اگه همون موقع زورم بهش نرسه ، بعدا حالشو می گیرم. البته خیلی کم ممکنه به خاطر خودمم کینه ای شم!

    و در مورد غیبتتون هم مرسی که گفتین. از تقصیراتتون می گذرم! ولی خداییش خوب گفتین. جالب بود. کلی خندیدم!

    از بابت دلداریتون هم ممنون. به خاطر اینکه معیار مناسبی واسه سنجش حرف حق به طور صریح وجود نداره. و منم مجبورم فقط احتمال بدم. این دوره زمونه خیلی سخت میشه گفت که این شخص حرف حق داره میزنه یا اون یه نفر.

    جیبهاتوونم یه نگاه بندازید بد نیستا

    من که گفتم لامبورگینی دارم و همینطور این بی ام وه های دو در کشیده. جیپ هام کجا بود؟

    ای بابا ما که وسعموون به این چیزا نمیرسه الانم این واما رو داره مک لارن میده اوونم بلاعوض

    واااام؟ مکلارن؟ فکر نمی کنم. مکلارن فعلا داره هزینه ی موزهایی که توی همایش خورد رو میده.

    جناب مک لارن ممنوون از توجهتوون...و البته جناب ابی بیکران(شناستوون واقعا زیباست)ممنوون از شما که خیلی خووب و صادقانه جواب میدید

    من از طرف مدیر هم میگم خواهش می کنم. قربانتون.

    و از طرف خودم می گم شما لطف دارید ، خودمم شناسه ام رو دوست دارم. باز هم از لطفتون ممنون. من رو آوردن که صادقانه جواب بدم.

    البته توی گزارش می گم که کدوم جوابهام صادقانه بود کدومش نبود! ههه ههه

    از بابت دعاهای زیباتون هم تنکس داریم.

    موفق و موید و مجرد؟/متاهل؟ باشید.

    پاسخ به مریم عزیز :

    سلام سلام حضور محترم رفیق شفیق خودم حالو احوال چطوره؟؟؟چه میییییییییییییییییییییییکنه این میلاد

    سلام از ما است. سلام از ما است. خوبی؟ من تووپ تووپم.(توپ پینگ پنگ متاسفانه. هق هق) عادل جان فردا بیا همایش.

    اومدم در مورد هدیه تولدت یه چیزی بهت بگم یلدا راست میگه آخه اون چه ربطی به نقاشی داره فکر کنم ترافیک ذهنی حیات طیبه هم رو تأثیر گذاشته

    ههه ههه ایول. بیا محمدرضا. تحویل بگیر. ههه ههه ، من اومدم محمدرضا رو درست کنم خودمم همینطور شدم! ههه ههه

    آخه یلدا ذهن فوق العاده ای داره ، می تونه خوب تجسم کنه.

    اولن چه پر رو شاید اصلا ما نخواستیم بهت هدیه بدیم!!!تازه اورد هم میده

    می سونم ازتون. (برای شهرستانی ها : ازتون می گیرم)

    شوخی کردم.راسیاتش الان اصلا وقت ندارم که شعر بگم ولی در اولین فرصت که امتحانم رو دادم چشم به روی چشم

    مگه امتحانم میدی؟ من فکر کردم لیسانستو گرفتی. ممنونت میشم.

    راستی شعر که گفتی قشنگ میذاریش توی یه قاب. منم آدرس خونه میدم ، پست می کنی در خونمون! (در مورد کادو آدم باید یه نموره پر رو باشه!)

    ههه ههه

    میلاد واسم دعا کن امتحانم یه روز قبله تولد تومیشه بدمش و راحت بشم

    یعنی میشه 27 مهر؟ ان شاءلله که موفق میشی.حتما دعا می کنم. ولی اگه از سیبیلهای نداشته ام بالا تر برن. بشین نمونه سوال حل کن.

    راستی امروز جلسس انشاالله که می بینیمتون

    انشاءلله فردا همدیگه رو میبینیم. جلسه نمیام. ولی همایش رو اگه خدا بخواد میام.

    یا علی

    علی یار و یاورت. دلبر و دلدارت.

    خواستم سجع بیارم توش.

    موفق و موید و مجرد به سان دیگران باشی.

    بااااااااای

    هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

     

    يکشنبه 21/11/1386 - 7:11 - 0 تشکر 29298

    سلام میلاد جون

    خوبی بلا

    نظرت رو راجع به کلمات زیر دوست دارم بدونم

    مونتلا

    جوجه تیغی

    میلاد

    علی دایی

    بهروز بقایی

    بهروز وثوقی

    بهروز خالی بند

    پیشاپیش از این که وقت میذاری و به تک تکش جواب میدی تشکر میکنم

    ...........حکايت همچنان باقيست
    يکشنبه 21/11/1386 - 16:18 - 0 تشکر 29391

    با سلام!

    می خواستم زودتر از این بیام و این سوالات رو بپرسم ولی امتحانات آخر ترم مانع می شد ولی حالا بعد از خلاصی از اونها اومدم تا سوالات فوق تخصصی شوریده سرانه ام رو بپرسم:

    1 در یک لیوان معمولی چند عدس معمولی جای میگیرد؟

    2زمان از کی شروع شده؟

    3هیچی یعنی چی؟چه تصوری میتونیم داشته باشیم از هیچی؟

    4چند بار در زندگی خودتان بوده اید و تو سن زندگی نقش بازی نکردید ؟

    5توی این یک روز، مهم ترین کاری که می کنید چیه؟

    6سرعت کشتی تایتانیک هنگام برخورد با کوه یخ چقدر بود؟

    7یک روز در سیاره ی پلوتون معادل چند روز در زمین است؟

    8کوتاه ترین جنگ تاریخ بین چه کشورهایی در چه زمانی و به چه مدت بود؟

    9کدام کوه به طور مطلق بلند ترین کوه جهان است؟

    10نام آلکاپن در زندان آلکاتراز چه بود؟

    11آرمسترانگ اول کدام پایش را روی کره ی ماه گذاشت؟

    12چه کسی قیچی را اختراع کرد؟

    13هر فرد در طول عمر به طور متوسط چقدر راه می رود؟

    14هر فرد به طور متوسط چندبار در سال پلک می زند؟

    15واژه ی "زورو"در اسپانیایی به چه معناست؟

    16واژه ی کانادا به چه معناست؟

    17رایج ترین نام جهان چیست؟

    18اولین رمانی که با ماشین تایپ نوشته شد کدام بود؟

    19در چه درجه ی دمایی دماسنج با واحد سانتیگراد عددی برابر با دماسنج با واحد فارنهایت نشان می دهد؟(یعنی دما چه به سانتیگراد و چه به فارنهایت برابر یک عدد خاصه)

    20نیوتن هنگام کشف قانون جاذبه چند ساله بود؟

    شاه شوریده سران خوان من بی سامان را
    زانکه  در  کم خردی  از همه عالم بیشم
    «حافظ»
    يکشنبه 21/11/1386 - 16:21 - 0 تشکر 29392

    21متوسط عمر یک مگس چقدر است؟

    22اسم شهاب سنگی که گفته میشه باعث انقراض دایناسورها شده چه بوده؟

    23یک رتیل به چه مدت می تواند بدون غذا زنده بماند؟

    24یک حلزون چه مدت می تواند بدون غذا زنده بماند؟

    25یک سوسک چه مدت می تواند بدون سر زنده بماند؟

    26چند درصد از افرادی که اقدام به صعود از اورست می کنند جان خود را از دست می دهند؟

    27ماده ی کشنده ی موجود در دانه ی سیب چیست؟

    28طول رودخانه ی آمازون چند کیلومتر است؟

    29کدام کشور دو پایتخت دارد؟

    30کدام میزبان المپیک (تابستانی) نتوانست حتی یک مدال در کشور خود کسب کند؟

    31کدام قاره زمین های پست تر از دریا ندارد؟

    32"چای سفید"که توسط چینی ها مصرف می شود چیست؟

    33جنس اسکناس های 5 تا 100 دلاری استرالیا از چیست؟

    34یک مهندس کامپیوترچگونه فیل شکار می کند؟

    35 یک کاسب چگونه فیل شکار می کند؟

    36 چطور میشه در مدت 10 ثانیه سرعت پیکان رو از صفر به صد رساند؟

    نکته ی مهم در سوالات زیر اینه که ممکنه بعضی از این سوالات به نظر بیاد که با قبلی یا بعدی خودشون مرتبطند. ولی این طور نیست. پس برای جواب به هر سوال فقط به همون سوال توجه کنید.

    37 چطور ممکنه که وقتی تخم مرغ می افته زمین نمیشکنه؟

    38 ترجیح می دهید که بیست میلیون تومان توی یک بانک برنده بشید یا دو تا ده میلیون توی دو تا بانک؟

    39 فرض کنید که به ده بار حبس ابد محکوم شده اید، پلیس ها در محلی شما رو محاصره کردن،شما تیر خوردید ولی خیلی جدی نیست و یک تفنگ هم در دست دارید. چه عکس العملی نشان خواهید داد؟

    40 اگر در یک جزیره ی متروکه به مدت پنج سال گرفتار شده باشید، اولین کاری که بعد از بازگشت به دنیای متمدن خواهید کرد چیست؟

    شاه شوریده سران خوان من بی سامان را
    زانکه  در  کم خردی  از همه عالم بیشم
    «حافظ»
    يکشنبه 21/11/1386 - 16:22 - 0 تشکر 29393

    41 مقدار دقیق پول خردی که همین الآن در جیب یا کیف پولتون موجود هست چقدره؟

    42 اگه یه مهره ی شطرنج بودید فکر می کنید کدوم مهره بودید؟

    43 کم ارزش ترین شیء موجود در آشپزخانه ی خونه تون چیه؟

    44 وقتی بخواهید مهمترین قدم زندگی خودتون رو بردارید، این قدم رو با کدوم پا بر میدارید؟

    45 بهترین چیزی که می تونید در مورد انگشت سبابه تون بگید چیه؟

    46 الف ، ب ، ج یا د؟

    47 به جز زمین ترجیح می دادید توی کدوم سیاره زندگی کنید؟

    48 چه احساسی به شما دست خواهد داد اگر: به دنبال جواب یک سوال تا بالای کوه اورست صعود کنید و اونجا به جای یک پیر دانا یه دیوونه به نام شاه شوریده سران ببینید؟

    49 کدوم یک حیوون خونگی جالب تری است: یه ماهی که فقط به زبان روسی صحبت می کنه یا یه مرغ که پیتزا درست میکنه؟

    50 وقتی در تاریکی به سمت یه منبع نور حرکت می کنید پلک می زنید یا خیره می شوید؟

    51 آیا مطمئنید که شما واقعا خودتون هستید؟

    52 اگر درحال سقوط با سرعتی بیش از سرعت صوت باشید، ترجیح می دهید که روی آب سقوط کنید یا روی خشکی؟

    53 ترجیح می دهید که توی یه فریزر زندانی بشید یا تا گردن توی شن دفن بشید؟

    54 ترجیح می دهید که دو تا پای چپ داشته باشید یا دو تا دست راست؟

    55 کدوم رنگ خوشمزه تره؟

    56 کدوم انگشت پاتون رو بیشتر از بقیه دوست دارید؟

    57 فکر می کنید؟ واقعا؟ چرا؟

    58 چه وقت «کافی» کافی است؟

    59 اگر مجبور بودید با یه شخصیت کارتونی توی یه جزیره متروک زندگی کنید، اون کدوم شخصیت بود؟

    60 اگه یه چیزی از اون طرف اتاق به سمت شما پرواز کنه و به پیشونیتون بچسبه.اول از همه فکر می کنید اون چه چیزی باشه؟

    شاه شوریده سران خوان من بی سامان را
    زانکه  در  کم خردی  از همه عالم بیشم
    «حافظ»
    يکشنبه 21/11/1386 - 16:23 - 0 تشکر 29394

    61 اگه درهای ورودی ساختمان ها احساس داشتند،در ورودی ساختمان شما امروز چه احساسی داشت؟

    62 آیا امروز یکی از اون روزهاست؟

    63 اگه یه قاتل حرفه ای بودید، چه روشی رو برای انجام کارتون ترجیح می دادید؟

    64 کدوم کلمه است که همه اون رو غلط می نویسند؟

    65 «وسط هیچ جا» کجاست؟

    66 ساعت چنده؟

    67 اگه توی پیاده رو رانندگی کنید، از قوانین راهنمایی و رانندگی پیروی می کنید؟(البته به استثناء ممنوعیت رانندگی در پیاده رو!)

    68 اگه از قارچ های جادویی بخورید چه اتفاقی می افته؟

    69 چرا شما هنوز اینجایید؟

    70 اگه قرار بود یه فیلم بر مبنای زندگی شما ساخته بشه،ترجیح می دادید کدوم هنرپیشه نقشتون رو بازی کنه؟

    71 اگه می تونستید،انجام می دادید؟

    72 تفاوت سیب با میوه چیست؟

    73 اگه ببینید که یه متخصص خنثی سازی بمب در حال دویدنه چه عکس العملی نشون می دهید؟

    74 آیا در فضا هم میشه گریه کرد؟

    75 چرا نمی تونید توی یه سفینه ی فضایی شمع روشن کنید؟

    76 اگر یک نفر که دچار بیماری چند شخصیتی هست تهدید به کشتن خودش بکنه، آیا این یک گروگان گیری محسوب میشه؟

    77 آیا انتظار چیزهای غیر منتظره رو داشتن، چیزهای غیر منتظره رو منتظره می کنه؟

    78 یک پرنده بدون بال جزء چه گروهی محسوب میشه؟خزندگان، چرندگان یا...

    79 اگه خودتون رو توی خواب ببینید، از خودتون چی می پرسید؟

    80 بهترین جا برای مخفی کردن چیزی کجاست؟

    شاه شوریده سران خوان من بی سامان را
    زانکه  در  کم خردی  از همه عالم بیشم
    «حافظ»
    برو به انجمن
    انجمن فعال در هفته گذشته
    مدیر فعال در هفته گذشته
    آخرین مطالب
    • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
      آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
    • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
      جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
    • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
      خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
    • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
      پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
    • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
      اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.